Hoe KAN dit nu?
zaterdag 23 januari 2021 om 09:58
Ik kwam hierop nadat ik hiernaast een foto van een Channing Tatum Lookalike zag. En natuurlijk, ik zou best een beschuitje willen eten met hem, hij natuurlijk echt never nooit met mij ondanks dat ik redelijk aardig geconserveerd ben voor mijn 47ste.
Even terug zag ik een docu over oplichters die zich als hem voordoen en via datingsites vrouwen benadert. Er werd een dame geïnterviewd (heel dapper van haar trouwens dat ze dat durfde) die erin was getrapt. Uiteraard moest ze geld sturen. De dame was echt niet dom. Ze had ook wel twijfels, maar al met al heeft ze meer dan 10K gestuurd. Dat moest anders zou zijn partner erachter komen dat hij bij haar weg ging en hij wilde de media er nog even uit ging. De dame in kwestie was dik in de vijftig. En komop, channing tatum?
Wat is het dat je er toch intrapt. Uiteindelijk vonden ze die gast ergens in Spanje en ze was niet de enige. Legio vrouwen vielen als bosjes voor Channing. Natuurlijk, wij zouden hier allemaal zeggen; tuuuurlijk knul, tuurlijk ben jij echt Channing Tatum, val jij als wereldster absoluut op mijn 47 jarige oude harses met mijn nietszeggende leven, veel plezier ermee dikke doei en deleten.
Hoe kan het dat je, net als deze dame die twijfelde toch geld duizenden dollars overmaakt. En ook als je dat doet telkens twijfelt want; zo’n man heeft miljoenen..... en het dan toch doen. Ik kom er maar niet uit.
Even terug zag ik een docu over oplichters die zich als hem voordoen en via datingsites vrouwen benadert. Er werd een dame geïnterviewd (heel dapper van haar trouwens dat ze dat durfde) die erin was getrapt. Uiteraard moest ze geld sturen. De dame was echt niet dom. Ze had ook wel twijfels, maar al met al heeft ze meer dan 10K gestuurd. Dat moest anders zou zijn partner erachter komen dat hij bij haar weg ging en hij wilde de media er nog even uit ging. De dame in kwestie was dik in de vijftig. En komop, channing tatum?
Wat is het dat je er toch intrapt. Uiteindelijk vonden ze die gast ergens in Spanje en ze was niet de enige. Legio vrouwen vielen als bosjes voor Channing. Natuurlijk, wij zouden hier allemaal zeggen; tuuuurlijk knul, tuurlijk ben jij echt Channing Tatum, val jij als wereldster absoluut op mijn 47 jarige oude harses met mijn nietszeggende leven, veel plezier ermee dikke doei en deleten.
Hoe kan het dat je, net als deze dame die twijfelde toch geld duizenden dollars overmaakt. En ook als je dat doet telkens twijfelt want; zo’n man heeft miljoenen..... en het dan toch doen. Ik kom er maar niet uit.
buzziebee wijzigde dit bericht op 23-01-2021 10:00
6.57% gewijzigd

zaterdag 30 januari 2021 om 01:12
nlies schreef: ↑30-01-2021 00:38En er dan achter komen als de vrouw overgekomen is, het iemand blijkt te zijn die echt wel weet wat ze wil, en dat is niet zijn onderbroeken wassen. De vrouwen die niet verder komen dan die broeken van de man wassen en zijn eten koken blijven wel in Vietnam, want die hebben het lef niet om de grens over te gaan, om een beter leven te vinden.
Was dat maar waar. Ze komen vaak ook in het belang van de familie. Waarom zou je als vrouw die weet wat ze wil afreizen naar een man die een combinatie zoekt van zijn moeder en een hoer?
zaterdag 30 januari 2021 om 09:20
Dit dus. Kan me niet voorstellen dat ik een menneke uit Azië hier importeer om... ja waarom eigenlijk? Je kan er geen zinnig gesprek mee voeren, want meestal geen opleiding, voor je het weet kan je elke maand kapitalen overmaken naar het buitenland voor "de familie", die mennekes zelf geven geen flikker om je, die zien alleen een uitweg naar een Westers land en financiële zekerheid, nou sorry, zelfs seksueel zou ik dan echt niet iets willen met zo'n golddigger die je alleen heeft uitgekozen vanwege je bankrekening en je Westerse nationaliteit.redbulletje schreef: ↑30-01-2021 00:41Dat is toch gewoon jezelf voor de gek houden? Vind het in elk geval heel primitief gedrag. Ik moet goede gesprekken met iemand kunnen hebben en me in iemand kunnen herkennen (wat in elk geval inhoudt dat we dezelfde culturele en sociale achtergrond hebben) voor ik uberhaupt vlinders in m'n buik kan krijgen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

zaterdag 30 januari 2021 om 09:32
pejeka schreef: ↑30-01-2021 09:20Dit dus. Kan me niet voorstellen dat ik een menneke uit Azië hier importeer om... ja waarom eigenlijk? Je kan er geen zinnig gesprek mee voeren, want meestal geen opleiding, voor je het weet kan je elke maand kapitalen overmaken naar het buitenland voor "de familie", die mennekes zelf geven geen flikker om je, die zien alleen een uitweg naar een Westers land en financiële zekerheid, nou sorry, zelfs seksueel zou ik dan echt niet iets willen met zo'n golddigger die je alleen heeft uitgekozen vanwege je bankrekening en je Westerse nationaliteit.
Een paar maanden geleden was ik in een winkel waar de eigenaar aan een tafel een gesprek had met klanten en enthousiast vertelde dat zijn vriend nu 18 was en naar Nederland kon komen. De man is achter in de 50, als het niet ouder is. Heeft al jaren een voorkeur voor veel jonger en denk dat hij zelf ook wel snapt dat het vooral is vanwege zijn geld en dat hem dat niet uitmaakt.
zaterdag 30 januari 2021 om 10:06
Ik wens hem alle goeds, maar ik denk zomaar dat het niet van lange duur gaat zijn. Dat vriendje nestelt zich in de "weelde", en zal dat waarschijnlijk voornamelijk als springplank zien naar iets anders. Laat ik het zo zeggen: de kans dat die twee over 5 jaar nog samen zijn, lijkt me klein.In_Tenebris schreef: ↑30-01-2021 09:32Een paar maanden geleden was ik in een winkel waar de eigenaar aan een tafel een gesprek had met klanten en enthousiast vertelde dat zijn vriend nu 18 was en naar Nederland kon komen. De man is achter in de 50, als het niet ouder is. Heeft al jaren een voorkeur voor veel jonger en denk dat hij zelf ook wel snapt dat het vooral is vanwege zijn geld en dat hem dat niet uitmaakt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

zaterdag 30 januari 2021 om 10:29
pejeka schreef: ↑30-01-2021 10:06Ik wens hem alle goeds, maar ik denk zomaar dat het niet van lange duur gaat zijn. Dat vriendje nestelt zich in de "weelde", en zal dat waarschijnlijk voornamelijk als springplank zien naar iets anders. Laat ik het zo zeggen: de kans dat die twee over 5 jaar nog samen zijn, lijkt me klein.
Volgens mij verwacht hij dat ook niet. Hij heeft altijd veel jongere vriendjes. Het lijkt mij ook inhoudsloos gedoe.

zaterdag 30 januari 2021 om 10:57
Dat ziet er wel een beetje vreemd uit als je die mee neemt naar het terrasredbulletje schreef: ↑30-01-2021 10:35Kun je toch beter 'n sekstoy op batterijen nemen. Die komen vast ook uit China, maar je hoeft er maar één keer voor te betalen, ze zijn wél trouw en je hebt er geen gezeik mee![]()

zaterdag 30 januari 2021 om 10:59
En die kerels denken zelf inderdaad dat ze een lot uit de loterij zijn...redbulletje schreef: ↑30-01-2021 00:24Het zijn vaak hooguit 5-jes, maar zoeken een vrouw die een 9 is. Ze zijn bereid ervoor te betalen en zo'n Aziatische schone vind het geen probleem om zo'n man wat naar de mond te praten en te doen of ze verliefd is terwijl ze zich alleen laat kopen als postorderbruid om geld naar haar familie door te sluizen.

zaterdag 30 januari 2021 om 12:10
Mijn schoonmoeder heeft dat aan de hand gehad. Ze kreeg zo'n appje, zogenaamd van mijn man. En echt: in plaats van direct even bellen is ze het eerste uur volledig in paniek geweest, wist niet wat ze moest doen, is uiteindelijk naar ons gefietst, maar we waren niet thuis. Toen is ze naar haar dochter gegaan, waar de paniek nog wat verder opgedreven werd. Pas na uren heeft zijn zus gebeld.pejeka schreef: ↑28-01-2021 19:09Maar wat me ook verbaast is dat er schijnbaar zo veel mensen intrappen als ze zogenaamd een appje krijgen van hun zoon, hun dochter, hun tante of wie dan ook, waarin wordt gevraagd heel snel even geld over te maken, omdat er onbetaalde rekeningen zijn en ze diep in de shit zitten anders. Misschien ben ik wel weer heel ouderwets, maar ik denk dan: het eerste wat ik dan zou doen, is mijn zoon of dochter opbellen om te vragen wat er nou eigenlijk precies allemaal aan de hand is. No way dat ik dan even 1500 euro ging overmaken bijv. zonder te weten hoe of wat.
En het stomme is: mijn schoonmoeder bankiert niet eens via internet! Dat had toch al een redelijke indicatie moeten zijn dat het nep was.
Wel heel sneu, de schrik zat er echt goed in bij haar. Man heeft haar op het hart gedrukt om áltijd direct te bellen. Maar ja, er stond in dat appje dat hij niet telefonisch bereikbaar was....hufters.
zaterdag 30 januari 2021 om 14:50