Napraattopic deel 140, met geklets!

31-12-2020 19:37 3143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 140!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star3 schreef:
30-01-2021 15:47
Hmmm nee, als we het over dezelfde hebben was die dochter 9 in 2014.
Ja klopt inderdaad, maar deze mevrouw doet me wel heel sterk aan haar denken.
Ik weet niet over wie jullie het hebben :proud:

Zit te kloten met een nieuwe telefoon. In mijn herinnering ging dat de vorige keer veel makkelijker :steam:

Maar goed, luxeprobleem Ik heb weer even kunnen klagen :A:
Later is nu
Dikke trol.
LīlyRose schreef:
30-01-2021 17:45
Dikke trol.
Dat weet ik nog zo net niet. Trollen zijn vaak geneigd het verhaal steeds erger te maken en bij haar is het juist andersom. Het begint met een kind dat uren in de wind stinkt en te vies is om aan te pakken en uiteindelijk blijkt het arme wurm gewoon dagelijks te douchen en schoon ondergoed aan te trekken. Raar verhaal inderdaad maar ik ga er niet voetstoots van uit dat het een trol is.
Lady*Voldemort schreef:
30-01-2021 17:49
Dat weet ik nog zo net niet. Trollen zijn vaak geneigd het verhaal steeds erger te maken en bij haar is het juist andersom. Het begint met een kind dat uren in de wind stinkt en te vies is om aan te pakken en uiteindelijk blijkt het arme wurm gewoon dagelijks te douchen en schoon ondergoed aan te trekken. Raar verhaal inderdaad maar ik ga er niet voetstoots van uit dat het een trol is.
Van remsporen naar hopen ontlasting. Ik heb een kind gehad dat jaren overloopdiaree heeft gehad en zelfs een goeie flats in de broek ruik je niet als het kind naast je zit. Gewoon geluk of een moeder die toe is aan behandeling en uithuisplaatsing geplaatste kinderen.
LīlyRose schreef:
30-01-2021 17:51
Van remsporen naar hopen ontlasting. Ik heb een kind gehad dat jaren overloopdiaree heeft gehad en zelfs een goeie flats in de broek ruik je niet als het kind naast je zit. Gewoon geluk of een moeder die toe is aan behandeling en uithuisplaatsing geplaatste kinderen.
Daar gok ik eerder op.
Lady*Voldemort schreef:
30-01-2021 15:32
Eentje die begon met een S?

Die schreef ook altijd zo gezellig over haar dochter.

Daar dacht ik ook al aan
Marana schreef:
30-01-2021 19:25
Daar dacht ik ook al aan
Ik ook!
Een zebra is geen paard met strepen
Doreia* schreef:
30-01-2021 09:58
Ik ook. Hij vloog weer uit de bocht he, met zijn 'álle mensen die worden aangevallen moeten het verdienen dat de dader een hogere straf krijgt!' Hij ging volledig voorbij het te maken punt.
Ja inderdaad de flapdrol.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Marana schreef:
30-01-2021 19:25
Daar dacht ik ook al aan
Dat kind zal inmiddels nagenoeg volwassen zijn.
LīlyRose schreef:
30-01-2021 20:13
Dat kind zal inmiddels nagenoeg volwassen zijn.
Jaar of zestien denk ik. Dus die woont gewoon nog thuis, de arme prul. Als ze intussen niet uit huis is geplaatst.
Lady*Voldemort schreef:
30-01-2021 20:15
Jaar of zestien denk ik. Dus die woont gewoon nog thuis, de arme prul. Als ze intussen niet uit huis is geplaatst.
Op kamers zou ook kunnen natuurlijk.
Ik weet weer eens niet wie S is. Wil iemand wat salie over mijn hek gooien :flirting:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Schouderklopje.
Ik wilde mezelf al een schouderklopje geven omdat ik het snapte. Wat een nare rillingen kreeg ik altijd van dat mens en haar kind
Oh maar dit is haar niet geloof ik. Lees nu het topic. Die was toch iets subtieler in haar afkeer
Thordïs schreef:
30-01-2021 21:36
Oh maar dit is haar niet geloof ik. Lees nu het topic. Die was toch iets subtieler in haar afkeer
Het kan haar niet zijn, want dat kind is een stuk ouder.
Bedankt voor de salie :cheer2:
LīlyRose schreef:
30-01-2021 21:37
Het kan haar niet zijn, want dat kind is een stuk ouder.
Zij houdt het kind klein, dat zal die leeftijd verklaren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
30-01-2021 21:48
Zij houdt het kind klein, dat zal die leeftijd verklaren.
Ze viert gewoon haar verjaardag niet ofzo.
LīlyRose schreef:
30-01-2021 22:02
Ze viert gewoon haar verjaardag niet ofzo.
Haha, ik heb net een 'akkefietje' vanwege een buuv die morgen de verjaardag van haar kind gaat vieren.
Ik gok dat de coronaregels niet helemaal zullen worden nageleefd en ik sprak haar daar op aan.
Nu ben ik de gebeten hond.
Maarrrr....... ze houdt haar kind iig niet klein.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik word een beetje moe van het gejank elke keer van de basisschoolleraren. Maar dat is vast niet aardig om te vinden en te zeggen.
Boehoehoehoe :'(
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Als jij ook loopt te janken: huilie.
LīlyRose schreef:
31-01-2021 00:51
Als jij ook loopt te janken: huilie.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik van een afstandje vol verbazing naar mezelf aan het kijken was om het feit dat ik volschoot dat we weer open mogen, normaal reageert mijn steen niet zo mal.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven