Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

vrijdag 12 februari 2021 om 22:08
Wooow dat is luxe! Ik hoop dat je toch een beetje goed kunt slapen!zeefietser1 schreef: ↑12-02-2021 18:31En ik ben ook weer thuis, zit nu in mijn nieuwe apparement, internet aan de praat gekregen. Bleek dus mijn slaapbank ook kapot te zijn gegaan in de opslag. Kan er alleen nog maar soort van half op liggen/zitten. Zit met allemaal niet mee. Maar goed het begin is er en niet al teveel klagen want wel mijn eigen plek weer.
Vlucht die ik had is goed gegaan van de 13 uur er toch 8 weg geslapen. Toch wel het mooie van COvid tijd, Groot vliegtuig ruimte voor iets van 300 passagiers. Zaten er met 5 passagiers in. Dus lekker languit slapen.
Toch blijft het dan wat raar, kunnen ze ons allemaal net zo goed in de business class laten zitten. Daar was niemand, maar nee ze zitten zo vastgebakken in hun stramien die stewardessen, dan ook nog om de zoveel tijd omroepen van hou 1.5 meter afstand. Yeah dichtsbijzijnde passgier zat 10 rijen achter mij.
vrijdag 12 februari 2021 om 22:10
Tja gedoe in het verleden.. Gekwetst..blokkade. Ik trek geen drama meer van mannen. Raak mezelf teveel kwijt.
Ik geef mijn hart en doordat mannen van alles moeten verwerken word ik gedumpt of moet dealen met raar gedrag ?
Ik wil een normale stabiele man en niet al dat gezeik en gedoe.
Liever single en alleen dan maar....
Ik geef mijn hart en doordat mannen van alles moeten verwerken word ik gedumpt of moet dealen met raar gedrag ?
dido68 wijzigde dit bericht op 12-02-2021 22:11
0.47% gewijzigd
vrijdag 12 februari 2021 om 22:11
Ik zou het gesprek aan gaan en vragen waarom hij niet wilt? Aangeven dat iedereen tegenslagen heeft.roosroosje schreef: ↑12-02-2021 19:30Dag,
Tijdens mijn wandeling vanmiddag kreeg ik een appje van hem.
Ik heb niet gereageerd nog.
Appje :
Hij heeft enorme schade en lekkage aan zijn woningen die hij verhuurt en door de stress enorme koppijn en last van zijn plek waar hij geopeeerd is. ( door al de spanning denk ik )
Dit weekend wilde hij bijkomen en de aannemers komen langs.
Hij vroeg verder “” hoe is het met jouw schat”
Ik weet echt even niet hoe ik moet reageren ... mijn hart maakte een sprongetje maar andersom denk ik ... “ wil ik dit wel ?
Als het goed gaat ben ik welkom, en als het minder mag ik niet in zijn area ? “
@ Attraverso : Wij hebben het echt superleuk samen, hij knuffelt mij helemaal dood.. Wij hebben hele goede gesprekken, en denken over heel veel dingen hetzelfde en we kunnen ontzettend veel lachen.
Hij heeft mij al die tijd met respect behandeld en met niets gepusht. Vond de eerste keer sex eng na 1,5 jaar single zijn geweest. Ik wilde het juist heel rustig doen. En hij is echt heel geduldig geweest.
Vandaar dat deze man echt mijn hart heeft gestolen ...

vrijdag 12 februari 2021 om 22:14
Ik heb ook even iets. Vorig jaar heb ik eventjes ematching uitgeprobeerd en toen leuk mailcontact gehad en gebeld. Daarna niks. Op de 1 of andere manier kwam ik zijn telnr tegen en ik heb hem geappt. Call me crazy, dat doet corona met je
Hij reageerde leuk, wist nog precies wie ik ben en stelde voor om morgen te bellen. Zouden we deze keer verder komen?
Ik zie het als een leuk verzetje. Het breekt de enorme brij van saaie dagen. Ik hoef er niet eens iets mee verder. Gewoon eens iets nieuws ervaren vind ik al heel fijn.

Hij reageerde leuk, wist nog precies wie ik ben en stelde voor om morgen te bellen. Zouden we deze keer verder komen?

Ik zie het als een leuk verzetje. Het breekt de enorme brij van saaie dagen. Ik hoef er niet eens iets mee verder. Gewoon eens iets nieuws ervaren vind ik al heel fijn.
vrijdag 12 februari 2021 om 22:22
Spannend! Veel plezierRedRoseThorn schreef: ↑12-02-2021 14:29Hier afgelopen week even gevideobeld met een date. Ik vind het zo moeilijk om iets te verzinnen om te doen nu, wat niet thuis is. Wandelen kan ik niet zo lang, fietsen is voor mij wel te doen hier maar voor een normale fiets niet relaxed. Dus nu voor de Real life date komt hij wel thuis en neemt hij een spel mee. Heb er wel zin in maar vind het ook wel spannend. Heb nog nooit een date in dit huis gehad.

wij slapen nooit.
vrijdag 12 februari 2021 om 22:45
vrijdag 12 februari 2021 om 22:48
Roosje,
Julia en Antoon hebben een punt, aan jullie hoe er verder ( of niet ) mee om te gaan.
Iedereen maakt zo z’n dingen in het leven mee en ik heb zelf de ervaring gehad vrouwen te ontmoeten die nog shit te verwerken hadden.
Niet erg maar iemand moet je wel toelaten, anders eerst je shit verwerken voordat je er een ander mee opzadelt.
Als hij wantrouwend is vanwege exen moet hij niets meer aan gaan.
Je lijkt me een respectvol iemand die geeft en dat zou iemand wel wat waard moeten zijn.
Hi Julus,
Zeker prettig, hoewel ik het vuur inmiddels uit heb laten branden aangezien er toch geen vrouwelijk schoon voor ligt
Succes met bellen!
Haha, Dido,
Pakkende eerste reactie en zo is het!
Ben er zelf ook wel makkelijker in geworden maar misschien komt dat ook wel omdat ik niet op apps/sites ben, ondanks ik best wel weer in contact met vrouwen zou willen komen.
Toch kan ik me er niet toe zetten er weer zoveel energie als voorheen in te steken.
Nieuwsgierig dus maar toch ook weer 2,5 jaar geleden.
Julia en Antoon hebben een punt, aan jullie hoe er verder ( of niet ) mee om te gaan.
Iedereen maakt zo z’n dingen in het leven mee en ik heb zelf de ervaring gehad vrouwen te ontmoeten die nog shit te verwerken hadden.
Niet erg maar iemand moet je wel toelaten, anders eerst je shit verwerken voordat je er een ander mee opzadelt.
Je lijkt me een respectvol iemand die geeft en dat zou iemand wel wat waard moeten zijn.
Hi Julus,
Zeker prettig, hoewel ik het vuur inmiddels uit heb laten branden aangezien er toch geen vrouwelijk schoon voor ligt

Succes met bellen!
Haha, Dido,
Ben er zelf ook wel makkelijker in geworden maar misschien komt dat ook wel omdat ik niet op apps/sites ben, ondanks ik best wel weer in contact met vrouwen zou willen komen.
Toch kan ik me er niet toe zetten er weer zoveel energie als voorheen in te steken.
vrijdag 12 februari 2021 om 22:52
Zullen we even met zijn allen voor jouw haard komen liggen..mats schreef: ↑12-02-2021 22:48Roosje,
Hi Julus,
Zeker prettig, hoewel ik het vuur inmiddels uit heb laten branden aangezien er toch geen vrouwelijk schoon voor ligt![]()
Succes met bellen!
Haha, Dido,
Oh ja corona
vrijdag 12 februari 2021 om 23:09
Haha, leuk!Julus schreef: ↑12-02-2021 22:14Ik heb ook even iets. Vorig jaar heb ik eventjes ematching uitgeprobeerd en toen leuk mailcontact gehad en gebeld. Daarna niks. Op de 1 of andere manier kwam ik zijn telnr tegen en ik heb hem geappt. Call me crazy, dat doet corona met je![]()
Hij reageerde leuk, wist nog precies wie ik ben en stelde voor om morgen te bellen. Zouden we deze keer verder komen?![]()
Ik heb deze Corona na wat appen eens geFaceTimet (is dat een woord), was anderhalf uur supergezellig. Ik had het gevoel in een kroeg te zitten. Verder niets meegedaan.

zaterdag 13 februari 2021 om 00:11
Dit is ook wel herkenbaar. Ook door de ervaringen die je inmiddels hebt. De energie en misschien wel het lef om ergens weer onbevangen in te stappen ontbreken. Ik wil best een fijne gezellige relatie. Maar de moed ontbreekt me gewoon even.mats schreef: ↑12-02-2021 22:48Ben er zelf ook wel makkelijker in geworden maar misschien komt dat ook wel omdat ik niet op apps/sites ben, ondanks ik best wel weer in contact met vrouwen zou willen komen.
Het is wel echt haardvuur en hete chocomelk weer

zaterdag 13 februari 2021 om 06:31
Helemaal eens.dido68 schreef: ↑12-02-2021 22:10Tja gedoe in het verleden.. Gekwetst..blokkade. Ik trek geen drama meer van mannen. Raak mezelf teveel kwijt.
Al zijn er verklaringen voor zijn gedrag... Nog zou ik er mijn tijd niet aan verspillen. Een nieuw lief moet een meerwaarde brengen, leukigheid, geen drama.

zaterdag 13 februari 2021 om 07:54
Goedemorgen allen!
Goed gedaan Roos ik ben trots op je!
Julus super leuk. Ik ben benieuwd hoe het gesprek gaat. Ik heb hetzelfde als jij. Het is gewoon een fijne afleiding en goed voor de ego en wie weet wat er uitkomt.
Na een nachtje appen met apper ben ik erachter dat hij echt niet mijn type is. Van het onderwerp auto's die hij een bepaalde kleur met bepaalde stickers had beplakt en waar we met die auto niet in een andere stad konden komen. Was het voor mij wel klaar. Zijn hobby neemt veel zondagen enzo in en de plek waar hij zit in zijn hobby gaat mij echt te ver. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. Ik heb hem dit gelijk gemeld en toen was het gesprek meteen afgelopen. Daar ging zijn kans op een wip, want daar hoopte hij eigenlijk toch wel op zei hij nog.
Tja nummer verwijderd en gewoon weer verder met het leven.
Goed gedaan Roos ik ben trots op je!
Julus super leuk. Ik ben benieuwd hoe het gesprek gaat. Ik heb hetzelfde als jij. Het is gewoon een fijne afleiding en goed voor de ego en wie weet wat er uitkomt.
Na een nachtje appen met apper ben ik erachter dat hij echt niet mijn type is. Van het onderwerp auto's die hij een bepaalde kleur met bepaalde stickers had beplakt en waar we met die auto niet in een andere stad konden komen. Was het voor mij wel klaar. Zijn hobby neemt veel zondagen enzo in en de plek waar hij zit in zijn hobby gaat mij echt te ver. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. Ik heb hem dit gelijk gemeld en toen was het gesprek meteen afgelopen. Daar ging zijn kans op een wip, want daar hoopte hij eigenlijk toch wel op zei hij nog.
Tja nummer verwijderd en gewoon weer verder met het leven.
zaterdag 13 februari 2021 om 08:07
Leuk Julus!Julus schreef: ↑12-02-2021 22:14Ik heb ook even iets. Vorig jaar heb ik eventjes ematching uitgeprobeerd en toen leuk mailcontact gehad en gebeld. Daarna niks. Op de 1 of andere manier kwam ik zijn telnr tegen en ik heb hem geappt. Call me crazy, dat doet corona met je![]()
Hij reageerde leuk, wist nog precies wie ik ben en stelde voor om morgen te bellen. Zouden we deze keer verder komen?![]()
Zo zie je maar dat er echt niets moet achter gezocht worden als een voormalig contact je appt.
Vooral niet als ze om een duidelijke reden bezorgd over je zijn. Zoals nav het slechte weer nu... ik doe dat ook wel eens.
zaterdag 13 februari 2021 om 08:08
Ik gisteravond net hetzelfde gevoel. Heb mijn tablet erbij genomen en ben online beginnen spelen, dat zegt genoeg.

zaterdag 13 februari 2021 om 08:54
Oh ja ik vond hem wel goed.
En door de afleveringen heen liep hij toch net even anders dan je dacht.
zaterdag 13 februari 2021 om 09:00
Goede morgen,
Zo ik heb weer eens een keer heerlijk geslapen en bij zonder gedroomd. Oke had wel iets ingenomen.
Net een appje dat mijn vriendin eff snel bakkie komt doen.
Wat ik met die man op Paiq moet weet ik nog niet. Eens kijken of hij zelf inniatief neemt en/of als ik zelf start hij minder "dank dank dank " is.
Wil wel beetje pit.
Zo ik heb weer eens een keer heerlijk geslapen en bij zonder gedroomd. Oke had wel iets ingenomen.
Net een appje dat mijn vriendin eff snel bakkie komt doen.
Wat ik met die man op Paiq moet weet ik nog niet. Eens kijken of hij zelf inniatief neemt en/of als ik zelf start hij minder "dank dank dank " is.
Wil wel beetje pit.

zaterdag 13 februari 2021 om 09:04
@julus veel plezier met het telefoongesprek!
@datertje beter dat je er nu achter komt dat het een apart type is
morgen en maandag heb ik een (eerste) date staan, ben benieuwd! maar ik verwacht er niet te veel van
die leuke indirecte collega blijft nog steeds knipogen en gister had ik misschien wel een praatje kunnen maken toen ik langs zijn afdeling liep, maar even geen behoefte aan ivm vermoeiende dag op het werk..
werk is vanaf maandag een weekje dicht dus dat scheelt ook weer, kan ik me op andere kerels focussen
@datertje beter dat je er nu achter komt dat het een apart type is
morgen en maandag heb ik een (eerste) date staan, ben benieuwd! maar ik verwacht er niet te veel van
die leuke indirecte collega blijft nog steeds knipogen en gister had ik misschien wel een praatje kunnen maken toen ik langs zijn afdeling liep, maar even geen behoefte aan ivm vermoeiende dag op het werk..
werk is vanaf maandag een weekje dicht dus dat scheelt ook weer, kan ik me op andere kerels focussen

zaterdag 13 februari 2021 om 09:22