Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

zaterdag 2 januari 2021 om 19:10
Zo dan, net terug gekeken. Wat een moedige dame. Wowww.
Zeer inspirerende en leuke aflevering.
Alhoewel ik deze wel graag terug zie komen bij het vervolg: hoe is het nu met...
Maar alleen al je droom volgen en er zo nuchter in staan en zien waar het schip strand, petje af!

zaterdag 2 januari 2021 om 19:28
Ja leuk hè? Volgens mij woonden ze hier een paar straten verderop (kakbuurt) maar je ziet wel het nadeel van een groot leeftijdsverschil in een relatie.Qiyara schreef: ↑02-01-2021 19:10Zo dan, net terug gekeken. Wat een moedige dame. Wowww.
Zeer inspirerende en leuke aflevering.
Alhoewel ik deze wel graag terug zie komen bij het vervolg: hoe is het nu met...
Maar alleen al je droom volgen en er zo nuchter in staan en zien waar het schip strand, petje af!

zaterdag 2 januari 2021 om 19:31

zaterdag 2 januari 2021 om 19:45
Ja in de zomermaanden beetje wijn komen zuipen en met de hond spelen en haar al het werk laten doen. Daarna in de winter ging hij weer lekker terug naar z'n bootje en laat hij haar weer aan haar lot over. Ik weet het niet hoor.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 02-01-2021 19:46
4.81% gewijzigd
zaterdag 2 januari 2021 om 19:46

zaterdag 2 januari 2021 om 20:25
Ik wil op termijn iemand die wil samenwonen en ook een samen op wil bouwen. Emotioneel eerlijk en volwassen en voor elkaar gaan. Da's wat mij betreft niet 6 dagen/week samen op de bank hangen of nooit meer zonder partner op vakantie gaan.
Waar het bij mijn ex vooral fout ging was dat zij nogal bindingsangst had, zowel in relaties als werk en wonen en dat ik haar daar wel mee probeerde te helpen, maar zij het moeilijk vond om daar aan te werken.
Dus ik ga nu voor de vrouwen die een maatje zoeken, ondanks dat ik dat een ontzettend jeukwoord vind..
Wij hebben 5 jaar samengewoond, dus dan deel je ook een hoop historie en bagage. Dat gemis komt bij vlagen wel 's om de hoek kijken, het is niet iets wat er vaak is tussen ons.Qiyara schreef: ↑02-01-2021 18:06Oe als dit bij mij zo is vind ik het te complex. Ik wil vriendschap, geen gemis naar wat was. Dus echt op een andere manier naar hem kunnen kijken. Ben benieuwd of het lukt.
Ook wel bang ergens dat gevoelens weer helemaal opkomen als ik hem weer zie. Wordt echt uitproberen of ik dit kan. Een uitdaging.
Heb ook zo'n ex als Zeefietser en kan me dat ook voorstellen. Toen ze later nog een keer om geld kwam vragen kreeg ik een lachbui.
zaterdag 2 januari 2021 om 21:46
Jammer! Leeftijdsverschil hoeft geen probleem te zijn (zie het genoeg in mijn omgeving), maar dan moeten beide personen inderdaad wel in dezelfde levensfase zitten. Mijn laatste date en ik hadden zelfde leeftijd, maar hij zat ook nog in andere fase en dat breekt uiteindelijk op. Het lijkt alsof iets je nu aangereikt wordt qua date/contact, hopelijk ga je doorpakken!Karratha schreef: ↑02-01-2021 18:25Klopt! Inmiddels 24, maar onze levensfase met name loopt / liep toch te weinig synchroon. En inderdaad, sta zeker wel open voor een wandelingetje.
En wat betreft reisjes : t/m april nog even doorbijten denk ik, daarna kan het haast niet anders dan dat er meer mogelijk wordt!
zaterdag 2 januari 2021 om 22:14
Bindingsangst heb ik niet.
Ik zou alleen voorlopig nog niet samen willen wonen. Ik zeg niet nooit, maar vooralsnog niet.
Ben blij met mijn plekje.
Latten en op korte afstand zodat we elkaar spontaan kunnen zien.
Na mijn laatste relatie duurde het 4 jaar voor ik mijn eigen huis weer had. Verkoop oude woning, net op tijd tijdelijk anti-kraak en net op tijd huurwoning.
En misschien is dat een negatief uitgangspunt. Besef ik ook wel.
Maar toen dacht ik ook de liefde van mijn liefde ontmoet te hebben

zaterdag 2 januari 2021 om 22:24
Precies dat heb ik ook Julia. Plus dat latten het naar elkaar uitkijken zo fijn maakt. Je kleed je net effe mooier aan, lekker luchtje op. Het elkaar al van te voren lekker maken. Zo veel leuker.Julia_20 schreef: ↑02-01-2021 22:14Ik gebruik hem ook.
Bindingsangst heb ik niet.
Ik zou alleen voorlopig nog niet samen willen wonen. Ik zeg niet nooit, maar vooralsnog niet.
Ben blij met mijn plekje.
Latten en op korte afstand zodat we elkaar spontaan kunnen zien.
Na mijn laatste relatie duurde het 4 jaar voor ik mijn eigen huis weer had. Verkoop oude woning, net op tijd tijdelijk anti-kraak en net op tijd huurwoning.
En misschien is dat een negatief uitgangspunt. Besef ik ook wel.
Maar toen dacht ik ook de liefde van mijn liefde ontmoet te hebben![]()