Hoe zeg je ?

23-04-2021 12:54 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op een site contact met een man. De gesprekken zijn leuk. Maar ik ben zo afgeknapt op zijn foto....

Ik weet het is misschien een beetje kortzichtig van me. Maar ik heb totaal geen aantrekkingskracht en dat vind ik toch wel belangrijk om af te spreken. Ook al zijn de gesprekken op app prima.

Maar hoe zeg ik nu dat ik het niet zie zitten om af te spreken?

Ik kan niet meer reageren, maar dat is niet echt mijn ding. Dat vind ik ook niet leuk als ze dat bij mij doen.

Hoe zouden jullie dit doen?
Henk-en-Roelie schreef:
23-04-2021 14:41
Hoe videobellen jullie, ik heb dat een keer gedaan en ik leek echt afgrijselijk tijdens dat videobellen ( ook 20 jaar ouder! ), 'k kreeg er accuut een soort van body dysmorpa van.

Hahaha! Ik sinds corona en veel Zoom meetings geïnvesteerd in een flatterende lamp :proud:
Bovendien, mocht je er online minder goed uitzien en hij wil alsnóg met je afspreken dan kan het alleen maar meevallen.
Nou mijn ervaring is dat je iemand die op t oog niet leuk is of niet je type in t echt met een bepaald charisma of iets anders toch heel leuk kan zujn
where ever you go, go with your heart
dianaf schreef:
23-04-2021 14:36
To, als je niet wilt, hoef je niet hè. Als je niet op zoek bent naar een vriendschap of gewoon er geen zin in heeft, laat je dan niet overhalen om het toch maar te doen, ook al heb je geen zin.
Heb nog een paar keer naar zijn foto gekeken en hem berichtje gestuurd dat ik van verder contact afzie. Hij waardeerde mijn eerlijkheid.

Nu weer verder kijken.
Video bellen is ook niet echt mijn ding.
Maar wel eens dat het dan in het echt alleen maar kan meevallen, of juist niet natuurlijk :-)
Charisma maakt iemand idd aantrekkelijk. Ken er wel een paar, die ik op straat voorbij zou lopen maar die hebben een bepaald iets overzich, dat ze toch aantrekkelijk zijn.
Metallover schreef:
23-04-2021 14:47
Hahaha! Ik sinds corona en veel Zoom meetings geïnvesteerd in een flatterende lamp :proud:
Bovendien, mocht je er online minder goed uitzien en hij wil alsnóg met je afspreken dan kan het alleen maar meevallen.
Sterker nog, hij zou me niet eens herkennen :O Het erge is ook nog dat tijdens het videobellen het beeld ineens bevroor op een zeer onflatteus moment en ik kreeg het niet weg. 'k Heb de batterij moeten verwijderen om die ongewenste 'screensaver' op zwart te laten gaan.
Maar de volgende ochtend texte hij mij met 'goodmorning beautiful' hahahaha.
Afspreken in het echt wordt moeilijk helaas, hij woont 6.200 km bij mij vandaan en we hebben 'ruzie'.
JonathanStrange schreef:
23-04-2021 13:24
X-D

:mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Henk-en-Roelie schreef:
23-04-2021 13:52
Wat heeft die man met eerlijkheid te maken als ze elkaar toch nooit meer zien. Zo'n deukje in het ego veroorzaken hoeft niet, dat valt prima op een nette manier te omzeilen.
Precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
VANTA schreef:
23-04-2021 14:12
Waarvan dan wel? :rofl:
:rofl:
"Ik vind je niet aantrekkelijk, je hebt te veel een pensje lelijk hoofd voor mijn smaak. Maar verder vind ik je wel heel aardig dus we kunnen gewoon verder chatten."

Ik heb in een ander topic geleerd dat er vrouwen zijn die dit 'gewoon' als feedback terugsturen via de chat.
Echt?! Dat is wel heel bot.
Daveotion schreef:
23-04-2021 15:21
"Ik vind je niet aantrekkelijk, je hebt te veel een pensje lelijk hoofd voor mijn smaak. Maar verder vind ik je wel heel aardig dus we kunnen gewoon verder chatten."

Ik heb in een ander topic geleerd dat er vrouwen zijn die dit 'gewoon' als feedback terugsturen via de chat.
Gekke Ans deed dat. Niet vrouwen.
Luci_Mster2 schreef:
23-04-2021 15:36
Gekke Ans deed dat. Niet vrouwen.
Das waar, het was er maar eentje. Maar toch, het gebeurt. @(
Hé, Kees. Ik ben gisteren op een feestje een leuke man tegengekomen. Hierdoor wil ik het hierbij laten.

Heeft hij nog alle gelegenheid om te fiepen over dat je een wappie bent, waardoor zijne gootje heerlijk onbeschadigd kan blijven (of in ieder geval niet nog meer beschadigd).
missy-81 schreef:
23-04-2021 14:56
Heb nog een paar keer naar zijn foto gekeken en hem berichtje gestuurd dat ik van verder contact afzie. Hij waardeerde mijn eerlijkheid.

Nu weer verder kijken.
Prima oplossing. :hyper:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Pracht onderdeel voor een soap. Vrouw ziet foto van man op date-site. Vrouw niet onder indruk van foto, dus zegt af. Later komt vrouw de man toch toevallig via via in het ect tegen, en ze krijgt toch spijt. Maar ja dan is hij al met haar vriendin.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
23-04-2021 17:14
Pracht onderdeel voor een soap. Vrouw ziet foto van man op date-site. Vrouw niet onder indruk van foto, dus zegt af. Later komt vrouw de man toch toevallig via via in het ect tegen, en ze krijgt toch spijt. Maar ja dan is hij al met haar vriendin.
Waarom spijt? Ik zie zo vaak foto’s van vrouwen waarvan ik zeker weet dat ik er geen fysieke aantrekking bij ga voelen.

De op komt ook niet over alsof ze twijfelt, maar gewoon een keiharde nee.
DS1971 schreef:
23-04-2021 17:33
Waarom spijt? Ik zie zo vaak foto’s van vrouwen waarvan ik zeker weet dat ik er geen fysieke aantrekking bij ga voelen.

De op komt ook niet over alsof ze twijfelt, maar gewoon een keiharde nee.
Ik maakte er een soap van he, TO niet ;)
Gewoon beetje uit meligheid
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Henk-en-Roelie schreef:
23-04-2021 12:57
Ja moeilijke.

Hey Freek, ik vond het erg leuk om met je te appen maar ik zie toch af van verder contact. Ik mis de vonk.
Je mist de Freek vonk :biggrin:
Skawa schreef:
23-04-2021 14:51
Nou mijn ervaring is dat je iemand die op t oog niet leuk is of niet je type in t echt met een bepaald charisma of iets anders toch heel leuk kan zujn

Maar waarom zou je nog willen kijken hoe hij in het echt is? Date jij met iedere man? Want iedereen kan in het echt leuker zijn toch?
Henk-en-Roelie schreef:
23-04-2021 12:57
Ja moeilijke.

Hey Freek, ik vond het erg leuk om met je te appen maar ik zie toch af van verder contact. Ik mis de vonk.

Hahaha!
Met hem zou ik best op date gaan trouwens
Of je zegt dat je een oude vriend bent tegenkomen en daarmee op date gaat.
'Henk, het begon als een sprookje maar de sleur kickt in en we zijn uit elkaar gegroeid. De vlinders sterven in mijn schoot.'
Of zeg het met Marco:
"Hoe vertel je iemand
Dat de aarde niet meer rond is
Dat de vogels niet meer vliegen
En de zon niet langer schijnt
Hoe vertel ik jou
Dat 't leven dat je leefde
En de liefde die je voelde
Binnenkort verdwijnt
Je raakt me kwijt"
Lorrelies schreef:
23-04-2021 13:17
Ik zie dat anders, als je elkaar nog niet gezien hebt. Je hoeft niet alles leuk te vinden en sommige dingen passen nou eenmaal niet bij je.
Ik ben wel eens aangesproken door een kerel met een peuk tussen zijn tanden , vol tatoeages bril halverwege zijn voorhoofd en een vechthond ernaast.
Nou gezien je foto’s ben je echt type niet.... niks hard of gevoelloos aan
Dan zeg je dat al vrij snel. TO heeft erg leuk contact en komt er nu achter dat ze het toch niets vind. Dat moet wel een beetje verpakt worden om het netjes af te handelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven