"Ex" van zus

27-03-2021 16:05 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wil graag even jullie mening weten.
Sinds kort heb ik iemand leren kennen via een datingapp.
Eindelijk iemand die serieus is en iets te melden heeft.
Alleen kwam ik er later achter dat hij en mijn zus iets hebben gehad.
Mijn zus zijn niet heel close en hebben weinig tot nauwelijks contact. Ze heeft wel eens iets laten vallen dat ze met hem op vakantie is geweest,maar dat hij teveel verwachtte en zij wilde meer vrienden zijn.
En hij heeft tegen mij gezegd dat alles van zijn kant kwam en hij het gevoel kreeg dat hij aan het lijntje werd gehouden en van hem misbruik gemaakt werd. En dat het niet verder is gekomen dan een kus.

Dat even terzijde.
Zij weet niet dat wij nu contact hebben met elkaar. Hij benaderde mij op de datingapp en hij wist ook niet dat ik haar zusje was. En ik wist ook niet dat hij mijn zus kende, daar kwam ik later pas achter.
Waar doe ik goed aan?
Contact met hem blijven houden en zien waar het naar toe leid? En moet ik het haar vertellen?
Of het contact gewoon stopzetten?

Ik vind het moeilijk.. want ik heb echt geen goede band met mijn zus..
Als dat wel zo was geweest had ik het haar gelijk verteld en het contact met hem verbroken.

Dus waar doe ik goed aan?
Gatver, ik hoef echt geen kerel die met mijn zus geweest is. Dat voelt bijna als incest.
Anoniempietie schreef:
27-03-2021 16:40
Op die datingapp staan de achternamen er niet op.
Dus hij wist het echt niet.
Je lijkt misschien op je zus? Hij viel op haar en zij wilde niet? Dus misschien wil het zusje wel. Echt, dat je hier überhaupt over nadenkt....
Ik zie het probleem niet, wel zou ik je adviseren openkaart te spelen naar je zus.
Ik zie het probleem niet.
Iemand die met m'n zus is geweest wil ik niet..
ik ben dol op m'n zus, maar je hoeft niet alles te delen,
Zoveel mensen op deze wereld, en dan net deze ene? laat dan maar zitten, genoeg andere mannen.
Snoesje83 schreef:
27-03-2021 20:00
Gatver, ik hoef echt geen kerel die met in mijn zus geweest is. Dat voelt bijna als incest.

;)
Mumper schreef:
27-03-2021 18:01
Ik ga even douchen
Nou, zo twee zusjes op hetzelfde moment...
-Luchtbel- schreef:
27-03-2021 19:35
Je zus is verantwoordelijk voor haar leven. Jij voor het jouwe. Het is niet meer dan dat. Je zus heeft iets 'gehad' en dat liep uit op niks. Dat kan gebeuren, niet erg. Dat wil toch niet zeggen dat jij nooit iets met de persoon kan hebben, of misschien wel een gelukkig setje worden? Beetje onvolwassen idee. En er is toch niks serieus geweest tussen hen? Je band met zus is niet optimaal, een reden des te meer om om aan het geheel zo zwaar te tillen. Je hoeft geen verantwoording af te leggen hoor.

Eens!
Henk-en-Roelie schreef:
27-03-2021 17:50
Nou wat anders, weinig of wel contact, ik zou niet graag mijn afgedankte ex weer terug zien, al helemaal niet binnen de familiekringen.

Heb jij echt een ex waar je slechts alleen mee gezoend hebt? Precies 1 keer?

Erewoord?
Nou dan k zie mijn zus niet eens meer, nul contact zeg maar maar een ex scharrel of wat dan ook van haar verleden.. dan blijf ik ondanks alles toch loyaal aan mijn zus. Zelfs als die loyaliteit niet wederzijds is blij ik daarmee mezelf en de waardes die ik heb wel trouw.

Waar ben jij trouw aan TO?
babbeleo schreef:
27-03-2021 21:31
Heb jij echt een ex waar je slechts alleen mee gezoend hebt? Precies 1 keer?

Erewoord?
Ze zijn op verkaansie geweest! Die heeft hem er echt wel ingehangen hoor
Als je hier op in gaat zou ik toch het verhaal checken want samen op vakantie en alleen gekust snap ik niet zo en kan je meteen je zus polsen wat ze ervan zou vinden nu jullie elkaar nog niet ontmoet hebben....

Zou het echt alleen kussen zijn geweest en meer vriendschappelijk en je zus vind het niet raar of klopt het verhaal niet dan zou ik het al afkappen om die leugens en ze echt intiem zijn geweest...
Mumper schreef:
27-03-2021 21:46
Ze zijn op verkaansie geweest! Die heeft hem er echt wel ingehangen hoor
Goed, ze hebben één seks-vakantie gehad. Gewoon 1 keertje... 2 weken lang helemaal volledig doorgespoten.
Nou en. Ze moest hem niet.

Dan mag nu zus hoor.
Leuk juist, kan 'ie vergelijken: 'dat deed je zus heel anders!'
Blijkt het een mega-stalker van die zus te zijn..................
Henk-en-Roelie schreef:
27-03-2021 22:11
Blijkt het een mega-stalker van die zus te zijn..................

Hoeveel zussen betreft het? Of is hij daar al langsgeweest?
Ik zie t probleem ook niet. Mijn zusje (waarmee ik destijds een complexe band had) heeft ook weleens gedate met mijn exen (ja, meervoud). Geen enkel punt mee gehad, als zij er wel gelukkig mee kon worden gunde ik haar dat van harte (t waren ook goede gasten).

Ze is wel altijd eerlijk naar mij geweest erover. Dat heeft voor mij het verschil gemaakt. Als ik t ergens achteraf en van iemand anders had moeten horen had ik dat echt vervelend gevonden.
Henk-en-Roelie schreef:
27-03-2021 17:50
Nou wat anders, weinig of wel contact, ik zou niet graag mijn afgedankte ex weer terug zien, al helemaal niet binnen de familiekringen.
Nee echt, de horror.....
nou viva gaat weer los hoor. Het is nu zelfs al bijna incest.

TO, ik zou eerst hem maar een keer ontmoeten, kijken of er in het echt ook een klik is, en mocht dat zo zijn, dan zou ik het toch even melden bij mijn zus.
Snoesje83 schreef:
27-03-2021 20:04
Je lijkt misschien op je zus? Hij viel op haar en zij wilde niet? Dus misschien wil het zusje wel. Echt, dat je hier überhaupt over nadenkt....
TO en zus hebben weinig contact dus het lijkt me vrij logisch dat zij niet elke scharrel van haar zus heeft ontmoet (en deze kerel haar dus niet). To komt die kerel vervolgens tegen op een dating app. Daar deel je je achternaam niet, dus de kans is echt heel klein dat deze man bewust op zoek is gegaan naar familie van zus om daar wel een relatie mee te krijgen. Het ligt veel meer voor de hand dat het toeval is, behalve als je in bizarre Hollywoodfilm scenario's gelooft natuurlijk.
friezinnetje2014 schreef:
28-03-2021 09:23
nou viva gaat weer los hoor. Het is nu zelfs al bijna incest.

TO, ik zou eerst hem maar een keer ontmoeten, kijken of er in het echt ook een klik is, en mocht dat zo zijn, dan zou ik het toch even melden bij mijn zus.
Haha ja een beetje overdreven.

Ja inderdaad, als het in het echt ook klikt dan dan vertel ik het haar gewoon.
Whateffa schreef:
27-03-2021 17:47
Maar dan kan je toch prima inschatten of je het wel of niet moet zeggen (ik gok van wel) of is zij een type dat wat je ook doet ze zal er een punt van maken? Ik vind je wel erg huiverig/voorzichtig richting je zus, is zij een nogal 'lastig' persoon? Ik krijg door jouw opstelling het gevoel dat zij nogal een 'gebruiksaanwijzing' heeft.
Nou niet zozeer een lastig persoon, maar zij heeft mij niet altijd eerlijk en goed behandeld. Dat ligt ver achter ons hoor. Maar het contact blijft oppervlakkig.
Anoniempietie schreef:
27-03-2021 18:06
Ja dat denk ik dus ook..
Vind het een erg lastige situatie
Wat is daar nu lastig aan? Bro’s before ho’s.
Am Yisrael Chai!
Anoniempietie schreef:
28-03-2021 11:00
Nou niet zozeer een lastig persoon, maar zij heeft mij niet altijd eerlijk en goed behandeld. Dat ligt ver achter ons hoor. Maar het contact blijft oppervlakkig.
En je had zelf geen aandeel ?

Nou ja hoe dan ook hier zo voor mij een no go zijn

Ik zou niet daten met een "ex" van mijn zus

En kom op samen op vakantie maar alleen zoenen 🙄
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
friezinnetje2014 schreef:
28-03-2021 09:23
Dit! Sowieso eerst kijken of het klikt in het echt, of hij lekker ruikt etc. Wellicht knap je binnen 3 seconden af. Als het wel klikt, aangeven aan je zus dat je met deze man contact hebt. Je vraagt haar geen toestemming, maar je kunt kijken hoe zij reageert. Wie weet zegt ze wel dat ze hem altijd iets voor jou heeft gevonden en is ze blij voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven