Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Alle reacties Link kopieren
Aan het gas??
fladder schreef:
02-01-2021 18:55
Aan het gas??
Ik trok ook even mijn wenkbrauw op, ik durf hier niet neerzetten wat ik daaruit begrijp maar ik hoop dat ik het heel mis heb.
Ik hoop ook op een typo!
Zeefietser, je komt juist heel vredelievend over
Antoon69 schreef:
01-01-2021 21:35
Over goede voornemens, ik heb net een erg leuke 'Ik Vertrek" gekeken over een vrouw die in haar eentje een enigszins vervallen Frans kasteel gekocht had om er een B&B te beginnen. Erg leuk en behoorlijk goed gelukt. Ik zou er zo willen logeren.
Zo dan, net terug gekeken. Wat een moedige dame. Wowww.
Zeer inspirerende en leuke aflevering.
Alhoewel ik deze wel graag terug zie komen bij het vervolg: hoe is het nu met...
Maar alleen al je droom volgen en er zo nuchter in staan en zien waar het schip strand, petje af!
fladder schreef:
02-01-2021 19:03
Ik hoop ook op een typo!
Zeefietser, je komt juist heel vredelievend over
Heb hem dat al eerder zien schrijven, dus ik verwacht geen typfout. Heftige uitspraak inderdaad :)
Qiyara schreef:
02-01-2021 19:10
Zo dan, net terug gekeken. Wat een moedige dame. Wowww.
Zeer inspirerende en leuke aflevering.
Alhoewel ik deze wel graag terug zie komen bij het vervolg: hoe is het nu met...
Maar alleen al je droom volgen en er zo nuchter in staan en zien waar het schip strand, petje af!
Ja leuk hè? Volgens mij woonden ze hier een paar straten verderop (kakbuurt) maar je ziet wel het nadeel van een groot leeftijdsverschil in een relatie.
Ja ze zeiden de straatnaam ben het weer kwijt. Ken het en is zeker een beetje kak. Zag je ook wel aan de vrienden etc😁

En ja, hij was een beetje krakkemikkig. Maar vind het mooi hoe je in een relatie elkaar zo in elkaars waarde kan laten. En het de ander gunt haar droom na te jagen.
Grappig, ik kijk er nooit naar, maar toevallig gezien en blijven hangen.
Indrukwekkend inderdaad!
En zo lief hoe hij zijn eigen houding veranderde op het eind. Je bent dus nooit te oud om te leren!
fladder schreef:
02-01-2021 19:34
Grappig, ik kijk er nooit naar, maar toevallig gezien en blijven hangen.
Indrukwekkend inderdaad!
En zo lief hoe hij zijn eigen houding veranderde op het eind. Je bent dus nooit te oud om te leren!
Ja in de zomermaanden beetje wijn komen zuipen en met de hond spelen en haar al het werk laten doen. Daarna in de winter ging hij weer lekker terug naar z'n bootje en laat hij haar weer aan haar lot over. Ik weet het niet hoor.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 02-01-2021 19:46
4.81% gewijzigd
Antoon69 schreef:
02-01-2021 19:45
Ja in de zomermaanden beetje wijn komen zuipen en met de hond spelen en haar al het werk laten doen. Daarna in de winter gaat hij weer lekker terug naar z'n bootje. Ik weet het niet hoor.
Haha, ik heb er iets heel anders uitgehaald
fladder schreef:
02-01-2021 19:46
Haha, ik heb er iets heel anders uitgehaald
Yep me2. Zag het echt compleet anders. Grappig hoe iedereen dingen anders opvat :)
Julia_20 schreef:
02-01-2021 17:46
Hoe zie jij een relatie samen?

Ik ben het met je eens dat je een relatie samen doet.

Voor mij betekent dat alleen niet dat ik mij alleen op de relatie stort.
Eigen ruimte en tijd is belangrijk. Ik wil daar enorm voor waken.
Ik wil op termijn iemand die wil samenwonen en ook een samen op wil bouwen. Emotioneel eerlijk en volwassen en voor elkaar gaan. Da's wat mij betreft niet 6 dagen/week samen op de bank hangen of nooit meer zonder partner op vakantie gaan.
Waar het bij mijn ex vooral fout ging was dat zij nogal bindingsangst had, zowel in relaties als werk en wonen en dat ik haar daar wel mee probeerde te helpen, maar zij het moeilijk vond om daar aan te werken.

