Vriend begint een bedrijf met vrouw. Onredelijk? Geen OP

06-02-2021 15:46 108 berichten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2021 17:55
Reden: schelden en wissen OP, maatregelen zijn genomen
99.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik zou wel problemen hebben met niet eerlijk zijn over dingen, maar ik zou er geen problemen mee hebben wanneer mijn partner een bedrijf begint met een andere vrouw.

Als het voor jou een dealbreaker is, dan is dat zo en dan zul je daar ook consequenties aan moeten verbinden.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lotjeonzeker schreef:
06-02-2021 17:20
Ik vind het ergens ook best respectloos. De vrouw in kwestie ziet er “ hoerig “ uit. Zoals ik al zei : grote borsten, opgesloten lippen. Het komt gewoon niet professioneel over. En dan staan ze met z’n tweetjes op de site, en er komen al vragen van derden of ze een stelletje zijn.
Ik weet niet wat voor aangeboren afwijking 'opgesloten lippen' precies zijn, maar ik heb grote borsten en daar kan ik weinig aan doen behalve opereren. Ik kan je verzekeren dat niemand mij 'hoerig' of onprofessioneel vindt.
Madeliefjees schreef:
06-02-2021 17:19
Vertrouwen is goed, controleren is beter. TO zoek zn jaszakken na op condooms.
Die kan ie natuurlijk ook direct na de daad gewoon in de prullenbak smijten :-D.
Of zij.

Je zou wel gek zijn om die in je jas te stoppen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
rosanna08 schreef:
06-02-2021 17:18
waarom hebben jullie ruzie gehad over het feit dat hij een bedrijf wilde beginnen?
We hebben ruzie gehad over het feit dat hij het met haar ging beginnen.

Zou jij het leuk vinden als je man naast zijn reguliere baan een bedrijfje zou opstarten met een aantrekkelijke vrouw, waar je nooit iets over gehoord hebt en die alleen bezig is met haar uiterlijk ?
Lotjeonzeker schreef:
Ik vind het ergens ook best respectloos. De vrouw in kwestie ziet er “ hoerig “ uit. Zoals ik al zei : grote borsten, opgesloten lippen. Het komt gewoon niet professioneel over. En dan staan ze met z’n tweetjes op de site, en er komen al vragen van derden of ze een stelletje zijn.
zo dan, als je tegen mij zo zou praten over mijn zakenpartner, zouden we toch een heel stevig gesprek moeten gaan voeren.
Je kan ook zelf een borstvergroting nemen en je lippen opvullen.... Zal ze leren!
ik geef mn bek ook maar een douw
Lotjeonzeker schreef:
Jeetje, jij praat niet echt netjes over haar. Hoe zie jij er dan uit?
En je vertrouwd hem blijkbaar niet. En dit allemaal al in het begin van je relatie, geen goed teken.
Belachelijk

( van jou)
Dus als een vrouw grote borsten heeft en make up draagt, dan kan ze niet professioneel zijn en heeft ze per definitie seks met iedereen waarmee ze samenwerkt?

Dat is wel goed om te weten :rofl:
Lotjeonzeker schreef:
06-02-2021 17:16
Omdat het een ex scharrel kan zijn, en hij dit doet onder het mom van zakenpartner om zo contact te kunnen blijven onderhouden. Hij heeft sinds november nog maar 1 klant
Ow jeetje, jij bent echt eng!
Je beseft toch wel dat hij iedere minuut dat hij niet met jou is, zijn piemel in iemand anders kan steken?
Daar hoef je echt geen bedrijf voor te beginnen. Dat is tamelijk omslachtig.
Ik vraag me af wat voor site / bedrijf dat is? :huh:
Wat voor 'derden' vragen dan of ze een stelletje zijn? Potentiële klanten? Ik vind het vrij apart om een dienst af te nemen bij een bedrijf en dan te gaan vragen of de mensen van wie het bedrijf is een stelletje zijn, dat gaat je toch geen drol aan?

Of bedoel je kennissen? Die zouden na zes maanden toch van jouw bestaan op de hoogte moeten zijn?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Lotjeonzeker schreef:
06-02-2021 17:22
We hebben ruzie gehad over het feit dat hij het met haar ging beginnen.

Zou jij het leuk vinden als je man naast zijn reguliere baan een bedrijfje zou opstarten met een aantrekkelijke vrouw, waar je nooit iets over gehoord hebt en die alleen bezig is met haar uiterlijk ?
blijkbaar is ze heel druk bezig met haar studie en haar professionele loopbaan. Je ziet gewoon groen van jaloezie en daar word je geen leuker mens van. Ik zou het idd uitmaken voordat hij het doet, omdat hij geen zin heeft in dit gedoe.
Misschien is die collega wel een hoer en jouw vriend een pimp en gaat hij zijn team aanvullen met nog meer dames.
En je weet, pimps proberen natuurlijk altijd hun hoeren uit!
jo12345 schreef:
06-02-2021 17:24
Ow jeetje, jij bent echt eng!
Je beseft toch wel dat hij iedere minuut dat hij niet met jou is, zijn piemel in iemand anders kan steken?
Daar hoef je echt geen bedrijf voor te beginnen. Dat is tamelijk omslachtig.
Je begrijpt toch wel dat er een verschil is? als je intens samen werkt met iemand uit je verleden waar je samen een passie voor hebt, kan er iets opbloeien.
Dwaler schreef:
06-02-2021 17:25
Misschien is die collega wel een hoer en jouw vriend een pimp en gaat hij zijn team aanvullen met nog meer dames.
Je moet wel weten wat je "verkoopt"
Dwaler schreef:
Ja, ik denk ook dat het een dekmantel is! Belastingen en administratie, dat kan iedereen wel zeggen!
Ga in therapie voor je eigen onzekerheid. Een beetje jaloezie kan ik me nog indenken, maar dit gaat erg ver.

Je hebt zelf toch ook mannelijke collega's waarmee je samenwerkt?
Lotjeonzeker schreef:
Je begrijpt toch wel dat er een verschil is? als je intens samen werkt met iemand uit je verleden waar je samen een passie voor hebt, kan er iets opbloeien.
Ja, belastingaangifte lijkt me inderdaad bij uitstek zo'n onderwerp waarbij de vonk overspringt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Lotjeonzeker schreef:
Maar als hij liever met haar zou willen zijn, wat doet hij dan nog met jou?
Cookie-Enthusiast schreef:
06-02-2021 17:26
Je moet wel weten wat je "verkoopt"
Ja. En in deze digitale tijd maakt hij ook vast filmpjes voor op de website.
Lotjeonzeker schreef:
kan? dat is al gebeurd hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je zegt zelf al dat het voor jou een dealbreaker is, dus waarom dan nog een topic geopend?
jo12345 schreef:
06-02-2021 17:26
Ja, ik denk ook dat het een dekmantel is! Belastingen en administratie, dat kan iedereen wel zeggen!

Daarom. Dat zou ik nooit geloven. Wie doet nou Belasting en administratie? Niemand toch!
jo12345 schreef:
06-02-2021 17:27
Maar als hij liever met haar zou willen zijn, wat doet hij dan nog met jou?
Ik ken zijn persoonlijkheid en karakter. Hij is iemand die vrij verlegen/onzeker is en hij zal nooit de eerste stap zetten tot toenadering. Als hij haar leuk vind wacht hij af, of ze iets laat merken. En daar ben ik dus bang voor dat wanneer ze iets laat blijken hij ervoor gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven