Ryanair check- in lukt niet

02-01-2021 20:10 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend probeert in te checken voor zijn vlucht voor morgen, maar het lukt ons niet. Heb zelf al vaak met Ryanair gevlogen, dus ook al vaak via website of app ingecheckt, nu lukt het ons helaas niet, en er is niemand van Ryanair die kan helpen.

Iemand tips?
Gaat die vlucht überhaupt wel?
Wat lukt er precies niet? Waar gaat het mis?
Ik heb laatst iemand ingecheckt en dat ging prima namelijk
Ryan Air geeft zelf aan dat als het niet lukt, je dat soms op kunt lossen door het cachegeheugen te wissen en het daarna opnieuw te proberen. Heb je dat al geprobeerd?
Ik vraag me ook af of die vlucht wel gaat maar ik zou Ryanair bellen als het niet lukt of anders op de luchthaven inchecken.
BosscheBol1984 schreef:
02-01-2021 20:12
Gaat die vlucht überhaupt wel?

Ja volgens mij wel, we hebben ook geen bericht gehad dat zijn vlucht gecanceld is. Hij zou eigenlijk op een latere datum terug vliegen, toen hadden ze gebeld en gevraagd of hij zijn vlucht wilde veranderen naar een eerdere datum, we gaan er dus vanuit dat de vlucht wel gaat. Ook omdat ik gekeken heb (net deed alsof ik zelf wilde boeken en de vlucht er nog steeds staat).
Panda1987 schreef:
02-01-2021 20:12
Wat lukt er precies niet? Waar gaat het mis?
Ik heb laatst iemand ingecheckt en dat ging prima namelijk

Er wordt gezegd dat het reserveringsnummer dat wij invoeren niet herkent wordt
Nummer*Zoveel schreef:
02-01-2021 20:16
Ryan Air geeft zelf aan dat als het niet lukt, je dat soms op kunt lossen door het cachegeheugen te wissen en het daarna opnieuw te proberen. Heb je dat al geprobeerd?

Ja hebben we ook gedaan.
TsumTsum schreef:
02-01-2021 20:25
Ik vraag me ook af of die vlucht wel gaat maar ik zou Ryanair bellen als het niet lukt of anders op de luchthaven inchecken.

Daar inchecken kan natuurlijk ook maar daar zijn wel kosten aan verbonden en het zou in principe gewoon moeten lukken, ik heb het zelf hier al tig keer gedaan, maar nu komen we dus helaas niet verder.
Gisselle schreef:
02-01-2021 20:26
Er wordt gezegd dat het reserveringsnummer dat wij invoeren niet herkent wordt
Heeft hij wel een nieuwe bevestiging van de gewijzigde vlucht ontvangen? Staat daar misschien een ander reserveringsnummer op dan het originele reserveringsnummer?
Nummer*Zoveel schreef:
02-01-2021 20:28
Heeft hij wel een nieuwe bevestiging van de gewijzigde vlucht ontvangen? Staat daar misschien een ander reserveringsnummer op dan het originele reserveringsnummer?
Ja, hij heeft voor zijn vlucht voor morgen een ander reserveringsnummer ontvangen.
Heb je hernieuwde boekingsbevestiging gehad? Na het wijzigen van de datum?
Ik vrees anders dat het je morgen geld gaat kosten op de luchthaven.
Degene achter de counter zal je belasten en je doorverwijzen naar de klachtenafdeling om je geld daar terug te vorderen.. En dat is het laatste wat je moet willen bij een LowCost airline
Gisselle schreef:
02-01-2021 20:26
Ja volgens mij wel, we hebben ook geen bericht gehad dat zijn vlucht gecanceld is. Hij zou eigenlijk op een latere datum terug vliegen, toen hadden ze gebeld en gevraagd of hij zijn vlucht wilde veranderen naar een eerdere datum, we gaan er dus vanuit dat de vlucht wel gaat. Ook omdat ik gekeken heb (net deed alsof ik zelf wilde boeken en de vlucht er nog steeds staat).
Misschien zit hier het probleem, dat op zijn reserveringsnummer nog de andere vlucht staat?
Gisselle schreef:
02-01-2021 20:30
Ja, hij heeft voor zijn vlucht voor morgen een ander reserveringsnummer ontvangen.
Oh mooi, dan zou dat niet het probleem moeten zijn.
Arnhem1982 schreef:
02-01-2021 20:30
Heb je hernieuwde boekingsbevestiging gehad? Na het wijzigen van de datum?
Ik vrees anders dat het je morgen geld gaat kosten op de luchthaven.
Degene achter de counter zal je belasten en je doorverwijzen naar de klachtenafdeling om je geld daar terug te vorderen.. En dat is het laatste wat je moet willen bij een LowCost airline

Ja we proberen in te checken met het nieuwe reserveringsnummer
Heb je het oude nummer ook al geprobeerd voor de zekerheid?
Panda1987 schreef:
02-01-2021 20:40
Heb je het oude nummer ook al geprobeerd voor de zekerheid?

Gaan we nu doen
Gaat je vriend naar een land waar een negatieve coronatest getoont moet worden?
Als dit zo is dan heb je grote kans dat je niet online kan inchecken omdat ze dan op Schiphol al de rest willen zien bij het inchecken bij de balie
Lukt helaas ook niet, als we proberen in te checken krijgen we een melding dat er geen vluchten gereserveerd zijn op zijn account
Ikbengek schreef:
02-01-2021 20:54
Gaat je vriend naar een land waar een negatieve coronatest getoont moet worden?
Als dit zo is dan heb je grote kans dat je niet online kan inchecken omdat ze dan op Schiphol al de rest willen zien bij het inchecken bij de balie

Hij vertrekt van Eindhoven en heeft morgen een afspraak voor een snel test
In incognito modus van je browser proberen? Soms helpt cookies wissen bij mij niet, maar dan werkt het in incognito modus wel.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
02-01-2021 21:25
In incognito modus van je browser proberen? Soms helpt cookies wissen bij mij niet, maar dan werkt het in incognito modus wel.

Gaan we dit proberen, dank voor de tip
SombraOnline schreef:
02-01-2021 21:25

Geprobeerd. We krijgen dus steeds hetzelfde bericht: "Het spijt ons, we kunnen je boeking niet vinden. Controleer of het reserveringsnummer en e-mailadres correct zijn. Het reserveringsnummer is een serie van 6 letters en cijfers en is te vinden in de bevestigingse-mail van je boeking."
Net wel iets raars gezien.

Als ik in het account van mijn vriend ga, dan staat er dat zijn vlucht om 19.20 uur vertrekt, maar in de bevestigingsmail staat dat zijn vlucht 1 uur later vertrekt, er zit dus ergens een fout
Gisselle schreef:
02-01-2021 21:40
Net wel iets raars gezien.

Als ik in het account van mijn vriend ga, dan staat er dat zijn vlucht om 19.20 uur vertrekt, maar in de bevestigingsmail staat dat zijn vlucht 1 uur later vertrekt, er zit dus ergens een fout
Engelse en Nederlandse tijd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven