Altijd weer dat ongeluk in de liefde
vrijdag 19 maart 2021 om 07:35
Dag iedereen
Hier weer een topic over mijn liefdesleven die op niks trekt. Gisteren heb ik een vriend laten deelnemen aan een activiteit met een groepje andere mensen. Een vriend die ik wel heel knap en ook heel leuk vind en altijd over fantaseer. En raad eens wat er gebeurd is? Hij heeft nu interesse in een meisje, waarvan ik denk dat ze toch echt niks van zichzelf voorstelt. Nu krijg ik alleen maar berichten hoe zij heeft gereageerd op zijn bericht en wat ze allemaal zegt. En ik? Ik mag weer eens op mijn kin kloppen. Ik snap gewoon niet waarom zo iemand gewoon meteen iemand kan krijgen die nieuw is en ik al jaren telkens strand op eiland "blauwtje gelopen" of "friendzone". En nu zeker iedereen precies verliefd is en niet meer vrijgezel is waardoor ik met griezels achterblijf. Ik weet het gewoon niet meer. Elke week lijkt op 2 druppels water. Heeft er iemand tips om toch eindelijk een vriendje te kunnen krijgen want alleen trek ik het niet meer.
Dank je wel!
Hier weer een topic over mijn liefdesleven die op niks trekt. Gisteren heb ik een vriend laten deelnemen aan een activiteit met een groepje andere mensen. Een vriend die ik wel heel knap en ook heel leuk vind en altijd over fantaseer. En raad eens wat er gebeurd is? Hij heeft nu interesse in een meisje, waarvan ik denk dat ze toch echt niks van zichzelf voorstelt. Nu krijg ik alleen maar berichten hoe zij heeft gereageerd op zijn bericht en wat ze allemaal zegt. En ik? Ik mag weer eens op mijn kin kloppen. Ik snap gewoon niet waarom zo iemand gewoon meteen iemand kan krijgen die nieuw is en ik al jaren telkens strand op eiland "blauwtje gelopen" of "friendzone". En nu zeker iedereen precies verliefd is en niet meer vrijgezel is waardoor ik met griezels achterblijf. Ik weet het gewoon niet meer. Elke week lijkt op 2 druppels water. Heeft er iemand tips om toch eindelijk een vriendje te kunnen krijgen want alleen trek ik het niet meer.
Dank je wel!
vrijdag 19 maart 2021 om 17:12
Ja, autisme zal zeker invloed hebben op haar probleem.Hexopbezemsteel schreef: ↑19-03-2021 17:03Eeeh, TO geeft zelf in eerdere topics aan dat ze autistisch is. Waarom zo lelijk tegen haar dan?
Maar autisme is geen excuus om lelijk te doen en iemand uit te maken voor teef als je niet krijgt wat je wilt.
En ik als autist vind het niet heel gek dat als jij je lelijk gedraagt, mensen lelijk reageren.
Autisme is soms zwaar kut. Autisme gaat vaak samen met een lading beperkingen. Ik weet er helaas genoeg van. Maar ook autisten worden rete irritant als ze alleen maar klagen en al minimaal drie topics lang niks met de gegeven adviezen doen. Ook niet met het advies om hulp te zoeken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

vrijdag 19 maart 2021 om 17:13
Beetje vrouwelijk incel gedrag.Hexopbezemsteel schreef: ↑19-03-2021 09:26Als ik op het loepje klik lees ik ook dat TO autistisch is. Ik lees vooral veel onvermogen gecombineerd met een intens verlangen naar binding. Je zou er maar mee zitten.
Ik denk niet dat ze veel kan met onze adviezen.
vrijdag 19 maart 2021 om 17:28
Dat klopt. Maar ik lees veel frustratie veroorzaakt door onbegrip bij TO, wat ze uit in boosheid.lollypopje schreef: ↑19-03-2021 17:12Ja, autisme zal zeker invloed hebben op haar probleem.
Maar autisme is geen excuus om lelijk te doen en iemand uit te maken voor teef als je niet krijgt wat je wilt.
En ik als autist vind het niet heel gek dat als jij je lelijk gedraagt, mensen lelijk reageren.
Autisme is soms zwaar kut. Autisme gaat vaak samen met een lading beperkingen. Ik weet er helaas genoeg van. Maar ook autisten worden rete irritant als ze alleen maar klagen en al minimaal drie topics lang niks met de gegeven adviezen doen. Ook niet met het advies om hulp te zoeken.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
vrijdag 19 maart 2021 om 17:33
Punt is ze krijgt al haar topics dezelfde adviezen.Hexopbezemsteel schreef: ↑19-03-2021 17:28Dat klopt. Maar ik lees veel frustratie veroorzaakt door onbegrip bij TO, wat ze uit in boosheid.
In het begin soms wat hard, maar meestal wel vriendelijk. Dat slaat om door haar eigen posts.
En sorry maar de meesten autisten kunnen prima snappen dat als je alleen maar klaagt, anderen voor teef uit maakt en niks veranderd, de reacties vanzelf wat onvriendelijker worden.
Autisme is niet altijd voor alles een excuus.
Ik zeg niet dat het niet mee speelt in de situatie en hoe ze er mee om gaat. Maar door lief geaai gaat ze echt niet sneller hulp zoeken. Anders had ze dat namelijk allang gegaan.
En mensen die steeds dezelfde adviezen krijgen en er niks mee doen zijn rete irritant. Ook als ze autisme hebben.
En als autisme een excuus is, gebruik ik dat bij deze ook voor mijn reacties. Altijd fiin te weten dat ik daarmee met vervelend gedrag kan weg komen

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 19 maart 2021 om 18:18
Als ze er niets mee doet dan zal ze dat misschien niet kunnen? Heeft haar afzeiken tot op heden wel geholpen denk je?lollypopje schreef: ↑19-03-2021 17:12Ja, autisme zal zeker invloed hebben op haar probleem.
vrijdag 19 maart 2021 om 18:24
Als iedereen die niks deed met tips en adviezen autist was, dan was het aantal autisten heel wat hoger.Hexopbezemsteel schreef: ↑19-03-2021 18:18Als ze er niets mee doet dan zal ze dat misschien niet kunnen? Heeft haar afzeiken tot op heden wel geholpen denk je?
Waarom mag er op die anderen dan wel hard gereageerd worden, maar heb je als autist een excuus?
Maargoed we verschillen van mening. Fijn te weten dat ik op Viva voortaan mijn autisme als excuus mag gebruik voor vervelend gedrag.
zondag 21 maart 2021 om 01:28
zondag 21 maart 2021 om 06:49
Nog een keer: waar zeg ik dat haar autisme een excuus is?lollypopje schreef: ↑19-03-2021 18:24Als iedereen die niks deed met tips en adviezen autist was, dan was het aantal autisten heel wat hoger.
Deze begrijp ik even niet. Wat wil je hier mee zeggen?
Waarom mag er op die anderen dan wel hard gereageerd worden, maar heb je als autist een excuus?
We hebben het hier niet over anderen, en over reacties op het forum in het algemeen. We hebben het over deze TO. Ik heb bij mijn weten nergens iets gezegd over hard reageren in het algemeen, maar inderdaad, ook daar vind ik iets van.
Maargoed we verschillen van mening. Fijn te weten dat ik op Viva voortaan mijn autisme als excuus mag gebruik voor vervelend gedrag.
Ik zei dat ik in haar posts veel onvermogen lees, en frustratie daarover. Ze begrijpt niet waarom ze niet de aansluiting vindt die ze zoekt, terwijl ze in haar eigen ogen toch alles goed doet. Dat maakt haar gefrustreerd en boos.
Ik denk alleen niet dat TO afzeiken en zeggen dat ze een naar mens is, gaat helpen. Hoe maakt dat haar boosheid en frustratie en bijbehorend gedrag minder? Hoe reduceert dat haar onvermogen?
Als jij nu ook graag onaardig wil doen zonder afgezeken te worden, dan ben ik de laatste die jou zal tegenhouden.
zondag 21 maart 2021 om 07:00
Hexopbezemsteel schreef: ↑21-03-2021 06:49Nog een keer: waar zeg ik dat haar autisme een excuus is?
Ik zei dat ik in haar posts veel onvermogen lees, en frustratie daarover. Ze begrijpt niet waarom ze niet de aansluiting vindt die ze zoekt, terwijl ze in haar eigen ogen toch alles goed doet. Dat maakt haar gefrustreerd en boos.
Ik denk alleen niet dat TO afzeiken en zeggen dat ze een naar mens is, gaat helpen. Hoe maakt dat haar boosheid en frustratie en bijbehorend gedrag minder? Hoe reduceert dat haar onvermogen?
Als jij nu ook graag onaardig wil doen zonder afgezeken te worden, dan ben ik de laatste die jou zal tegenhouden.
Wat is volgens jou wél een aanpak die voor TO zou werken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 21 maart 2021 om 07:05
Ik denk niet dat wij haar hier kunnen helpen. Ik denk dat ze persoonlijke begeleiding nodig heeft.
Heb geen idee of ze alleen hierop vast loopt en hoe ze zich in het echte leven gedraagt. En misschien is ze gewoon niet te helpen.
zondag 21 maart 2021 om 08:10
Deze gaat er zeker voor zorgen dat to vandaag een betere dag zal hebben. Van een kutreactie gesproken...
zondag 21 maart 2021 om 08:16
Bibe stop eens met je best doen want dat wordt vertaald in wanhoop en dat is onaantrekkelijk.Bibe10 schreef: ↑19-03-2021 08:02Bijna 22. En ik doe zo hard mijn best maar niemand wil me. Niemand snapt hoe ik me voel. Elke dag opstaan met hoop en elke avond huilend slapen. En terwijl ik tips zoek zit iedereen me gewoon uit te schelden. Gewoon omdat een of andere teef meer geluk heeft in de liefde.
En kijk niet neer om mensen die op een of ander vlak wat meer geluk lijken te hebben.
Dat andere meisje doet heel gewoon en kijk, je vriend vindt haar leuk.
Heb je hulp?
zondag 21 maart 2021 om 09:29
Hoezo een kut reactie? Niet alles is nu eenmaal op te lossen. Soms is een beperking zo belemmerend dat daar geen oplossing voor is. Welkom in de wereld, zou ik zeggen.Attraverso schreef: ↑21-03-2021 08:10Deze gaat er zeker voor zorgen dat to vandaag een betere dag zal hebben. Van een kutreactie gesproken...
Daar heeft TO weinig aan. Ik denk dat zij beter af is met begeleiding dan met commentaar hier.
zondag 21 maart 2021 om 16:05
To, doe effe normaal joh. Hoe jij zo overkomt is totaal niet aantrekkelijk.
Wees blij met jezelf en doe niet zo neerbuigend over anderen.
Als deze man je niet ziet staan , is hij je match niet. Ok en weer doorgaan!
Het is niet het einde van de wereld of zo.
Wees positief naar jezelf en laat het gaan.
Zolang je niet mee bezig houdt en je niet ergert aan de kleinste dingen dan komt het heus wel op je pad. Wet van aantrekkingkracht?
Relax en ga door met leven en ademen
Wees blij met jezelf en doe niet zo neerbuigend over anderen.
Als deze man je niet ziet staan , is hij je match niet. Ok en weer doorgaan!
Het is niet het einde van de wereld of zo.
Wees positief naar jezelf en laat het gaan.
Zolang je niet mee bezig houdt en je niet ergert aan de kleinste dingen dan komt het heus wel op je pad. Wet van aantrekkingkracht?
Relax en ga door met leven en ademen