Is ze nou geïnteresseerd of niet

16-04-2021 16:56 218 berichten
Ik had haar in een winkel leren kennen. Ik nam het initiatief om haar aan te spreken maar ze was al gauw net zo geïnteresseerd. Misschien wel meer dan ik op het laatst. Ik zei: "laten we keertje een wandeling maken in het park". Ze was enthousiast en zei dat ik haar maar moest whatsappen. 3 dagen deed ik dat dat ging als volgt:

Ik: hi :)
Zij: hi :)
Ik: alles goed?
Zij: goed en mij jou?
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik <haar naam> appen

Dit gesprek was gisterenmiddag. Ze had het gezien maar ze heeft mij gewoon op read gelaten. Wat wil ze nou? Is ze nog wel geïnteresseerd? En wat zouden jullie doen? Ik ga niet nog een keer appen als ze mij op read heeft laten staan.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 16-04-2021 17:34
0.22% gewijzigd
Wow je geeft haar een kans?
Zij moet blij zijn dat ze oefen materiaal is voor jou? Ik snap wel waarom jouw liefdesleven is zoals t is. Wat een misplaatste arrogantie
Alle reacties Link kopieren
Het kan best wederkerig zijn, misschien date zij normaal alleen met leuke mensen en denkt zij ook wel: ik geef het toch maar een kans.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zijn hele manier van denken is raar en hoe hij vrouwen ziet is zelfs nog een tikkeltje vreemder. Vrouwen maken nogal wat fouten in hun omgang met hem. Best vervelend als je zelf alles goed doet.
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 17-04-2021 10:18
1.27% gewijzigd
Ai ik vind je maar een engerd TO.
Ik hoop voor de vrouw waar je mee gaat wandelen dat je in het echt niet zo'n enorme hork bent als dat je hier bent. Krijg haast medelijden met haar dat kan niet de bedoeling zijn.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Hoe hoog schat jij jezelf in? Van 1 tot 10, welk cijfer geef jij jezelf?
Erdo schreef:
16-04-2021 18:01
Het probleem is onzekerheid en laag zelfbeeld denk ik.
Erdo schreef:
17-04-2021 09:10
Over het algemeen heb ik een vrij hoge standaard dus dat ik haar een kans geef is juist iets moois.
Hoe gaat onzekerheid en laag zelfbeeld samen met iemand 'een kans geven'?
madamzonderm schreef:
17-04-2021 10:54
Hoe gaat onzekerheid en laag zelfbeeld samen met iemand 'een kans geven'?
Ik las eens in een boek iets in de trant van 'Arrogantie gecombineerd met een laag zelfbeeld is een dodelijke combinatie.'
Daar lijkt dit topic een uitstekend voorbeeld van :biggrin:
viva-amber schreef:
17-04-2021 10:12
Het kan best wederkerig zijn, misschien date zij normaal alleen met leuke mensen en denkt zij ook wel: ik geef het toch maar een kans.
Wat zij ervan denkt dat weten we niet natuurlijk. Misschien is ze wel een onzeker muurbloempje en super blij met mannelijk contact in de supermarkt.

Bij dit soort topics hoop ik eigenlijk altijd dat de andere partij ook een topic opent. ;-D
In dit geval misschien iets als:

Ik weet niet goed wat ik van hem moet denken

In de supermarkt ben ik met een man aan de praat geraakt. Doe ik normaal nooit, maar in coronatijden is het wat lastiger om te daten. Hij lijkt me wel aardig (al denk ik dus niet van 'Wow!') en toen hij voorstelde om een wandeling te maken, heb ik hem gezegd daarover een appje te sturen.

Krijg ik appjes met niet meer dan 'Hoi!' en 'Hoe gaat het?' Uiteindelijk deed hij ook een voorstel voor een wandeldatum, maar ik vond die eerste appjes zo stom! Ik vind hem nu eigenlijk hierdoor een stuk minder leuk. Ik weet niet zo goed of ik nou nog wel zin heb in die wandeling. Wat als hij dan ook weinig meer te zeggen heeft dan 'Hoe gaat het?' en het een heel ongemakkelijke wandeling gaat worden?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Erdo schreef:
17-04-2021 09:10

Over het algemeen heb ik een vrij hoge standaard dus dat ik haar een kans geef is juist iets moois.
Heel eng dit :O
Hartstikke fake, toch?
Ik weiger te geloven dat er echt zulke horken bestaan.
VANTA schreef:
17-04-2021 09:14
Vind jij dat zelfreflectie? Weet je überhaupt wat dat is?

