Hoe vaak man weg per week is normaal?

18-04-2021 19:44 140 berichten
Hoe vaak is jullie vriend/ man weg per week? Ik heb 9 jaar een relatie met mijn vriend, we wonen samen en we hebben geen kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik schijn ergens een vent te hebben maar sinds hij werkrloos is zie ik hem nooit meer. Hij heeft de tijd van zijn leven.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
madamzonderm schreef:
21-04-2021 15:00
Nee. De OP is de eerst en laatste post van de Sofie tot nu toe.
Thanks, fijn weer zo iemand. Die zou gewoon een ban moeten krijgen.
EHV1981 schreef:
21-04-2021 19:02
Thanks, fijn weer zo iemand. Die zou gewoon een ban moeten krijgen.
Maar: zou je dat dan merken?
bia-pia schreef:
21-04-2021 19:28
Maar: zou je dat dan merken?
Genoegdoening. Mensen steken tenslotte wel hun tijd in hun adviezen en dan is een ondankbare TO de doodsteek voor de motivatie om mensen van advies te voorzien. Daar zijn uiteindelijk anderen die wel dankbaar met het advies om zouden gaan het slachtoffer van. Wat mij betreft krijgt TO minimaal een maandban, maar liever nog een perma. Als je dit gedrag niet bij de wortel aanpakt gaat straks iedereen het doen en dan kunnen we het forum wel opdoeken.

Raar trouwens dat ik dat uit moet leggen aan iemand die hier ook al een tijdje rondschrijft.
tanteslankie schreef:
21-04-2021 15:08
Ik schijn ergens een vent te hebben maar sinds hij werkrloos is zie ik hem nooit meer. Hij heeft de tijd van zijn leven.
Hij komt wel terug als ie honger heeft en zijn WW op is.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
DS1971 schreef:
21-04-2021 14:39
En dan maar afvragen waarom hij zo vaak weg is...
:rofl:

Dat zou wel veel verklaren ja.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
In_Tenebris schreef:
21-04-2021 19:36
(..)

Raar trouwens dat ik dat uit moet leggen aan iemand die hier ook al een tijdje rondschrijft.
Nou ja, ik bedoel, technisch gezien: misschien is de nick van TO wel een dubbelnick van iemand die daadwerkelijk geband is. Hoe zou je dat dan weten?
bia-pia schreef:
21-04-2021 19:40
Nou ja, ik bedoel, technisch gezien: misschien is de nick van TO wel een dubbelnick van iemand die daadwerkelijk geband is. Hoe zou je dat dan weten?

Ze bedoelde dat de schrijver van de openingspost een ban zou moeten krijgen. Wat jij zegt over een dubbelnick kun je volgens mij niet weten.
In_Tenebris schreef:
21-04-2021 19:36
Genoegdoening. Mensen steken tenslotte wel hun tijd in hun adviezen en dan is een ondankbare TO de doodsteek voor de motivatie om mensen van advies te voorzien.
Mensen moeten een hobby gaan zoeken
Mumper schreef:
21-04-2021 20:20
Mensen moeten een hobby gaan zoeken

Mensen van goede raad voorzien is ook een hobby. Het is ook fijn om mensen te helpen, alleen dan is een beetje dankbaarheid wel zo leuk.
In_Tenebris schreef:
21-04-2021 14:38
Ik herken dat van mijn werk, en dan gaan ze nog in de pauze, dus het is niet bedoeld om tijd te rekken. Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen, volgens mij heeft dat gewoon met je eten te maken in de meeste gevallen. Net zoals bergen wc papier nodig hebben.
Wilde gok is dat als er geen telefoons waren de wc-bezoekjes opeens veel sneller kunnen ;)!
abracadabra schreef:
21-04-2021 14:27
Wij zijn 3 jaae samen maar wonen niet samen. Zijn wel her grootste gedeelte van de tijd samen. Ongeveer 2 nachten per week slapen we aparr vanwege onze kinderen. Mijn vriend gaat bijna nooit weg zonder mij. Af en toe een keertje maar meestal neemt hij me gewoon mee als hij ergens heen gaat maar hij is ook iemand die spontaan bij menswn langsgaat in plaats van van te voren afspreken. Hij sport ook niet s avonds dus de meeste avonden zijn we samen.

Het is niet dat hij niet weg zou mogen ofzo. Hij mag zo vaak weg als hij zelf wel. Maar hii heeft zwaar werk en hjj wil s avonds het liefst gewoon op de bank hangen.

en jij gaat dan dus altijd mee?
Later is nu
In_Tenebris schreef:
21-04-2021 19:45
Ze bedoelde dat de schrijver van de openingspost een ban zou moeten krijgen. Wat jij zegt over een dubbelnick kun je volgens mij niet weten.

De schrijver van de OP is al weg, kennelijk. Hoe weet je dan of ze wel of niet een ban heeft? Beetje nutteloos.
Later is nu
Dreamer schreef:
22-04-2021 07:59
De schrijver van de OP is al weg, kennelijk. Hoe weet je dan of ze wel of niet een ban heeft? Beetje nutteloos.

Dat kan je toch zien in het " bantopic 2.0 "?
In_Tenebris schreef:
22-04-2021 09:05
Dat kan je toch zien in het " bantopic 2.0 "?

Ochja, natuurlijk. Daar kijk ik nooit :lol:
Maar als iemand na 1 post toch niet terugkomt, heeft een ban ook weinig zin, toch?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven