Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.

zaterdag 20 maart 2021 om 20:38

Sorry Still maar dit is toch niks? Hij wil niet. Je hoeft je niet druk te maken over het stoppen. Want hij vindt dat wel best. Hij houdt je warm voor het geval dat.Still-i-Rise schreef: ↑20-03-2021 20:35Lieve berichtjes zijn er nooit eigenlijk geweest. Het is natuurlijk moeilijk iemands app gedrag te analyseren maar “hey, lekker geslapen?” klinkt voor mij niet echt lief. Hij appt ook niet dat ie me graag wilt zien of dat hij aan mij denkt. Nogmaals, iedereen appt op een andere manier hoor maar ik ga er wel van uit dat als je iemand écht leuk vindt je dat ook wel laat merken.
Ik heb een keer tegen gezegd dat ik hem lief vond, en toen was zijn reactie “thanks”![]()
We zijn al een tijdje aan het daten, door omstandigheden hebben we elkaar bijna 3wkn niet gezien.

zaterdag 20 maart 2021 om 20:40

Ja dat zou je denken hè? En dan maakt ie ineens een opmerking over dat als ik oud ben, hij m’n rolstoel wel zal duwen.. dan denk ik ook huh? Of dat ie wel op m’n kind wil passen als ik een keer oppas nodig heb.

zaterdag 20 maart 2021 om 20:45

Oh, ik vind dat wel een redelijk attent bericht. Niet iets wat ik naar iedereen stuur.Still-i-Rise schreef: ↑20-03-2021 20:35Lieve berichtjes zijn er nooit eigenlijk geweest. Het is natuurlijk moeilijk iemands app gedrag te analyseren maar “hey, lekker geslapen?” klinkt voor mij niet echt lief. Hij appt ook niet dat ie me graag wilt zien of dat hij aan mij denkt. Nogmaals, iedereen appt op een andere manier hoor maar ik ga er wel van uit dat als je iemand écht leuk vindt je dat ook wel laat merken.
Ik heb een keer tegen gezegd dat ik hem lief vond, en toen was zijn reactie “thanks”![]()
We zijn al een tijdje aan het daten, door omstandigheden hebben we elkaar bijna 3wkn niet gezien.
Maar als ik het goed begrijp ben jij meer teleurgesteld door zijn gedrag? Maakt de situatie ook weer anders vind ik. Hij klinkt inderdaad niet verliefd, maar hij zou ook nog communicatief onhandig kunnen zijn. Had je wel contact willen behouden als hij zich anders op whatsapp zou gedragen?
                                    wij slapen nooit.

zaterdag 20 maart 2021 om 20:52

Het is ook niet iets wat ik naar iedereen stuur nee, maar ik spreek m’n potentiële lover ook niet aan met hey. Dan zou ik eerder zeggen mop, schat oid.alongwiththesunshine schreef: ↑20-03-2021 20:45Oh, ik vind dat wel een redelijk attent bericht. Niet iets wat ik naar iedereen stuur.
Maar als ik het goed begrijp ben jij meer teleurgesteld door zijn gedrag? Maakt de situatie ook weer anders vind ik. Hij klinkt inderdaad niet verliefd, maar hij zou ook nog communicatief onhandig kunnen zijn. Had je wel contact willen behouden als hij zich anders op whatsapp zou gedragen?
Ik ben niet teleurgesteld in zijn app gedrag, ik ben er gaandeweg achter gekomen dat hij best zwart/wit denkt en hij heeft ook wel wat nare dingen over de moeder van z’n kids gezegd. Daardoor ging ik denken; zou ik zo’n man willen? Hij is lief en verzorgend en hoe hij naar relaties kijkt (altijd blijven vechten voor elkaar) is echt wel zoals ik er ook in sta. Maar als je tegen je date al lelijke dingen over je ex zegt.. nee dat gaf mij geen goed gevoel.

zaterdag 20 maart 2021 om 21:01

Nee het is zeker geen goede reclame. Hij ziet z’n kinderen ongeveer de helft vd week dus in dat opzicht is het een prima vent. 
Een vriend vroeg me ook wat er dan precies was waardoor ik hem minder aantrekkelijk begin te vinden, maar ik kan er niet goed m’n vinger op leggen. Het is een gevoel.
                    Een vriend vroeg me ook wat er dan precies was waardoor ik hem minder aantrekkelijk begin te vinden, maar ik kan er niet goed m’n vinger op leggen. Het is een gevoel.
                                    anoniem_648327028d550 wijzigde dit bericht op 20-03-2021 21:02

Reden: Typefout

Reden: Typefout
  0.16% gewijzigd

zaterdag 20 maart 2021 om 22:44

Ik ben getrouwd geweest met een man van 8 jaar jonger. Zou het niet meer willen.
8-9 jaar ouder op mijn huidge leefrjd trouwens ook niet meer.

zaterdag 20 maart 2021 om 22:53

zondag 21 maart 2021 om 01:55

Hebben jullie dat wel eens dat een date of geïnteresseerde te knap voor je is? Of dat je althans zelf dat gevoel hebt? Vroeger kon ze niet knap genoeg zijn voor me. Niet dat ik steeds allemaal hele knappe dames achter me aan had trouwens. Maar ik ben tot inkeer gekomen wat dat betreft.
Stel je MOET kiezen. Zou jij (los van hoe het klikt) in een relatie willen dat jezelf de knapste bent (date dus objectief gezien lelijker dan jij). Of liever dat je date de knapste is (en jij dus eigenlijk lelijker bent)?
Ik denk dat ik niet het lelijke eendje in een relatie wil zijn, of me zo wil voelen.
Ik merk dat ik al te knappe dames uit de weg ga tegenwoordig en me daar ook niet meer fijn bij voel. Tenzij ze een atuk ouder is dan ik. Of is het bij jullie hoe knapper hoe beter? Ik weet ook dat knap subjectief is en iemands uiterlijk niet het belangrijkste is.
                    Stel je MOET kiezen. Zou jij (los van hoe het klikt) in een relatie willen dat jezelf de knapste bent (date dus objectief gezien lelijker dan jij). Of liever dat je date de knapste is (en jij dus eigenlijk lelijker bent)?
Ik denk dat ik niet het lelijke eendje in een relatie wil zijn, of me zo wil voelen.
Ik merk dat ik al te knappe dames uit de weg ga tegenwoordig en me daar ook niet meer fijn bij voel. Tenzij ze een atuk ouder is dan ik. Of is het bij jullie hoe knapper hoe beter? Ik weet ook dat knap subjectief is en iemands uiterlijk niet het belangrijkste is.

zondag 21 maart 2021 om 07:37

Het is misschien onterecht maar sinds ik de slechtste relatie ooit in mijn leven heb gehad met een enorm knappe man, vermijd ik ze.  Vind wel dat die vaak nare trekjes hebben, vooral een torenhoog ego. 
Merk dat ik vooral verzorgd zijn en intelligentie belangrijker vind.
Waar ik me bij ex erg aan stoorde: hij vindt dat je er altijd aantrekkelikk/sexy moet uitzien. Ook voor een rondje met de hond of als je gauw om een brood loopt. Hij kon zich enorm ergeren aan studentes in oversized kleding (als 50+er!). Dan vroeg hij zich af of zij beseffen hoe onsexy ze er uitzien. Kon hem niet llaten geloven dat niet iedereen constant het andere geslacht wil plezieren.
Waar ik me bij ex erg aan stoorde: hij vindt dat je er altijd aantrekkelikk/sexy moet uitzien. Ook voor een rondje met de hond of als je gauw om een brood loopt. Hij kon zich enorm ergeren aan studentes in oversized kleding (als 50+er!). Dan vroeg hij zich af of zij beseffen hoe onsexy ze er uitzien. Kon hem niet llaten geloven dat niet iedereen constant het andere geslacht wil plezieren.

zondag 21 maart 2021 om 08:25

Goedemorgen,
Lekker vroeg opgestaan, heerlijke cake gebakken en zit rustig van mijn koffie te genieten.
“ Geluksgevoel”
Gisteren een ontzettende leuke dag met vriendinnen gehad en mooie gesprekken gevoerd.
Ik blijf mij verbazen om het feit van, dat mijn date niets van zich laat horen. Ik bedoel hiermee je kan toch iemand appen en zeggen
“Roosje, helaas geen match en wens je succes “.
Waarom is dit moeilijk voor iemand, ik krijg steeds meer het gevoel dat vrouwen meer ballen hebben dan mannen
Tijdens onze wandeling van vorige week, heb ik dit expliciet gezegd. Heb toen aangegeven dat ik het irritant vind om genegeerd te worden en hou van open helder communicatie. We zijn allemaal volwassenen...
Ik had gisteren met vriendinnen hierover die allemaal getrouwd zijn, en die konden zich niet voorstellen dat mensen zo met elkaar konden omgaan.
@Still-i-Rise heb ff doorgelezen, weetje eerlijkheid duurt het langst. Als je geen klik / gevoel hebt kun je best iemand hierover appen.
Om aardig te gevonden te worden, ben je niet aardig naar jezelf. Anders om zou je ook niet zo behandeld willen worden toch?
Tot zover... geniet van jullie dag

Lekker vroeg opgestaan, heerlijke cake gebakken en zit rustig van mijn koffie te genieten.
“ Geluksgevoel”
Gisteren een ontzettende leuke dag met vriendinnen gehad en mooie gesprekken gevoerd.
Ik blijf mij verbazen om het feit van, dat mijn date niets van zich laat horen. Ik bedoel hiermee je kan toch iemand appen en zeggen
“Roosje, helaas geen match en wens je succes “.
Waarom is dit moeilijk voor iemand, ik krijg steeds meer het gevoel dat vrouwen meer ballen hebben dan mannen
Tijdens onze wandeling van vorige week, heb ik dit expliciet gezegd. Heb toen aangegeven dat ik het irritant vind om genegeerd te worden en hou van open helder communicatie. We zijn allemaal volwassenen...
Ik had gisteren met vriendinnen hierover die allemaal getrouwd zijn, en die konden zich niet voorstellen dat mensen zo met elkaar konden omgaan.
@Still-i-Rise heb ff doorgelezen, weetje eerlijkheid duurt het langst. Als je geen klik / gevoel hebt kun je best iemand hierover appen.
Om aardig te gevonden te worden, ben je niet aardig naar jezelf. Anders om zou je ook niet zo behandeld willen worden toch?

zondag 21 maart 2021 om 08:44

@ Antoon69 Interesting...
Voor mij is intelligentie en verzorging echt het belangrijkste.
Als hij deze eigenschappen in bezit heeft dan maakt mij het niet uit of hij knap is.
Mijn ex was een ontzettende knappe man, die ook zeer intelligent was. We konden wel eens ergens zijn en hij kreeg wel eens een briefje met een nummer op van een vrouw. Of bij de kassa kreeg hij altijd wel extra zegeltjes van de kassierster
 De aandacht was er in ieder geval.
Maar andersom gebeurde dit ook heel vaak. Dus we waren altijd wel een hele mooie goede match.
De afgelopen jaar via datingapps gedate, en ik merk toch dat ik mannen afschrik op een of ander manier. Ik maak ze onzeker met mijn uitstraling en deze mannen voelen ze zich dan niet goed genoeg. Terwijl ik deze mannen echt wel leuk vind.
Daarom gestopt met daten via datingapps, ik heb het een jaar geprobeerd en het werkte niet voor mij. Iemand moet mij persoonlijk leren kennen en vanuit daar moet het groeien.
Dus op jouw vraag : Nee, hoe knapper hoe beter is niet van toepassing op mij.
                    Voor mij is intelligentie en verzorging echt het belangrijkste.
Als hij deze eigenschappen in bezit heeft dan maakt mij het niet uit of hij knap is.
Mijn ex was een ontzettende knappe man, die ook zeer intelligent was. We konden wel eens ergens zijn en hij kreeg wel eens een briefje met een nummer op van een vrouw. Of bij de kassa kreeg hij altijd wel extra zegeltjes van de kassierster
Maar andersom gebeurde dit ook heel vaak. Dus we waren altijd wel een hele mooie goede match.
De afgelopen jaar via datingapps gedate, en ik merk toch dat ik mannen afschrik op een of ander manier. Ik maak ze onzeker met mijn uitstraling en deze mannen voelen ze zich dan niet goed genoeg. Terwijl ik deze mannen echt wel leuk vind.
Daarom gestopt met daten via datingapps, ik heb het een jaar geprobeerd en het werkte niet voor mij. Iemand moet mij persoonlijk leren kennen en vanuit daar moet het groeien.
Dus op jouw vraag : Nee, hoe knapper hoe beter is niet van toepassing op mij.

zondag 21 maart 2021 om 08:51

Attraverso schreef: ↑21-03-2021 07:37Het is misschien onterecht maar sinds ik de slechtste relatie ooit in mijn leven heb gehad met een enorm knappe man, vermijd ik ze. Vind wel dat die vaak nare trekjes hebben, vooral een torenhoog ego.
Dat is niet leuk van je ex ( daarom ook je ex ), pfff zou teveel energie kosten. Om constant hiermee bezig te zijn. In het leven draait om meer dingen zou ik zeggen.
Betreft “ geen reactie, is ook een reactie “ haha dat is inderdaad zo.
Nee ik zit er niet mee.... maar het is gewoon niet netjes. Ik probeerde mijn vriendinnen duidelijk te maken dat dit echt gebeurd in de datingwereld ...
Tot zover ...
@ AWS ..5.30 op ? ... gewoon in bed blijven liggen hoor.

zondag 21 maart 2021 om 10:26

Goedemorgen, ik dacht dat over mijn laatste date. Dat hij out of my league was, qua uiterlijk en hoe hij zijn leven leidde. Was helemaal niet zo en hij bleek nogal een eikel te zijn.Antoon69 schreef: ↑21-03-2021 01:55Hebben jullie dat wel eens dat een date of geïnteresseerde te knap voor je is? Of dat je althans zelf dat gevoel hebt? Vroeger kon ze niet knap genoeg zijn voor me. Niet dat ik steeds allemaal hele knappe dames achter me aan had trouwens. Maar ik ben tot inkeer gekomen wat dat betreft.
Een man kan eruit zien als George Clooney, dat boeit me niet. Maar een geweldige uitstraling en oprechte interesse in mij maken hem de knapste man van de wereld.

zondag 21 maart 2021 om 10:38

Ik heb ook geen goede ervaring met een knappe ex. Dat is subjectief, maar in dit geval kreeg hij altijd en overal veel aandacht van vrouwen. Eye candy, dus.
Helaas ben ik enorm bedrogen door hem. Andere exen waren niet heel knap, en niet lelijk. Gewoon leuke mannen. Het gaat mij echt om uitstraling en de chemie die wij samen hebben. Het gevoel wat iemand mij geeft.
Roos, het hoort helaas bij daten. Dat iemand afhaakt en er zijn ook nog geen verplichtingen natuurlijk, dus het kan en mag. Leuk is anders. Maar ja, het is vrijblijvend.
Ik heb ook meerdere keren meegemaakt dat iemand niet kon accepteren dat er niks in zat. Dan bleef iemand contact zoeken, dat is ook niet prettig.
Ik heb echt alles al meegemaakt in al die jaren. Van extreem needy, tot de ghosters en de klootzakken. De mannen die je echt niet ok behandelen.
Ik kan wel zeggen dat ik veel meegemaakt heb en dat is altijd nog beter dan nooit iets meemaken
Attra, je ex klinkt niet echt als een leuke man, eerlijk gezegd. Volgens mij is hij erg onzeker en erg gericht op vrouwen en hun aandacht. Die indruk had ik al. Een zelfverzekerde man die niet arrogant is, is mijn ding.
                    Helaas ben ik enorm bedrogen door hem. Andere exen waren niet heel knap, en niet lelijk. Gewoon leuke mannen. Het gaat mij echt om uitstraling en de chemie die wij samen hebben. Het gevoel wat iemand mij geeft.
Roos, het hoort helaas bij daten. Dat iemand afhaakt en er zijn ook nog geen verplichtingen natuurlijk, dus het kan en mag. Leuk is anders. Maar ja, het is vrijblijvend.
Ik heb ook meerdere keren meegemaakt dat iemand niet kon accepteren dat er niks in zat. Dan bleef iemand contact zoeken, dat is ook niet prettig.
Ik heb echt alles al meegemaakt in al die jaren. Van extreem needy, tot de ghosters en de klootzakken. De mannen die je echt niet ok behandelen.
Ik kan wel zeggen dat ik veel meegemaakt heb en dat is altijd nog beter dan nooit iets meemaken
Attra, je ex klinkt niet echt als een leuke man, eerlijk gezegd. Volgens mij is hij erg onzeker en erg gericht op vrouwen en hun aandacht. Die indruk had ik al. Een zelfverzekerde man die niet arrogant is, is mijn ding.

zondag 21 maart 2021 om 10:40

Zeer succesvolle mensen zijn niet voor niets zo succesvol. Daarvoor moet je toch bepaalde eigenschappen hebben. Onzekerheid en bescheidenheid passen daar niet bij.dido68 schreef: ↑21-03-2021 10:26Goedemorgen, ik dacht dat over mijn laatste date. Dat hij out of my league was, qua uiterlijk en hoe hij zijn leven leidde. Was helemaal niet zo en hij bleek nogal een eikel te zijn.
Een man kan eruit zien als George Clooney, dat boeit me niet. Maar een geweldige uitstraling en oprechte interesse in mij maken hem de knapste man van de wereld.
Ik val op dezelfde type mannen als jij geloof ik!

zondag 21 maart 2021 om 10:43

Die (knappe) ex (maar grootste eikel waar ik ooit mee samen was) is de laatste waarmee ik heb samengewoond.
Sinds hem met 2 mannen enkele maanden gedate en met alle 3 hetzelfde probleem gehad.

zondag 21 maart 2021 om 10:50

Ik dacht altijd dat ik de lelijke was in mijn relaties, ik zette mijn exen op een voetstuk en daar maakten ze ook gebruik van. Ik begon mijzelf steeds meer weg te cijferen.Antoon69 schreef: ↑21-03-2021 01:55Hebben jullie dat wel eens dat een date of geïnteresseerde te knap voor je is? Of dat je althans zelf dat gevoel hebt? Vroeger kon ze niet knap genoeg zijn voor me. Niet dat ik steeds allemaal hele knappe dames achter me aan had trouwens. Maar ik ben tot inkeer gekomen wat dat betreft.
Nadat de relaties over waren zeiden m’n vriendinnen wel eens dat ze nooit snapten wat ik in die mannen zag, dat ik veels te knap voor hen was. Natuurlijk is dat ook een beetje ophemelen zodat ik mijzelf weer beter ging voelen maar als ik nu naar die mannen kijk denk ik inderdaad jeetje.. ik kan wel wat knappers krijgen.
Maar dan hebben we het alleen over het uiterlijk.

zondag 21 maart 2021 om 10:54

Klopt ook wel, ik ben blij met de feedback hier. Ik merk gewoon dat ik nog niet af ben van mijn angst om alleen over te blijven, die sluimert zeg maar ergens in mijn onderbewuste.roosroosje schreef: ↑21-03-2021 08:25
![]()
Dat is natuurlijk niet eerlijk tegenover m’n date. Ik moet gewoon voor mijzelf kiezen. En het gekke is, voorheen had ik hier niet zoveel moeite mee (een date afkappen) maar bij deze persoon ineens wel en ik weet niet waarom.

zondag 21 maart 2021 om 10:55

Pff wat een pech. Dan hoop ik dat de volgende de leukste wordt! Het zijn dus bepaalde types waar jij je tot aangetrokken voelt? Ze hadden allen iets gemeen.
Wat mij opvalt, is dat mannen er iets van vinden dat ik al zo lang single ben. Eentje vroeg of ik in een klooster zat. Ik vraag me af of het invloed heeft op kansen. Word je aantrekkelijker of interessanter als je vaak korte relaties hebt gehad? Het lijkt iets te zeggen over je marktwaarde. Maar ik begin gewoon niet snel ( meer) aan iets. Als het niet goed voelt haak ik af en wellicht doe ik dat te snel, maar ik weet wat ik nodig heb.
                    Wat mij opvalt, is dat mannen er iets van vinden dat ik al zo lang single ben. Eentje vroeg of ik in een klooster zat. Ik vraag me af of het invloed heeft op kansen. Word je aantrekkelijker of interessanter als je vaak korte relaties hebt gehad? Het lijkt iets te zeggen over je marktwaarde. Maar ik begin gewoon niet snel ( meer) aan iets. Als het niet goed voelt haak ik af en wellicht doe ik dat te snel, maar ik weet wat ik nodig heb.