Ik ben het trouwens niet eens met die post die jij qoute, afgezien van het 'ze wacht op jouw initiatief'. En dat is waarschijnlijk niet omdat ze mutserig is, maar omdat jij degene bent die iets van haar wil.
We willen toch beide iets van elkaar? Als ze niks van mij wilde dan zou ze toch niet op date gaan?
tonkje schreef:
17-04-2021 09:16
:O :O :O

Jij geeft haar een kans?! Ik begin je steeds raarder te vinden.
Hoezo is dat raar? :fortune:
stellar schreef:
17-04-2021 10:02
Wow je geeft haar een kans?
Zij moet blij zijn dat ze oefen materiaal is voor jou? Ik snap wel waarom jouw liefdesleven is zoals t is. Wat een misplaatste arrogantie
Huh? Volgens mij heb jij je pilletje vergeten in te slikken. Ik vind haar gewoon leuk. Ik snap niet waarom sommige mensen zo zuur lopen te doen in mijn topic. Afgunst is slechte karma, meiden. Hopelijk leren jullie dat op een dag.
VANTA schreef:
17-04-2021 10:19
Hoe hoog schat jij jezelf in? Van 1 tot 10, welk cijfer geef jij jezelf?
Dat is raar om over jezelf te zeggen.

Hoe hoog schat jij jezelf dan in?
Erdo schreef:
17-04-2021 11:42
Huh? Volgens mij heb jij je pilletje vergeten in te slikken. Ik vind haar gewoon leuk. Ik snap niet waarom sommige mensen zo zuur lopen te doen in mijn topic. Afgunst is slechte karma, meiden. Hopelijk leren jullie dat op een dag.
Ga ergens anders lopen trollen.
Erdo schreef:
Dát zal het zijn ! Iedereen is afgunstig, we zouden eigenlijk allemaal zó met je willen ruilen.
anoniem_373573 wijzigde dit bericht op 17-04-2021 11:50
1.27% gewijzigd
tonkje schreef:
17-04-2021 11:14
Wat zij ervan denkt dat weten we niet natuurlijk. Misschien is ze wel een onzeker muurbloempje en super blij met mannelijk contact in de supermarkt.

Bij dit soort topics hoop ik eigenlijk altijd dat de andere partij ook een topic opent. ;-D
In dit geval misschien iets als:

Ik weet niet goed wat ik van hem moet denken

In de supermarkt ben ik met een man aan de praat geraakt. Doe ik normaal nooit, maar in coronatijden is het wat lastiger om te daten. Hij lijkt me wel aardig (al denk ik dus niet van 'Wow!') en toen hij voorstelde om een wandeling te maken, heb ik hem gezegd daarover een appje te sturen.

Krijg ik appjes met niet meer dan 'Hoi!' en 'Hoe gaat het?' Uiteindelijk deed hij ook een voorstel voor een wandeldatum, maar ik vond die eerste appjes zo stom! Ik vind hem nu eigenlijk hierdoor een stuk minder leuk. Ik weet niet zo goed of ik nou nog wel zin heb in die wandeling. Wat als hij dan ook weinig meer te zeggen heeft dan 'Hoe gaat het?' en het een heel ongemakkelijke wandeling gaat worden?
Zij was zeker niet verlegen. Gewoon een leuke blonde dame met een leuk lichaampje.

Dit is gewoon een leer moment. De volgende keer doe ik het gewoon anders. Als ze initiatief wil dan kan ik dat wel doen. Ik dacht dat tegenwoordig vrouwen het ook leuk vonden om initiatief te nemen.
Erdo schreef:
Meiden? Ik heb niet met je geknikkerd.
Zeggen dat jij haar een kans geeft is arrogant ja, heeft niks te maken met afgunst want ik kan je garanderen dat jij niks hebt waar ik jaloers op ben. Jongens als jij zijn precies waar moeders hun dochters voor moeten waarschuwen.
Zoiets: Afbeelding

Leuk blond hoofd met een lichaampje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Omg. Lichaampje.
Maar goed. Don't feed the throll.
Virgo19 schreef:
17-04-2021 11:10
Ik las eens in een boek iets in de trant van 'Arrogantie gecombineerd met een laag zelfbeeld is een dodelijke combinatie.'
Daar lijkt dit topic een uitstekend voorbeeld van :biggrin:
Mensen zeggen juist dat ik heel beleefd, welbespraakt en bescheiden ben. Volgens mij komt het ook door bepaalde types in dit topic en dat ik mij uit de tent laat lokken door paar toxic types.

Edit: op toxic replies ga ik dus ook niet meer reageren
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 17-04-2021 12:19
6.51% gewijzigd
Julus schreef:
17-04-2021 11:32
Hartstikke fake, toch?
Ik weiger te geloven dat er echt zulke horken bestaan.

Hij opent wel vaker topics en volgens mij bestaan zulke mannen wel-
Erdo schreef:
17-04-2021 11:56
Mensen zeggen juist dat ik heel beleeft, welbespraakt en bescheiden ben. Volgens mij komt het ook door bepaalde types in dit topic en dat ik mij uit de tent laat lokken door paar toxic types.

Edit: op toxic replies ga ik dus ook niet meer reageren

Je ouders en je zus?

Dat heeft niks met uit de tent lokken te maken, je zegt gewoon rare dingen en dat doe je standaard. De manier waarop jij over vrouwen praat is neerbuigend.
Erdo schreef:
17-04-2021 11:56
Mensen zeggen juist dat ik heel beleeft, welbespraakt en bescheiden ben.
Je oma zeker.
Dit bedoel ik dus. 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven