Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.

zondag 21 februari 2021 om 12:13
Julus schreef: ↑21-02-2021 11:48Update: hij appte vanmorgen over de precieze locatie. Heb iets gezegd over de stilte en toen ging hij me bellen.
Laat ik het zo zeggen; hij was heel duidelijk. Hij wil afspreken, ik kon eigenlijk geen nee zeggen
Dat vind ik dan wel weer leuk, zo zie ik het graag. Dus we gaan ervoor.
Ik weet straks of ik spijt heb.

Gevalletje, mannen komen van mars en vrouwen van venus

Heel veel plezier Julus, hoop echt dat het een leuke kerel is!
zondag 21 februari 2021 om 12:18
Mijn hemel zeg, wat een flapdrol nog steeds, hij mag blij zijn dat je alsnog met hem op date gaat. Want erger miscommuniceren als "ik moet nog even iets doen" nadat je een foto hebt gestuurd en dan twee dagen stil blijven, bestaat haast niet. Anyway, have fun! (hopelijk)Julus schreef: ↑21-02-2021 11:48Update: hij appte vanmorgen over de precieze locatie. Heb iets gezegd over de stilte en toen ging hij me bellen.
Laat ik het zo zeggen; hij was heel duidelijk. Hij wil afspreken, ik kon eigenlijk geen nee zeggen
Dat vind ik dan wel weer leuk, zo zie ik het graag. Dus we gaan ervoor.
Ik weet straks of ik spijt heb.
wij slapen nooit.

zondag 21 februari 2021 om 12:27
6 km..wow! Warm en dus druk is altijd het geval. Men gaat massaal naar buiten zodra het ietsje opwarmt. Ik ook hoor, want je voelt je toch beter als je naar buiten gaat.

zondag 21 februari 2021 om 12:32
Plus vakantiepark in de buurt.
Veel wielrenners, hardlopers, wandelaars
Ik wilde eigenlijk vroeger maar was lui

zondag 21 februari 2021 om 12:33

zondag 21 februari 2021 om 13:07
zondag 21 februari 2021 om 13:48
Wandelen was warm maar in tuin nog net te fris. Misschien zo voor proberen.alongwiththesunshine schreef: ↑21-02-2021 13:43Het is hier wel heel warm in de volle zon, smelt bijna weg #isvampier

zondag 21 februari 2021 om 14:42
Hier ook zit in een shirtje. Net ook zonder jas naar buiten. Je zal maar 10 dagen vrij zijn met dit weer.alongwiththesunshine schreef: ↑21-02-2021 14:13Gevoelstemperatuur is hier wel boven de 20 graden gok ik. Bizarre omslag in één week tijd.