Vriend begint een bedrijf met vrouw. Onredelijk? Geen OP

zaterdag 6 februari 2021 om 17:21
ik zou wel problemen hebben met niet eerlijk zijn over dingen, maar ik zou er geen problemen mee hebben wanneer mijn partner een bedrijf begint met een andere vrouw.
Als het voor jou een dealbreaker is, dan is dat zo en dan zul je daar ook consequenties aan moeten verbinden.
Als het voor jou een dealbreaker is, dan is dat zo en dan zul je daar ook consequenties aan moeten verbinden.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zaterdag 6 februari 2021 om 17:22
Ik weet niet wat voor aangeboren afwijking 'opgesloten lippen' precies zijn, maar ik heb grote borsten en daar kan ik weinig aan doen behalve opereren. Ik kan je verzekeren dat niemand mij 'hoerig' of onprofessioneel vindt.Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:20Ik vind het ergens ook best respectloos. De vrouw in kwestie ziet er “ hoerig “ uit. Zoals ik al zei : grote borsten, opgesloten lippen. Het komt gewoon niet professioneel over. En dan staan ze met z’n tweetjes op de site, en er komen al vragen van derden of ze een stelletje zijn.
Die kan ie natuurlijk ook direct na de daad gewoon in de prullenbak smijtenMadeliefjees schreef: ↑06-02-2021 17:19Vertrouwen is goed, controleren is beter. TO zoek zn jaszakken na op condooms.

Of zij.
Je zou wel gek zijn om die in je jas te stoppen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

We hebben ruzie gehad over het feit dat hij het met haar ging beginnen.
Zou jij het leuk vinden als je man naast zijn reguliere baan een bedrijfje zou opstarten met een aantrekkelijke vrouw, waar je nooit iets over gehoord hebt en die alleen bezig is met haar uiterlijk ?
zo dan, als je tegen mij zo zou praten over mijn zakenpartner, zouden we toch een heel stevig gesprek moeten gaan voeren.Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:20Ik vind het ergens ook best respectloos. De vrouw in kwestie ziet er “ hoerig “ uit. Zoals ik al zei : grote borsten, opgesloten lippen. Het komt gewoon niet professioneel over. En dan staan ze met z’n tweetjes op de site, en er komen al vragen van derden of ze een stelletje zijn.

zaterdag 6 februari 2021 om 17:23
Jeetje, jij praat niet echt netjes over haar. Hoe zie jij er dan uit?Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:20Ik vind het ergens ook best respectloos. De vrouw in kwestie ziet er “ hoerig “ uit. Zoals ik al zei : grote borsten, opgesloten lippen. Het komt gewoon niet professioneel over. En dan staan ze met z’n tweetjes op de site, en er komen al vragen van derden of ze een stelletje zijn.
En je vertrouwd hem blijkbaar niet. En dit allemaal al in het begin van je relatie, geen goed teken.

zaterdag 6 februari 2021 om 17:24
Ow jeetje, jij bent echt eng!Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:16Omdat het een ex scharrel kan zijn, en hij dit doet onder het mom van zakenpartner om zo contact te kunnen blijven onderhouden. Hij heeft sinds november nog maar 1 klant
Je beseft toch wel dat hij iedere minuut dat hij niet met jou is, zijn piemel in iemand anders kan steken?
Daar hoef je echt geen bedrijf voor te beginnen. Dat is tamelijk omslachtig.
zaterdag 6 februari 2021 om 17:24
Wat voor 'derden' vragen dan of ze een stelletje zijn? Potentiële klanten? Ik vind het vrij apart om een dienst af te nemen bij een bedrijf en dan te gaan vragen of de mensen van wie het bedrijf is een stelletje zijn, dat gaat je toch geen drol aan?
Of bedoel je kennissen? Die zouden na zes maanden toch van jouw bestaan op de hoogte moeten zijn?
Of bedoel je kennissen? Die zouden na zes maanden toch van jouw bestaan op de hoogte moeten zijn?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zaterdag 6 februari 2021 om 17:25
blijkbaar is ze heel druk bezig met haar studie en haar professionele loopbaan. Je ziet gewoon groen van jaloezie en daar word je geen leuker mens van. Ik zou het idd uitmaken voordat hij het doet, omdat hij geen zin heeft in dit gedoe.Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:22We hebben ruzie gehad over het feit dat hij het met haar ging beginnen.
Zou jij het leuk vinden als je man naast zijn reguliere baan een bedrijfje zou opstarten met een aantrekkelijke vrouw, waar je nooit iets over gehoord hebt en die alleen bezig is met haar uiterlijk ?

zaterdag 6 februari 2021 om 17:25
Je begrijpt toch wel dat er een verschil is? als je intens samen werkt met iemand uit je verleden waar je samen een passie voor hebt, kan er iets opbloeien.

zaterdag 6 februari 2021 om 17:26
Ja, ik denk ook dat het een dekmantel is! Belastingen en administratie, dat kan iedereen wel zeggen!

zaterdag 6 februari 2021 om 17:27
Ja, belastingaangifte lijkt me inderdaad bij uitstek zo'n onderwerp waarbij de vonk overspringt.Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:25Je begrijpt toch wel dat er een verschil is? als je intens samen werkt met iemand uit je verleden waar je samen een passie voor hebt, kan er iets opbloeien.
Don't waste your time on jealousy,
zaterdag 6 februari 2021 om 17:27
Maar als hij liever met haar zou willen zijn, wat doet hij dan nog met jou?Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:25Je begrijpt toch wel dat er een verschil is? als je intens samen werkt met iemand uit je verleden waar je samen een passie voor hebt, kan er iets opbloeien.

zaterdag 6 februari 2021 om 17:28
Ja. En in deze digitale tijd maakt hij ook vast filmpjes voor op de website.
zaterdag 6 februari 2021 om 17:28
kan? dat is al gebeurd hoor.Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:25Je begrijpt toch wel dat er een verschil is? als je intens samen werkt met iemand uit je verleden waar je samen een passie voor hebt, kan er iets opbloeien.
ik geef mn bek ook maar een douw

zaterdag 6 februari 2021 om 17:29
Ik ken zijn persoonlijkheid en karakter. Hij is iemand die vrij verlegen/onzeker is en hij zal nooit de eerste stap zetten tot toenadering. Als hij haar leuk vind wacht hij af, of ze iets laat merken. En daar ben ik dus bang voor dat wanneer ze iets laat blijken hij ervoor gaat.