Is ze nou geïnteresseerd of niet

vrijdag 16 april 2021 om 16:56
Ik had haar in een winkel leren kennen. Ik nam het initiatief om haar aan te spreken maar ze was al gauw net zo geïnteresseerd. Misschien wel meer dan ik op het laatst. Ik zei: "laten we keertje een wandeling maken in het park". Ze was enthousiast en zei dat ik haar maar moest whatsappen. 3 dagen deed ik dat dat ging als volgt:
Ik: hi
Zij: hi
Ik: alles goed?
Zij: goed en mij jou?
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik <haar naam> appen
Dit gesprek was gisterenmiddag. Ze had het gezien maar ze heeft mij gewoon op read gelaten. Wat wil ze nou? Is ze nog wel geïnteresseerd? En wat zouden jullie doen? Ik ga niet nog een keer appen als ze mij op read heeft laten staan.
Ik: hi

Zij: hi

Ik: alles goed?
Zij: goed en mij jou?
Ik: met mij ook. Ik dacht laat ik <haar naam> appen
Dit gesprek was gisterenmiddag. Ze had het gezien maar ze heeft mij gewoon op read gelaten. Wat wil ze nou? Is ze nog wel geïnteresseerd? En wat zouden jullie doen? Ik ga niet nog een keer appen als ze mij op read heeft laten staan.
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 16-04-2021 17:34
0.22% gewijzigd

zaterdag 17 april 2021 om 12:29
In jouw boekje is er misschien niets mis mee maar jij bent wel degene die therapie nodig heeft op sociaal vlak. Ik zou dus maar niet teveel op dat boekje vertrouwen.
zaterdag 17 april 2021 om 12:35
Misschien zijn wij van een andere generatie? Ik weet niet hoe oud jij bent?
Maar ik vind het vreselijk arrogant, ook van die meiden trouwens. Ik neem dat dit tienermeiden zijn?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 17 april 2021 om 14:18
Nee hoor. Als je overweegt om je therapeut op haar verjaardag te verrassen met een cadeau - en voor volgend jaar haar verjaardag alweer genoteerd hebt - dan hoop je op meer.
Maar goed, na je laatste reacties begin ik erg te twijfelen aan jou en de oprechtheid van je topics. Of je bent echt eng (maar dan ook echt) of je bent een verveelde puber. Meer opties zie ik eigenlijk niet.
Verder inderdaad mega jaloers op de vrouwen die het geluk hebben met jou op date te mogen

zaterdag 17 april 2021 om 14:23
Welbespraakt ben je zeker niet en je komt ook niet heel bescheiden over.

zaterdag 17 april 2021 om 14:30
Tadderak30 schreef: ↑17-04-2021 14:18Nee hoor. Als je overweegt om je therapeut op haar verjaardag te verrassen met een cadeau - en voor volgend jaar haar verjaardag alweer genoteerd hebt - dan hoop je op meer.
Maar goed, na je laatste reacties begin ik erg te twijfelen aan jou en de oprechtheid van je topics. Of je bent echt eng (maar dan ook echt) of je bent een verveelde puber. Meer opties zie ik eigenlijk niet.
Verder inderdaad mega jaloers op de vrouwen die het geluk hebben met jou op date te mogen![]()
Ik denk niet dat het een verveelde puber is, daarvoor is hij te consequent in zijn reacties. Dat zou nog kunnen als hij heel slim was, maar dat blijkt ook nergens. Ik heb al eerder gezegd dat hij eng is.

zaterdag 17 april 2021 om 15:20
"Eng!" Oeh. Boeh!! Wat kan ik daarmee?
Als je constructieve feedback geeft dan kan ik daar nog een beetje normaal op reageren maar als je je zo verheven voelt en met je vingertje naar mij gaat wijzen terwijl je mij niet kent dan ga ik daar gewoon bijdehand op reageren. Waarom? Dat vind ik leuk en ik kan wel lachen om zulke kortpittige tantes.
Hartelijk bedankt voor de mensen die constructieve feedback geven en nog een fijn weekend iedereen.

Hartelijk bedankt voor de mensen die constructieve feedback geven en nog een fijn weekend iedereen.

zaterdag 17 april 2021 om 15:34
Misschien is het ook een generatieverschil. Ik dacht dat het vooral jongeren waren op dit forum. Dat ik jonger ben geeft niet het recht dat ik zo behandeld moet worden. Communicatie kan ook verkeerd aankomen. Mijn fout is misschien dat ik mij in het begin wat uit de tent liet lokken en misschien te scherp reageerde maar nu weet ik weer hoe laat het is. Iedereen geeft maar zijn mening en dat mag. Als ze zo zitten e veroordelen denk ik dat het meer iets over hunzelf zegt.
zaterdag 17 april 2021 om 15:37
zaterdag 17 april 2021 om 15:39
De gemiddelde leeftijd op dit forum is eerder een jaar of 40 denk ik.Erdo schreef: ↑17-04-2021 15:34Misschien is het ook een generatieverschil. Ik dacht dat het vooral jongeren waren op dit forum. Dat ik jonger ben geeft niet het recht dat ik zo behandeld moet worden. Communicatie kan ook verkeerd aankomen. Mijn fout is misschien dat ik mij in het begin wat uit de tent liet lokken en misschien te scherp reageerde maar nu weet ik weer hoe laat het is. Iedereen geeft maar zijn mening en dat mag. Als ze zo zitten e veroordelen denk ik dat het meer iets over hunzelf zegt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

zaterdag 17 april 2021 om 15:40
Waarom reageer jij op topics? Om mensen te helpen? Of gewoon vingertjes te wijzen en je verheven voelen? En hoe laat dat jou voelen wanneer je dat doet? Voel je je dan een flinke meneer/vrouw?Tadderak30 schreef: ↑17-04-2021 15:37Wat zou je daarmee kunnen? Nou, je minder eng gedragen. Niet denken dat je een cadeau voor iedere vrouw bent. Niet voor elk vrouwspersoon in het leven een topic openen op het viva-forum. Niet aan wildvreemden vragen hoe je je moet gedragen ten opzichte van vrouwen. Ik noem maar wat hoor...

zaterdag 17 april 2021 om 15:46
Nou wat een geluksvogel.Erdo schreef: ↑17-04-2021 09:10Ik beoordeel mensen niet alleen op uiterlijk. Als ik dus zegt dat het niet mijn type is betekent niet dat ik haar niet leuk kan vinden.
Over het algemeen heb ik een vrij hoge standaard dus dat ik haar een kans geef is juist iets moois.
Het is niet netjes dat je dingen voor mij invult. Als je dan een bijdehand opmerking terug krijgt moet je die wel kunnen hebben vind ik.

Je hebt wel veel tijd om hier te reageren, ik dacht dat je vandaag ging wandelen.

zaterdag 17 april 2021 om 16:24

zaterdag 17 april 2021 om 19:55
Ik denk eerder dat hij bij zijn ouders aan de keukentafel zat, dan dat hij op date was. Na een date open je toch geen topic: mijn moeder de zeur; hoe krijg ik haar opgesloten in een inrichting.
Ik weet niet wat die date je heeft opgeleverd Erdo, maar het komt niet heel hoopvol over.
Ik weet niet wat die date je heeft opgeleverd Erdo, maar het komt niet heel hoopvol over.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.