Friendzone of toch meer?

woensdag 3 februari 2021 om 18:45
Hallo,
Ik heb een vraagje.
Maand geleden een date gehad met een meisje. Ik vond het een leuke date en zij ook zei ze echter zag ze niet iets romantisch tussen ons maar wilde ze wel heel erg graag vrienden blijven.
Maar de date is dus een maand geleden en we praten echt elke dag over vanalles en nogwat. Ik praat via app meer met haar via app dan ik met mijn goede vrienden doe.
Wat denken jullie, gewoon een harde friendzone of wilt ze misschien toch meer?
Ik heb een vraagje.
Maand geleden een date gehad met een meisje. Ik vond het een leuke date en zij ook zei ze echter zag ze niet iets romantisch tussen ons maar wilde ze wel heel erg graag vrienden blijven.
Maar de date is dus een maand geleden en we praten echt elke dag over vanalles en nogwat. Ik praat via app meer met haar via app dan ik met mijn goede vrienden doe.
Wat denken jullie, gewoon een harde friendzone of wilt ze misschien toch meer?

donderdag 4 februari 2021 om 11:31
Friendzone: ze weet namelijk dat je interesse in haar hebt, maar beslist om daar niets mee te doen. Het kan dat ze het gewoon gezellig met jou heeft, maar geen vonk voelt. Je kan haar zeker te vriend houden als jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden, maar op romantisch gebied laat je haar best los.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."

vrijdag 5 februari 2021 om 12:48
24AgirlnamedSue schreef: ↑04-02-2021 22:46Maar: hoe oud was je nou TO?
Dat kan nog wat verschil maken maar ik denk dat je pech hebt... en een leuke buddy erbij![]()

vrijdag 5 februari 2021 om 22:38
Ai nee dan ben je vrijwel zeker een maatje rijker.