Ben ik geghost?

woensdag 24 februari 2021 om 13:00
Afgelopen zaterdag leuke date gehad, voor beide voor herhaling vatbaar. Daarna dagelijks app contact gehad. Gister ook, na 17u reageerde hij niet meer, geen blauwe vinkjes. Vanochtend een goodmorning berichtje gestuurd, geen blauwe vinkjes, geen reactie.
Ik wil natuurlijk niet wanhopig overkomen dus ik ga niet meer achteraan appen. Wat denken jullie? Ben ik geghost? Ben ik ongeduldig? Misschien telefoon gestolen? Telefoon op kantoor vergeten etc?
Ik wil natuurlijk niet wanhopig overkomen dus ik ga niet meer achteraan appen. Wat denken jullie? Ben ik geghost? Ben ik ongeduldig? Misschien telefoon gestolen? Telefoon op kantoor vergeten etc?
donderdag 25 februari 2021 om 12:38
Wat is dat toch met dat appen? Het mooie van appen is toch dat je kunt reageren, wanneer het je uitkomt?
Als het even stil blijft, wat hij je even zat. Nou en? Ik val soms ook even een dag ofzo stil... zonder dat ik dat vooraf meld. HEt kan toch gewoon een drukke dag zijn (op het werk, of prive) ? Ik zou er niks achter zoeken. Hou de 60 uur regel aan => ga pas conclusies trekken, als je 60 uur niks gehoord hebt.
En ja, ik ben man

donderdag 25 februari 2021 om 12:41
Ik denk dat je sowieso er niet achteraan moet appen, maar hem voldoende ruimte moet geven.
Nee.
Ja.
Misschien. Of hij wil gewoon even wat rustiger aan doen. Wil wat ruimte. Geef hem die ruimte ipv jezelf op te dringen.
donderdag 25 februari 2021 om 13:03