Is ze nou geïnteresseerd of niet

vrijdag 16 april 2021 om 16:56
Ik had haar in een winkel leren kennen. Ik nam het initiatief om haar aan te spreken maar ze was al gauw net zo geïnteresseerd. Misschien wel meer dan ik op het laatst. Ik zei: "laten we keertje een wandeling maken in het park". Ze was enthousiast en zei dat ik haar maar moest whatsappen. 3 dagen deed ik dat dat ging als volgt:
Ik: hi
Zij: hi
Ik: alles goed?
Zij: goed en mij jou?
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik <haar naam> appen
Dit gesprek was gisterenmiddag. Ze had het gezien maar ze heeft mij gewoon op read gelaten. Wat wil ze nou? Is ze nog wel geïnteresseerd? En wat zouden jullie doen? Ik ga niet nog een keer appen als ze mij op read heeft laten staan.
Ik: hi

Zij: hi

Ik: alles goed?
Zij: goed en mij jou?
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik <haar naam> appen
Dit gesprek was gisterenmiddag. Ze had het gezien maar ze heeft mij gewoon op read gelaten. Wat wil ze nou? Is ze nog wel geïnteresseerd? En wat zouden jullie doen? Ik ga niet nog een keer appen als ze mij op read heeft laten staan.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 16-04-2021 17:34
0.22% gewijzigd

zaterdag 17 april 2021 om 10:12

zaterdag 17 april 2021 om 10:18
zaterdag 17 april 2021 om 10:18

zaterdag 17 april 2021 om 10:54
zaterdag 17 april 2021 om 11:10
Ik las eens in een boek iets in de trant van 'Arrogantie gecombineerd met een laag zelfbeeld is een dodelijke combinatie.'madamzonderm schreef: ↑17-04-2021 10:54Hoe gaat onzekerheid en laag zelfbeeld samen met iemand 'een kans geven'?
Daar lijkt dit topic een uitstekend voorbeeld van

zaterdag 17 april 2021 om 11:14
Wat zij ervan denkt dat weten we niet natuurlijk. Misschien is ze wel een onzeker muurbloempje en super blij met mannelijk contact in de supermarkt.viva-amber schreef: ↑17-04-2021 10:12Het kan best wederkerig zijn, misschien date zij normaal alleen met leuke mensen en denkt zij ook wel: ik geef het toch maar een kans.
Bij dit soort topics hoop ik eigenlijk altijd dat de andere partij ook een topic opent.

In dit geval misschien iets als:
Ik weet niet goed wat ik van hem moet denken
In de supermarkt ben ik met een man aan de praat geraakt. Doe ik normaal nooit, maar in coronatijden is het wat lastiger om te daten. Hij lijkt me wel aardig (al denk ik dus niet van 'Wow!') en toen hij voorstelde om een wandeling te maken, heb ik hem gezegd daarover een appje te sturen.
Krijg ik appjes met niet meer dan 'Hoi!' en 'Hoe gaat het?' Uiteindelijk deed hij ook een voorstel voor een wandeldatum, maar ik vond die eerste appjes zo stom! Ik vind hem nu eigenlijk hierdoor een stuk minder leuk. Ik weet niet zo goed of ik nou nog wel zin heb in die wandeling. Wat als hij dan ook weinig meer te zeggen heeft dan 'Hoe gaat het?' en het een heel ongemakkelijke wandeling gaat worden?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

zaterdag 17 april 2021 om 11:38
We willen toch beide iets van elkaar? Als ze niks van mij wilde dan zou ze toch niet op date gaan?

zaterdag 17 april 2021 om 11:42
Huh? Volgens mij heb jij je pilletje vergeten in te slikken. Ik vind haar gewoon leuk. Ik snap niet waarom sommige mensen zo zuur lopen te doen in mijn topic. Afgunst is slechte karma, meiden. Hopelijk leren jullie dat op een dag.

zaterdag 17 april 2021 om 11:46

zaterdag 17 april 2021 om 11:49
Dát zal het zijn ! Iedereen is afgunstig, we zouden eigenlijk allemaal zó met je willen ruilen.
anoniem_373573 wijzigde dit bericht op 17-04-2021 11:50
1.27% gewijzigd

zaterdag 17 april 2021 om 11:49
Zij was zeker niet verlegen. Gewoon een leuke blonde dame met een leuk lichaampje.tonkje schreef: ↑17-04-2021 11:14Wat zij ervan denkt dat weten we niet natuurlijk. Misschien is ze wel een onzeker muurbloempje en super blij met mannelijk contact in de supermarkt.
Bij dit soort topics hoop ik eigenlijk altijd dat de andere partij ook een topic opent.![]()
In dit geval misschien iets als:
Ik weet niet goed wat ik van hem moet denken
In de supermarkt ben ik met een man aan de praat geraakt. Doe ik normaal nooit, maar in coronatijden is het wat lastiger om te daten. Hij lijkt me wel aardig (al denk ik dus niet van 'Wow!') en toen hij voorstelde om een wandeling te maken, heb ik hem gezegd daarover een appje te sturen.
Krijg ik appjes met niet meer dan 'Hoi!' en 'Hoe gaat het?' Uiteindelijk deed hij ook een voorstel voor een wandeldatum, maar ik vond die eerste appjes zo stom! Ik vind hem nu eigenlijk hierdoor een stuk minder leuk. Ik weet niet zo goed of ik nou nog wel zin heb in die wandeling. Wat als hij dan ook weinig meer te zeggen heeft dan 'Hoe gaat het?' en het een heel ongemakkelijke wandeling gaat worden?
Dit is gewoon een leer moment. De volgende keer doe ik het gewoon anders. Als ze initiatief wil dan kan ik dat wel doen. Ik dacht dat tegenwoordig vrouwen het ook leuk vonden om initiatief te nemen.

zaterdag 17 april 2021 om 11:51
Meiden? Ik heb niet met je geknikkerd.
Zeggen dat jij haar een kans geeft is arrogant ja, heeft niks te maken met afgunst want ik kan je garanderen dat jij niks hebt waar ik jaloers op ben. Jongens als jij zijn precies waar moeders hun dochters voor moeten waarschuwen.

zaterdag 17 april 2021 om 11:56
Mensen zeggen juist dat ik heel beleefd, welbespraakt en bescheiden ben. Volgens mij komt het ook door bepaalde types in dit topic en dat ik mij uit de tent laat lokken door paar toxic types.
Edit: op toxic replies ga ik dus ook niet meer reageren
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 17-04-2021 12:19
6.51% gewijzigd

zaterdag 17 april 2021 om 12:06
Je ouders en je zus?
Dat heeft niks met uit de tent lokken te maken, je zegt gewoon rare dingen en dat doe je standaard. De manier waarop jij over vrouwen praat is neerbuigend.