Brief aan de ex-minnares man Geen OP

zondag 21 februari 2021 om 12:21
Vragen aan de vrouw die door je man geneukt is los te koppelen van haar man en huwelijk?Pindakaasjes schreef: ↑21-02-2021 11:03Want??
Ze heeft duidelijk nog vragen naar deze vrouw..
Dit kan ze w.s prima loskoppelen van haar man en huwelijk.
Yeah right..... deze vragen heeft ze aan een willekeurige vrouw.
Hoelang ze erover doet moet ze zelf weten en boos zijn mag ook. Alleen beweren dat je okay met je man bent en zo’n brief posten is niet te rijmen.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
zondag 21 februari 2021 om 12:39
Tuttibella7 schreef: ↑21-02-2021 12:13Ja. Dat kan zeker. Graag zelfs. Dat ze maar eens antwoord wat ze werkelijk denkt. Zou voor heel veel mensen, en echt niet alleen voor mij, heel veel duidelijk maken.
Wat bedoel je hiermee?

zondag 21 februari 2021 om 12:41
Maar als je dat zo graag wilt weten: stel precies dezelfde vragen aan je man. Hij is net zo’n koekebakker, want hij heeft haar man exact hetzelfde aangedaan. Vraag hem wat hij dacht, of hij uberhaupt aan haar man heeft gedacht en waarom hij dan toch deze keuzes heeft gemaakt. Dan zul je zien: er is geen antwoord en als dat antwoord er al is, zal het jouw verdriet er niet minder om maken. Vreemdgaan is en blijft pure egoïsme. En - sorry dat ik het zeg - elk excuus is een slap excuus, zelfs een slechte jeugd. Want iedereen heeft vroeg of laat iets meegemaakt in zijn/haar jeugd (uiteraard in verschillende gradaties) wat zou betekenen dat iedereen vreemd zou gaan. Quod non.Tuttibella7 schreef: ↑21-02-2021 12:13Ja. Dat kan zeker. Graag zelfs. Dat ze maar eens antwoord wat ze werkelijk denkt. Zou voor heel veel mensen, en echt niet alleen voor mij, heel veel duidelijk maken.
Ik snap dat je boos op haar bent en dat is ok. Maar je man is geen willoos slachtoffer van zijn jeugd en van een ‘femme fatale’. Hij heeft keuzes gemaakt, hij is meerdere malen vreemdgegaan. Hij zelf heeft haar toegelaten, niemand anders. En als zij er niet was geweest, was het een willekeurige andere vrouw geweest. Het waren zijn keuzes en zijn keuzes alleen.
zondag 21 februari 2021 om 13:21
Er is een minnaartopic. Misschien kun je daar je vragen stellen.Tuttibella7 schreef: ↑21-02-2021 12:13Ja. Dat kan zeker. Graag zelfs. Dat ze maar eens antwoord wat ze werkelijk denkt. Zou voor heel veel mensen, en echt niet alleen voor mij, heel veel duidelijk maken.
list_message/32472601
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 21 februari 2021 om 13:34
jij bent helemaal niet verder gegaan met je man, je zit nog midden in de ellende van zijn affaire.Tuttibella7 schreef: ↑21-02-2021 12:13Ja. Dat kan zeker. Graag zelfs. Dat ze maar eens antwoord wat ze werkelijk denkt. Zou voor heel veel mensen, en echt niet alleen voor mij, heel veel duidelijk maken.
Je kan je woede en frustratie op haar blijven richten maar hij was degene die zijn leuter in haar stak en recht in jouw gezicht erover loog.

zondag 21 februari 2021 om 13:47
Vreemd gaan zegt uiteraard wat over iemand z’n karakter, en ook z’n waarden en normen. Als je met droge ogen kunt liegen tegen je partner en jullie kinderen, dan ben je een in en in slecht mens.

zondag 21 februari 2021 om 13:55
Van TO haar man? TO heb je je laten testen toen het uitkwam?
Nou ja.. dat dus..

zondag 21 februari 2021 om 15:26
Zij is precies even goedkoop als de man van TO.
Als voor haar geen "verzachtende omstandigheden" aangedragen mogen worden (weten wij veel hoe haar leven verloopt), dan voor de man van TO ook niet.
zondag 21 februari 2021 om 15:28
Wat kan jou dat nou schelen? Je doet net alsof je een innige relatie met haar hebt. Ze heeft je man geneukt, dat maakt haar niet je BFF, hoor.Tuttibella7 schreef: ↑21-02-2021 15:20Nee!!! Ik gun haar niks slechts. Dat wordt nu wel zo voor mij ingevuld, jammer genoeg. Alsof het niet zo kan zijn, dat ik hoop dat het goed met haar en haar relatie gaat.
Am Yisrael Chai!

zondag 21 februari 2021 om 15:29
Tuttibella7 schreef: ↑21-02-2021 15:20Nee!!! Ik gun haar niks slechts. Dat wordt nu wel zo voor mij ingevuld, jammer genoeg. Alsof het niet zo kan zijn, dat ik hoop dat het goed met haar en haar relatie gaat.
Ik geloof je wel hoor, waarom zou je iemand die je niet eens kent een slecht leven gunnen?
Misschien is het toch handiger je vragen op het minnaartopic te stellen: daar zitten immers de ervaringsdeskundigen.
zondag 21 februari 2021 om 15:31
Aan de andere kant als de minnares een goede relatie heeft is ze minder gevaarlijk voor het huwelijk van TO.. dus de gedachte van TO kan ook een soort van schijnveiligheid zijn.fashionvictim schreef: ↑21-02-2021 15:28Wat kan jou dat nou schelen? Je doet net alsof je een innige relatie met haar hebt. Ze heeft je man geneukt, dat maakt haar niet je BFF, hoor.
Ik vul maar wat in..
Nou ja.. dat dus..

zondag 21 februari 2021 om 15:43
Net zo goedkoop als de man van TO he?
zondag 21 februari 2021 om 15:46
Ik zou wel kunnen geloven als je haar niks toe zou wensen, in de zin van ik heb met haar niks meer te doen dus ik maak geen gedachtes of gevoelens aan haar vuil. Maar haar het beste wensen, dat het goed gaat met haar en haar relatie, dat klinkt dan weer een beetje als too much, overkill. Het overschreeuwen van negatieve gevoelens.Tuttibella7 schreef: ↑21-02-2021 15:20Nee!!! Ik gun haar niks slechts. Dat wordt nu wel zo voor mij ingevuld, jammer genoeg. Alsof het niet zo kan zijn, dat ik hoop dat het goed met haar en haar relatie gaat.

zondag 21 februari 2021 om 15:51
zondag 21 februari 2021 om 15:55
Oké ik snap niks slecht gunnen.Tuttibella7 schreef: ↑21-02-2021 15:20Nee!!! Ik gun haar niks slechts. Dat wordt nu wel zo voor mij ingevuld, jammer genoeg. Alsof het niet zo kan zijn, dat ik hoop dat het goed met haar en haar relatie gaat.
Maar waarom hoop je dat andere?
Wat kan jou dat schelen?
zondag 21 februari 2021 om 15:56
Ja, dat bedoel ik ook.Lollypop04 schreef: ↑21-02-2021 15:46Ik zou wel kunnen geloven als je haar niks toe zou wensen, in de zin van ik heb met haar niks meer te doen dus ik maak geen gedachtes of gevoelens aan haar vuil. Maar haar het beste wensen, dat het goed gaat met haar en haar relatie, dat klinkt dan weer een beetje als too much, overkill. Het overschreeuwen van negatieve gevoelens.

zondag 21 februari 2021 om 16:14
Welnee, mijn ex was destijds de enige die verantwoording aan mij verschuldigd was, zij richting haar man.