Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

zondag 31 januari 2021 om 20:20
zondag 31 januari 2021 om 20:22
Ja, een click blijft een click.permafrost schreef: ↑31-01-2021 20:18Ik ben een Russische disruptieve trollbot, zou ik tot de doelgroep van viva behoren?
wij slapen nooit.

zondag 31 januari 2021 om 20:25
Shit. I don't belong here.
Telt het ook dat ik al 20 jaar hier rond hang? Dan heb ik toch wel credits? Ik was 25 toen ik me aanmeldde. Twee decennia geleden

zondag 31 januari 2021 om 20:25
permafrost schreef: ↑31-01-2021 20:18Ik ben een Russische disruptieve trollbot, zou ik tot de doelgroep van viva behoren?

zondag 31 januari 2021 om 20:28
Ik hoef niet geinspireerd te worden. En bovendien, wij inspireren want wij leveren het content.

zondag 31 januari 2021 om 20:29
Ik denk dat die doelgroep gewoon meeverschuift met het ouder worden van de lezers. Net als dat Veronica radio nu een ouwelullenzender is. Viva moet gewoon uitmelken wat ze nu aan lezers hebben/hadden en iets nieuws beginnen als ze nieuwe jongere lezers of abonnees willen aantrekken

zondag 31 januari 2021 om 20:31

zondag 31 januari 2021 om 20:38
Op het forum wel een beetje ja. Misschien dat die ook blijven komen omdat ze vrienden hier hebben.
zondag 31 januari 2021 om 20:40
Ik kwam hier naartoe omdat het andere forum waarop ik zat werd opgeheven.
wij slapen nooit.

zondag 31 januari 2021 om 20:40
In de praktijk gaat het ook over clitorispompen hoor.
zondag 31 januari 2021 om 20:48
Echt? Ik wist dat niet.permafrost schreef: ↑31-01-2021 20:09Een bekende ergernis van 45+ vrouwen op datingsites en daar zou je prima een zinnig artikel over kunnen schrijven.
Word dit jaar 50. Ik glip blijkbaar al 5 jaar door de mazen van het net

