ik kom lastig verder met deze vrouw

29-01-2021 13:16 68 berichten
hoi allemaal,

sinds 2 maanden ongeveer date ik voorzichtig met een leuke vrouw. we hebben elkaar nu 2 keer gezien. dat gaat door de corona wat lastig, ze is vrij specifiek in hoe ze wel en niet af wil spreken omdat ze een risicogroep is. ik heb daar alle begrip voor!

Ik vind haar hartstikke leuk en zij mij ook. Na onze eerste date kwam ze al met een vrij grote bekentenis, dat ze me erg aantrekkelijk vindt en ook wat vlinders en meer voelt en graag wil ontdekken wat dit verder wordt. Nu proberen we echter al weken een nieuwe afspraak te plannen maar er komt telkens oprecht iets tussen. we appen zo'n 3 a 4 keer per week. Dat is leuk, we geven elkaar complimenten etc. Maar echt de diepte gaat het nog niet in. Nu stond er echter een nieuwe afspraak gepland voor komende maandag maar heeft zij afgezegd, ook met een echt aantoonbare legitieme reden, het is overmacht. Een idee voor een nieuwe afspraak ligt er nog niet, maar wel appt ze me heel uitgebreid en vraagt ze van alles. ze wil het contact dus goed houden. ik vind het verwarrend en word er ook wat moe van: eerst de bekentenis van de gevoelens maar dan nu het moeizame vervolg. Word ik 'gebreadcrumt' (is dat een woord?) of moet ik gewoon geduld hebben? hoe behou ik mijn eigen interesse en die van haar?
hoi allemaal, bedankt voor de reacties! Ik vind het dus best verwarrend. 1x kon ik niet ivm andere verplichtingen,1x ging niet door omdat we savonds zouden wandelen maar toen kwam de avondklok en konden we overdag niet en nu heeft zij de afspraak afgezegd. Verder is het zo dat ze liever niet binnen op 1,5 meter afspreekt omdat je elkaar dan toch ook kunt besmetten. En als ze het virus krijgt, kan dat echt verkeerd aflopen. Ik begrijp haar zorg dus goed. We hebben die keren dat we afspraken gewandeld en ik zou mezelf laten testen zodat we ook binnen af konden spreken. Maar nu kan zij dus niet. Verder komt eigenlijk het appinitiatief meestal van haar en ja, ze woont verder weg, op zo'n 150km afstand zelfs. Ik snap dat afspreken nu dan ook minder aantrekkelijk is, we zouden dan meer dan een uur moeten rijden voor een wandeling in de kou.
Ik wacht nog even af of ze komt met een nieuw voorstel. Wel is het dus zo dat zij echt evenveel of misschien wat meer initiatief neemt om te appen en de afspraken gingen ongeveer 50-50 qua initiatief.
Maar ik vind haar gedrag niet helemaal passen ook bij de grote woorden die ze gebruikte.
Welke grote woorden dan??
Dus eigenlijk werd je eerst gepistoletted en nu gebreadcrumd hè :(
Alle reacties Link kopieren
Mistermark81 schreef:
30-01-2021 09:31
hoi allemaal, bedankt voor de reacties! Ik vind het dus best verwarrend. 1x kon ik niet ivm andere verplichtingen,1x ging niet door omdat we savonds zouden wandelen maar toen kwam de avondklok en konden we overdag niet en nu heeft zij de afspraak afgezegd. Verder is het zo dat ze liever niet binnen op 1,5 meter afspreekt omdat je elkaar dan toch ook kunt besmetten. En als ze het virus krijgt, kan dat echt verkeerd aflopen. Ik begrijp haar zorg dus goed. We hebben die keren dat we afspraken gewandeld en ik zou mezelf laten testen zodat we ook binnen af konden spreken. Maar nu kan zij dus niet. Verder komt eigenlijk het appinitiatief meestal van haar en ja, ze woont verder weg, op zo'n 150km afstand zelfs. Ik snap dat afspreken nu dan ook minder aantrekkelijk is, we zouden dan meer dan een uur moeten rijden voor een wandeling in de kou.
Ik wacht nog even af of ze komt met een nieuw voorstel. Wel is het dus zo dat zij echt evenveel of misschien wat meer initiatief neemt om te appen en de afspraken gingen ongeveer 50-50 qua initiatief.
Maar ik vind haar gedrag niet helemaal passen ook bij de grote woorden die ze gebruikte.
Het is nu ook lastig. Het is of afspreken om te wandelen, of afspreken bij iemand thuis.

Zelf spreek date ik nu sinds twee maanden niet meer om deze reden. Maar zoals nu, als je in een date beter leren kennen flow zit, dan moet je iets. Persoonlijk zou ik wat afstand nemen en kijken wat zij doet.
Boomklevertje schreef:
30-01-2021 10:20
Of gehamburgerbroodjed.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
30-01-2021 10:50
Of gehamburgerbroodjed.
Geburgerbunned
"Van geburgerbunned naar gebreadcrummed, het leven is geen raisin bun"
Boomklevertje schreef:
30-01-2021 10:58
"Van geburgerbunned naar gebreadcrummed, het leven is geen raisin bun"
🤣

Ik hou het deze ochtend bij gecroissantrolled.
Teveel gedoe. wacht maar op vaccin dan.
Mistermark81 schreef:
29-01-2021 14:23
dat is afgelast, ivm de coronasituatie. overigens heb ik niet zoveel relaties gehad, sommige topics gaan over dezelfde persoon.
Ze hebben wel allemaal 2 dingen gemeen. Wanneer ik de topic titel en je naam zie, dan denk ik daar gaan we weer. De tanden zijn weer gezet in een kansloos en onrealistisch project (vrouw).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als jij merkt dat het niet lekker loopt, dan is de grote vraag of die vrouw wel echt bij jou past. Het antwoord is vaak heel hard: nee!
Je kan het contact aanhouden, maar ik zou open blijven staan voor andere leuke contacten als ik jou was.
Boomklevertje schreef:
30-01-2021 10:20
En gesandwicht als je geluk hebt als man
wij slapen nooit.
Zoek iemand die niet 150 km verderop woont.
Ben zo benieuwd wanneer iemand de tip gaat geven om 'liefdesbang' te gaan lezen. Of is dat al voorbijgekomen?
Boomklevertje schreef:
30-01-2021 07:41
Al die mensen die altijd roepen 'bel dan' en 'met je telefoon kun je ook b e l l e n', dat is zeker waar hoor maar in dit tijdperk ís dat gewoon niet meer zo en doe je bijna alles via de app. Wen er maar aan...
Eh nee hoor, ik ben opgegroeid met appen en ik bel best veel. Wel geregeld via Whatsapp call. Dat dan weer wel.
wij slapen nooit.
Boomklevertje schreef:
30-01-2021 08:57
Haha, ja dat bellen het nieuwe appen wordt!
Nog iemand die zich oud voelt nu? :P
Ben ik nou de enige die vind dat TO te hard van stapel loopt? Ik bedoel, prima toch om in dit stadium meerdere mensen te daten. Ik vind dit zo gehaast overkomen om alle focus op haar te leggen.
alongwiththesunshine schreef:
30-01-2021 11:48
En gesandwicht als je geluk hebt als man
Dat geluk is niet des vrouws?

Maar goed, ontopic: Ze ziet er geen brood in, TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven