Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.

zaterdag 20 februari 2021 om 22:44
Vrouwen moet uiterlijk aan hun perfecte plaatje ( lees: slank, grote borsten etc) voldoen.Antoon69 schreef: ↑20-02-2021 22:29Ja. Ik heb het ook nooit zo op dat soort mannen. Opvallend slag. In LLDL zijn er ook twee langsgekomen en die wezen hun dates genadeloos af. Maakten beide vrouwen ook aan het huilen. Ook typisch dat ze zich vaak voor dating shows aanmelden. Lijkt mij geen toeval dat ze zo vaak langskomen.
zaterdag 20 februari 2021 om 22:45
En kaas en wijn en... gewoon lekker etenalongwiththesunshine schreef: ↑20-02-2021 22:23@Ant: nee want ik wil wel samen bitterballen kunnen eten in een relatie. En jus en zo.
Oh het was geen ja/nee vraag zie ik nu. Maar alsnog een nee van mij
zaterdag 20 februari 2021 om 22:45
Nee zo bedoel ik het ook niet, meer in de zin dat je nu geen bezwaar maakt. Omdat jullie wel een afspraak op hadden staan, toch? Dat je dan niet het fatsoen kunt opbrengen om je af te melden. Ik had daar wel iets over gezegd. Ik vind dat hij zich wel schuldig mag voelen.
wij slapen nooit.
zaterdag 20 februari 2021 om 22:46
Maar jullie afspraak staat nog? Soort van...?
Officieel nog niet afgezegd.
Benieuwd of hij die ballen wel heeft...
zaterdag 20 februari 2021 om 22:48
Dat is mijn ervaring niet, ik heb serieus billen en een buikje en daarnaast cup B met een beetje geluk en fantasie, maat 42 en nog nooit afgewezen op lijf...of ze waren niet eerlijk. Maar een vrouw die onzeker over haar lijf is omdat ze maatje meer heeft is wel onaantrekkelijk.

zaterdag 20 februari 2021 om 22:52
Kunnen er een pooltje van maken over met welke smoes hij uiteindelijk af gaat zeggen.

zaterdag 20 februari 2021 om 23:02
Nog even hierop terugkomend.LaCasa schreef: ↑17-02-2021 11:27Even van mij afschrijven hoor. Weer door mijn ex benaderd, een heel bericht dat ze ons mist en verdriet heeft. Natuurlijk, dat heb ik ook nog wel eens. De relatie was namelijk erg leuk en klikte goed.
Echter zit ze nog steeds in woonruimte van familie, die haar eruit willen hebben. Ik wilde de eerste jaren niet samenwonen met vier kinderen. Dat standpunt verandert niet.
Ik voelde toen dat de liefde wel goed zat, maar dat ik ook haar (en dat van haar kinderen) woonruimte probleem moest oplossen. Van alles voorgesteld toen, om samen voor haar te kijken etc. Ik snap niet dat ze nog steeds niets gekocht of gehuurd heeft. Ik snap ook niet dat ze niet begrijpt dat ik niet maar zo een samengesteld gezin begin.
Frustratie komt toch weer terug merk ik.
Ik merkte dat het mij wel wat deed. Dus teruggestuurd, dat ik het afgesloten had, maar alles nu terugkomt. Gezegd dat de liefde destijds wel oprecht was, maar ik voor mijzelf (en de kinderen) gekozen heb, omdat ik niet wilde samenwonen (en zij mij die richting op een soort van dwong). Ik dacht dan is de reden gewoon duidelijk en dan kan zij het ook afsluiten.
Stuurt ze terug dat het volgens haar helemaal niets met samenwonen te maken had (!?). Maar vervolgens komt ze daar niet op terug, wat dan wel volgens haar. Vervolgens sturen ik ben single en gun mijzelf alles (wat natuurlijk mag en terecht is), m.a.w. wordt jaloers ik deel het bed met anderen (maar ja blijkbaar wordt ze er ook niet blij van, anders ga je mij niet aanschrijven, lijkt me).
Dit geeft wel bevestiging dat het gedrag echt niet okay is, maar het brengt mij ergens ook van slag (weet alleen niet waarom).
Nu slapen, morgen weer heldere visie hopelijk.

Iedereen die morgen op date gaat, heel veel gezelligheid en geluk toegewenst!
lacasa wijzigde dit bericht op 20-02-2021 23:08
2.34% gewijzigd

zaterdag 20 februari 2021 om 23:11
of: 'ik ben een laffe loser, dus ik spreek voor de zekerheid niet af.'alongwiththesunshine schreef: ↑20-02-2021 23:07Of: 'Vanmorgen werd ik wakker, dus ik spreek voor de zekerheid niet af.'
zaterdag 20 februari 2021 om 23:12
Ik denk dat je de vorige keer een wijze keuze hebt gemaakt.LaCasa schreef: ↑20-02-2021 23:02Nog even hierop terugkomend.
Ik merkte dat het mij wel wat deed. Dus teruggestuurd, dat ik het afgesloten had, maar alles nu terugkomt, dat de liefde destijds wel oprecht was, maar ik voor mijzelf (en de kinderen) gekozen heb, omdat ik niet wilde samenwonen (en zij mij die richting op een soort van dwong).
Stuurt ze terug dat het volgens haar helemaal niets met samenwonen te maken had (!?). Maar vervolgens komt ze daar niet op terug, wat dan wel volgens haar. Vervolgens sturen ik ben single en gun mijzelf alles (wat natuurlijk mag en terecht is), m.a.w. wordt jaloers ik deel het bed met anderen (maar ja blijkbaar wordt ze er ook niet blij van, anders ga je mij niet aanschrijven, lijkt me).
Dit geeft wel bevestiging dat het gedrag echt niet okay is, maar het brengt mij ergens ook van slag (weet alleen niet waarom).
Nu slapen, morgen weer heldere visie hopelijk.
Iedereen die morgen op date gaat, heel veel gezelligheid en geluk toegewenst!
Gezien wat ze terugstuurt bevestigd dit je ook. Ik zou zeggen laat het verder gaan.
Waarom het je van slag maakt?
Ontdekking van de ware aard van de persoon waar je ooit een toekomst mee dacht te hebben? En toch ook een soort van mooie herinneringen.
Weltrusten LaCasa

zondag 21 februari 2021 om 09:17
Nou je slaat de spijker op zijn kop... Een gewone flirt is puur inderdaad, maar hoe verder het gaat, hoe meer er volgens mij allerlei ''mechanismes'' in werking treden.Mimosa80 schreef: ↑20-02-2021 16:06Herkenbaar. Ik ben gek op van die niet-concrete momenten: wat langer oogcontact maken, naar elkaar glimlachen, flirten, al die kleine momenten, maar zodra het ook maar in de buurt komt van iets concreets dan trek ik me terug, uit angst om weer in een situatie te komen die eindigt in een tranendal. En ik vind het vaak ook zonder om het concreet te makne, vanwege de situaties die ik in deze reeks lees. Zolang je alleen flirt is het puur, maar zodra het om meer gaat draaien, dan krijg je te maken met ingewikkelde bedoelingen, onzekerheid, ghosten, etc.
Maar misschien ben ik hier ook wel veel te negatief over. Ik heb een tijdje zitten denken waar het nou vandaan komt, en ik denk oprecht dat het te maken heeft met mijn eerste relatie, inmiddels een jaar of 10 geleden. Zij was de eerste dame (en de laatste) waar ik me aan heb gehecht. Ik weet sinds dien wat het is om iemand in je persoonlijke cirkel toe te laten, en hoe pijnlijk / kwetsend het kan voelen als diegene op een gegeven moment niet meer verder wil.
Daardoor, zodra het ook maar weer even die richting op gaat of op lijkt te gaan, schieten de ''kasteelmuren'' om mij heen meters hoog uit de grond, nemen de boogschutters plaats en worden de kanonnen geladen. Oke dat is een tikje overdreven, maar ik merk wel dat zodra er opeens gevoelens bij komen kijken, dat ik heel erg sceptisch word en ook opeens aan alles ga twijfelen.
Redelijk idiote en pessimistische gedachte, maar juist omdat ik haar dus zo leuk vind, schiet mijn verdedigingsmechanisme omhoog en wil ik mezelf maximaal beschermen. Wat leidt tot de paradoxale situatie waarin ik met vrouwen die ik niet interessant vind prima kan communiceren en het heel leuk kan hebben, maar bij vrouwen die ik leuk vind opeens heel achterdochtig en spastisch kan worden.
anoniem_64afa34a434dc wijzigde dit bericht op 21-02-2021 11:25
14.75% gewijzigd

zondag 21 februari 2021 om 10:04
Sodelhalm,
ik denk dat je soms te ver vooruitdenkt. Zeker in de kwestie met deze dame.
Tijdje terug, paar draadjes geleden, hadden we het over hoe te reageren als je een bekende tegenkomt op een datingapps.
Sommige mensen van hier gaven aan dat ze die like gaven zonder daar een bijbedoeling bij te hebben. Gewoon vriendschappelijk.
Dus dit zou in jouw geval kunnen. Je kent haar al.
De man zou vanalles kunnen zijn. Inderdaad haar vriend, een vriend, de buurman.....
De negatieve gedachte komt denk ik meer van jouw zelfbeeld af.
Waardoor is die er?
Komt dat door het einde van je vorige relatie?
Die spastische reactie... je wil dat de ander je leuk vind dus je gaat extra je best doen.
Herken dat wel. Ik wil dan ook opvallen als leuk. Dus ik gooi opmerkingen te lucht in. Om te prikkelen. Maar soms slaan die werkelijk nergens op. Erg sarcastisch vroeger nog wel eens. En denk ik achteraf... Juullll hij vind je niet leuk.
ik denk dat je soms te ver vooruitdenkt. Zeker in de kwestie met deze dame.
Tijdje terug, paar draadjes geleden, hadden we het over hoe te reageren als je een bekende tegenkomt op een datingapps.
Sommige mensen van hier gaven aan dat ze die like gaven zonder daar een bijbedoeling bij te hebben. Gewoon vriendschappelijk.
Dus dit zou in jouw geval kunnen. Je kent haar al.
De man zou vanalles kunnen zijn. Inderdaad haar vriend, een vriend, de buurman.....
De negatieve gedachte komt denk ik meer van jouw zelfbeeld af.
Waardoor is die er?
Komt dat door het einde van je vorige relatie?
Die spastische reactie... je wil dat de ander je leuk vind dus je gaat extra je best doen.
Herken dat wel. Ik wil dan ook opvallen als leuk. Dus ik gooi opmerkingen te lucht in. Om te prikkelen. Maar soms slaan die werkelijk nergens op. Erg sarcastisch vroeger nog wel eens. En denk ik achteraf... Juullll hij vind je niet leuk.

zondag 21 februari 2021 om 11:48
Update: hij appte vanmorgen over de precieze locatie. Heb iets gezegd over de stilte en toen ging hij me bellen.
Laat ik het zo zeggen; hij was heel duidelijk. Hij wil afspreken, ik kon eigenlijk geen nee zeggen
Dat vind ik dan wel weer leuk, zo zie ik het graag. Dus we gaan ervoor.
Ik weet straks of ik spijt heb.
Laat ik het zo zeggen; hij was heel duidelijk. Hij wil afspreken, ik kon eigenlijk geen nee zeggen
Dat vind ik dan wel weer leuk, zo zie ik het graag. Dus we gaan ervoor.
Ik weet straks of ik spijt heb.

zondag 21 februari 2021 om 11:50
Deze sloeg op de mannen die elke dag in de sportschool zitten en van hun date verwachten dat zij ook zo perfect en strak is. Er zijn genoeg mannen die dat zelf ook niet zijn en echt geen barbie hoeven.

zondag 21 februari 2021 om 11:50
Lekker, geniet !Attraverso schreef: ↑21-02-2021 09:13Fijne lentegevoel zondag gewenst aan iedereen!
Hier zal het een combinatie worden van tuin klaarmaken voor de lente, wandelen en luieren.
Hoe laat heb jij je date roos? Veel plezier alvast!