Geghost na derde date

01-03-2021 14:46 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik datete twee weken met een man waarvan ik dacht dat hij oprechte interesse in me had. Op de derde date zijn we met elkaar naar bed geweest, die ochtend was hij opeens heel geergerd en zei dat zijn werk moeilijk deed. Hij ging vrij abrupt naar huis maar gaf nog wel aan dat we elkaar zouden zien in het weekend. Sindsdien niks meer gehoord, ook in het weekend niet. Ik heb meermaals geprobeerd te bellen en gevraagd of alles ok is, waarop een reactie kwam: ' Alles is ok, maak je geen zorgen. Ik bel je later' . Daarna niks meer. Gisteren een app gestuurd waarin ik aangaf hoe ik me voelde na zijn gedrag, dat het me kwetste en dat als hij gewoon had aangegeven dat hij geen toekomst zag ik dat had geaccepteerd, maar dat ik me nu vooral gebruikt voel. Natuurlijk kreeg ik ook hier geen reactie op. Ik snap er niks meer van, ik heb hem maar verwijderd uit mijn telefoon maar het voelt zo lullig. Waarom doen mensen dit? Waarom kan hij niet een zin neertypen? Hoe kan iemand zo omslaan? Ik voel me echt ontzettend genaaid.
Helaas kiezen veel mannen ervoor om niks meer te laten horen. Ze vinden afwijzen lastig, denk ik.
Rot voor je dit, maar beter nu dan na maanden daten.
Dit is een veelvoorkomend probleem en je doet er niks tegen. Want anders kun je nooit meer onbevangen daten en dat is wel wat je wil.
Een paar keer dit soort ervaring en je raakt steeds verkampter.
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 15:07
Ja, maar dan nóg kan je dat toch zeggen? Sorry, ik zie het toch niet zitten. Twee seconden werk.

Je klinkt niet als nieuw in het daten, maar dit schijnt toch echt wel vaker voor te komen. Ook na nog wel meer dates. Frustrerend, maar denk niet dat er iets gaat veranderen. Als je nog iets van hem hoort is het waarschijnlijk omdat hij zin heeft in seks.
lilalinda schreef:
01-03-2021 15:10
slechte seks ligt niet aan 1 van beiden
en als jij het al echt aan hem vond liggen, had je er zodra je dat door had al een eind aan kunnen breien en hem kunnen vertellen, dat je wist dat het niks zou worden.
Ik wilde niet oppervlakkig zijn en hij was verder leuk.
In_Tenebris schreef:
01-03-2021 15:11
Je klinkt niet als nieuw in het daten, maar dit schijnt toch echt wel vaker voor te komen. Ook na nog wel meer dates. Frustrerend, maar denk niet dat er iets gaat veranderen. Als je nog iets van hem hoort is het waarschijnlijk omdat hij zin heeft in seks.
Ik ben 31 en date al sinds mijn 15e, dus ik heb genoeg ervaring. Ik ben alleen nog nooit geghost na de seks. Nooit. Wel afgewezen maar dat is normaal. Ik merk dat ik er nu ook onzeker door ben, bij elke match denk ik nu ' jij gaat me ook ghosten'. Ik heb zaterdag een date met een lieve man maar ergens denk ik ook ' jij speelt dit'
Julus schreef:
01-03-2021 15:10
Helaas kiezen veel mannen ervoor om niks meer te laten horen. Ze vinden afwijzen lastig, denk ik.
Rot voor je dit, maar beter nu dan na maanden daten.
Dit is een veelvoorkomend probleem en je doet er niks tegen. Want anders kun je nooit meer onbevangen daten en dat is wel wat je wil.
Een paar keer dit soort ervaring en je raakt steeds verkampter.
Je kan tich afwijzen en dan blokkeren? Want nu heb ik hem 4x geprobeerd te bellen en geappt.
Wat een klootzakkengedrag. Ik zou me er best onzeker door voelen.

Sommige mensen halen er iets uit om zo te doen ofzo, geen idee...

Knuffel voor jou :hug:
Miskotto schreef:
01-03-2021 15:02
Mannen zijn jagers, en na sex op date 3 valt er niks meer te jagen.

Volgende keer beentjes iets langer dichthouden.
Wat een onzin....

Maar hij gaf aan dat er ff ellende op zijn werk is, mijn ervaring is dat als mannen met werk bezig zijn en er is ellende, de wereld daarbuiten even stil staat, hij heeft je dat ook geappt. Om dit nou ghosten te noemen.
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 15:15
Je kan tich afwijzen en dan blokkeren? Want nu heb ik hem 4x geprobeerd te bellen en geappt.

Dat zou toch een beetje beneden mijn waardigheid zijn. Als iemand niet reageert op het eerste berichtje, waarom zou hij dat dan op het volgende en daaropvolgende berichtje wel doen? En ik denk ook niet dat je het persoonlijk op moet vatten of er onzeker van hoeft te worden. Het is niet persoonlijk en het kan nog een keer gebeuren.
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 15:04
Dan ghost hij me na date 5, 10, of later. De derde date is seksdate is de ongeschreven regel.
?!?
Dat slaat natuurlijk nergens op. Al zou je er 3 maanden over doen om met hem naar bed te gaan.
Dit is gewoon een ontzettende klootzak. Ik zou me ook gebruikt voelen.
Misschien moet je hem de link naar dit topic doorsturen, je hebt nu toch niks meer te verliezen.
Eikels bestaan helaas. Los laten en weer door. Het klinkt ook niet alsof er een seksuele klik was. Zo’n figuur ben je liever kwijt dan rijk.
Limo76 schreef:
01-03-2021 15:17
Wat een onzin....

Maar hij gaf aan dat er ff ellende op zijn werk is, mijn ervaring is dat als mannen met werk bezig zijn en er is ellende, de wereld daarbuiten even stil staat, hij heeft je dat ook geappt. Om dit nou ghosten te noemen.

Jij klinkt wel heel goedgelovig vind ik en een apart beeld van mannen en hun werk heb je ook wel. Iedereen heeft wel even tijd om een appje te beantwoorden lijkt mij. Als iemand dat niet doet zegt dat ook iets.
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 15:04
De derde date is seksdate is de ongeschreven regel.
Wat een onzin, er is geen handboek dicteert wanneer je wat moet doen of garantie geeft op een relatie Jullie hebben seks gehad en voor jullie beide was t niet goed. Dat had hij netjes moeten zeggen ipv ghosten. Jij had dat ook kunnen zeggen, niks oppervlakkigs aan.
Je bent niet gebruikt, seks is iets wat je samen doet, niet iets wat je geeft.
Volgens mij heb ik jou vaker gelezen hier.
hij had zijn doel bereikt en dat was jou het bed in te krijgen. Inderdaad een stumper dat hij dan niet even zegt dat hij er verder geen zin meer in heeft.
In_Tenebris schreef:
01-03-2021 15:19
Dat zou toch een beetje beneden mijn waardigheid zijn. Als iemand niet reageert op het eerste berichtje, waarom zou hij dat dan op het volgende en daaropvolgende berichtje wel doen? En ik denk ook niet dat je het persoonlijk op moet vatten of er onzeker van hoeft te worden. Het is niet persoonlijk en het kan nog een keer gebeuren.
Nou dit.
Hij kiest gewoon voor de makkelijkste weg, geen lullige afwijzing maar gewoon dood laten bloeden. Klaar.

Wat maakt het uit of hij je wel een officiële afwijzing had gestuurd, het is nu toch duidelijk. Ik zou er echt geen energie meer insteken.

Jij zou het nooit zo doen maar niet iedereen is hetzelfde. Hij heeft gewoon geen zin in gedoe.
Nou, veel msnnen denken nog wel in termen van seks geven. Ik heb graag seks en vaak ook al op de eerste date, maar advies van vriendinnen was toch te wachten anders zien ze je als scharrel.
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 15:14
Ik ben 31 en date al sinds mijn 15e, dus ik heb genoeg ervaring. Ik ben alleen nog nooit geghost na de seks. Nooit. Wel afgewezen maar dat is normaal. Ik merk dat ik er nu ook onzeker door ben, bij elke match denk ik nu ' jij gaat me ook ghosten'. Ik heb zaterdag een date met een lieve man maar ergens denk ik ook ' jij speelt dit'
Ach welnee, die man heeft gewoon slechte manieren, dat ligt niet aan jou. Ik zou het niet zo persoonlijke opvatten. Jullie hebben elkaar maar 3x gezien, 1x seks gehad. Je bent er nu lekker vroeg achter dat het geen match is, mede doordat hij bagger communiceert. Laat dit lekker los en vol goede moed op naar de date van zaterdag! Zou zonde zijn als je je nieuwe date laat boeten voor het slechte gedrag van je vorige date.
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 15:09
Ik wilde al eerder seks, maar heb gewacht. Juist om niet gebruikt te worden.
Nou les geleerd, volgende keer eerder met de beentjes open he
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 15:24
Nou, veel msnnen denken nog wel in termen van seks geven. Ik heb graag seks en vaak ook al op de eerste date, maar advies van vriendinnen was toch te wachten anders zien ze je als scharrel.
Dat zijn toch niet het soort mannen die jij wil aantrekken en pleasen? Ik hou ook van seks, dus ik wil ook een man die daar een beetje volwassen mee kan omgaan en (net als ik) de visie heeft dat seks op een eerste date nog prima een relatie kan worden. Iemand die denkt dat meiden die seks hebben op de eerste date niet de moeite waard zijn om een relatie mee aan te gaan, daar ga ik mijn tijd niet eens aan verspillen. Niet eens voor een ONSje :P Stop met die spelletje spelen, weet wat je waard bent en ga lekker genieten op JOUW voorwaarden, niet op die van zo'n stomme vent.

En, wellicht ten overvloede (al ben je daar zelf nu wel achter): ook als je wacht tot de derde date, kunnen ze je nog steeds niet serieus nemen.
Kerokeroppi schreef:
En jij date al 15 jaar? Echt? Misschien tijdje stoppen
Miskotto schreef:
01-03-2021 15:02
Mannen zijn jagers, en na sex op date 3 valt er niks meer te jagen.

Volgende keer beentjes iets langer dichthouden.
Wat een onzin. Een bokkenlul is en blijft een bokkenlul, ongeacht hoe lang je je beentjes dicht houdt.

Toen ik mijn huidige man ontmoette (21 jaar geleden) had ik trouwens na drie kwartier de beentjes al open. Dus.
Sterkte. Wat een lullige actie zeg!
Kerokeroppi schreef:

En wat heeft dat advies je nu opgeleverd?

Voortaan gewoon seks als je wilt hoor, of dat nu de eerste of de zesde date is. Geen spelletjes, is allemaal onzin.
Bellinis schreef:
01-03-2021 15:32
Dat zijn toch niet het soort mannen die jij wil aantrekken en pleasen? Ik hou ook van seks, dus ik wil ook een man die daar een beetje volwassen mee kan omgaan en (net als ik) de visie heeft dat seks op een eerste date nog prima een relatie kan worden. Iemand die denkt dat meiden die seks hebben op de eerste date niet de moeite waard zijn om een relatie mee aan te gaan, daar ga ik mijn tijd niet eens aan verspillen. Niet eens voor een ONSje :P Stop met die spelletje spelen, weet wat je waard bent en ga lekker genieten op JOUW voorwaarden, niet op die van zo'n stomme vent.

En, wellicht ten overvloede (al ben je daar zelf nu wel achter): ook als je wacht tot de derde date, kunnen ze je nog steeds niet serieus nemen.
Dit, 100%

Hier heb je toch helemaal geen zin in. Als jij seks wil op een eerste date is daar niets mis mee, net als dat je het pas zou willen na 3 maanden. Vreemd advies van je vriendinnen. En dat veel mannen zo denken zie ik ook niet in mijn omgeving, er zullen altijd rotte appels tussen zitten maar misschien vis je ook in een verkeerde vijver als je met dit soort ongeschreven regeltjes rekening moet gaan houden.
Kerokeroppi schreef:
en dat zijn volwassen vrouwen????
wat een onzin! dump je vriendinnen

bij een leuke vent maakt het echt niet uit of je de eerste of de 15e date seks hebt,
Met het wel/net hebben van seks heb je geen meer/minder kans op een relatie
Kerokeroppi schreef:
01-03-2021 15:09
Ik wilde al eerder seks, maar heb gewacht. Juist om niet gebruikt te worden.
Dat kun je nooit helemaal zeker weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven