Zwanger worden vanaf september
woensdag 29 juli 2020 om 11:00
Welkom in het zwanger worden vanaf september 2020 topic.
Zwanger
!
LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level
Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php
Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
Naam | Leeftijden | Gezinssituatie | NOD | Bijzonderheden |
Bloem_Joppie | 35/38 | 2e kindje | 29-12 | |
Vera99 | 33/34 | 2e kindje | 20-03 |
Zwanger

Naam | Leeftijden | Gezinssituatie | UD | Bijzonderheden |
Larv-2 | 27/29 | 2e kindje | +/- 27 juni | |
Nolatjeee90 | 29/36 | 1e kindje | 07-2021 | |
Aviendha | 28/32 | 1e kindje | 07-2021 | miskraam in oktober |
koetjesenkalfjes | 30/31 | 2e kindje | begin 08-2021 | 2 miskramen |
Ananaskiwi | 33/33 | 2e kindje | ? | |
Piccobello | 33/35 | 1e kindje | begin oktober 2021 | |
Roossie1990 | 30/29 | 1e kindje | eind oktober 2021 | |
Daanstje | 27/33 | 2e kindje | begin december | hypothereoidie, miskraam december 2020 |
Herinnering | 28/34 | 1e kindje | Begin januari |
LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level
Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php
Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 18-05-2021 18:31
94.61% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
maandag 11 januari 2021 om 19:24
dinsdag 12 januari 2021 om 11:46
Daanstje hoe zijn de eerste dagen werk weer?
Aviendhawat fijn dat alles goed is en dat er goed is gereageerd!!
Picco hoe gaat ie met jou?
Vlavi super jammer dat je toch ongesteld bent geworden.. wat kan je toch voor de gek worden gehouden
Larv haha fijn die Stemmingswisselingen zeg!!
gelukkig kan je man er om lachen.
Hier een goede uitslag van de NIPT dus erg opgelucht. We gaan het nu ook langzaamaan vertellen hier en daar.
Aviendhawat fijn dat alles goed is en dat er goed is gereageerd!!
Picco hoe gaat ie met jou?
Vlavi super jammer dat je toch ongesteld bent geworden.. wat kan je toch voor de gek worden gehouden
Larv haha fijn die Stemmingswisselingen zeg!!

Hier een goede uitslag van de NIPT dus erg opgelucht. We gaan het nu ook langzaamaan vertellen hier en daar.
dinsdag 12 januari 2021 om 16:00
Wat fijn dat ze zo positief gereageerd hebben op je werk Aviendha! Kan me voorstellen dat dat een opluchting is 
En Nola, wat een opluchting ook voor jou! Veel plezier met het vertellen aan iedereen, hopelijk voel je je ook goed!
En die stemmingswisselingen zijn herkenbaar Larv! Al klinkt het bij jou nog mild, ik heb het (zwanger of niet, hormonen doen nare dingen met mij) altijd best wel te doen met mijn man..
Het gaat wel redelijk met mij, zolang ik er neit aan denk dat ik een miskraam heb gehad, of me niet bedenk hoever ik nu eigenlijk zou zijn geweest gaat het eigenlijk wel prima. Maar door de gekste kleinste dingen word ik eraan herinnert en dan moet ik huilen.
Vandaag en gisteren weer gewerkt, dat was oké, maar ik merk dat ik echt nog enorm moe ben. Gisteren misschien ook wel iets te hard van stapel gelopen, dus vandaag 2 uurtjes minder gewerkt (6 ipv 8) en merk dat ik me nu nog wel wat beter voel. Dus ik denk dat ik voor de komende dagen nog maar even op 6/7 uur per dag blijf. Hoe frustrerend ook, want ik wil door!
Ondertussen speur ik keurig naar een positieve ovulatietest en hebben we braaf om de dag seks. Alles voor nog een klein beetje controle
Hoe is het met de andere dames?

En Nola, wat een opluchting ook voor jou! Veel plezier met het vertellen aan iedereen, hopelijk voel je je ook goed!
En die stemmingswisselingen zijn herkenbaar Larv! Al klinkt het bij jou nog mild, ik heb het (zwanger of niet, hormonen doen nare dingen met mij) altijd best wel te doen met mijn man..
Het gaat wel redelijk met mij, zolang ik er neit aan denk dat ik een miskraam heb gehad, of me niet bedenk hoever ik nu eigenlijk zou zijn geweest gaat het eigenlijk wel prima. Maar door de gekste kleinste dingen word ik eraan herinnert en dan moet ik huilen.
Vandaag en gisteren weer gewerkt, dat was oké, maar ik merk dat ik echt nog enorm moe ben. Gisteren misschien ook wel iets te hard van stapel gelopen, dus vandaag 2 uurtjes minder gewerkt (6 ipv 8) en merk dat ik me nu nog wel wat beter voel. Dus ik denk dat ik voor de komende dagen nog maar even op 6/7 uur per dag blijf. Hoe frustrerend ook, want ik wil door!
Ondertussen speur ik keurig naar een positieve ovulatietest en hebben we braaf om de dag seks. Alles voor nog een klein beetje controle

Hoe is het met de andere dames?

dinsdag 12 januari 2021 om 21:12
Ahhh nice, dat scheelt! Iemand moet toch een beetje relativeren

@Picco: netjes hoor!! Dat doe ik je niet na, zo georganiseerd

donderdag 14 januari 2021 om 20:36
Fijn van de goede echo’s en testen!
@vlavi helaas ... op naar de volgende ronde.
@daanstje ook fijn om te horen dat het redelijk met je gaat! Rustig aan doen met werken, maar ook fijn dat je dat zelf ook merkt.
@picco Haha goed bezig deze ronde, heb je je ei al gevonden?
Hier CD 32, en 12 dpo, had ik het weekend van 2-3 Jan 2 dagen een positieve ovulatietest. Wat ik begreep van de info die ik had gevonden, moet je uitgaan van de eerste piek. Ook had ik die zondag wat ovulatie krampen gevoeld dus dat zou wel kloppen. Maar ik heb al minimaal roze afscheiding dus ik denk gewoon ongesteld te worden morgen. Verder nog nul pms buikpijn, dus dat is wel een verschil met vorige ronde. Afwachten maar!
@vlavi helaas ... op naar de volgende ronde.
@daanstje ook fijn om te horen dat het redelijk met je gaat! Rustig aan doen met werken, maar ook fijn dat je dat zelf ook merkt.
@picco Haha goed bezig deze ronde, heb je je ei al gevonden?
Hier CD 32, en 12 dpo, had ik het weekend van 2-3 Jan 2 dagen een positieve ovulatietest. Wat ik begreep van de info die ik had gevonden, moet je uitgaan van de eerste piek. Ook had ik die zondag wat ovulatie krampen gevoeld dus dat zou wel kloppen. Maar ik heb al minimaal roze afscheiding dus ik denk gewoon ongesteld te worden morgen. Verder nog nul pms buikpijn, dus dat is wel een verschil met vorige ronde. Afwachten maar!
vrijdag 15 januari 2021 om 11:42
vrijdag 15 januari 2021 om 15:34
zaterdag 16 januari 2021 om 09:39

zondag 17 januari 2021 om 19:00
Joeejoee, even een egopost hier! Gelukkig vandaag, bijna 4 weken na het opwekken van de miskraam een positieve ovulatie test. Ik ben als een kind zo blij! Niet alleen omdat dit kans geeft op een nieuwe zwangerschap, maar vooral omdat m'n lijf het 'normale' weer oppakt!
Ik merk dat ik nu emotioneel ook wel een stuk af kan sluiten. Het voelt niet meer alsof m'n lijf aan het herstellen is, maar verder gaat.
Ik merk dat ik nu emotioneel ook wel een stuk af kan sluiten. Het voelt niet meer alsof m'n lijf aan het herstellen is, maar verder gaat.
zondag 17 januari 2021 om 21:20
Even afwezig geweest... sorry ik ben inmiddels weer wat fitter.
Daanstje super fijn! Ik snap je wel. Er is weer een mogelijkheid om vooruit te kijken naar wat er voor jullie komen gaat. Ik hoop dat jullie een heerlijk weekend gehad hebben waarbij jullie hebben kunnen genieten van elkaar
Vera, jammer! het is lastig. Je wil zo zo graag. En je hebt weinig invloed. Super lastig.
Voor de andere meiden, ik hoop dat jullie snel mogen genieten van positieve testen
Daanstje super fijn! Ik snap je wel. Er is weer een mogelijkheid om vooruit te kijken naar wat er voor jullie komen gaat. Ik hoop dat jullie een heerlijk weekend gehad hebben waarbij jullie hebben kunnen genieten van elkaar

Vera, jammer! het is lastig. Je wil zo zo graag. En je hebt weinig invloed. Super lastig.

Voor de andere meiden, ik hoop dat jullie snel mogen genieten van positieve testen