Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

woensdag 13 januari 2021 om 14:38
Daar had ik het laatst met mijn ex over, er zijn hele volksstammen voor wie het leven bijna hetzelfde is, bouwvakkers, reiniging, chauffeurs, politie, zorg, brandweer etc etc etc.. allemaal business as usual en gewoon elke dag onder de mensen.. dan mis je alleen je uit eten, kroeg, live muziek en dansen en verder niks aan de hand.Attraverso schreef: ↑13-01-2021 09:08Heeft wel veel met mijn werk te maken, hoe raar het ook klinkt, werken in de zorg maakt de lockdown draaglijker.

woensdag 13 januari 2021 om 14:39
Dan is dat mazzel hebben voor heel veel vrouwen. Want jij staat dan dus voor heeel veel open.tomcat schreef: ↑13-01-2021 14:32Of ik een relatie wil weet ik pas als ik iemand in het echt leer kennen, of ik sex wil ook trouwens, ook geen idee waarom je dat er ineens bij haalt.
En of ik een relatie wil is voor mij niet afhankelijk van kinderen, honden, katten, paarden , handicaps, accenten, weet ik veel wat.. het is menselijke interactie, geen logica.
Maar dat heeft dan mogelijk ook consequenties, die keuze.
En ik wil bepaalde consequenties niet dragen, dus selecteer ik wat strenger aan de poort. En ja, daarmee sluit ik vast wel wat leuke mannen uit. Maar daar zou ik in the end niet gelukkig van worden, hoe leuk ook.

woensdag 13 januari 2021 om 14:40
Haha komen we toch weer uit op honden. ( pavlov).zeefietser1 schreef: ↑13-01-2021 14:31Dat is dan weer geen probleem, knoflook is wel lekker. Koks hier aan boord maken vaak iets met knoflook, soms zo heet pfff. En ben in tussentijd al wat spicier food gewend. Korean Spicey Noodles echt lekker. Pavlov reactie op ontwikkeld. Als ik het bakje noodles open maak, krijg ik het al warm en heet en begin al te zweten. Moet het water nog gekookt worden.

woensdag 13 januari 2021 om 14:44
Terwijl ik je olijven lees bedenk ik me dat mannen misschien wel meer puur op uiterlijk swipen dan vrouwen....is het dan bij gebrek aan onderscheidende criteria dat er maar geswiped wordt op honden, katten, kinderen en olijven?Julia_20 schreef: ↑13-01-2021 11:00Al eerder gezegd.. online hou je veel meer lijstjes aan. Hond...links, kat rechts bijv. Of kids.
Maar wat in real life. Heb je een leuke kennismaking. Enorme klik ...zegt hij "ik hou van olijven". Grapje.
Ik denk dat je dan er anders tegenaan kan kijken. Is dan dat olijfje een heel groot probleem als hij toch wel heel leuk is?
Ik swipe elke vrouw die in het echt mijn aandacht zou trekken naar rechts, en ik zie dan wel van wie van hun ik ook de aandacht weet te trekken..was mijn beeld..maar die olijven..

woensdag 13 januari 2021 om 14:45
TC je hebt toch ook je voorkeuren wat betreft uiterlijk? Of swipe je de hele wereld naar rechts?
Voorkeuren horen erbij, dat je jezelf daardoor afgewezen voelt, is iets van jou. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat het gevoel van afwijzing er totaal niet hoeft te zijn. Het gaat namelijk niet om jou, dus wees een beetje mild voor jezelf. Die vrouw had je naar rechts geswiped dus was geïnteresseerd tot ze hoorde dat je kinderen had. Zet het in je profiel dat je kinderen hebt en zo voorkom je teleurstelling en onbegrip dat mensen anders swipen dan jij doet.
Voorkeuren horen erbij, dat je jezelf daardoor afgewezen voelt, is iets van jou. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat het gevoel van afwijzing er totaal niet hoeft te zijn. Het gaat namelijk niet om jou, dus wees een beetje mild voor jezelf. Die vrouw had je naar rechts geswiped dus was geïnteresseerd tot ze hoorde dat je kinderen had. Zet het in je profiel dat je kinderen hebt en zo voorkom je teleurstelling en onbegrip dat mensen anders swipen dan jij doet.

woensdag 13 januari 2021 om 14:48
Dat zei ik toch net, vrouwen die in het echt ook mijn aandacht zouden trekken swipe ik naar rechts.
en ik voel mij niet afgewezen, ik snap het alleen niet en vind het stom, omdat ik zelf veel opener voor het leven sta.

woensdag 13 januari 2021 om 14:50
Ik denk zeker dat dat wel klopt, dat mannen puur op uiterlijk swipen.
Vanwege het visuele. Dat is veel sterker bij mannen.
Ik lees vaker dat het mannen minder uitmaakt dat een vrouw niet werkt, of welk beroep zij heeft. Of dat ze ( vul maar in). Alles valt weg zodra hij haar mooi vindt. Iemand om mee te showen en om trots op te kunnen zijn.
Even heel generaliserend gesteld he?
Ik lees vaker dat het mannen minder uitmaakt dat een vrouw niet werkt, of welk beroep zij heeft. Of dat ze ( vul maar in). Alles valt weg zodra hij haar mooi vindt. Iemand om mee te showen en om trots op te kunnen zijn.

woensdag 13 januari 2021 om 14:53
Je mag het stom vinden. Je zou je er ook iets meer in kunnen inleven.
Feitelijk geef je hiermee aan dat je dan dus ook op vrouwen valt die zich minder goed kunnen inleven. Of...verwacht je het van hen wel?

woensdag 13 januari 2021 om 14:53
woensdag 13 januari 2021 om 15:07
Denk ik ook. Van meerdere gehoord dat ze gewoon de goede kant op swipen en wel zien wie er reageert. Ook dates gehad die bij de derde date begonnen dat ik toch niet zo veel hoefde te werken en hij wel voor me zorgde. Dat is het ook niet helemaal.Julus schreef: ↑13-01-2021 14:50Ik denk zeker dat dat wel klopt, dat mannen puur op uiterlijk swipen.
Gaandeweg dat je iemand leert kennen gaat iemand er voor mij ook anders uit zien. Innerlijk maakt iemand aantrekkelijker, of niet uiteraard.
Daten doe ik ook voorlopig niet, door herstel van ingreep zit ik erg laag in mijn energie. Komt wel weer met de lente!
Ik ben net uit de donkere dagen dip aan het opkrabbelen. Creativiteit begint weer te stromen. Flinke wandelingen aan het maken, heb er gewoon spierpijn van

woensdag 13 januari 2021 om 15:11
Maar daar ga je aan de vrouwen voorbij die het wat minder op foto's doen en daarbuiten een prachtige uitstraling hebben (zonder filters), humor en andere leuke karakter eigenschappen.
Terwijl als je due vrouw irl tegen zou komen, in gesprek zou raken... Je zoiets zou hebben van tering wat een leuke vrouw.
Omdat ze dan "leeft".
Al eerder gezegd dat krijg je bij online dating. Veel keuze en hoe selecteer je.
woensdag 13 januari 2021 om 15:13
Nou de tijd dat ik even op tinder stondt, ik denk dat ik door 99.9% van de NL vrouwen naar links ben geswiped. In het buitenland (afrika) kreeg ik veel meer naar rechts swipes, al denk ik dat daar andere motieven aan vast zaten.
Zeg gewoon wie je bent want je hebt wat je doet, de waarheid komt toch wel boven.
fietsen varen vrouwelijk doen
woensdag 13 januari 2021 om 15:17
Goed
Geen zwarte vlekken dus laseren heeft effect gehad lijkt het.
Maar zie nog niet scherp. Zit natuurlijk met verschil lens /glas.
Laatste dagen door het zakken van de bel (die golft ook) is het lezen onrustiger. Omdat je nu meer combi van ogen hebt.
En mag weer normaal slapen

woensdag 13 januari 2021 om 17:11
Zeiden ze dat echt na 3 dates? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.Orbifolia schreef: ↑13-01-2021 15:07Denk ik ook. Van meerdere gehoord dat ze gewoon de goede kant op swipen en wel zien wie er reageert. Ook dates gehad die bij de derde date begonnen dat ik toch niet zo veel hoefde te werken en hij wel voor me zorgde. Dat is het ook niet helemaal.
Gaandeweg dat je iemand leert kennen gaat iemand er voor mij ook anders uit zien. Innerlijk maakt iemand aantrekkelijker, of niet uiteraard.
Daten doe ik ook voorlopig niet, door herstel van ingreep zit ik erg laag in mijn energie. Komt wel weer met de lente!
Ik ben net uit de donkere dagen dip aan het opkrabbelen. Creativiteit begint weer te stromen. Flinke wandelingen aan het maken, heb er gewoon spierpijn van![]()
Kan me helemaal vinden in wat je zegt over het aantrekkelijker worden.
En fijn dat je je weer beter voelt. Spierpijn van wandelen? Dan maak e echt flinke meters!
woensdag 13 januari 2021 om 17:39
Twee keer meegemaakt. Een keer bij een man waarvan zijn ex-vrouw nooit gewerkt had en hij nog voor betaalde.
Ik stond toen juist aan de start van een nieuwe (zware) opleiding. Vond het een bizar idee. Beide niets geworden, te zelfstandig om onderhouden te willen worden. (Verwend worden is leuk, maar verwachten dat ik een jaren 50 huisvrouw word niet
)
Ik vind/merk dat er rond de leeftijden die ik date veel verschil zit in de gedachtengang over daten, financiën en de toekomst. Date tussen de 30-45 ongeveer. Jullie daar ook zulke ervaringen mee of is het gewoon toeval?
Gemiddeld loop ik zo rond de 70 km in de week, ik ben het tempo aan het verhogen en dat voel ik goed
Ik stond toen juist aan de start van een nieuwe (zware) opleiding. Vond het een bizar idee. Beide niets geworden, te zelfstandig om onderhouden te willen worden. (Verwend worden is leuk, maar verwachten dat ik een jaren 50 huisvrouw word niet

Ik vind/merk dat er rond de leeftijden die ik date veel verschil zit in de gedachtengang over daten, financiën en de toekomst. Date tussen de 30-45 ongeveer. Jullie daar ook zulke ervaringen mee of is het gewoon toeval?
Gemiddeld loop ik zo rond de 70 km in de week, ik ben het tempo aan het verhogen en dat voel ik goed

woensdag 13 januari 2021 om 18:04
70 km is echt ontzettend veel, met welk doel doe je dit?
Wel knap en lijkt me goed voor jezelf. Hier vrijdag een lange wandeling gepland lekker in m'n uppie.
Ik wandel vrijwel dagelijks 10.000 stappen al bijna 2 jaar, maar dat is de laatste tijd wat aan het inkakken. Sinds corona en wandelen bijna de enigste optie nog is vind ik het ineens een 'moetje'.
Wel knap en lijkt me goed voor jezelf. Hier vrijdag een lange wandeling gepland lekker in m'n uppie.
Ik wandel vrijwel dagelijks 10.000 stappen al bijna 2 jaar, maar dat is de laatste tijd wat aan het inkakken. Sinds corona en wandelen bijna de enigste optie nog is vind ik het ineens een 'moetje'.
woensdag 13 januari 2021 om 18:07
Ik moet toch zeggen dat ik het wel met Tom eens ben, iemand afkappen kan ook na een paar dates. Bij voorbaat al wegswipen ondanks dat je denkt: Leuke vent, dat maakt je mogelijkheden wel minder. Maar goed, ik ben vorig jaar pas gaan daten en misschien nog te onervaren of zo 
Na 3 dates zeggen dat ze voor je zorgen........??? Ik vond na 3 dates: Mijn moeder wil je graag leren kennen al verschrikkelijk

Na 3 dates zeggen dat ze voor je zorgen........??? Ik vond na 3 dates: Mijn moeder wil je graag leren kennen al verschrikkelijk