Man met kind en vrouwelijke aandacht

14-04-2021 19:40 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met vrouwen?

Vandaag ook weer.

Ik ga met zoon naar een speeltuin paar kilometer verderop. Ik denk nou even fit blijven dus ik pleur hem in een buggy en ga er achteraan hardlopen.

Elke vrouw zit te kijken en draait zich om. Ook als ik met kind ga fitnessen.

In het dagelijks leven zonder kind ben ik echt geen babe magnet hoor.

Maar hoe komt dat toch?
Minto schreef:
14-04-2021 19:48
Maar ehm, Rotterdammert, ga eens bij de Amsterdammerts in een park hardlopen achter de buggy.
Dan kijkt niemand op.
Zelfs als je in een goudkleurige string op skates door een park gaat, kijkt er (bijna) niemand op.
Je bent gewoon te zeldzaam in R'dam.
:-o Is Blondie verhuisd naar Amsterdam met zijn skates?
Heb je afgetrainde billen? ;)
Wat is dat toch met mannen? Een vrouw kijkt en hij denkt meteen dat ze belangstelling heeft. 😂
Ik vind mannen met kinderen helemaal niks. Ik knap er op af. Net als mannen met huisdieren.
Minto schreef:
14-04-2021 19:48
Zelfs als je in een goudkleurige string op skates door een park gaat, kijkt er (bijna) niemand op.
Als de skater in kwestie ineens een buggy met kind bij zich had,dan zou ik wel omkijken hoor. :)
Minto schreef:
14-04-2021 19:47
Volgende keer een puppy lenen bij je overburen.
Dan kijken vrouwen nog veel meer.

Edit: ben niet de enige met dit idee, zie ik.
Ik kijk dan ook.

Enkel naar de hond/puppy. ;)
(Maar sowieso wordt mijn aandacht snel getrokken door dieren in het openbaar. :heart: )
Suusje666 schreef:
15-04-2021 07:25
Heb je afgetrainde billen? ;)
Hengelen! Mag niet!
Brrr, een man met een zitje achter op de fiets is ongeveer even sexy als een bord lauwe havermoutpap.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Oh als ik dat zie kijk ik ook. Maakt overigens niet uit of het een vader of moeder met kind is. Ik kijk dan naar de kinderwagen, om te zien of het er één is die handiger is om mee te hardlopen of achter te skaten dan de wagen die ik heb.

Oh en ik vind mannen met kind helemaal niet aantrekkelijk. Leuk om te zien dat ze het leuk hebben met hun kind, maar als potentiële love-interest meteen afgeschreven. Net als mannen met een vriendin of vrouw.
noni90 wijzigde dit bericht op 15-04-2021 09:58
Reden: toevoeging
30.62% gewijzigd
Van mannen die voor hun kinderen zorgen is de kans kleiner dat ze je neerknuppelen en in een hoekje verkrachten. Dus kun je als vrouw relatief veilig ook eens twee keer kijken.
Ze zijn bezig het signalement van deze kinderontvoerder goed in zich op te nemen?
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Katatoniaaa schreef:
17-04-2021 08:16
Ze zijn bezig het signalement van deze kinderontvoerder goed in zich op te nemen?
Heb weleens leukere grappen gelezen
Meeste vrouwen willen een kind dus als ze een kind zien zijn ze benieuwd. Tel uit je winst en spreek ze aan voor een praatje.
Erdo schreef:
17-04-2021 15:46
Meeste vrouwen willen een kind dus als ze een kind zien zijn ze benieuwd. Tel uit je winst en spreek ze aan voor een praatje.
Waarom zou ik dat doen
Ik wil niet vervelend doen, TO, maar iedere man in een speeltuin krijgt altijd een beetje extra aandacht...
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Denk dat het een staaltje projectie van je is. Er is onder vrouwen geen meerderheid om mannelijke voorbijgangers te seksualiseren en ze na te staren, dus dat elke vrouw omkeek lijkt me heel onwaarschijnlijk.

Ik snap sowieso niet waarom je zou omkijken naar iemand.
permafrost schreef:
17-04-2021 15:52
Ik wil niet vervelend doen, TO, maar iedere man in een speeltuin krijgt altijd een beetje extra aandacht...
Hahaha dat is niet vervelend hoor
Roseaux schreef:
17-04-2021 16:10
Denk dat het een staaltje projectie van je is. Er is onder vrouwen geen meerderheid om mannelijke voorbijgangers te seksualiseren en ze na te staren, dus dat elke vrouw omkeek lijkt me heel onwaarschijnlijk.

Ik snap sowieso niet waarom je zou omkijken naar iemand.
Volgens mij projecteer jij. Ik stel een vraag. En ik zeg nergens dat elke vrouw kijkt.
Westerpaviljoen schreef:
17-04-2021 16:20
Volgens mij projecteer jij. Ik stel een vraag. En ik zeg nergens dat elke vrouw kijkt.
Westerpaviljoen schreef:
14-04-2021 19:40

Elke vrouw zit te kijken en draait zich om. Ook als ik met kind ga fitnessen.
:bye:
safrat schreef:
17-04-2021 16:36
:bye:
Lekker geheugen heb ik.

Dank u
bia-pia schreef:
14-04-2021 20:03
Niks zo sexy als een man die wél wat uitvoert in het huishouden en met de kinderen.

Probeer maar eens uit: neem een teiltje afwaswater, de afwas én je kind mee naar het park. Ze likken je af waar je bij staat.
Ja die afwasteilgrap was al gemaakt :-)
Haha, en bij vrouwen is het juist andersom. Als die achter een kinderwagen lopen kijken mannen ineens niet meer om.
Bijnasoms schreef:
17-04-2021 16:46
Haha, en bij vrouwen is het juist andersom. Als die achter een kinderwagen lopen kijken mannen ineens niet meer om.
Wijk ik alweer af van de gemiddelde man
Waarom denk je dat ze naar je kijken alsof je een babe magnet bent als je rent achter de buggy? Hier ook iemand die dat sinds kort doet. En dan kijk ik ook vaak om. Lekker onbeleefd staren. Niet omdat ik hem ineens knap vind in zijn te strakke harloop broekje maar omdat het er knudde uitziet. Iedere keer denk ik weer: goh... waarom niet een wagen met grote luchtbanden ipv die kleine rammelwieltjes en dan kind met mag drie over de losse stoeptegels rammelen. En voor corona (toen ik nog een blauwe maandag bij de sportschool kwam) vroeg ik me van die enkeling die zn kind meenam met fitnessen vooral af hoe dat toch mogelijk was. Dan kijk ik ook meer. Puur omdat het me opvalt dat hij/zij dat kan multitasken terwijl de mijne never nooit lekker in de maxi cosi was blijven kijken hoe paps of mams tekeer gaat met de gewichtjes. Heeft dus niks met de aantrekkelijkheid van de persoon met kind te maken.
boontje89 schreef:
17-04-2021 16:53
Waarom denk je dat ze naar je kijken alsof je een babe magnet bent als je rent achter de buggy? Hier ook iemand die dat sinds kort doet. En dan kijk ik ook vaak om. Lekker onbeleefd staren. Niet omdat ik hem ineens knap vind in zijn te strakke harloop broekje maar omdat het er knudde uitziet. Iedere keer denk ik weer: goh... waarom niet een wagen met grote luchtbanden ipv die kleine rammelwieltjes en dan kind met mag drie over de losse stoeptegels rammelen. En voor corona (toen ik nog een blauwe maandag bij de sportschool kwam) vroeg ik me van die enkeling die zn kind meenam met fitnessen vooral af hoe dat toch mogelijk was. Dan kijk ik ook meer. Puur omdat het me opvalt dat hij/zij dat kan multitasken terwijl de mijne never nooit lekker in de maxi cosi was blijven kijken hoe paps of mams tekeer gaat met de gewichtjes. Heeft dus niks met de aantrekkelijkheid van de persoon met kind te maken.
Zucht. Ik zeg toch in mijn openingspost dat ik geen babe magnet ben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven