word ik bespeeld of is dit echt?

26-04-2021 16:02 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik ben sinds kort weer single en zit eigenlijk midden in het verwerken hiervan.

Nu duikt er een kennis de hoek om, een man.
Al pakweg 5 jaar zijn we bevriend, en zien elkaar af en toe. Er hing wel altijd een beetje een flirterige sfeer, maar ik dacht er niet teveel van.
sinds een jaar ging hij wat meer contact zoeken en ook gaf hij toe iets voor me te voelen (vlinders, kriebels). Ik ben daar niet op ingegaan omdat ik bezet was en hij ook.
Nu weet hij dat ik single ben en sindsdien is hij meer contact aan het zoeken. Maar als we af willen spreken gaat het moeizaam en soms appt hij echt dagenlang of wekenlang niet terug.
Ook hadden we eindelijk een afspraak staan en die heeft hij om vage reden afgezegd. Maar vervolgens appt hij wel weer met een sorry en zegt hij echt snel langs te komen, maar dan een week later hoor ik niks meer.
Ik ben zelf gewoon benieuwd hoe het zal zijn als we elkaar weer zien, hij zegt dit erg graag te willen maar heeft het gevoel nu 100 ballen hoog te moeten houden. Als we elkaar zien ga ik er niet meteen iets mee doen want EN ik ben net single en hij heeft een relatie. zijn relatie loopt slecht zegt hij en ze willen uit elkaar. Ik ben nog verdrietig van de vorige relatie. Moet ik deze man vertrouwen of hem weren? Want ik kan dus niet goed aanvoelen of hij me bespeeld en een affaire wil of echt oprecht iets wil opbouwen of kijken of dat kan (zijn woorden).
Hij heeft nog steeds een relatie.
Je word dus bespeeld.
Einde verhaal.
Hij heeft dus nog een relatie? Dan hoort hij helemaal niet met jou af te spreken. Niet te vertrouwen dus. Lijkt mij echt een appeltje eitje.
Hij is zijn nieuwe schoenen aan het inlopen voor hij zijn oude paar wegflikkert. Ik zou er niet aan beginnen. Laat hem maar terugkomen als hij single is.
Carla_mi schreef:
26-04-2021 16:02
Ik ben zelf gewoon benieuwd hoe het zal zijn als we elkaar weer zien, hij zegt dit erg graag te willen maar heeft het gevoel nu 100 ballen hoog te moeten houden.
Deze verwijs ik zonder meer naar het kutsmoezencrematorium.

Zo te lezen vindt dit heerschap een beetje virtuele aandacht wel leuk en that's it.
Lekker laten gaan.
.
Jij bent net single en je verdriet nog aan het verwerken.
Hij heeft nog een relatie.
Waarom zou je met hem af willen spreken?
Die man is bezet. En dat de relatie slecht zou lopen dat ze uit elkaar willen is een smoes met een heel lange baard. Laat jezelf niet kwetsen. Laat hem eerst maar eens zijn relatie fatsoenlijk eindigen en zorg jij eens dat je zelf ook alles goed op een rij hebt. Er is niks mis mee om eens een tijdje alleen te zijn he, je relatie is nog maar net over.
Enne, als hij als bezette man nu al met je flirt dan snap je toch ook wel dat hij bij een volgende relatie hetzelfde gedrag zal laten zien?
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 26-04-2021 16:07
16.59% gewijzigd
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
1: je geeft zelf aan dat je nog een en ander te verwerken hebt.

2: hij heeft een relatie. Als hij echt zo ongelukkig was, was hij single.

3: hij speelt met je: afstoten en aantrekken.

Op alle fronten: RUN!
Carpe Diem!
Hij zit in een slechte relatie ( sleur vanwege corona?) En gooit een balletje bij je op. Ik kan je vertellen dat er nu veel bezette mannen op datingapps zitten en die zoeken dus,geen relatie, maar afleiding. Jouw kennis is er dus ook zo eentje. Het feit dat hij er niet echt moeite voor wil doen zegt alles. Hij is bezet, en jij bent net single. Conclusie lijkt me simpel.
Hij vindt het leuk om wat aandacht van jou te krijgen. En hij zit in een relatie. Ja, je wordt bespeeld.
nessemeisje schreef:
26-04-2021 16:05
Hij is zijn nieuwe schoenen aan het inlopen voor hij zijn oude paar wegflikkert. Ik zou er niet aan beginnen. Laat hem maar terugkomen als hij single is.
Dit, laat hem eerst maar zijn relatie beëindigen en zijn zaakjes regelen dan kun jij ook nog een tijdje herstellen van je oude relatie en dan kijken hoe of wat, dit lijkt me anders geen gezond begin, straks heb je nog meer (weer) verdriet te verwerken daar zit je toch niet op te wachten
Hij wil je voor een keertje. Toe je nog een relatie had was dat spannend. Nu ben je tricky want als je hem verlinkt bij zijn vrouw/vriendin heeft hij een probleem.

Waarom wil jij een man die flirt en wil afspreken terwijl hij in een relatie zit?
Als hij je zo leuk vindt en het gaat toch slecht met zijn relatie kan hij die eerst verbreken.
Huiskwijt65 schreef:
26-04-2021 16:12
Hij wil je voor een keertje. Toe je nog een relatie had was dat spannend. Nu ben je tricky want als je hem verlinkt bij zijn vrouw/vriendin heeft hij een probleem.
Dat idd!
Jij hebt nu niks meer te verliezen
Dus als hij nu met jou vreemdgaat en jij wilt op een gegeven moment meer, dan kun jij lastig worden en dreigen het aan zijn vrouw te vertellen.
Toen jij zelf nog een relatie had, had hij dezelfde stok om mee terug te slaan

maar heel eerlijk: dit klinkt sowieso niet echt al een leuke man waar je gelukkig mee gaat worden.
Kies lekker voor jezelf
Wat is er precies zo leuk aan dit exemplaar dat je er al dat gedoe voor over hebt?
Wanneer je verdriet hebt en dat nog aan het verwerken bent dan ben je kwetsbaarder. Dat uit zich er soms in dat je ook gevoeliger bent voor mooie praatjes. Zoals je het hier omschrijft is dat een beetje de valkuil waar je in aan het lopen bent.

Deze man heeft een relatie. Zelfs als hij die vanmiddag verbreekt is het hoogst haalbare voor jullie samen uithuilen en schuilen bij elkaar. Als hij de relatie niet verbreekt loop je het risico jezelf mee te laten sleuren in affaire die op korte termijn misschien troostrijk is, maar op lange termijn je eigenwaarde aan zal tasten.

Linksom of rechtsom is de timing gewoon niet gunstig voor jullie op dit moment. Laat hem los, laat het verwateren en wellicht kruisen jullie paden in de toekomst opnieuw maar dan op een moment dat jullie alle twee je handen vrij hebben voor een nieuw begin.
Waarom zou je uberhaubt daar je vingers aan branden. Hij zit nog in een relatie?. Die slechte relatie is zo'n cliché :-D vooral niet op ingaan dus
Je weet in ieder geval dat hij er geen enkele moeite mee heeft om een andere vrouw te benaderen tijdens zijn relatie.

Is het echt? Is wat echt? Is hij echt onbetrouwbaar, bedoel je?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij zegt tegen jou dat hij vlinders heeft. Zoekt contact met je. Wil zelfs met je afspreken.

'Klein detail' is dat hij een relatie heeft die blijkbaar te leuk is om hem te beëindigen. Anders had hij hem niet.

Waarom precies vraag je je überhaupt nog af of je zo iemand moet vertrouwen?
To, waarom wil jij afspreken met iemand die niet single is?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als hij een relatie heeft zou ik niet afspreken met andere bedoelingen dan vriendschap. Of beter misschien helemaal niet.

Mogelijk voor de hand liggend scenario: Wellicht dat er na een paar alcoholische drankjes toch wat gebeurt, jij wacht tot zijn relatie uit is en zit tot die tijd in de minnares rol. En je zult zien dat hij dat wel prima vindt en kiest uiteindelijk voor zijn eigen vriendin.
Je vraagt naar de bekende weg...
Hij heeft een relatie..... echt waarom moet je hier over nadenken?
Zelfs al wordt het wat met jou, wat naar mijn idee nooit goed kan gaan, op rokende puinhopen kun je niet bouwen, je weet dat hij dus terwijl hij in een relatie zit met andere aanpapt.
Dat doet hij dus ook als hij in een relatie met jou zou zijn....
Oftewel je weet op voorhand al dat het onbetrouwbare berenlul is.
Wat was je vraag ook alweer?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Ik denk dat hij zeker wil weten dat je hem niet gaat verlinken als hij je een keertje wil doen.
Lorrelies schreef:
26-04-2021 16:42
Hij heeft een relatie..... echt waarom moet je hier over nadenken?
Zelfs al wordt het wat met jou, wat naar mijn idee nooit goed kan gaan, op rokende puinhopen kun je niet bouwen, je weet dat hij dus terwijl hij in een relatie zit met andere aanpapt.
Dat doet hij dus ook als hij in een relatie met jou zou zijn....
Oftewel je weet op voorhand al dat het onbetrouwbare berenlul is.
Wat was je vraag ook alweer?

:rofl: Je leest hier ook iedere dag wel weer iets nieuws!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Wat is er beter dan een bezette man als rebound? Ik zou het niet weten, je bent allebei rebound en dus gelijkwaardig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven