Vriend begint een bedrijf met vrouw. Onredelijk? Geen OP

06-02-2021 15:46 108 berichten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2021 17:55
Reden: schelden en wissen OP, maatregelen zijn genomen
99.46% gewijzigd
Dit wordt steeds erger...;-) Wegwezen to. Hier spreekt een vrouw met grote borsten en make-up... En ik doe het inderdaad met iedere man die ik tegenkom onder werktijd....🤣🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
Smartwoman1971 schreef:
06-02-2021 18:21
Dit wordt steeds erger...;-) Wegwezen to. Hier spreekt een vrouw met grote borsten en make-up... En ik doe het inderdaad met iedere man die ik tegenkom onder werktijd....🤣🤣🤣
En verstop je de gebruikte condooms dan ook in de jaszak van de man :-) ?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
06-02-2021 18:36
En verstop je de gebruikte condooms dan ook in de jaszak van de man :-) ?
Neehee! De nieuwe condooms natuurlijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Smartwoman1971 schreef:
06-02-2021 18:21
Ik wist het wel.... :whip:
ik geef mn bek ook maar een douw
Lotjeonzeker schreef:
06-02-2021 17:07
Waar ik bang voor ben?

Ten eerste waar hij haar van kent. Zijn verhaal klopt niet, eerst vertelde hij dat hij haar van een studie kent, en daarna was het opeens via werk. Het kan zijn dat ze een oude scharrel van hem is.

En ten tweede omdat zij precies z’n type is, ben ik bang dat er iets op kan bloeien tussen hun en dat in m’n tijd verdoe
Je tijd verdoet? Wat wil je anders met je tijd? In het wilde weg daten? Of alleen zijn?
Ze gaan sowieso neuken als ze bij haar zijn en zij het toe laat. Waarschijnlijk fantaseert hij de hele tijd over haar grote borsten. Zij wil hem alleen niet, maar hij haar zeker wel. Jij bent tweede keuze.

(Volgens mij wil je dit horen)
:popcorn:

GTST heeft een opvolger!
Ok, ik heb het OP niet gelezen, en ook niet alle reacties. Maar toch wil ik TO iets meegeven. Ik ben een bedrijf begonnen met een oude scharrel. Mijn man wist dat er ooit wat heeft gespeeld tussen mij en hem. Man vond het allemaal best. Mijn man is namelijk zelfverzekerd en weet dat mijn zakenpartner het nooit verder heeft gebracht dan wat scharrelen. Juist dat maakt dat ik mijn man aantrekkelijk vind, die zelfverzekerdheid. Mijn man heeft mij de ruimte en het vertrouwen gegeven om te gaan ondernemen. Ik ben hem daar dankbaar voor en zal zijn vertrouwen niet beschamen. Als een van de twee in de relatie vreemd zou gaan, kan dat altijd gebeuren. Je zakenpartner daarvoor uitzoeken zou heel dom zijn, straks verlies je je niet alleen je relatie maar ook je bedrijf.

Als je bij voorbaat denkt dat je man met iemand wil samenwerken die hij ook in zn bed wil, dan vraag ik me af of je wel lekker in je relatie zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven