Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.
zaterdag 20 februari 2021 om 11:31
Oké, dan weet je waar je aan moet gaan werken, toch? Misschien wel met behulp van een therapeut? En het lijkt me sowieso handig om in het vervolg open kaart te spelen met een vrouw waarin je interesse hebt. Sterkte.Sodermalm schreef: ↑20-02-2021 10:47(...)
Grr ik baal echt van mezelf. Inmiddels uitgegroeid tot de eeuwige vrijgezel. Ik wil graag een relatie en fantaseer er ook graag over soms (met wie, en hoe dat er dan uit zou zijn).
(...)
Ik heb het ''geluk'' dat ik in de afgelopen tijd een paar vrouwen heb gehad die met mij wilden afspreken, maar het enige waar ik mee bezig ben is om me dan maar in godsnaam in allerlei bochten te wringen zodat het maar niet tot dat punt komt dat de ander vraagt ''zullen we een keer samen gaan wandelen / picknicken / wat dan ook'', want ik vind dat gewoon dood eng.
wij slapen nooit.
zaterdag 20 februari 2021 om 11:36
zaterdag 20 februari 2021 om 11:44
Oh, dat is ook kut. Je zoekt ze daar dus ook op uit?alongwiththesunshine schreef: ↑20-02-2021 11:36Hier ook helaas (maar dan de andere kant op: richting verlatingsangst), vandaar dat ik vaak op onbereikbare types val.
Ik weet waar het bij mij door komt en daar werk ik hard aan. Maar ergens wil ik ook zo graag weer verder met het leven.

zaterdag 20 februari 2021 om 11:59
@ Julia_20
Klopt helemaal en dit heb ik aan beide dates ook gezegd.
Omdat de eerste date waarbij ik sinds augustus contact had, voornamelijk veel zakelijk was . Later is daar pas verandering in gekomen.
En mijn huidige date die ik sinds begin oktober ken , daar had ik het met hem over gehad.
“van de beginnende relatie “
Daarom dat hij nu echt initiatief nam om irl te ontmoeten. Omdat ik een punt achter mijn date van augustus heb gezet.
Ik heb tot november op de datingapp gezeten volgens mij .
Wat ik eerder aangaf, ik ben gewoon heel eerlijk in dit soort dingen.
Achteraf ook wel goed geweest.
Klopt helemaal en dit heb ik aan beide dates ook gezegd.
Omdat de eerste date waarbij ik sinds augustus contact had, voornamelijk veel zakelijk was . Later is daar pas verandering in gekomen.
En mijn huidige date die ik sinds begin oktober ken , daar had ik het met hem over gehad.
“van de beginnende relatie “
Daarom dat hij nu echt initiatief nam om irl te ontmoeten. Omdat ik een punt achter mijn date van augustus heb gezet.
Ik heb tot november op de datingapp gezeten volgens mij .
Wat ik eerder aangaf, ik ben gewoon heel eerlijk in dit soort dingen.
Achteraf ook wel goed geweest.
zaterdag 20 februari 2021 om 12:03
Onbewust zoek je ze daar op uit. Je voelt je dan aangetrokken tot mensen waarbij je de verlatings/bindingsangst dynamiek in stand kunt houden. Ik denk dat veel mensen dit wel herkennen overigens, veel mensen hebben er denk ik in meer of mindere mate last van. Hoef je ook echt geen mega trauma voor te hebben. Maar kan wel knap lastig zijn.
wij slapen nooit.
zaterdag 20 februari 2021 om 12:25
Helaas herkenbaar ja!alongwiththesunshine schreef: ↑20-02-2021 12:03Onbewust zoek je ze daar op uit. Je voelt je dan aangetrokken tot mensen waarbij je de verlatings/bindingsangst dynamiek in stand kunt houden. Ik denk dat veel mensen dit wel herkennen overigens, veel mensen hebben er denk ik in meer of mindere mate last van. Hoef je ook echt geen mega trauma voor te hebben. Maar kan wel knap lastig zijn.

zaterdag 20 februari 2021 om 16:06
Herkenbaar. Ik ben gek op van die niet-concrete momenten: wat langer oogcontact maken, naar elkaar glimlachen, flirten, al die kleine momenten, maar zodra het ook maar in de buurt komt van iets concreets dan trek ik me terug, uit angst om weer in een situatie te komen die eindigt in een tranendal. En ik vind het vaak ook zonder om het concreet te makne, vanwege de situaties die ik in deze reeks lees. Zolang je alleen flirt is het puur, maar zodra het om meer gaat draaien, dan krijg je te maken met ingewikkelde bedoelingen, onzekerheid, ghosten, etc.Sodermalm schreef: ↑20-02-2021 10:47Inmiddels uitgegroeid tot de eeuwige vrijgezel. Ik wil graag een relatie en fantaseer er ook graag over soms (met wie, en hoe dat er dan uit zou zijn). Ik vind het dan vooral leuk als het vaag en niet-concreet is, maar zodra het concreet dreigt te worden krijg ik het benauwd. Ik heb echt al jaren niet echt meer iemand toegelaten in mijn persoonlijke cirkel. Bij een vriend een drankje doen, etentje met. wat vrienden of familie ; hartstikke leuk allemaal. En dan durf ik me ook echt wel kwetsbaar op te stellen. Maar als het gaat om daten, dan klap ik gewoon dicht. Niet eens qua praten, maar qua uberhaupt al gaan of tot dat punt komen.

zaterdag 20 februari 2021 om 16:11
roosroosje schreef: ↑20-02-2021 09:49Nou mensen ....werd vanmorgen wakker met het volgende berichtje
“ Je hebt gelijk Roos, je bent altijd heel eerlijk geweest in je communicatie en daarom vind ik je zo leuk dus ik ga je zondag gewoon zien”.

Klinkt alsof hij je gratie verleent en jij nu van dankbaarheid over de grond moet rollen.

zaterdag 20 februari 2021 om 17:28
Ik moest echt veel bijlezen. Phoe........wat een dilemma's. Ik denk persoonlijk dat je met online daten gewoon geluk moet hebben. Maar ik zou nooit 5 maanden met iemand appen zonder deze te zien. En kan mij niet voorstellen dat een leuke man dat wel wil.
Dat hij bij godsgratie je morgen wel wil zien: Aju en de mazzel, dat zou mijn reactie zijn.
Julus vind het echt lullig voor je! Wat een oppervlakkig figuur dat hij op 1 foto je afwijst terwijl hij meerdere fotos heeft gezien.
Antoon, nog bedankt voor je uitleg over kinderen en kennismaken. Ik snap wel hoe je denkt, ik was gewoon benieuwd als kinderloze.
Dat hij bij godsgratie je morgen wel wil zien: Aju en de mazzel, dat zou mijn reactie zijn.
Julus vind het echt lullig voor je! Wat een oppervlakkig figuur dat hij op 1 foto je afwijst terwijl hij meerdere fotos heeft gezien.
Antoon, nog bedankt voor je uitleg over kinderen en kennismaken. Ik snap wel hoe je denkt, ik was gewoon benieuwd als kinderloze.

zaterdag 20 februari 2021 om 17:54
@ Mimosa80 als je het zo leest lijkt het wel hé, dat ik uit dankbaarheid over de grond moet rollen . Maar zo kwam het niet over hoor bij mij, hij had daarvoor al een paar leuke dingen geappt.
@ Limo76 persoonlijk zou ik nooit zo lang meer appen, bij mijn vorige dates vrij snel wandeldates ingepland. Maar ik heb vanaf september tot eind november veel in het buitenland gezeten ivm werk. En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik met mijn dates in die periode geen dagelijks contact had. 1 x per week bellen of appen. Het was voor mij een drukke periode ivm corona en deadlines werk.
Toen de eerste date leren kennen vanuit zakelijk oogpunt en dat werd leuk maar uiteindelijk gehost gevalletje.
En nu ga ik date 2 leren kennen, even afwachten dus. Maar ik ben niet van het afwachten probeer altijd zsm een afspraak in te plannen.
@ Julus hé.. wat vervelend nou, nog steeds niets gehoord ?
@ Limo76 persoonlijk zou ik nooit zo lang meer appen, bij mijn vorige dates vrij snel wandeldates ingepland. Maar ik heb vanaf september tot eind november veel in het buitenland gezeten ivm werk. En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik met mijn dates in die periode geen dagelijks contact had. 1 x per week bellen of appen. Het was voor mij een drukke periode ivm corona en deadlines werk.
Toen de eerste date leren kennen vanuit zakelijk oogpunt en dat werd leuk maar uiteindelijk gehost gevalletje.
En nu ga ik date 2 leren kennen, even afwachten dus. Maar ik ben niet van het afwachten probeer altijd zsm een afspraak in te plannen.
@ Julus hé.. wat vervelend nou, nog steeds niets gehoord ?

zaterdag 20 februari 2021 om 19:27
Klopt dat in eerste instantie is het ook zo, maar ze worden in de loop van de tijd onzeker deze mannen. En dan krijg ik een afwijzing van
“ je bent te leuk” en voel mij er niet prettig bij ... misschien is het niet zo @Limo76 maar benoem dan andere dingen.
En geloof mij, ik vind het echt niet leuk meer.
Zo hebben wij allemaal punten waar wij tegen aanlopen tijdens het daten.
Maar ja, we gaan het zien morgen.
Date jij nog voor de rest ? Limo76
anoniem_644cbe19ebac9 wijzigde dit bericht op 20-02-2021 19:28
Reden: Typfout
Reden: Typfout
0.27% gewijzigd

zaterdag 20 februari 2021 om 20:10
Orbifolia,
Te hoog gegrepen is zeker ook een apart iets, en in het geval van Roos ( waar het over ging ) zou het absoluut niet aan de orde mogen zijn na 5 maanden contact te hebben.
Sodermalm omschreef het in grote lijnen, er zijn mensen die 'meer' te kiezen hebben en bereikbaar is voor de onbereikbare maar omgekeerd niet.
In mijn date verleden absoluut wel eens met vrouwen in contact geweest die in eerste instantie heel gezellig en open over kwamen maar waar na een tijdje toch een soort 'klasse / attitude' zichtbaar werd.
En dan gaat het er niet om hoe ik het zou zien maar om hoe de ander het je laat ervaren, tenslotte zijn we inderdaad allemaal gelijk.
Wat ik vreemd vind, Alongwiththesunshine, is niet dat Roos gefocust is op iemand waar ze al lang contact mee heeft maar wel dat zij last minute wordt afgekapt, er geen moeite voor haar gedaan lijkt te worden.
Terwijl ik haar lees als iemand die echt energie in dit contact stopt, eerlijk en oprecht is zoals ze zelf aangeeft, warmte uitstraalt en nieuwsgierig is naar deze man die niet heel stabiel over komt en onduidelijk is.
En dat hoeft niet perse wederzijds te zijn maar ondertussen is inderdaad al 5 maanden contact.
Vreemd dat Roos op het punt van afkappen komt en hij haar nu wel wil ontmoeten.
Ik hoop dat het een leuke ervaring is, Roos!
En niet een soort 'moetje' van zijn kant uit om het afgerond te hebben.
Blijf bij jezelf en als het voor jou goed voelt dan volg je dat pad, als het je energie kost dan moet je anders gaan denken.
En als het van hem uit allemaal te lastig is, lekker laten gaan.
Maar ja, voor een ander makkelijk gezegd en persoonlijk vond ik een mismatch in interesse in elkaar, energie en moeite willen doen in het contact één van de meest lastige dingen van (online) daten.
Ik zou het haast weer op willen gaan zoeken maar de verhalen hier overtuigen niet echt
Fijne avond allemaal!
Te hoog gegrepen is zeker ook een apart iets, en in het geval van Roos ( waar het over ging ) zou het absoluut niet aan de orde mogen zijn na 5 maanden contact te hebben.
Sodermalm omschreef het in grote lijnen, er zijn mensen die 'meer' te kiezen hebben en bereikbaar is voor de onbereikbare maar omgekeerd niet.
In mijn date verleden absoluut wel eens met vrouwen in contact geweest die in eerste instantie heel gezellig en open over kwamen maar waar na een tijdje toch een soort 'klasse / attitude' zichtbaar werd.
En dan gaat het er niet om hoe ik het zou zien maar om hoe de ander het je laat ervaren, tenslotte zijn we inderdaad allemaal gelijk.
Wat ik vreemd vind, Alongwiththesunshine, is niet dat Roos gefocust is op iemand waar ze al lang contact mee heeft maar wel dat zij last minute wordt afgekapt, er geen moeite voor haar gedaan lijkt te worden.
Terwijl ik haar lees als iemand die echt energie in dit contact stopt, eerlijk en oprecht is zoals ze zelf aangeeft, warmte uitstraalt en nieuwsgierig is naar deze man die niet heel stabiel over komt en onduidelijk is.
En dat hoeft niet perse wederzijds te zijn maar ondertussen is inderdaad al 5 maanden contact.
Vreemd dat Roos op het punt van afkappen komt en hij haar nu wel wil ontmoeten.
Ik hoop dat het een leuke ervaring is, Roos!
En niet een soort 'moetje' van zijn kant uit om het afgerond te hebben.
Blijf bij jezelf en als het voor jou goed voelt dan volg je dat pad, als het je energie kost dan moet je anders gaan denken.
En als het van hem uit allemaal te lastig is, lekker laten gaan.
Maar ja, voor een ander makkelijk gezegd en persoonlijk vond ik een mismatch in interesse in elkaar, energie en moeite willen doen in het contact één van de meest lastige dingen van (online) daten.
Ik zou het haast weer op willen gaan zoeken maar de verhalen hier overtuigen niet echt

Fijne avond allemaal!

zaterdag 20 februari 2021 om 20:27
Ik ben toch het dating gebeuren weer ingestapt. En sinds donderdag ook Fb naast Paiq.
Ben zelf niet actief, maar kijk wie mij leuk vind.
En bij FB zie je dat. En natuurlijk bij Paiq als iemand iets stuurt.
Wat ik al eerder schreef vandaag ben ik een grote vrouw en ja 52. Maar ook weer niet typische 52 jarige.
En dan krijg ik likes van 60 jarigen, wat niet mijn doelgroep is, maar ook van 42/44 jarigen.
Lekker jong...
Maar of ik dit nu serieus moet nemen?
Mijn beste vriendin is 39 en wij zijn een lekker stel al 20 jaar.
Maar ik zie mij niet direct met een fitte fysiotherapeut van 44 op de bank zitten. Al mag hij best mijn rug masseren.
Ben zelf niet actief, maar kijk wie mij leuk vind.
En bij FB zie je dat. En natuurlijk bij Paiq als iemand iets stuurt.
Wat ik al eerder schreef vandaag ben ik een grote vrouw en ja 52. Maar ook weer niet typische 52 jarige.
En dan krijg ik likes van 60 jarigen, wat niet mijn doelgroep is, maar ook van 42/44 jarigen.
Lekker jong...
Maar of ik dit nu serieus moet nemen?
Mijn beste vriendin is 39 en wij zijn een lekker stel al 20 jaar.
Maar ik zie mij niet direct met een fitte fysiotherapeut van 44 op de bank zitten. Al mag hij best mijn rug masseren.

zaterdag 20 februari 2021 om 21:40
Gaat het nog steeds door? Hoe laat heb je afgesproken?roosroosje schreef: ↑20-02-2021 19:27Klopt dat in eerste instantie is het ook zo, maar ze worden in de loop van de tijd onzeker deze mannen. En dan krijg ik een afwijzing van
“ je bent te leuk” en voel mij er niet prettig bij ... misschien is het niet zo @Limo76 maar benoem dan andere dingen.
En geloof mij, ik vind het echt niet leuk meer.
Zo hebben wij allemaal punten waar wij tegen aanlopen tijdens het daten.
Maar ja, we gaan het zien morgen.
Date jij nog voor de rest ? Limo76