ik kom lastig verder met deze vrouw

29-01-2021 13:16 68 berichten
hoi allemaal,

sinds 2 maanden ongeveer date ik voorzichtig met een leuke vrouw. we hebben elkaar nu 2 keer gezien. dat gaat door de corona wat lastig, ze is vrij specifiek in hoe ze wel en niet af wil spreken omdat ze een risicogroep is. ik heb daar alle begrip voor!

Ik vind haar hartstikke leuk en zij mij ook. Na onze eerste date kwam ze al met een vrij grote bekentenis, dat ze me erg aantrekkelijk vindt en ook wat vlinders en meer voelt en graag wil ontdekken wat dit verder wordt. Nu proberen we echter al weken een nieuwe afspraak te plannen maar er komt telkens oprecht iets tussen. we appen zo'n 3 a 4 keer per week. Dat is leuk, we geven elkaar complimenten etc. Maar echt de diepte gaat het nog niet in. Nu stond er echter een nieuwe afspraak gepland voor komende maandag maar heeft zij afgezegd, ook met een echt aantoonbare legitieme reden, het is overmacht. Een idee voor een nieuwe afspraak ligt er nog niet, maar wel appt ze me heel uitgebreid en vraagt ze van alles. ze wil het contact dus goed houden. ik vind het verwarrend en word er ook wat moe van: eerst de bekentenis van de gevoelens maar dan nu het moeizame vervolg. Word ik 'gebreadcrumt' (is dat een woord?) of moet ik gewoon geduld hebben? hoe behou ik mijn eigen interesse en die van haar?
Alle reacties Link kopieren
Alles je zelf aangeeft dat er elke keer oprecht iets tussenkomt dan is er toch niks aan de hand? Proberen nieuwe datum te prikken dan. Afspreken nis deze corona tijd + avondklok is net wat lastiger.
Zij is dol op jouw aandacht, maar je bent geen prioriteit.

Ja, je wordt gebreadcrumt.
Je hebt volgens mij geen enkele reden om onzeker te zijn. Nog afgezien van alle legitieme redenen heeft ze natuurlijk ook de zorg voor zichzelf vanwege dat verhoogde risico, dus wacht het af tot zij is gevaccineerd en dan zou ze je nog eens kunnen verrassen.
Pfff, je blijft topics openen over vrouwen waar je niet mee verder komt.
Misschien tijd voor wat zelfonderzoek.
Juist... @(
Ik zou er geen zin in hebben, volgens mij vindt ze de aandacht vooral leuk.
Ook als je in een risicogroep zit kan je afspreken, dikke jas aan en wandelen kan echt geen kwaad.
Ipv appen kan je bellen of videobellen enz enz ik hoor alleen maar excuses waarom ze vooral niks wil
FransjeG schreef:
29-01-2021 13:22
Ja, je wordt gebreadcrumt.

Ik ben misschien ouderwets, maar wat is dat nu weer?
Qiyara schreef:
29-01-2021 13:25
Even zitten loepen, in 1 jaar tijd 10 topics! Elke maand een nieuwe 'relatie' met iemand waar je niet verder mee komt. En je onzekerheid op speelt om allerlei redenen.
Je zegt dat je het vermoeiend vindt. Wat zou je zelf hieraan kunnen doen?
Qiyara schreef:
29-01-2021 13:25
Dit dus
LAgirl82 schreef:
29-01-2021 13:29
Ik ben misschien ouderwets, maar wat is dat nu weer?
Via social media aandacht willen en voldoende investeren om iemand geïnteresseerd in jou te houden.
Ik kende de term 'breadcrumbing' niet, maar als ik de definitie lees lijkt dat wel exact aan de hand te zijn.
Even los van de andere topics die je blijkbaar hebt, klinkt niet alsof je je ergens echt zorgen om moet maken. Je kan er wel voor kiezen om niet alleen maar te appen. Bellen jullie ook? Sturen jullie elkaar foto's, spraakberichtjes? Zo kun je het contact ook wat veelzijdiger houden.
Stromboli schreef:
29-01-2021 13:39
Ik kende de term 'breadcrumbing' niet, maar als ik de definitie lees lijkt dat wel exact aan de hand te zijn.
genoegen nemen met kruimeltjes
Misschien is ze bang dat ze je zo leuk vindt in het echt dat ze zich niet in kan houden.
Net alle gevolgen van dien :hyper:
Gebreadcrumt. ff googelen.
ik geef mn bek ook maar een douw
FransjeG schreef:
29-01-2021 13:36
Via social media aandacht willen en voldoende investeren om iemand geïnteresseerd in jou te houden.

Ah oké, dank je wel. Ben ik weer mee in 2021 :proud:
LAgirl82 schreef:
29-01-2021 13:53
Ah oké, dank je wel. Ben ik weer mee in 2021 :proud:
Ik ben "pas" 26 en mij zei het ook niks, maar goed misschien ligt dat aan mij :lol:
Als ze je graag wil zien, had ze wel een andere datum voorgesteld. Dus ja, ik denk dat je gekruimeld wordt.
.
Waarom date je nu nog terwijl je 4 maanden (en 2 relaties) geleden nog een dat verbrak omdat je binnenkort naar het buitenland vertrekt.
impala schreef:
29-01-2021 13:58
Als ze je graag wil zien, had ze wel een andere datum voorgesteld. Dus ja, ik denk dat je gekruimeld wordt.
ze leest hier vast mee :)
abracadabra schreef:
29-01-2021 14:09
Waarom date je nu nog terwijl je 4 maanden (en 2 relaties) geleden nog een dat verbrak omdat je binnenkort naar het buitenland vertrekt.
dat is afgelast, ivm de coronasituatie. overigens heb ik niet zoveel relaties gehad, sommige topics gaan over dezelfde persoon.
Mistermark81 schreef:
29-01-2021 14:23
dat is afgelast, ivm de coronasituatie. overigens heb ik niet zoveel relaties gehad, sommige topics gaan over dezelfde persoon.
als je meerde topics over een persoon opent, is dat bewijs dat het echt nooit iets gaat worden

Een leuke relatie gaat vanaf het eerste begin opvallend eenvoudig, leuk en gemakkelijk. Ineens snap je, wat mensen bedoelden met: "als het de ware is, weet je het"
klassiek geval van breadcrumming

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven