Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.
maandag 15 maart 2021 om 16:32

maandag 15 maart 2021 om 18:12
Lekker, nu avond vieren!

maandag 15 maart 2021 om 20:13
Leuke berichten Roos en Datertje!
Hi Lotje, komt oo z’n pootjes terecht zo te lezen, nog steeds schik van de auto?
Fladder: hell yeah dat bikini’s ( of nog erger/beter ) voorbij zijn gekomen toen ik me nog in de online-date-scene bevond.
Tja, dan weet je genoeg maar er is wel een verschil tussen een spontane strand foto of bewust poserend op een bed.
Hi Lotje, komt oo z’n pootjes terecht zo te lezen, nog steeds schik van de auto?
Fladder: hell yeah dat bikini’s ( of nog erger/beter ) voorbij zijn gekomen toen ik me nog in de online-date-scene bevond.
Tja, dan weet je genoeg maar er is wel een verschil tussen een spontane strand foto of bewust poserend op een bed.

maandag 15 maart 2021 om 21:12
+1
maandag 15 maart 2021 om 21:18
GL nummer 11!alongwiththesunshine schreef: ↑15-03-2021 21:13Weten jullie al wat jullie gaan stemmen trouwens? En zo ja, waarop? Als iemand dat wil mededelen.
Liever niet quoten
maandag 15 maart 2021 om 21:24
Ja ik heb natuurlijk sinds juli een andere auto, prima dingetje nog steeds!mats schreef: ↑15-03-2021 20:13Leuke berichten Roos en Datertje!
Hoe gaat het met jou?
Inmiddels al flink ingeburgerd bij zijn ouders en vrienden haha. Toen hij mij meenam naar zijn moeder was het voor mij het moment om de duidelijkheid te eisen, vaste relatie of ik ga niet meer mee en kap er helemaal mee! Ben de onduidelijkheid zat!
maandag 15 maart 2021 om 21:35
jep, plus ze is rolstoelhockeyster en zet zich ook in voor inclusiviteit mbt mensen met beperkingen. Dat vind ik belangrijk naast de dingen waar de partij voor zegt te staanalongwiththesunshine schreef: ↑15-03-2021 21:25@RedRose. Oké. Waarom nummer 11? Omdat je slim wil stemmen (voor meer vrouwen in de politiek)?
Ik denk dat ik dat dit jaar ook maar eens ga doen.
maandag 15 maart 2021 om 23:32
dinsdag 16 maart 2021 om 07:39