Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Alle reacties Link kopieren
@Roos, leuk dat je hem gaat bellen! Een stem zegt een hoop, hopelijk klikt het en zit er een date in :)

@Datertje, eindelijk ga je je nick eer doen en op date hahah. Goed om met hem af te spreken, dan weet je echt hoe het aanvoelt. Kan me voorstellen dat de lieve berichtjes heel fijn voelen weer.

@Julia, ook heel herkenbaar hoor. Ik kom soms dan ook ineens niet meer uit m’n woorden, beetje stotteren of ineens dingen vertellen die totaal niet relevant zijn 😅 Maar wat Julus ook zegt, de juiste persoon kan daar om lachen en vindt dat juist leuk!
Zeker Viv helemaal eens.

Is het contact nu beter dan eerst? Voel je er fijner bij nu?
Vivi3338 schreef:
03-03-2021 13:09
@Roos, leuk dat je hem gaat bellen! Een stem zegt een hoop, hopelijk klikt het en zit er een date in :)

@Datertje, eindelijk ga je je nick eer doen en op date hahah. Goed om met hem af te spreken, dan weet je echt hoe het aanvoelt. Kan me voorstellen dat de lieve berichtjes heel fijn voelen weer.

@Julia, ook heel herkenbaar hoor. Ik kom soms dan ook ineens niet meer uit m’n woorden, beetje stotteren of ineens dingen vertellen die totaal niet relevant zijn 😅 Maar wat Julus ook zegt, de juiste persoon kan daar om lachen en vindt dat juist leuk!
Ja wie had dat verwacht... 😬
Ik wil hem snel zien, want ik wil weten of het ook in het echt klikt.
Op papier is echt een match uit heaven. We blijven kletsen en kletsen en nog steeds zoveel te vragen.

En idd heerlijk om niet te hoeven wachten op bericht maar er gewoon mee wakker te worden.
Datertje klinkt leuk!
Dat had je ook wel eens verdiend Datertje. Een contact wat leuk en relaxt verloopt! En dusdanig leuk dat jullie gaan daten. Dit heb je alvast in de pocket!
Vivi alweer afgesproken met hem?
Julus schreef:
03-03-2021 13:24
Dat had je ook wel eens verdiend Datertje. Een contact wat leuk en relaxt verloopt! En dusdanig leuk dat jullie gaan daten. Dit heb je alvast in de pocket!
Thanks Julus en Attra.

Hopelijk lukt zondag.
@Julus: Hoe is het eigenlijk nog geeindigd met jouw date van zondag? Want ik las dat er van beide kanten niet heel veel enthousiasme was?

@Datertje: Wat leuk dat je zo'n leuke klik met iemand hebt gevonden. Alvast veel plezier zondag!
Wat een leuke ontwikkelingen hier op dating gebied! Hoop dat voor iedereen de dates goed aflopen!
Shiverrr schreef:
03-03-2021 14:06
@Julus: Hoe is het eigenlijk nog geeindigd met jouw date van zondag? Want ik las dat er van beide kanten niet heel veel enthousiasme was?

@Datertje: Wat leuk dat je zo'n leuke klik met iemand hebt gevonden. Alvast veel plezier zondag!
De date zondag was het einde😁
Nooit meer contact gehad.
Limo76 schreef:
03-03-2021 14:45
Wat een leuke ontwikkelingen hier op dating gebied! Hoop dat voor iedereen de dates goed aflopen!
Ja he? De lente hangt duidelijk in de lucht.
Zou erg leuk zijn als er wat prille relaties ontstaan.
Julus schreef:
03-03-2021 13:25
Vivi alweer afgesproken met hem?
Ja zaterdag was hij even hier en eergisteren bij hem gegeten en geslapen :) Beide zijn initiatief, dus gaat nog goed! Ik blijf altijd na het afspreken een spanning hebben en bevestiging willen.. Hij heeft inmiddels alweer wat gezellige voice berichtjes gestuurd, dus ligt vooral aan mij. Ik ga soms nog teveel in modus ‘wat vindt hij van mij’, terwijl het net zo goed ook om mijn gevoel gaat. Moet even leren loslaten en wat meer genieten 😇
Vivi3338 schreef:
03-03-2021 15:30
Ja zaterdag was hij even hier en eergisteren bij hem gegeten en geslapen :) Beide zijn initiatief, dus gaat nog goed! Ik blijf altijd na het afspreken een spanning hebben en bevestiging willen.. Hij heeft inmiddels alweer wat gezellige voice berichtjes gestuurd, dus ligt vooral aan mij. Ik ga soms nog teveel in modus ‘wat vindt hij van mij’, terwijl het net zo goed ook om mijn gevoel gaat. Moet even leren loslaten en wat meer genieten 😇
Lastig is dat hé. Ik heb ook geen idee hoe ik er straks mee om zal gaan. Ik neem het maar per dag.

Probeer idd te genieten en niet te veel beren op de weg zien.
Leuk Vivi
wij slapen nooit.
Sodermalm schreef:
03-03-2021 09:57
Dat is juist enorm aantrekkelijk haha :D Vrouwen die zich dan een beetje onbeholpen gaan gedragen en ineens allerlei onhandige opmerkingen gaan maken.

Succes met je cursus.
Haha het grappige is dat ik mij in films enorm aan kan irriteren.

Dan roep ik al ..ja hoorrrr ze gaat struikelen of krijgt de deur niet dicht.
Pfffff
Vivi3338 schreef:
03-03-2021 15:30
Wat leuk !! Geen zorgen maken, geniet lekker van alles. En weet je? Je kunt je nu druk maken om iets wat misschien nooit gaat gebeuren. Als het stuk loopt is dat het moment om je er druk om te maken.
Klinkt goed Viv en datertje lekker daten en genieten.
Julia_20 schreef:
03-03-2021 16:12
Haha het grappige is dat ik mij in films enorm aan kan irriteren.

Dan roep ik al ..ja hoorrrr ze gaat struikelen of krijgt de deur niet dicht.
Pfffff
In die films kunnen ze elkaar niet uitstaan en gedragen ze zich lomp, maken botte opmerkingen etc. Dat wordt altijd dikke mik.
Zonder wrijving geen glans. Als het knalt, kun je het ook weer goed maken. Dan voel je hoeveel je eigenlijk van iemand houdt, want dreiging van einde relatie.
Daarom zijn die aantrek-afstoot relaties zo verslavend. Elke keer die spanning of het aan blijft of uit gaat.
Ze zijn aan elkaar gewaagd zal ik maar zeggen😆
De date staat voor zondag!
Nu nog een leuke wandel locatie zoeken.

Ik begin nu toch wel echt de zenuwen te krijgen pffff
Datertje schreef:
03-03-2021 16:58

Hahaha leuk!
Wat een leuke berichten hier.
Net IC eraf geknikkerd maar ik wil eigenlijk wel iets anders proberen, nu ik dit zo allemaal lees :)
Julus schreef:
03-03-2021 16:19
In die films kunnen ze elkaar niet uitstaan en gedragen ze zich lomp, maken botte opmerkingen etc. Dat wordt altijd dikke mik.
Zonder wrijving geen glans. Als het knalt, kun je het ook weer goed maken. Dan voel je hoeveel je eigenlijk van iemand houdt, want dreiging van einde relatie.
Daarom zijn die aantrek-afstoot relaties zo verslavend. Elke keer die spanning of het aan blijft of uit gaat.
Ze zijn aan elkaar gewaagd zal ik maar zeggen😆

Jahhhh vroeger in die bouquet reeks.

Of mr Darcy in Jane Eyre.

Maar in films bedoel ik meer de vluchtscenes. Ze struikelen altijd...bijna alle vrouwen. Vreselijk.
Datertje schreef:
03-03-2021 16:58

Yes! Nu aftellen. Die dagen er naartoe zijn ook al zo leuk. Gezonde spanning.
Wonen jullie ver uit de buurt?
Julia_20 schreef:
03-03-2021 18:02
Jahhhh vroeger in die bouquet reeks.

Of mr Darcy in Jane Eyre.

Maar in films bedoel ik meer de vluchtscenes. Ze struikelen altijd...bijna alle vrouwen. Vreselijk.
Ja die hulpeloze vrouwtjes die dan gered moeten worden. En toch schijnt daar een kern van waarheid in te zitten. Mannen die kunnen reden. Dan voelen ze zich nodig en man. Misschien is het voor hele zelfstandige vrouwen die niemand nodig hebben zo lastig..

Je moet een beroep doen op hun redderssyndroom.
fladder schreef:
03-03-2021 17:29
Wat een leuke berichten hier.
Net IC eraf geknikkerd maar ik wil eigenlijk wel iets anders proberen, nu ik dit zo allemaal lees :)
Paiq!

Ik ben even genezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven