Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

dinsdag 26 januari 2021 om 12:17

dinsdag 26 januari 2021 om 12:20

.? Volgens mij probeerde jij steeds terug te komen tijdens je permaban. Maar je bent dus blijkbaar geswitcht van een desktop naar een laptop (of andersom) denk ik dan? Want je IP-adres wordt bij een permaban toch gebanned?permafrost schreef: ↑26-01-2021 10:42Dat was ook een grapje. Dit is overigens niet mijn oude profiel en ik was hier ook bepaald geen veelschrijver. Ik denk dat er wel een paar zijn die me hier zullen herkennen van enkele maanden geleden, mijn bijdragen gingen meer dan eens over mijn frustratie omtrent mijn gebrek aan tindermatches.
                                    alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-01-2021 13:11

0.75% gewijzigd

wij slapen nooit.

dinsdag 26 januari 2021 om 12:44

Ik ben geloof ik een ontzettend brave forummer, begrijp niks van bans en hoe je dat voor elkaar krijgt. Laat staan een perma...
Actueel pijler kun je laten blokkeren, heb ik ook met de corona pijler gedaan.
En ik verwacht dat je nu niet meer onder de radar bent. Veel mee lezers hier die dingen melden hebben we gemerkt. Dus ben benieuwd hoelang je nog actief kunt zijn..
                    Actueel pijler kun je laten blokkeren, heb ik ook met de corona pijler gedaan.
En ik verwacht dat je nu niet meer onder de radar bent. Veel mee lezers hier die dingen melden hebben we gemerkt. Dus ben benieuwd hoelang je nog actief kunt zijn..

dinsdag 26 januari 2021 om 13:11

Same. Wordt een beetje een overgevoelig volkje hier. Niets kan of mag en alles beledigd wel iemand.
En na al dat gedoe over die koekjes hebben we nog steeds jodekoeken. Wie gaat daar dan maar achteraan?

dinsdag 26 januari 2021 om 14:59

Dit.aami325 schreef: ↑25-01-2021 22:19En ik weet niet, maar vriendschap opbouwen met iemand die het toch wel interessant zou vinden om te kijken of het kan uitbloeien tot een relatie, heeft bij mij tot op heden toch wel voor gekke situaties gezorgd. Het kan vast, maar kan ook weer een hoop gedoe geven. Ik zou er voor passen.
Mensen die op zoek zijn naar een relatie, nemen meestal geen genoegen met vriendschap. En ik weet van mezelf dat ik niet een type ''bff'' man ben. Ik ben een man waar vrouwen een relatie mee willen, geen vriendschap. Vooral niet mensen rond de dertig met een settel/kinder wens. Die gaan hun tijd niet zitten verdoen aan een ''vriendschap'' waar geen relatie te halen valt, terwijl ze al vrienden genoeg hebben. M.a.w. : alles of niets.
Dat merk ik ook als het bijvoorbeeld aankomt op ''leuk appen''. Zodra doorschemert dat ik geen relatie wil, dan is het vaak ook gauw klaar. Sterker nog : ik heb wel eens meegemaakt dat ik heel leuk aan het appen was, maar toen bleek dat ik niet op zoek was naar een relatie (althans ; niet met haar) was ik opeens een eikel en verdween binnen no-time haar profielfoto van whatsapp. En ik had niet eens seks met haar gehad of anderszins verwachtingen gewekt.

dinsdag 26 januari 2021 om 15:08

Wou je dan ook het periodiek systeem der elementen dan ook veranderen. Daar staat het woord Jood ook in. Is gewoon een mineraal,verder niks bijzonders.
                                    fietsen varen vrouwelijk doen

dinsdag 26 januari 2021 om 15:31

Hoe heb je dat gedaan? Ik wil die pijlers ook graag laten sluiten en heb een verzoek daartoe een tijdje terug in het 'meld het mods' topic gezet, maar hier is niets me gedaan. Was dit de juiste plek of moet ik het op een andere manier vragen?

dinsdag 26 januari 2021 om 15:34

dinsdag 26 januari 2021 om 16:00

Da's ook mijn ervaring idd. Als vrouwen in je geinteresseerd zijn (en let's face it : rond de dertig is dat toch vaker voor een serieuze relatie dan op je 20e) kun je het nooit goed doen als je geen relatie wilt. Ben je te joviaal met ze aan het appen, en je blijkt later niet open te staan voor ''meer'' dan heb je ze aan het lijntje gehouden. En ben je te afstandelijk, dan ben je contactgestoord of een 'botte lul'' ofzo. Ik maak zelden mee dat je gewoon lang gezellig kunt praten zonder dat er (te) grote verwachtingen ontstaan. En als duidelijk is dat een relatie hem niet gaat worden, blijft er van die initiele vriendelijkheid en interesse ook niet zo veel meer over...Sodermalm schreef: ↑26-01-2021 14:59Dit.
Mensen die op zoek zijn naar een relatie, nemen meestal geen genoegen met vriendschap. En ik weet van mezelf dat ik niet een type ''bff'' man ben. Ik ben een man waar vrouwen een relatie mee willen, geen vriendschap. Vooral niet mensen rond de dertig met een settel/kinder wens. Die gaan hun tijd niet zitten verdoen aan een ''vriendschap'' waar geen relatie te halen valt, terwijl ze al vrienden genoeg hebben. M.a.w. : alles of niets.
Dat merk ik ook als het bijvoorbeeld aankomt op ''leuk appen''. Zodra doorschemert dat ik geen relatie wil, dan is het vaak ook gauw klaar. Sterker nog : ik heb wel eens meegemaakt dat ik heel leuk aan het appen was, maar toen bleek dat ik niet op zoek was naar een relatie (althans ; niet met haar) was ik opeens een eikel en verdween binnen no-time haar profielfoto van whatsapp. En ik had niet eens seks met haar gehad of anderszins verwachtingen gewekt.

dinsdag 26 januari 2021 om 16:03

Hee ik meld me weer even in dit topic! 
Heb ondertussen in de zomer een tijdje gedate met de jongen van de sportvereniging, maar we pasten uiteindelijk toch niet bij elkaar.
Niet citeren graag ivm herkenbaarheid
Nu ben ik aan een nieuwe baan begonnen en heb een leuke tijd gehad op borrels en een feestje (toen het weer eventjes mocht, 4 maanden geleden) met een collega van een andere afdeling.
Hij heeft letterlijk tegen me gezegd 'dat hij me wil', maar dat was wel met alcohol op. Daarna heeft hij me een keer met een computerprobleem geholpen en toen kwam de huidige lockdown helaas. We zien elkaar zo'n 1-2x per week kort op het werk (hoeven niet samen te werken) en hij knipoogt sinds een paar weken daarbij als onze blikken elkaar kruizen. Er hangt wel een spanning, maar het is ook eng om een move te maken..
Tegelijkertijd heb ik ook in de afgelopen maanden een aantal 'eerste dates' gehad met jongens van tinder/bumble, maar dat was allemaal niks haha
                    Heb ondertussen in de zomer een tijdje gedate met de jongen van de sportvereniging, maar we pasten uiteindelijk toch niet bij elkaar.
Niet citeren graag ivm herkenbaarheid
Nu ben ik aan een nieuwe baan begonnen en heb een leuke tijd gehad op borrels en een feestje (toen het weer eventjes mocht, 4 maanden geleden) met een collega van een andere afdeling.
Hij heeft letterlijk tegen me gezegd 'dat hij me wil', maar dat was wel met alcohol op. Daarna heeft hij me een keer met een computerprobleem geholpen en toen kwam de huidige lockdown helaas. We zien elkaar zo'n 1-2x per week kort op het werk (hoeven niet samen te werken) en hij knipoogt sinds een paar weken daarbij als onze blikken elkaar kruizen. Er hangt wel een spanning, maar het is ook eng om een move te maken..
Tegelijkertijd heb ik ook in de afgelopen maanden een aantal 'eerste dates' gehad met jongens van tinder/bumble, maar dat was allemaal niks haha
                                    anoniem_394679 wijzigde dit bericht op 26-01-2021 16:08

0.62% gewijzigd

dinsdag 26 januari 2021 om 16:04

Heb trouwens een leuke podcast gevonden die echt goede tips geeft;
https://open.spotify.com/show/0Dca4HqczpcFoxC9XyhTNs
                    https://open.spotify.com/show/0Dca4HqczpcFoxC9XyhTNs

dinsdag 26 januari 2021 om 16:15

Als ik de gunstigste quotes van social media pak dan werd het omschreven als een soort Richard Gere met het haar van Tony Eijkzeefietser1 schreef: ↑26-01-2021 15:10Ik heb die aflevering ook niet gezien. Dus geen idee hoe tomcat zijn face eruit ziet.

dinsdag 26 januari 2021 om 16:24

Sarcasme lezen.. zie dezeefietser1 schreef: ↑26-01-2021 15:08Wou je dan ook het periodiek systeem der elementen dan ook veranderen. Daar staat het woord Jood ook in. Is gewoon een mineraal,verder niks bijzonders.

dinsdag 26 januari 2021 om 16:27

Misschien ben jij wel de inspiratie! Nu weer een maatje gezocht bij Viva.
@rnacie, heel simpel ik zou niet daten met collega’s waarmee je direct contact hebt. Kan veel te veel ellende van komen.
Heb ik niets met hem te maken qua werk dan zou ik zelf gewoon de stoute schoenen aantrekken. Samen een wandeling maken in de pauze etc.

dinsdag 26 januari 2021 om 16:34

dinsdag 26 januari 2021 om 16:43

Wij hadden hier in Vlaanderen in mijn kindertijd heerlijke ‘negerinnetetten’. Dat die benaming niet meer gebruikt wordt (nouja, in mijn streek wel nog door ouderen die dialect spreken) kan ik begrijpen. Dan zijn het negerzoenen geworden maar blijkbaar mag dat ook niet meer. Geen idee hoe die dingen nu heten... vind ze nog steeds heerlijk. 
De oorspronkelijke benaming staat wel nog op Wikipedia zie ik net...
                    De oorspronkelijke benaming staat wel nog op Wikipedia zie ik net...

dinsdag 26 januari 2021 om 16:55

Ja heb het ook in 1 van die mods topics gevraagd. En werd diezelfde week nog geblokkeerd. Lekker rustig!
Volgens mij in het 'centraal moderator topic'.