Dus ik ga nu voor de vrouwen die een maatje zoeken, ondanks dat ik dat een ontzettend jeukwoord vind..
Qiyara schreef:
02-01-2021 18:06
Oe als dit bij mij zo is vind ik het te complex. Ik wil vriendschap, geen gemis naar wat was. Dus echt op een andere manier naar hem kunnen kijken. Ben benieuwd of het lukt.
Ook wel bang ergens dat gevoelens weer helemaal opkomen als ik hem weer zie. Wordt echt uitproberen of ik dit kan. Een uitdaging.
Wij hebben 5 jaar samengewoond, dus dan deel je ook een hoop historie en bagage. Dat gemis komt bij vlagen wel 's om de hoek kijken, het is niet iets wat er vaak is tussen ons.

Heb ook zo'n ex als Zeefietser en kan me dat ook voorstellen. Toen ze later nog een keer om geld kwam vragen kreeg ik een lachbui.
Karratha schreef:
02-01-2021 18:25
Klopt! Inmiddels 24, maar onze levensfase met name loopt / liep toch te weinig synchroon. En inderdaad, sta zeker wel open voor een wandelingetje.

En wat betreft reisjes : t/m april nog even doorbijten denk ik, daarna kan het haast niet anders dan dat er meer mogelijk wordt!
Jammer! Leeftijdsverschil hoeft geen probleem te zijn (zie het genoeg in mijn omgeving), maar dan moeten beide personen inderdaad wel in dezelfde levensfase zitten. Mijn laatste date en ik hadden zelfde leeftijd, maar hij zat ook nog in andere fase en dat breekt uiteindelijk op. Het lijkt alsof iets je nu aangereikt wordt qua date/contact, hopelijk ga je doorpakken!
Ook Wie is de Mol kijkers hier? :)
Vivi3338 schreef:
02-01-2021 21:47
yes!
Vivi3338 schreef:
Yes
wij slapen nooit.
chesta schreef:
02-01-2021 20:25

Dus ik ga nu voor de vrouwen die een maatje zoeken, ondanks dat ik dat een ontzettend jeukwoord vind..
😂😂😂 Ik gebruik hem ook.

Bindingsangst heb ik niet.

Ik zou alleen voorlopig nog niet samen willen wonen. Ik zeg niet nooit, maar vooralsnog niet.
Ben blij met mijn plekje.
Latten en op korte afstand zodat we elkaar spontaan kunnen zien.

Na mijn laatste relatie duurde het 4 jaar voor ik mijn eigen huis weer had. Verkoop oude woning, net op tijd tijdelijk anti-kraak en net op tijd huurwoning.

En misschien is dat een negatief uitgangspunt. Besef ik ook wel.
Maar toen dacht ik ook de liefde van mijn liefde ontmoet te hebben 😉
Vivi3338 schreef:
Yess en al mijn punten nog.
Datertje schreef:
02-01-2021 17:17
Proost zit heerlijk aan mijn bokje!

Iedereen punten ingezet op de Mol?
Yep
Julia_20 schreef:
02-01-2021 22:14
😂😂😂 Ik gebruik hem ook.

Bindingsangst heb ik niet.

Ik zou alleen voorlopig nog niet samen willen wonen. Ik zeg niet nooit, maar vooralsnog niet.
Ben blij met mijn plekje.
Latten en op korte afstand zodat we elkaar spontaan kunnen zien.

Na mijn laatste relatie duurde het 4 jaar voor ik mijn eigen huis weer had. Verkoop oude woning, net op tijd tijdelijk anti-kraak en net op tijd huurwoning.

En misschien is dat een negatief uitgangspunt. Besef ik ook wel.
Maar toen dacht ik ook de liefde van mijn liefde ontmoet te hebben 😉
Precies dat heb ik ook Julia. Plus dat latten het naar elkaar uitkijken zo fijn maakt. Je kleed je net effe mooier aan, lekker luchtje op. Het elkaar al van te voren lekker maken. Zo veel leuker.
Een collega zei laatst: Een vent is inwisselbaar een woning niet.
Vivi3338 schreef:
Ja verplicht, kinderen willen het zien
Ik vind er echt helemaal niets aan!
Ik kan echt een boek schrijven over mijn ex, niemand zou het geloven, zo erg.
Maar ik wens hem toch niets ergs toe ( blijft ook de vader van mijn kinderen natuurlijk)
fladder schreef:
02-01-2021 22:29
Ik kan echt een boek schrijven over mijn ex, niemand zou het geloven, zo erg.
Maar ik wens hem toch niets ergs toe ( blijft ook de vader van mijn kinderen natuurlijk)

Vreemdganger of gewelddadig?
Beiden niet
Ik wenste vaak wel dat het het eerste was
Als verklaring voor het rare gedrag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven