aantrekken/afstoten? vermoeiend

18-03-2021 19:07 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen, ik heb nu 2 dates gehad met een leuke man. Hij wilde graag een derde date. Maar zijn appgedrag vind ik vreemd. Hij zoek eens per zoveel dagen contact met iets leuks (foto, gedichtje of liedje met een lieve tekst erbij) en als ik daar dan op reageer met een gerichte vraag, reageert hij daar vervolgens niet meer op. Laatst vroeg ik bv 'is het nog goed gegaan met je lastige taak op werk?' om wat interesse te tonen en dan reageert hij gewoon dagenlang niet. Om dan vervolgens weer vrolijk dagen later contact te zoeken, maar niet op de vraag in te gaan. Wat is dit voor gedrag? ik vind het behoorlijk vreemd.
Nou nou nou nou om dat nou weer te schuiven onder aanstoten afduwen

Waren de dates wel leuk?
Hij heeft gewoon geen interesse
Westerpaviljoen schreef:
18-03-2021 19:08

Waren de dates wel leuk?
ja dat wel, hij was ook erg enthousiast. Maar zo voelt het wel wat hij doet, aantrekken en afstoten. misschien is dat het niet.
Bij moeilijke vragen duikt hij onder, kan maar 1 ding betekenen; hij praat er liever niet over.
Of hij houdt gewoon niet van lange appgesprekken.
Maar als je na twee dates al zo diep zoekt, denk ik dat je het maar beter kan stoppen.
Hij appt iets romantisch en jij gaat zeiken over werk op de app....tja. Ik snap wel dat hij niets terug zegt. Jij reageert toch ook niet inhoudelijk op wat hij jou stuurt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk shooting with many guns. Hij stuurt zo'n foto of gedichtje gewoon meteen naar z'n hele database van chickies, kost veel te veel tijd om iedereen iets persoonlijks te sturen
Westerpaviljoen schreef:
18-03-2021 19:08
Dat ook ja, dit lijkt me gewoon een huis tuin en keukennarcist
Mumper schreef:
18-03-2021 19:19
Ik denk shooting with many guns. Hij stuurt zo'n foto of gedichtje gewoon meteen naar z'n hele database van chickies, kost veel te veel tijd om iedereen iets persoonlijks te sturen
Waar baseer je dat nou weer op?

Zo kan je het als man ook nooit goed doen.
Westerpaviljoen schreef:
18-03-2021 19:21
Waar baseer je dat nou weer op?

Op wat TO schrijft: haar reacties negeren en dan out of the blue iets sturen wat niet volgt uit waar ze het over hadden.
Ik heb een ex die dat doet, dan speelt hij een gevoelig liedje (strekking 'Still crazy all these years') op gitaar en filmt zichzelf, en dan weet ik gewoon zeker dat dat naar minstens 10 ex-lovers wordt gestuurd om te kijken welke hapt
Mumper schreef:
18-03-2021 19:25
Op wat TO schrijft: haar reacties negeren en dan out of the blue iets sturen wat niet volgt uit waar ze het over hadden.
Mag je als man niet meer afwijken ofzo.
Westerpaviljoen schreef:
18-03-2021 19:27
Mag je als man niet meer afwijken ofzo.
Je mag als man ook helemaal niks meer tegenwoordig
Mumper schreef:
18-03-2021 19:28
Je mag als man ook helemaal niks meer tegenwoordig
He he

Kijk het KAN dat je gelijk hebt daar niet van

Maar is een beetje snel om die conclusie op basis van zon magere post toch? Ja toch niet dan.
Ik roep altijd maar wat
Al die vrouwen die geen bloemen krijgen op moederdag, die hooguit een doosje chocotruffels krijgen van 1,50 van de Aldi op hun verjaardag, van wie de man nooit de kaarsjes aansteekt...HIJ IS HIER!!! Je hoeft alleen maar af en toe een hartje terug te sturen, zonder over werk of de afwas te zeuren:

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een slimme man, die heeft meerdere kastanjes in het vuur. Dat vrouwen dat niet begrijpen.
Iedere dag is gehaktdag
Mumper schreef:
18-03-2021 19:34
Ik roep altijd maar wat
#metoo
lilalinda schreef:
18-03-2021 19:09
Hij heeft gewoon geen interesse
Dit, is he is not that into you.
Hij wil een 3de keer afspreken en stuurt lieve gedichtjes en plaatjes....hij is wel in toe haar.

To moet gewoon niet zo koud doen.

Je gaat toch ook niet wanneer iemand een hele liefdesverkaring stuurt in dichtvorm een berichtje terug sturen: Henk kun je knijpers meenemen wanneer je in de Blokker bent?
En als je nu het appen buiten beschouwing laat, hoe is hij in het echte leven?

Heel veel mensen hebben een hekel aan praten via Whatsapp.
Mumper schreef:
18-03-2021 19:34
Ik roep altijd maar wat

Toch was dat ook het eerste wat ik dacht na het lezen van de OP.
Mumper schreef:
18-03-2021 19:19
O wacht, dit zou kunnen.
TO, noemt hij je wel eens bij je naam of noemt hij je babe, schatje, lieverd, schoonheid whatever.
Hij werpt je standaard brokken toe om indruk te maken en dat doet hij bij iedereen. Die stukken kosten nauwelijks tijd terwijl ze heel doordacht lijken. Wel zo efficiënt, één keer iets maken en lang plezier ervan bij meer vrouwen ook nog eens.

Wat ik dan weer niet snap is dat je niet gewoon vraagt waarom hij wel van alles stuurt, maar eigenlijk nooit echt reageert op wat je stuurt. Had je mooi een antwoord gehad dat je gerust zou stellen, denk dat hij daar ook wel iets op weet te zeggen,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven