Man met kind en vrouwelijke aandacht

14-04-2021 19:40 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met vrouwen?

Vandaag ook weer.

Ik ga met zoon naar een speeltuin paar kilometer verderop. Ik denk nou even fit blijven dus ik pleur hem in een buggy en ga er achteraan hardlopen.

Elke vrouw zit te kijken en draait zich om. Ook als ik met kind ga fitnessen.

In het dagelijks leven zonder kind ben ik echt geen babe magnet hoor.

Maar hoe komt dat toch?
Saivash schreef:
14-04-2021 20:07
Hoe zie jij dat ze zich omdraaien dan? Dan kijk jij hun toch ook na? Wie met een open houding aandacht en contact zoekt, krijgt dat vaak wel hoor ;-)
Ze fietsen me voorbij dat zegt ik net

Ik ben geen aandachtshoer dat lijkt maar zo
sneeuwwitje80 schreef:
En straks heb je er gewoon twee!!! Echt je komt niet meer thuis zonder kleerscheuren hoor.
Gelukt wordt die tweede wel knap want die eerste is echt tyfuslelijk.
Ik heb wel eens een artikel gelezen over een onderzoek waarin bleek dat mannen met een zitje achterop de fiets veeeeel meer sjans hadden dan dezelfde mannen zonder zitje
Lalala- schreef:
14-04-2021 20:10
Ik heb wel eens een artikel gelezen over een onderzoek waarin bleek dat mannen met een zitje achterop de fiets veeeeel meer sjans hadden dan dezelfde mannen zonder zitje
Ja

Maar waaaaaaroommmmmmmm.
http://meneren.nl/waarom-mannen-met-kin ... jker-zijn/
Nou. Als dat artikel klopt (de schrijfster heet Vala. Vala? Bakfietsvala denk ik dan. Anyway). Dan is het toch vreemd dat je dus laat zien dat je je kan voortplanten en kan zorgen maar onderhand nemen alle vrouwen alle zorgtaken voor hun rekening!
bia-pia schreef:
14-04-2021 20:03
Niks zo sexy als een man die wél wat uitvoert in het huishouden en met de kinderen.

Probeer maar eens uit: neem een teiltje afwaswater, de afwas én je kind mee naar het park. Ze likken je af waar je bij staat.
Of gewoon het bos gaan vegen.
Zonmuis schreef:
14-04-2021 20:31
Of gewoon het bos gaan vegen.
:lol:
Ik vind de combinatie man met kind gewoon leuk om te zien. Ik denk dan toch dat zo’n man lief en zorgzaam is en kinderen zijn vaak vertederend.

Maar het gaat niet om de man op zich. Het gaat of om de combinatie of om het kind.
stellar schreef:
14-04-2021 19:45
Hoe kan jij zien terwijl jij hardloopt met buggy dat vrouwen je nastaren en omdraaien? Loop je zo traag?
Als je al nagestaard wordt zal dat vast zijn omdat het een leuk gezicht is om een ouder te zien sporten met zijn of haar kind. Ik vind dat ook leuk om te zien ondanks dat ik vaders en kinderen weinig boeiend vind.
Eens, ik heb helemaal niets met kinderen. Maar zomers kom ik nog wel eens mbt-rijdende of wielrennende ouders en dan een kind van 8-9 op zo'n kleine versie ervan met help en in fietskleding. Daar word ik best blij van. Sowieso van ouders die actief met hun kind bezig zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Kom maar een keer hier in mijn buurt lopen als je het zo erg vind. Ik loop zo langs je zonder naar jou of kind te kijken, ik knap automatisch af op een man achter een buggy. Brrr. :rofl:

Sowieso kijk ik nooit op of om naar kleine koters in buggy's, dat boeit me niks..
Saivash schreef:
Hoe zie jij dat ze zich omdraaien dan? Dan kijk jij hun toch ook na? Wie met een open houding aandacht en contact zoekt, krijgt dat vaak wel hoor ;-)
:hihi: true true
En vervolgens een topic openen geeft ook aan dat iemand uit is op aandacht!
Madrid87 schreef:
14-04-2021 21:05
Kom maar een keer hier in mijn buurt lopen als je het zo erg vind. Ik loop zo langs je zonder naar jou of kind te kijken, ik knap automatisch af op een man achter een buggy. Brrr. :rofl:

Sowieso kijk ik nooit op of om naar kleine koters in buggy's, dat boeit me niks..
Sws mannen met kleine kids
Omdat het gevaarlijk uit ziet? Of omdat het lijkt dat je op de vlucht bent?
Lololoco schreef:
14-04-2021 21:11
Sws mannen met kleine kids
Haha ja echt. Sowieso kleine koters, vreselijk. Alleen mijn eenjarige neefje vind ik leuk. Alle andere kleintjes laten me volledig koud.
Ik was op werk altijd de enige die niet bij de pasgeboren baby ging kijken.

Vorige week kwam hier een mega knappe man de hoek om fietsen, echt een type a la Jan Kooiman. Komt er zo'n kind achteraan. Tja. Zo jammer.
Ben ik alweer afgekoeld.
Madrid87 schreef:
14-04-2021 21:17
Haha ja echt. Sowieso kleine koters, vreselijk. Alleen mijn eenjarige neefje vind ik leuk. Alle andere kleintjes laten me volledig koud.
Ik was op werk altijd de enige die niet bij de pasgeboren baby ging kijken.

Vorige week kwam hier een mega knappe man de hoek om fietsen, echt een type a la Jan Kooiman. Komt er zo'n kind achteraan. Tja. Zo jammer.
Ben ik alweer afgekoeld.
Geef mijn portie maar aan Fikkie! Heb er ook niks mee. En dan die baby showers, kraambezoeken, geboorte feesten. Zoo overdreven en niet leuk.
justagirly schreef:
14-04-2021 20:32
:lol:
Trump blijft inspirerend :A: :

https://www.demorgen.be/nieuws/verbijst ... gle.com%2F
Ze kijken omdat je een lelijk kind hebt.
Zo heb ik als vrouw duidelijk meer aandacht van de heren als ik in mijn opvallende en weinig voorkomende auto rijd. Neem ik mijn veelvoorkomende model dan kijkt er niemand. Mijn vrijgezelle vriendinnen lenen graag mijn auto of rijden mee. Ik blijf het bijzonder vinden. Het lijkt of je nog aantrekkelijker wordt als je aangeeft zelf te klussen aan de auto.
Vrouwen schijnen ook aangetrokken te worden door mannen met een kinderzitje op de fiets. Hoeft niet eens een kind in te zitten.

Ik vind zelf mannen met kinderen nog steeds een ongemakkelijke combinatie, maar das niet lief van mij.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ren hier ook ‘ns langs zou ik zeggen :lol:
Solomio schreef:
14-04-2021 22:53
Vrouwen schijnen ook aangetrokken te worden door mannen met een kinderzitje op de fiets. Hoeft niet eens een kind in te zitten.

Ik vind zelf mannen met kinderen nog steeds een ongemakkelijke combinatie, maar das niet lief van mij.
Hoezo
noumoe2019 schreef:
14-04-2021 22:58
Ren hier ook ‘ns langs zou ik zeggen :lol:
Waarom zou ik
Westerpaviljoen schreef:
14-04-2021 23:13
Waarom zou ik
Dan kan ze kijken wat het is dat er naar je gekeken wordt. En je hebt bekijks.
Sophiever schreef:
14-04-2021 23:14
Dan kan ze kijken wat het is dat er naar je gekeken wordt. En je hebt bekijks.
Dom van me

Maar

Ik weet heus wel wanneer ik de aandachtshoer uithang. Dat is in dit geval niet het geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven