Zwanger worden vanaf september
woensdag 29 juli 2020 om 11:00
Welkom in het zwanger worden vanaf september 2020 topic.
Zwanger
!
LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level
Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php
Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
Naam | Leeftijden | Gezinssituatie | NOD | Bijzonderheden |
Bloem_Joppie | 35/38 | 2e kindje | 29-12 | |
Vera99 | 33/34 | 2e kindje | 20-03 |
Zwanger

Naam | Leeftijden | Gezinssituatie | UD | Bijzonderheden |
Larv-2 | 27/29 | 2e kindje | +/- 27 juni | |
Nolatjeee90 | 29/36 | 1e kindje | 07-2021 | |
Aviendha | 28/32 | 1e kindje | 07-2021 | miskraam in oktober |
koetjesenkalfjes | 30/31 | 2e kindje | begin 08-2021 | 2 miskramen |
Ananaskiwi | 33/33 | 2e kindje | ? | |
Piccobello | 33/35 | 1e kindje | begin oktober 2021 | |
Roossie1990 | 30/29 | 1e kindje | eind oktober 2021 | |
Daanstje | 27/33 | 2e kindje | begin december | hypothereoidie, miskraam december 2020 |
Herinnering | 28/34 | 1e kindje | Begin januari |
LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level
Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php
Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 18-05-2021 18:31
94.61% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
woensdag 20 januari 2021 om 13:29
woensdag 20 januari 2021 om 13:39
Spannend weer Daanstje!
Hopelijk snel weer succes
@Picco, hoe gaat het bij jou met testen?
Wij zitten op een andere wachtbank, namelijk wanneer hebben we positieve ovulatie test
. Inmiddels CD 16, nog geen positieve test, maar gezien de lange cycli tot nu toe verwacht ik die ook niet... ik hoop dit keer rond dag 20 een positieve test te hebben, maar blijf sceptisch aangezien ik de vorige keer niks heb gevonden....
Hopelijk snel weer succes

@Picco, hoe gaat het bij jou met testen?
Wij zitten op een andere wachtbank, namelijk wanneer hebben we positieve ovulatie test

woensdag 20 januari 2021 om 17:23
woensdag 20 januari 2021 om 20:14
Als mijn cyclus weer 28 dagen is, dan 29 januari. Dus ik ga ook gewoon vanaf de 29e testen

Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat, en
@Bloem! Tijdje niet gelezen!
zaterdag 23 januari 2021 om 08:23
zaterdag 23 januari 2021 om 09:00
@picco, wat fijn! 2x testen heeft dan zn vruchten afgeworpen.
Nee ik merk weinig, behalve dan dat ik mij nu erg focus op de positie van mijn baarmoederhals en cervixslijm
Als ik daar op af ga zit ik nu nog steeds in mijn vruchtbare dagen, hoop dat dat niet zo is.
Hoe gaat het verder met jou, merk jij al iets? En is de druk op je werk nog uit te houden?
Nee ik merk weinig, behalve dan dat ik mij nu erg focus op de positie van mijn baarmoederhals en cervixslijm
Hoe gaat het verder met jou, merk jij al iets? En is de druk op je werk nog uit te houden?
zondag 24 januari 2021 om 10:01
Haha, Pico, herkenbaar, zou het ook zeker in die volgorde aanpakken!
Ik wil minder gaan werken, maar wacht daar dus mee tot na de volgende zwangerschap zodat ik verlof nog gewoon voor 32 uur uit betaalt krijg.
Met verlof zijn is toch een dure aangelegenheid (teveel tijd om te schattige baby spullen en kleertjes te kopen) dus dat moet ergens van betaald worden
Ik wil minder gaan werken, maar wacht daar dus mee tot na de volgende zwangerschap zodat ik verlof nog gewoon voor 32 uur uit betaalt krijg.
Met verlof zijn is toch een dure aangelegenheid (teveel tijd om te schattige baby spullen en kleertjes te kopen) dus dat moet ergens van betaald worden

maandag 25 januari 2021 om 07:49
Oooh Picco spannend!
Ik vind het vreemd, gister zat ik op cd24 en ik had nog steeds slijm waar ik draden mee kon trekken. Het was alleen wel wat witter van kleur en niet helemaal doorzichtig. Dus wij blijven maar gewoon om de dag seks hebben voor de zekerheid
Ik denk wel dat ik mijn testdag wat verschuif, van de vrijdag naar de zaterdag of misschien zelfs de zondag.
Ik vind het vreemd, gister zat ik op cd24 en ik had nog steeds slijm waar ik draden mee kon trekken. Het was alleen wel wat witter van kleur en niet helemaal doorzichtig. Dus wij blijven maar gewoon om de dag seks hebben voor de zekerheid

maandag 25 januari 2021 om 08:40
maandag 25 januari 2021 om 10:36
Picco, 50% is nog laag, ken iemand die pas paar dagen na de NOD positief teste
.
Herinnering, vrouwenlichaam is soms ook lekker onduidelijk hea
.
Hier inmiddels CD 21, nog geen positieve ovulatietest, maar vroegste Ovu was dag 24 dus kan nog
.
Probeer positief te blijven al zijn die lange cycli wel vermoeiend.....

Herinnering, vrouwenlichaam is soms ook lekker onduidelijk hea

Hier inmiddels CD 21, nog geen positieve ovulatietest, maar vroegste Ovu was dag 24 dus kan nog

Probeer positief te blijven al zijn die lange cycli wel vermoeiend.....
dinsdag 26 januari 2021 om 18:23
Pff, wat een gedoe dit wachtbankje.. had vanmiddag een hele sliert bruinverlies, dus ik dacht dat m'n menstruatie zou beginnen. Maar nu is de afscheiding gewoon weer wittig.
Ik heb nooit bruinverlies voor m'n menstruatie. Het zou innesteling kunnen zijn, of toch het begin van een menstruatie die gewoon anders begint na de miskraam..
Ik twijfel wanneer ik ga testen, had de 17e een positieve ovulatie test, wat zouden jullie doen?
Ik heb nooit bruinverlies voor m'n menstruatie. Het zou innesteling kunnen zijn, of toch het begin van een menstruatie die gewoon anders begint na de miskraam..
Ik twijfel wanneer ik ga testen, had de 17e een positieve ovulatie test, wat zouden jullie doen?
dinsdag 26 januari 2021 om 18:54
Als je de 17e een positieve ovulatietest hebt gehad, dan zou het potentieel heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. Als ik jou was zou ik dan overmorgen testen. Heb je extra gevoelige zwangerschapstesten? Dat scheelt ook weer, ik heb testen die 10 miu/ml detecteren. En op hoeveel dpo had je de vorige keer een positieve test?
dinsdag 26 januari 2021 om 19:58
Een hele sliert nog wel, de details hier zijn echt heerlijk
maar even zonder gekheid, het zou heel goed innesteling kunnen zijn. Bij eerste zwangerschap had ik dat ook. En ik dacht toen dat ik ongesteld werd, maar het zette maar niet door en een paar dagen later had ik een duidelijke positieve test.

Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
dinsdag 26 januari 2021 om 21:02
Hahaha, ja sorry hoor, ik móest het even kwijt.. had er ook een foto van kunnen uploaden

Hmm, vrijdags maar testen dan, dat zou 11 DPO moeten zijn. Ervan uitgaande dat de 17e positieve test is de 18e eisprong..
Net na het douchen ook vocht uit m'n linker tepel. Jaheeuur, nog meer details kun je op aanvraag krijgen. Maar niet.te.doen.dit.