Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Julus!
Hoop dat je een fijne date hebt, je gaat er in ieder geval vast met een prettiger idee naar toe nu hij je het op deze manier heeft laten weten.
Klopt! Anders was ik echt niet gegaan. Maar hij deed moeite en was stellig. En dank!
Julus schreef:
21-02-2021 11:48
Update: hij appte vanmorgen over de precieze locatie. Heb iets gezegd over de stilte en toen ging hij me bellen.
Laat ik het zo zeggen; hij was heel duidelijk. Hij wil afspreken, ik kon eigenlijk geen nee zeggen😁
Dat vind ik dan wel weer leuk, zo zie ik het graag. Dus we gaan ervoor.
Ik weet straks of ik spijt heb.
:D :D
Gevalletje, mannen komen van mars en vrouwen van venus :-D
Heel veel plezier Julus, hoop echt dat het een leuke kerel is!
Julus schreef:
21-02-2021 11:48
Update: hij appte vanmorgen over de precieze locatie. Heb iets gezegd over de stilte en toen ging hij me bellen.
Laat ik het zo zeggen; hij was heel duidelijk. Hij wil afspreken, ik kon eigenlijk geen nee zeggen😁
Dat vind ik dan wel weer leuk, zo zie ik het graag. Dus we gaan ervoor.
Ik weet straks of ik spijt heb.
Mijn hemel zeg, wat een flapdrol nog steeds, hij mag blij zijn dat je alsnog met hem op date gaat. Want erger miscommuniceren als "ik moet nog even iets doen" nadat je een foto hebt gestuurd en dan twee dagen stil blijven, bestaat haast niet. Anyway, have fun! (hopelijk)
wij slapen nooit.
Vrouwen denken misschien veel meer door 😂

Veel plezier Julus 😄

Mijn wandeling zit erop. Rondje van 6 km. Het was druk en warm ☀️
Zo zie ik het ook. Vandaar dat ik hem liet zwoegen. Maar ik vermoed dat eea voortkomt uit een vorige ervaring. Hij bleek de geheime bijman te zijn. Ze was vergeten te vertellen dat ze getrouwd was.
Julia_20 schreef:
21-02-2021 12:25
Vrouwen denken misschien veel meer door 😂

Veel plezier Julus 😄

Mijn wandeling zit erop. Rondje van 6 km. Het was druk en warm ☀️
6 km..wow! Warm en dus druk is altijd het geval. Men gaat massaal naar buiten zodra het ietsje opwarmt. Ik ook hoor, want je voelt je toch beter als je naar buiten gaat.
Omg ik heb een broek aangetrokken die ik al tijden niet meer gedragen heb. Zit een beeeeetje strak😅
Maar het kan nog. Duimen dat ik er niet uit scheur.
Julus schreef:
21-02-2021 12:27
6 km..wow! Warm en dus druk is altijd het geval. Men gaat massaal naar buiten zodra het ietsje opwarmt. Ik ook hoor, want je voelt je toch beter als je naar buiten gaat.

Plus vakantiepark in de buurt.
Veel wielrenners, hardlopers, wandelaars
Ik wilde eigenlijk vroeger maar was lui 😂
Ik vind het al heel wat dat je het gedaan hebt. Doe ik je niet na. Ik ben een lamme tak, zeker in de weekenden. Nog 1 kopje koffie en dan.....en dan is het al 1600 uur😆
Julus schreef:
21-02-2021 12:25
Zo zie ik het ook. Vandaar dat ik hem liet zwoegen. Maar ik vermoed dat eea voortkomt uit een vorige ervaring. Hij bleek de geheime bijman te zijn. Ze was vergeten te vertellen dat ze getrouwd was.

En ook jij 😉
Geen reactie dus hij zal wel afmelden 😂
Julus schreef:
21-02-2021 12:33
Ik vind het al heel wat dat je het gedaan hebt. Doe ik je niet na. Ik ben een lamme tak, zeker in de weekenden. Nog 1 kopje koffie en dan.....en dan is het al 1600 uur😆
6 km wandelen valt wel mee toch...
Heel veel plezier Julus !
Fijne zonnige zondag voor iedereen.
Julia_20 schreef:
21-02-2021 12:33
En ook jij 😉
Geen reactie dus hij zal wel afmelden 😂
Ja klopt. Hadden we het nog over, hij en ik. Het blijft aftasten en onbevangen zijn we niet meer. Hij is 50 btw.
dido68 schreef:
21-02-2021 12:36
Heel veel plezier Julus !
Fijne zonnige zondag voor iedereen.
Dank en jij ook fijne dag!
Fijne dag iedereen! Hoop dat jullie goede dates en anders in ieder geval een leuke dag hebben. Ik ga mijn dag spenderen in de tuin, onkruid verwijderen en spelletjes doen met mijn zusje 🥰
Allen (en in het bijzonder de datewandelaars) geniet van deze zondag. Benieuwd hoe het was!
Benieuwd naar de dates! Wat een wending Julus! Hij moet wel sterke argumenten gehad hebben om je over te kunnen halen.

Mijn werk zit er op, lekker geluncht en straks op wandel met de hond, zal weer voor een uur of 2 zijn, heerlijk.
Op vrije dagen haal ik 8-12 km, op werkdagen met moeite 3 :facepalm:
Het is hier wel heel warm in de volle zon, smelt bijna weg #isvampier
wij slapen nooit.
Hier een laf zonnetje. Niet heel warm maar wel aangenaam.
alongwiththesunshine schreef:
21-02-2021 13:43
Het is hier wel heel warm in de volle zon, smelt bijna weg #isvampier
Wandelen was warm maar in tuin nog net te fris. Misschien zo voor proberen.
Hier is het zalig op balkon.
Gisteren balkon weer zomerproof gemaakt. Morgen even plantjes halen.

Vandaag alles gedweild enzo. Heerlijk in mijn shirt op balkon in het zonnetje nu. Oooo wat ben ik hier aan toe.

Geniet allemaal..☀️☀️
Julia_20 schreef:
21-02-2021 13:48
Wandelen was warm maar in tuin nog net te fris. Misschien zo voor proberen.
Gevoelstemperatuur is hier wel boven de 20 graden gok ik. Bizarre omslag in één week tijd.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
21-02-2021 14:13
Gevoelstemperatuur is hier wel boven de 20 graden gok ik. Bizarre omslag in één week tijd.
Hier ook zit in een shirtje. Net ook zonder jas naar buiten. Je zal maar 10 dagen vrij zijn met dit weer.
Zie je het ligt niet aan mij... Het is mijn sterrenbeeld!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven