Napraattopic deel 140, met geklets!
donderdag 31 december 2020 om 19:37
Beste forummers,
Welkom in napraat 140!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 140!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 27 januari 2021 om 17:51
Dat is omdat de partijen een vinger in de pap hebben bij de vragen. Daarom vind ik het vooral een manier om mensen aan het denken te zetten over de verkiezingen en op welke partij ze op zouden kunnen stemmen en voor de partijen om hun speerpunten te promoten, Wel goed voor andere dingen maar niet in de letterlijke zin van het woord als stemwijzer vind ik.
woensdag 27 januari 2021 om 18:06
https://straatdagblad.nl/jan-willem-en- ... mstelveen/
Dan heb je toch echt het iq van een visstick
Dan heb je toch echt het iq van een visstick

charlottew88 wijzigde dit bericht op 27-01-2021 18:11
4.79% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 28 januari 2021 om 03:21
charlottew88 schreef: ↑27-01-2021 18:06https://straatdagblad.nl/jan-willem-en- ... mstelveen/
Dan heb je toch echt het iq van een visstick![]()
Ik las net een stukje over een relschopper met een IQ van 56. Dan is een veterdiploma het hoogst haalbare.
Ze.leggen wel beslag op auto's en bankrekeningen en vooral dat laatste is een hevige maatregel, dan heb je geen geld meer en kun je niets betalen.
donderdag 28 januari 2021 om 07:06
Het was weer erg gezellig in de stad. Ik heb genoten.
Ik heb het gemiddelde iq fors opgekrikt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 28 januari 2021 om 08:30
In_Tenebris schreef: ↑27-01-2021 17:51Dat is omdat de partijen een vinger in de pap hebben bij de vragen. Daarom vind ik het vooral een manier om mensen aan het denken te zetten over de verkiezingen en op welke partij ze op zouden kunnen stemmen en voor de partijen om hun speerpunten te promoten, Wel goed voor andere dingen maar niet in de letterlijke zin van het woord als stemwijzer vind ik.
Kieswijzer is dan misschien ook een betere naam. Ik bekijk dus inderdaad dan waar ik heb gestemd voor partijen die verder niet bij mijn visie horen en wat mijn 'eigen' partij daar zegt. Het is niet zo dat ik de wijzer klakkeloos overneem. Ik weet dan wel even weer wat er zoal speelt. En bij heel veel vragen heb ik ook geen idee wat het effect op korte en langere termijn is, wanneer ik links of rechts ga, dus daar zeg ik ook altijd 'weet ik niet'
Later is nu
donderdag 28 januari 2021 om 08:56

donderdag 28 januari 2021 om 15:25
Bizar
Ik heb al heel lang geen auto meer. Omdat ik er voor mijn werk heel af en toe een nodig heb, ben ik lid van Greenwheels. Gisteren had ik een belangrijke afspraak. Auto met marge geboekt, zodat ik zeker op tijd zou komen. Toen ik ging rijden kreeg ik een melding dat de bandenspanning van een van de voorbanden laag was. En tijdens het rijden ging hij rap verder naar beneden. Lekke band! Greenwheels gebeld, maar hun andere auto's stonden zover weg dat ik zeker te laat zou komen bij mijn afspraak als ik die zou ophalen. Mijn broer gebeld die op de route woont, een paar km verderop. Gelukkig kon ik zijn auto lenen. Pfffff, ik was letterlijk op de minuut op tijd bij de afspraak.
Mijn broer belde zojuist op: toen hij vanmorgen in zijn auto wilde stappen om naar zijn werk te gaan ontdekte hij dat zijn voorband lek was.

Ik denk dat ik maar even geen auto meer ga rijden.
Ik heb al heel lang geen auto meer. Omdat ik er voor mijn werk heel af en toe een nodig heb, ben ik lid van Greenwheels. Gisteren had ik een belangrijke afspraak. Auto met marge geboekt, zodat ik zeker op tijd zou komen. Toen ik ging rijden kreeg ik een melding dat de bandenspanning van een van de voorbanden laag was. En tijdens het rijden ging hij rap verder naar beneden. Lekke band! Greenwheels gebeld, maar hun andere auto's stonden zover weg dat ik zeker te laat zou komen bij mijn afspraak als ik die zou ophalen. Mijn broer gebeld die op de route woont, een paar km verderop. Gelukkig kon ik zijn auto lenen. Pfffff, ik was letterlijk op de minuut op tijd bij de afspraak.
Mijn broer belde zojuist op: toen hij vanmorgen in zijn auto wilde stappen om naar zijn werk te gaan ontdekte hij dat zijn voorband lek was.

donderdag 28 januari 2021 om 15:42
Oh wat ergDwaler schreef: ↑28-01-2021 15:25Bizar

donderdag 28 januari 2021 om 15:44
ik denk dat het universum je iets wil vertellen!Dwaler schreef: ↑28-01-2021 15:25Bizar

donderdag 28 januari 2021 om 16:06
Ja aan een dergelijke mogelijkheid zat ik ook al te denken.
Ik vervoer mezelf dus eigenlijk alleen maar per fiets en ik ben echt ontzettend lomp en fietsbanden zijn een stuk kwetsbaarder dan autobanden, maar zelfs ik krijg het niet voor elkaar in een dergelijk tempo banden lek te rijden.
donderdag 28 januari 2021 om 16:10
Weet even niets, dat rijmt op fiets.
En voor een rijmwoord op auto ben ik ook even blanco...
*laat de scholen alsjeblieft weer open gaan*

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 28 januari 2021 om 16:11

donderdag 28 januari 2021 om 16:14
Zo erg is het niet, de eerste band was al lek toen ik wegreedLady*Voldemort schreef: ↑28-01-2021 16:06Ja aan een dergelijke mogelijkheid zat ik ook al te denken.
Ik vervoer mezelf dus eigenlijk alleen maar per fiets en ik ben echt ontzettend lomp en fietsbanden zijn een stuk kwetsbaarder dan autobanden, maar zelfs ik krijg het niet voor elkaar in een dergelijk tempo banden lek te rijden.
donderdag 28 januari 2021 om 16:29
Balen zeg.Dwaler schreef: ↑28-01-2021 15:25Bizar
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 28 januari 2021 om 16:29

donderdag 28 januari 2021 om 17:22
Poëzie, zo moeilijk niet, op alles rijmt wel iets.
Behalve dan op waterfiets, op waterfiets rijmt niets.
Met dank aan mijn geliefde Herman Finkers.