Man met kind en vrouwelijke aandacht
woensdag 14 april 2021 om 19:40
Wat is dat toch met vrouwen?
Vandaag ook weer.
Ik ga met zoon naar een speeltuin paar kilometer verderop. Ik denk nou even fit blijven dus ik pleur hem in een buggy en ga er achteraan hardlopen.
Elke vrouw zit te kijken en draait zich om. Ook als ik met kind ga fitnessen.
In het dagelijks leven zonder kind ben ik echt geen babe magnet hoor.
Maar hoe komt dat toch?
Vandaag ook weer.
Ik ga met zoon naar een speeltuin paar kilometer verderop. Ik denk nou even fit blijven dus ik pleur hem in een buggy en ga er achteraan hardlopen.
In het dagelijks leven zonder kind ben ik echt geen babe magnet hoor.
Maar hoe komt dat toch?

woensdag 14 april 2021 om 23:37

donderdag 15 april 2021 om 08:14
donderdag 15 april 2021 om 09:55
Oh als ik dat zie kijk ik ook. Maakt overigens niet uit of het een vader of moeder met kind is. Ik kijk dan naar de kinderwagen, om te zien of het er één is die handiger is om mee te hardlopen of achter te skaten dan de wagen die ik heb.
Oh en ik vind mannen met kind helemaal niet aantrekkelijk. Leuk om te zien dat ze het leuk hebben met hun kind, maar als potentiële love-interest meteen afgeschreven. Net als mannen met een vriendin of vrouw.
Oh en ik vind mannen met kind helemaal niet aantrekkelijk. Leuk om te zien dat ze het leuk hebben met hun kind, maar als potentiële love-interest meteen afgeschreven. Net als mannen met een vriendin of vrouw.
noni90 wijzigde dit bericht op 15-04-2021 09:58
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
30.62% gewijzigd
zaterdag 17 april 2021 om 08:29
Heb weleens leukere grappen gelezenKatatoniaaa schreef: ↑17-04-2021 08:16Ze zijn bezig het signalement van deze kinderontvoerder goed in zich op te nemen?

zaterdag 17 april 2021 om 16:10
zaterdag 17 april 2021 om 16:19
Hahaha dat is niet vervelend hoorpermafrost schreef: ↑17-04-2021 15:52Ik wil niet vervelend doen, TO, maar iedere man in een speeltuin krijgt altijd een beetje extra aandacht...
zaterdag 17 april 2021 om 16:20
Volgens mij projecteer jij. Ik stel een vraag. En ik zeg nergens dat elke vrouw kijkt.

zaterdag 17 april 2021 om 16:36
Westerpaviljoen schreef: ↑17-04-2021 16:20Volgens mij projecteer jij. Ik stel een vraag. En ik zeg nergens dat elke vrouw kijkt.
Westerpaviljoen schreef: ↑14-04-2021 19:40

zaterdag 17 april 2021 om 16:43
zaterdag 17 april 2021 om 16:53
Waarom denk je dat ze naar je kijken alsof je een babe magnet bent als je rent achter de buggy? Hier ook iemand die dat sinds kort doet. En dan kijk ik ook vaak om. Lekker onbeleefd staren. Niet omdat ik hem ineens knap vind in zijn te strakke harloop broekje maar omdat het er knudde uitziet. Iedere keer denk ik weer: goh... waarom niet een wagen met grote luchtbanden ipv die kleine rammelwieltjes en dan kind met mag drie over de losse stoeptegels rammelen. En voor corona (toen ik nog een blauwe maandag bij de sportschool kwam) vroeg ik me van die enkeling die zn kind meenam met fitnessen vooral af hoe dat toch mogelijk was. Dan kijk ik ook meer. Puur omdat het me opvalt dat hij/zij dat kan multitasken terwijl de mijne never nooit lekker in de maxi cosi was blijven kijken hoe paps of mams tekeer gaat met de gewichtjes. Heeft dus niks met de aantrekkelijkheid van de persoon met kind te maken.
zaterdag 17 april 2021 om 16:57
Zucht. Ik zeg toch in mijn openingspost dat ik geen babe magnet ben?boontje89 schreef: ↑17-04-2021 16:53Waarom denk je dat ze naar je kijken alsof je een babe magnet bent als je rent achter de buggy? Hier ook iemand die dat sinds kort doet. En dan kijk ik ook vaak om. Lekker onbeleefd staren. Niet omdat ik hem ineens knap vind in zijn te strakke harloop broekje maar omdat het er knudde uitziet. Iedere keer denk ik weer: goh... waarom niet een wagen met grote luchtbanden ipv die kleine rammelwieltjes en dan kind met mag drie over de losse stoeptegels rammelen. En voor corona (toen ik nog een blauwe maandag bij de sportschool kwam) vroeg ik me van die enkeling die zn kind meenam met fitnessen vooral af hoe dat toch mogelijk was. Dan kijk ik ook meer. Puur omdat het me opvalt dat hij/zij dat kan multitasken terwijl de mijne never nooit lekker in de maxi cosi was blijven kijken hoe paps of mams tekeer gaat met de gewichtjes. Heeft dus niks met de aantrekkelijkheid van de persoon met kind te maken.