Napraattopic deel 140, met geklets!
donderdag 31 december 2020 om 19:37
Beste forummers,
Welkom in napraat 140!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 140!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 30 januari 2021 om 17:49
Dat weet ik nog zo net niet. Trollen zijn vaak geneigd het verhaal steeds erger te maken en bij haar is het juist andersom. Het begint met een kind dat uren in de wind stinkt en te vies is om aan te pakken en uiteindelijk blijkt het arme wurm gewoon dagelijks te douchen en schoon ondergoed aan te trekken. Raar verhaal inderdaad maar ik ga er niet voetstoots van uit dat het een trol is.

zaterdag 30 januari 2021 om 17:51
Van remsporen naar hopen ontlasting. Ik heb een kind gehad dat jaren overloopdiaree heeft gehad en zelfs een goeie flats in de broek ruik je niet als het kind naast je zit. Gewoon geluk of een moeder die toe is aan behandeling en uithuisplaatsing geplaatste kinderen.Lady*Voldemort schreef: ↑30-01-2021 17:49Dat weet ik nog zo net niet. Trollen zijn vaak geneigd het verhaal steeds erger te maken en bij haar is het juist andersom. Het begint met een kind dat uren in de wind stinkt en te vies is om aan te pakken en uiteindelijk blijkt het arme wurm gewoon dagelijks te douchen en schoon ondergoed aan te trekken. Raar verhaal inderdaad maar ik ga er niet voetstoots van uit dat het een trol is.

zaterdag 30 januari 2021 om 17:57
Daar gok ik eerder op.LīlyRose schreef: ↑30-01-2021 17:51Van remsporen naar hopen ontlasting. Ik heb een kind gehad dat jaren overloopdiaree heeft gehad en zelfs een goeie flats in de broek ruik je niet als het kind naast je zit. Gewoon geluk of een moeder die toe is aan behandeling en uithuisplaatsing geplaatste kinderen.

zaterdag 30 januari 2021 om 19:25
Lady*Voldemort schreef: ↑30-01-2021 15:32Eentje die begon met een S?
Die schreef ook altijd zo gezellig over haar dochter.
Daar dacht ik ook al aan
zaterdag 30 januari 2021 om 20:13
Ja inderdaad de flapdrol.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 30 januari 2021 om 20:16
Op kamers zou ook kunnen natuurlijk.Lady*Voldemort schreef: ↑30-01-2021 20:15Jaar of zestien denk ik. Dus die woont gewoon nog thuis, de arme prul. Als ze intussen niet uit huis is geplaatst.
zaterdag 30 januari 2021 om 20:20

zaterdag 30 januari 2021 om 21:48

zaterdag 30 januari 2021 om 22:16
Haha, ik heb net een 'akkefietje' vanwege een buuv die morgen de verjaardag van haar kind gaat vieren.
Ik gok dat de coronaregels niet helemaal zullen worden nageleefd en ik sprak haar daar op aan.
Nu ben ik de gebeten hond.
Maarrrr....... ze houdt haar kind iig niet klein.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 31 januari 2021 om 00:54
Ik moet eerlijk toegeven dat ik van een afstandje vol verbazing naar mezelf aan het kijken was om het feit dat ik volschoot dat we weer open mogen, normaal reageert mijn steen niet zo mal.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.