zondag 31 januari 2021 om 21:46
Allereest bedankt voor alle reacties! Ik was hier even niet geweest en had heel wat bij te lezen. Zal hierbij een reactie geven.
Dank je voor je reactie Shiverrr, ik snap wat je bedoelt. In dat geval zou ik dus sneller moeten reageren, al is dat ook niet altijd een succes geweest. Ik spring er qua uiterlijk niet (positief) bovenuit en denk dat iemand mij juist moet leren kennen/meemaken om het mooie te zien. Maar dan begrijp ik als je zegt dat het dan niet meer de eerste keuze is en omdat er (denk ik) zoveel keuze is voor dames op een app/site, dat ik dan afval.
Ik snap wat je zegt en er zit zeker wat in. Ik kom juist goed over als iemand mij de kans geeft en leert kennen in plaats van met een foto. Maar heb (nog) niet echt een leuke hobby gevonden waar ik nieuwe mensen leer kennen. Vind sporten (tennis, fitness) leuk, reis graag en fotografeer, maar dat zijn allemaal vrij solistische dingen op het reizen na. Heb ook wel eens speeddates geprobeerd, maar daar bedachten de vrouwen zich achteraf ook omdat ze na de match en mijn bericht niets meer lieten weten. Maar dat ik door alle jaren nogal onzeker ben geworden en mezelf “minder voel” ten opzichte van anderen in een groep, helpt niet mee mezelf te verkopen in zo’n groep/club en misschien dat daarom succes daarbij uit blijft. Ik ben juist iemand die de kracht heeft om indruk te maken 1 op 1.
Dank je Julia. Dubbelop: ergens blij om te horen dat ik niet de enige ben en dit ook bij vrouwen gebeurt, anderzijds had ik dit liever niet van je gehoord en wens ik je succes!
Julus en ook Datertje, inderdaad in 15 jaar geen enkele date. Eigenlijk sinds mijn 19e niet meer, dus dat is nog een paar jaar meer zelfs. Frustrerend soms als je dit wel eens aan iemand vertelt en zij reageren erg verbaasd, alsof ze het niet begrijpen omdat je zo de moeite waard bent. Ergens klopt het niet dan natuurlijk
De enige echte date die ik ooit heb gehad eindigde ook meteen in een relatie, dus positief is wel de 100% score op dat gebied 
Maar op sites als Lexa, Relatieplanet, E-matching etc. kan je inderdaad (als je betaalt) berichten sturen en heb dat ook veelvuldig gedaan. Lang, kort, gedetailleerd, oppervlakkig, diverse dingen geprobeerd maar of geen reactie of de reactie “geen interesse”. Ook wel eens op Paiq gezeten, regelmatig leuke gesprekken en als je dan elkaars foto’s zag, werd dit 9 vd 10 keer einde van het contact.
De apps (en ook datingsites) zijn inderdaad vrij onpersoonlijk en erg oppervlakkig. Het gevoel wordt wel persoonlijk als je op internet verhalen leest van mensen die wekelijks daten via zo’n app, mensen die je spreekt die zo’n app gebruiken en regelmatig daten en je zelf nooit succes hebt. Maar bedankt voor je succeswens, laten we hopen dat het werkt
Mimosa en Alongwiththesunshine, bedankt voor de reacties en ook het aanbod. Ik denk dat mijn kans in “het echte leven” er helemaal niet is, dus als ik een keer succes wil hebben dit wel online zal moeten gebeuren. Dus hulp is altijd welkom bij mijn profiel en mocht het werken dan eeuwige dankbaarheid natuurlijk
Heb in alle tijd en voor de verschillende plekken natuurlijk wel een aantal verschillende teksten gemaakt.
Shiverrr schreef: ↑31-01-2021 15:32@Thomas: Als ik eerlijk ben, ik antwoord ook niet altijd. Soms omdat ik al met iemand aan het praten ben en ik niet met meerdere wil praten. Maar dan is mijn like al eerder gegeven bijv. Of ik heb gewoon geen zin in een gesprek op dat moment of ik vind iemand er bij nader in zien toch niet zo leuk uit zien. Dus het heeft niet eens altijd met de man zelf te maken.
Dank je voor je reactie Shiverrr, ik snap wat je bedoelt. In dat geval zou ik dus sneller moeten reageren, al is dat ook niet altijd een succes geweest. Ik spring er qua uiterlijk niet (positief) bovenuit en denk dat iemand mij juist moet leren kennen/meemaken om het mooie te zien. Maar dan begrijp ik als je zegt dat het dan niet meer de eerste keuze is en omdat er (denk ik) zoveel keuze is voor dames op een app/site, dat ik dan afval.
Antoon69 schreef: ↑31-01-2021 15:55@Thomas, is online daten dan voor jou wel de juiste manier om iemand te zoeken? Veel mensen komen niet tot hun recht op deze manier. Kun je niet beter naar een hobby cursus gaan (koken, toneelspelen, muziek, leesclub enz.), dan doe je iets dat je leuk vindt en wie weet ontmoet je nog iemand. Ik zou dat online date laten voor wat het was als ik jou was.
Ik snap wat je zegt en er zit zeker wat in. Ik kom juist goed over als iemand mij de kans geeft en leert kennen in plaats van met een foto. Maar heb (nog) niet echt een leuke hobby gevonden waar ik nieuwe mensen leer kennen. Vind sporten (tennis, fitness) leuk, reis graag en fotografeer, maar dat zijn allemaal vrij solistische dingen op het reizen na. Heb ook wel eens speeddates geprobeerd, maar daar bedachten de vrouwen zich achteraf ook omdat ze na de match en mijn bericht niets meer lieten weten. Maar dat ik door alle jaren nogal onzeker ben geworden en mezelf “minder voel” ten opzichte van anderen in een groep, helpt niet mee mezelf te verkopen in zo’n groep/club en misschien dat daarom succes daarbij uit blijft. Ik ben juist iemand die de kracht heeft om indruk te maken 1 op 1.
Julia_20 schreef: ↑31-01-2021 16:14@thomas
Ik ervaar dit ook. Ik reageer altijd.
Het is geen mannen of vrouwen ding.
Kreeg ik melding van een match, keek, oh weg alweer.
Soms kreeg nog wel de mogelijkheid iets te sturen en was daarna de match verdwenen zonder reactie terug.
Momenteel niet aktief op datingapps/sites.
Welkom trouwens.
Dank je Julia. Dubbelop: ergens blij om te horen dat ik niet de enige ben en dit ook bij vrouwen gebeurt, anderzijds had ik dit liever niet van je gehoord en wens ik je succes!
Julus schreef: ↑31-01-2021 16:23Thomas, in 15 jaar geen enkele date gehad? Dat is best bijzonder.
Ben je zelf wel pro-actief in het sturen van een leuk bericht? Op sites als Lexa kun je volgens mij zelf iets sturen?
Ik kan je geen advies geven, want het kan aan zoveel dingen liggen. Dat het pijnlijk is snap ik heel goed en ik ga mee met Antoon. Kennelijk werkt online daten niet voor jou.
Julus en ook Datertje, inderdaad in 15 jaar geen enkele date. Eigenlijk sinds mijn 19e niet meer, dus dat is nog een paar jaar meer zelfs. Frustrerend soms als je dit wel eens aan iemand vertelt en zij reageren erg verbaasd, alsof ze het niet begrijpen omdat je zo de moeite waard bent. Ergens klopt het niet dan natuurlijk
Maar op sites als Lexa, Relatieplanet, E-matching etc. kan je inderdaad (als je betaalt) berichten sturen en heb dat ook veelvuldig gedaan. Lang, kort, gedetailleerd, oppervlakkig, diverse dingen geprobeerd maar of geen reactie of de reactie “geen interesse”. Ook wel eens op Paiq gezeten, regelmatig leuke gesprekken en als je dan elkaars foto’s zag, werd dit 9 vd 10 keer einde van het contact.
Vivi3338 schreef: ↑31-01-2021 17:27@Thomas, balen dat het niet lukt met de apps. Er is lastig iets over te zeggen, ikzelf hef de match ook wel eens op. Soms twijfel je ineens of toch niet.. Hopelijk trek je het niet te persoonlijk aan, aan de apps is niks persoonlijks aan namelijk. Hopelijk kom je iemand tegen in het echt waarmee het klikt!
De apps (en ook datingsites) zijn inderdaad vrij onpersoonlijk en erg oppervlakkig. Het gevoel wordt wel persoonlijk als je op internet verhalen leest van mensen die wekelijks daten via zo’n app, mensen die je spreekt die zo’n app gebruiken en regelmatig daten en je zelf nooit succes hebt. Maar bedankt voor je succeswens, laten we hopen dat het werkt
Mimosa80 schreef: ↑31-01-2021 18:53Heb je in 15 jaar geen enkele date gehad?
Mijn dates blijven vaak bij enkele dates en daarna stopt het, maar dates heb ik altijd wel kunnen krijgen.
Misschien zijn die apps en sites voor jou geen goede manier om een date te krijgen, en past het beter bij je om in het dagelijks leven iemand te leren kennen. Als dat niet zo is, of je wil het wel blijven proberen online, dan kunnen we in dit topic misschien met je meedenken over de tekst in je profiel?
Mimosa en Alongwiththesunshine, bedankt voor de reacties en ook het aanbod. Ik denk dat mijn kans in “het echte leven” er helemaal niet is, dus als ik een keer succes wil hebben dit wel online zal moeten gebeuren. Dus hulp is altijd welkom bij mijn profiel en mocht het werken dan eeuwige dankbaarheid natuurlijk

zondag 31 januari 2021 om 21:52
Zou je die teksten misschien hier willen plaatsen zodat we je er eventueel mee kunnen meedenken? Niet dat ik zo'n expert ben, want bij mij blijft het telkens bij een paar dates, maar ik weet als vrouw wel wat ik graag lees in een profiel. En wellicht hebben inderdaad ook andere schrijvers hier suggesties. Je moet maar denken dat je niets te verliezen hebt, en wie weet leren andere lezers er dan ook van. Ik zou zelf ook wel wat advies kunnen gebruiken, maar dan over hoe ik het contact naar een volgend level til, want bij mij blijft het altijd in die eerste fase. Het lijks steeds een andere reden te hebben, dus ik kan niet echt een rode lijn ontdekken waar het nou stagneert.
anoniem_642da911acbbd wijzigde dit bericht op 31-01-2021 22:02
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
20.74% gewijzigd

zondag 31 januari 2021 om 21:59
Mimosa, natuurlijk. Heb door de jaren heen veel verschillende teksten geprobeerd, maar hieronder een voorbeeld van recente teksten die ik gebruikt heb:
Tekst 1 (Lexa/datingsites)
Ik ben iemand die rustig, afwachtend kan zijn, maar zeker ook zijn eigen grenzen over durft te verleggen. Mensen zeggen me vaak dat ze zich op hun gemak bij me voelen en dat vind ik (naast een mooi compliment ook) een mooie omschrijving.
Ik maak graag reizen, ben zo bijvoorbeeld naar Cambodja, Zuid-Afrika, de Verenigde Staten en Colombia geweest, maar ook stedentrips trekken me! Deze zomer naar Praag en Boedapest, wat dichterbij, maar zeker de moeite waard!
Naast het reizen ga ik graag tennissen, lekker op zaterdagmiddag met het team de wedstrijden spelen en daarna gezellig wat drinken met z'n allen. Daarnaast hebben ze me ook weten te strikken als bestuurslid, wat erg leuk maar zeker ook leerzaam is! Heel anders omgaan met vrijwilligers dan met de zakelijke relaties op het werk.
Ik ben niet altijd druk bezig, gewoon lekker op de bank tijd doorbrengen met een film of serie doe ik ook regelmatig. Series die ik graag kijk zijn bijvoorbeeld Suits, Blindspot, Undercover en Le Casa de Papel. Tips zijn altijd welkom
Wat mijn karakter is zal je je afvragen? Een paar steekwoorden die mij goed beschrijven zijn: spontaan, optimistisch, intelligent, ambitieus en sociaal.
Tekst 2: datingapps (Happn/Tinder/dating apps)
Twee redenen om met mij te daten:
1) je zal de leukste van het stel zijn
2) asjeblieft
Naast mijn werk houd ik ervan om te:
- sporten (tennis/padel en fitness);
- fotograferen (let op, je zal het "slachtoffer" zijn);
- een serie te kijken (bijv. Lucifer, Undercover, Homeland);
- reizen (of weekendjes weg).
Mijn karakter is te omschrijven als zorgzaam, eerlijk, humoristisch en intelligent. Slechte eigenschappen heb ik hier natuurlijk niet! (in het echte leven wel...)
Tekst 1 (Lexa/datingsites)
Ik ben iemand die rustig, afwachtend kan zijn, maar zeker ook zijn eigen grenzen over durft te verleggen. Mensen zeggen me vaak dat ze zich op hun gemak bij me voelen en dat vind ik (naast een mooi compliment ook) een mooie omschrijving.
Ik maak graag reizen, ben zo bijvoorbeeld naar Cambodja, Zuid-Afrika, de Verenigde Staten en Colombia geweest, maar ook stedentrips trekken me! Deze zomer naar Praag en Boedapest, wat dichterbij, maar zeker de moeite waard!
Naast het reizen ga ik graag tennissen, lekker op zaterdagmiddag met het team de wedstrijden spelen en daarna gezellig wat drinken met z'n allen. Daarnaast hebben ze me ook weten te strikken als bestuurslid, wat erg leuk maar zeker ook leerzaam is! Heel anders omgaan met vrijwilligers dan met de zakelijke relaties op het werk.
Ik ben niet altijd druk bezig, gewoon lekker op de bank tijd doorbrengen met een film of serie doe ik ook regelmatig. Series die ik graag kijk zijn bijvoorbeeld Suits, Blindspot, Undercover en Le Casa de Papel. Tips zijn altijd welkom

Wat mijn karakter is zal je je afvragen? Een paar steekwoorden die mij goed beschrijven zijn: spontaan, optimistisch, intelligent, ambitieus en sociaal.
Tekst 2: datingapps (Happn/Tinder/dating apps)
Twee redenen om met mij te daten:
1) je zal de leukste van het stel zijn
2) asjeblieft
Naast mijn werk houd ik ervan om te:
- sporten (tennis/padel en fitness);
- fotograferen (let op, je zal het "slachtoffer" zijn);
- een serie te kijken (bijv. Lucifer, Undercover, Homeland);
- reizen (of weekendjes weg).
Mijn karakter is te omschrijven als zorgzaam, eerlijk, humoristisch en intelligent. Slechte eigenschappen heb ik hier natuurlijk niet! (in het echte leven wel...)
zondag 31 januari 2021 om 22:15
Als je echt al vijftien jaar nauwelijks dates krijgt heb je waarschijnlijk je uiterlijk niet heel erg mee. Dat is op zich geen ramp maar maakt wel dat je geen al te hoge verwachtingen van datingsites moet hebben. Wees je vooral ook bewust dat op swipesites als tinder en bumble waar de eerste beslissing heel erg visueel wordt genomen en onomkeerbaar is en je bovendien geen mensen zelf kunt benaderen je kansen zo goed als nihil zijn.
Mijn vermoeden wat betreft je uiterlijk wordt versterkt doordat je prima schrijft en als ik jou was zou ik mijn profieltekst niet door vrouwen hier laten aanpassen. Een dergelijk redigeren heeft alleen zin wanneer je tekst vol zou staan met spelfouten, je zinsbouw zwaar benedenmaats is of uit je tekst zou blijken dat je een potentiele serieverkrachter bent. Wanneer je je toch voor half datend Nederland bloot geeft, doe het dan met je eigen tekst. Vrouwen snappen over het algemeen niet heel goed hoe het voor mannen werkt op datingsites en denken vaak dat mannen die met niemand matchen zwakzinnig of mismaakt zijn. Beter probeer je na coronatijd een hobby als salsa/tango/stijldansen op te pakken of zoek interessante meetings op meetup ofzo.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.