Man met kind en vrouwelijke aandacht
woensdag 14 april 2021 om 19:40
Wat is dat toch met vrouwen?
Vandaag ook weer.
Ik ga met zoon naar een speeltuin paar kilometer verderop. Ik denk nou even fit blijven dus ik pleur hem in een buggy en ga er achteraan hardlopen.
Elke vrouw zit te kijken en draait zich om. Ook als ik met kind ga fitnessen.
In het dagelijks leven zonder kind ben ik echt geen babe magnet hoor.
Maar hoe komt dat toch?
Vandaag ook weer.
Ik ga met zoon naar een speeltuin paar kilometer verderop. Ik denk nou even fit blijven dus ik pleur hem in een buggy en ga er achteraan hardlopen.
Elke vrouw zit te kijken en draait zich om. Ook als ik met kind ga fitnessen.
In het dagelijks leven zonder kind ben ik echt geen babe magnet hoor.
Maar hoe komt dat toch?
woensdag 14 april 2021 om 20:10
woensdag 14 april 2021 om 20:10
Gelukt wordt die tweede wel knap want die eerste is echt tyfuslelijk.sneeuwwitje80 schreef: ↑14-04-2021 20:07En straks heb je er gewoon twee!!! Echt je komt niet meer thuis zonder kleerscheuren hoor.
woensdag 14 april 2021 om 20:18
woensdag 14 april 2021 om 20:24
Nou. Als dat artikel klopt (de schrijfster heet Vala. Vala? Bakfietsvala denk ik dan. Anyway). Dan is het toch vreemd dat je dus laat zien dat je je kan voortplanten en kan zorgen maar onderhand nemen alle vrouwen alle zorgtaken voor hun rekening!
woensdag 14 april 2021 om 20:31

woensdag 14 april 2021 om 20:35
Eens, ik heb helemaal niets met kinderen. Maar zomers kom ik nog wel eens mbt-rijdende of wielrennende ouders en dan een kind van 8-9 op zo'n kleine versie ervan met help en in fietskleding. Daar word ik best blij van. Sowieso van ouders die actief met hun kind bezig zijn.stellar schreef: ↑14-04-2021 19:45Hoe kan jij zien terwijl jij hardloopt met buggy dat vrouwen je nastaren en omdraaien? Loop je zo traag?
Als je al nagestaard wordt zal dat vast zijn omdat het een leuk gezicht is om een ouder te zien sporten met zijn of haar kind. Ik vind dat ook leuk om te zien ondanks dat ik vaders en kinderen weinig boeiend vind.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

woensdag 14 april 2021 om 21:09
woensdag 14 april 2021 om 21:11
Sws mannen met kleine kids

woensdag 14 april 2021 om 21:17
Haha ja echt. Sowieso kleine koters, vreselijk. Alleen mijn eenjarige neefje vind ik leuk. Alle andere kleintjes laten me volledig koud.
Ik was op werk altijd de enige die niet bij de pasgeboren baby ging kijken.
Vorige week kwam hier een mega knappe man de hoek om fietsen, echt een type a la Jan Kooiman. Komt er zo'n kind achteraan. Tja. Zo jammer.
Ben ik alweer afgekoeld.
woensdag 14 april 2021 om 21:31
Geef mijn portie maar aan Fikkie! Heb er ook niks mee. En dan die baby showers, kraambezoeken, geboorte feesten. Zoo overdreven en niet leuk.Madrid87 schreef: ↑14-04-2021 21:17Haha ja echt. Sowieso kleine koters, vreselijk. Alleen mijn eenjarige neefje vind ik leuk. Alle andere kleintjes laten me volledig koud.
Ik was op werk altijd de enige die niet bij de pasgeboren baby ging kijken.
Vorige week kwam hier een mega knappe man de hoek om fietsen, echt een type a la Jan Kooiman. Komt er zo'n kind achteraan. Tja. Zo jammer.
Ben ik alweer afgekoeld.
woensdag 14 april 2021 om 21:47

woensdag 14 april 2021 om 22:49
Zo heb ik als vrouw duidelijk meer aandacht van de heren als ik in mijn opvallende en weinig voorkomende auto rijd. Neem ik mijn veelvoorkomende model dan kijkt er niemand. Mijn vrijgezelle vriendinnen lenen graag mijn auto of rijden mee. Ik blijf het bijzonder vinden. Het lijkt of je nog aantrekkelijker wordt als je aangeeft zelf te klussen aan de auto.
woensdag 14 april 2021 om 22:53
Vrouwen schijnen ook aangetrokken te worden door mannen met een kinderzitje op de fiets. Hoeft niet eens een kind in te zitten.
Ik vind zelf mannen met kinderen nog steeds een ongemakkelijke combinatie, maar das niet lief van mij.
Ik vind zelf mannen met kinderen nog steeds een ongemakkelijke combinatie, maar das niet lief van mij.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 14 april 2021 om 23:12
woensdag 14 april 2021 om 23:13
Waarom zou ik

woensdag 14 april 2021 om 23:14
Dan kan ze kijken wat het is dat er naar je gekeken wordt. En je hebt bekijks.