getrouwde mannen en hun leugens
vrijdag 19 maart 2021 om 14:49
Ok, wij weten allemaal dat het niet goed is. Maar het gebeurt. Relatie met een getrouwde man. Was niet iets waar ik naar op zoek was. Deze man heeft een half jaar tegen mij gelogen, dat hij was gescheiden. Na half jaar toen er serieuze gevoelens bij kwamen kijken heeft hij opgebiecht dat hij gerouwd is en kinderen heeft. Nadat hij het had verteld had ik hem een week niet gesproken, ik was zo boos en gekwetst. Hij deed er alles aan om weer in contact met mij te komen. Ineens stond hij mij bij mijn werk op te wachten en smeekte voor een gesprek. Ben het gesprek aangegaan, alle cliché verhalen aangehoord, kinderen, hypotheek, geen sex meer met zijn vrouw, echte liefde voelt hij voor mij en nog meer bla bla.
Waar het op neer kwam, hij gaat niet scheiden, maar wil wel contact met mij houden. Ik hem duidelijk gemaakt, zolang hij niet is gescheiden ik niets met hem te maken wil hebben.
Ik ben gaan daten met andere mannen, in de hoop beter tegen te komen en helemaal van hem af te zijn. Want gevoel kon ik niet uitschakelen, ik had en heb echt gevoelens voor deze man.
Nu na zoveel dates verder lijkt het gevoel voor deze getrouwde man nog sterker te worden, elke man die ik date lijkt een mislukkeling in vergelijking met hem.
Ik heb zoveel verdriet en voel me zo zwaar bedrogen. Half jaar lang heeft hij mij zoveel aandacht gegeven, mij zo goed behandeld en het moment dat hij aangaf een belangrijk gesprek met mij te willen voeren, dacht ik echt dat hij op zijn knieën zou gaan. Dat belangrijke gesprek was uiteindelijk de waarheid vertellen dat hij getrouwd is.
Ik denk zelf dat hij het bewust heeft gedaan, mij eerst helemaal gek maken van verliefdheid en dan de waarheid zodat ik geen kant meer op kan.
Ik ben op zoek naar vrouwen die iets soortgelijks hebben meegemaakt. Hoe kwamen jullie los van een getrouwde man? Ik heb nu dan geen contact met hem, maar hij zit in mijn hoofd en krijg hem daar niet uit. En het gemis is zo zwaar, dat ik bang ben dat ik alsnog contact met hem ga opnemen. Dus graag hulp en advies van lotgenoten
Waar het op neer kwam, hij gaat niet scheiden, maar wil wel contact met mij houden. Ik hem duidelijk gemaakt, zolang hij niet is gescheiden ik niets met hem te maken wil hebben.
Ik ben gaan daten met andere mannen, in de hoop beter tegen te komen en helemaal van hem af te zijn. Want gevoel kon ik niet uitschakelen, ik had en heb echt gevoelens voor deze man.
Nu na zoveel dates verder lijkt het gevoel voor deze getrouwde man nog sterker te worden, elke man die ik date lijkt een mislukkeling in vergelijking met hem.
Ik heb zoveel verdriet en voel me zo zwaar bedrogen. Half jaar lang heeft hij mij zoveel aandacht gegeven, mij zo goed behandeld en het moment dat hij aangaf een belangrijk gesprek met mij te willen voeren, dacht ik echt dat hij op zijn knieën zou gaan. Dat belangrijke gesprek was uiteindelijk de waarheid vertellen dat hij getrouwd is.
Ik denk zelf dat hij het bewust heeft gedaan, mij eerst helemaal gek maken van verliefdheid en dan de waarheid zodat ik geen kant meer op kan.
Ik ben op zoek naar vrouwen die iets soortgelijks hebben meegemaakt. Hoe kwamen jullie los van een getrouwde man? Ik heb nu dan geen contact met hem, maar hij zit in mijn hoofd en krijg hem daar niet uit. En het gemis is zo zwaar, dat ik bang ben dat ik alsnog contact met hem ga opnemen. Dus graag hulp en advies van lotgenoten

esmiena wijzigde dit bericht op 19-03-2021 14:52
0.39% gewijzigd

vrijdag 19 maart 2021 om 18:01
Inderdaad, waarom je energie steken in een dergelijke loser? Waarom vind je jezelf niet meer waard dan dit soort ellende?Bellinis schreef: ↑19-03-2021 15:28Ik denk dat je toch even je perspectief moet aanpassen. Niks is een grotere mislukking dan een man die zijn vrouw en kinderen niet voor je wil verlaten, maar je toch 'erbij' wil houden en je veroordeeld tot eenzame avonden met kerst en oud- en nieuw en je weken in de steek laten als hij (na corona) lekker op vakantie gaat met zijn gezinnetje. Dus ik weet niet met wat voor losers je bent uitgegaan, dat zij nog onder jouw vreemdganger eindigen...
Misschien inderdaad tips zoeken in het minnaressentopic (er zijn er daar vast wel een paar die los moesten komen van hun lover en bekend zijn met deze specifieke vorm van liefdesverdriet).
En daarnaast veel sterkte en gun jezelf de tijd en ban deze man uit je leven. Blokkeer zijn nummer, stalk hem niet op social media en leid jezelf af iedere keer dat je aan hem denkt. Want hier had nooit een toekomst ingezeten en, geloof het of niet, dit had nog veel pijnlijker kunnen aflopen dan het nu gedaan heeft.

vrijdag 19 maart 2021 om 19:57
Been there, done that, got the t-shirt.
De mijne was ook nog vergeten te vertellen dat hij kinderen had. Dat vertelde hij later pas.
De dingen die hij zei: hij sliep op zolder; wilde nog één keer met het gezin op vakantie; vrouw wilde niet meewerken aan de verkoop vd woning, bla bla bla.
Ik was er snel van genezen. Voor hem was ik niet de laatste tijdens zijn huwelijk. Ik kende hem van werk. Zijn nieuwe bijvrouwen leerde hij kennen via Wordfeud
Je was verliefd op een leugen meid. Laat het los en kijk voorruit en lopen echt nog wel goede gasten rond.
De mijne was ook nog vergeten te vertellen dat hij kinderen had. Dat vertelde hij later pas.
De dingen die hij zei: hij sliep op zolder; wilde nog één keer met het gezin op vakantie; vrouw wilde niet meewerken aan de verkoop vd woning, bla bla bla.
Ik was er snel van genezen. Voor hem was ik niet de laatste tijdens zijn huwelijk. Ik kende hem van werk. Zijn nieuwe bijvrouwen leerde hij kennen via Wordfeud

Je was verliefd op een leugen meid. Laat het los en kijk voorruit en lopen echt nog wel goede gasten rond.
vrijdag 19 maart 2021 om 19:57
Je schrijft dat hij je de eerste zes maanden 'zo goed behandelde'. Maar dat deed hij niet. Iedere dag van die zes maanden loog hij tegen je, bedroog je, maakte hij misbruik van je vertrouwen. En gezien het feit dat je ervan overtuigd was dat hij op zijn knieën zou gaan tijdens dat gesprek ga ik er ook vanuit dat hij je lichamelijke integriteit heeft geschonden. Want ik gok dat je niet vrijwillig onveilige sex zou hebben met iemand die ook nog onbeschermde sex heeft met een andere (onwetende) vrouw.
Al die dingen zijn het tegenovergestelde van iemand goed behandelen.
Al die dingen zijn het tegenovergestelde van iemand goed behandelen.

zaterdag 20 maart 2021 om 14:07
Rachmaninoff schreef: ↑19-03-2021 19:27Uh, ze wist het niet. Als iemand ineens een klootzak blijkt kun je nog steeds liefdesverdriet hebben en missen wat je dacht dat het was.
Dit dus.
Sterkte TO! Ik ben bang dat nu als een malle gaan daten met andere mannen niet gaat werken en ook niet erg fair is naar die mannen toe. Het slijt met de tijd. Overal blocken en elke dag voel je je een piepklein beetje beter.

zaterdag 20 maart 2021 om 14:24
Of op zaterdag- of zondagavond gaan eten?
Kerst bij jou doorgebracht? Nieuwjaar samen gevierd?
Inderdaad, als op al deze vragen 'neen' moet worden geantwoord, dan waren dat serieuze tekenen aan de wand.
zaterdag 20 maart 2021 om 21:02
zondag 21 maart 2021 om 14:16
Hij was altijd beschikbaar. Weekenden brachten we altijd samen door.
Hij was altijd bereikbaar.
Ik had echt niets door van zijn dubbel leven. De reden waarom hij het opbiechte dat hij getrouwd is, omdat zijn geweten begon te knagen. Ik stond zo vreselijk naïef in de relatie. En na het opbiechten Dah hij zoiets van, nu weet je het, kunnen we weer gezellig door waar we gebleven waren. Zo walgelijk
Ik zit met een zwaar gebroken hart en voel me zo vreselijk dom.

zondag 21 maart 2021 om 16:55

zondag 21 maart 2021 om 16:57
Gatekeeper* schreef: ↑19-03-2021 19:57Je was verliefd op een leugen meid. Laat het los en kijk voorruit en lopen echt nog wel goede gasten rond.
Och jee.
zondag 21 maart 2021 om 16:58
esmiena schreef: ↑21-03-2021 14:16Hij was altijd beschikbaar. Weekenden brachten we altijd samen door.
Ik had echt niets door van zijn dubbel leven. De reden waarom hij het opbiechte dat hij getrouwd is, omdat zijn geweten begon te knagen. Ik stond zo vreselijk naïef in de relatie. En na het opbiechten Dah hij zoiets van, nu weet je het, kunnen we weer gezellig door waar we gebleven waren. Zo walgelijk
Ik zit met een zwaar gebroken hart en voel me zo vreselijk dom.![]()
![]()
Hoop dat je dat niet gelooft.
Werd waarschijnlijk te ingewikkeld om steeds te liegen, dus was handiger als "bijvrouwtje" het wist en zich voortaan aan kon passen aan zijn schema.
Ik vind jou niet dom. Hij is stom.

zondag 21 maart 2021 om 16:59
Dat is wel een integere man, hoor. Zijn geweten begon te knagen!
maandag 22 maart 2021 om 07:10
dinsdag 13 april 2021 om 12:17
Welke smoezen gebruikte hij om niet bij hem af te spreken dan?esmiena schreef: ↑21-03-2021 14:16Hij was altijd beschikbaar. Weekenden brachten we altijd samen door.
Ik had echt niets door van zijn dubbel leven. De reden waarom hij het opbiechte dat hij getrouwd is, omdat zijn geweten begon te knagen. Ik stond zo vreselijk naïef in de relatie.
O ships, ik zie dat het een oud topic is dat naar boven is gehaald.
Hoe gaat het nu met je?

dinsdag 13 april 2021 om 15:06
Als getrouwde vrouw van, zou ik willen weten dat mijn man een andere vrouw gestrikt heeft en van plan is daar een affaire mee te willen hebben. Dus, begin daar. Vertel zijn vrouw wat voor kerel ze daadwerkelijk elke dag in haar bed heeft.
En mogelijk dat het zien vd ellende die deze vent twee vrouwen bewust aandoet, maakt dat je voor eens en voor altijd op hem afknapt. Zo nee, misschien kun je dit misbaksel dan adopteren als zijn vrouw hem eruit gekicked heeft.
Een man leuker vinden dan andere mannen, wetende dat hij jou en zijn vrouw bewust om de tuin leidt? Nee hoor, misschien dat je andere dates niet leuk genoeg zijn om verliefd op te worden. Maar dit is zeker geen kerel om je leven mee te willen delen. Hij laat nu al zien hoe hoog hij respect voor de ander heeft staan. Niet hoog.
dinsdag 13 april 2021 om 16:08
Hoe dan? Zijn vrouw moet dit toch door hebben gehad? Ik vraag mij ook altijd af wanneer dit soort mannen hun vrienden dan zien? Alle tijd die ik niet bij een partner kan zijn heb ik nodig voor werk, sport of vrienden.

dinsdag 13 april 2021 om 16:15
Lijkt mij dat je dit maar om 1 reden zou doen en dat is in de hoop dat hij zijn vrouw verlaat en naar jou komt. Deze indruk krijg ik niet van deze TO, dus ik zou de verantwoordelijkheid lekker laten waar deze hoort, bij hem dus!