Man niet te peilen [Geen OP]

dinsdag 27 april 2021 om 18:55
Jij hebt al iemand, of kom je deze TO ook weer verdrijven?

dinsdag 27 april 2021 om 19:15
Ik ging ook het bos in maar dat zegt niets.

dinsdag 27 april 2021 om 19:23
Volgens mij ook met Erdo. Vraag me af wat ik nu van mezelf vind.

dinsdag 27 april 2021 om 20:22
Nou zo komt hij ook op mij over. Ook niet leuk hoe hij over je collega praat. Er zijn zat collega’s met een heel ander privé leven en hobby’s dan ikzelf heb. Dan kan je toch nog steeds gewoon normaal met ze omgaan. En als ze ervoor open staan gezellig of met een grapje. Dat hij voor kleine overleggen jou alleen wil spreken vind ik heel veelzeggend. Ik zou er ook niet meer in mee gaan de volgende keer (tenzij je op zijn avances in wil gaan natuurlijk)
dinsdag 27 april 2021 om 21:16
Heb je hier last van? Dan lijkt het me tijd voor een rustig gesprek met hem waarin je aangeeft van dat soort zinspelingen op affaires en ander gedoe echt niet gediend te zijn, en dat je verwacht dat dat stopt voordat hij er problemen mee krijgt. Eventueel aangevuld met dat jij uitkijkt naar een professionele, prettige samenwerking.
Als je er verder wel wat mee wil, daar heb ik geen tips voor...
Als je er verder wel wat mee wil, daar heb ik geen tips voor...
Heb lief, houd moed. Komt goed.

dinsdag 27 april 2021 om 21:24
Nee, het is niet mijn type. Ik vind zijn opmerkingen redelijk ongepast en reageer er ook niet op, maar snap niet waarom hij ze maakt en begin dus aan mijzelf te twijfelen of ik onbewust redenen geef tot het maken van..TheEvilQueen schreef: ↑27-04-2021 16:47Vind je hem leuk/aantrekkelijk? Of vind je zijn opmerkingen vervelend?

dinsdag 27 april 2021 om 21:26
Ik vind het ook niet grappig, maar ik ken meer mensen met aparte humor.. vandaar.viva-amber schreef: ↑27-04-2021 17:09Wat snap je niet dan?
Ik kan het prima peilen maar ik zou dit gedrag dan ook niet accepteren. Ik had na foute opmerking 2 waarschijnlijk al gezegd dat ik e.a. liever gewoon zakelijk wil houden. Het is niet mijn manier van flirten en deze man komt vooral als een gefrusteerde bezette man over.
Wat is er grappig?

dinsdag 27 april 2021 om 21:45
Het gaat er mij meer om waarom je zulke opmerkingen maakt? Dus vindt hij zichzelf grappig of bedoelt hij er meer mee. Ik geef er naar mijn idee geen aanleiding toe en vind het zelf een nare nasmaak geven aan goede gesprekken. Maar je hebt misschien wel gelijk dat ik er te veel aandacht aanbesteed.Surebaby schreef: ↑27-04-2021 17:53Juist!
Het is toch helemaal niet boeiend wat hij wil.
Ik vind het wel opvallend dat je er zo mee bezig bent. Alsof je ergens op hoopt.
Ik zou dit onder 'gekke man met gekke opmerkingen' plaatsen en er nul aandacht aan besteden.
Die vruchtbare samenwerking komt wel vaker langs en dat gemekker over 'ik kan niet zeggen wat ik wil zeggen' is gewoon irritant, al was het george clooney 15 jaar terug.
Ze hebben in de us een benaming voor dames die andere dames moeten afkraken om zelf leuker gevonden te worden, 'pick me bitches' ik zou een beetje beledigd zijn als ik zou worden gezien als iemand die daar gevoelig voor is.
Ik snap het laatste gedeelte van je post niet? De collega waar hij niet zoveel mee heeft is ook een man.

dinsdag 27 april 2021 om 21:51
Vaak sta ik met mijn mond vol tanden en reageer ik met name niet. Maar dat tweede kan ik wel proberen als hij het weer doet of inderdaad zoals een andere forummer zegt zeggen dat ik er niet van gediend ben.Kokosnootaap schreef: ↑27-04-2021 16:54Vreemde opmerkingen, probeer daar direct of scherp op te reageren. Of vraag wat hij bedoelt.
Of laat het zo.
Mijn eerste ingeving na het lezen van je bericht en je vraag: wat je hiermee moet? Niks.

dinsdag 27 april 2021 om 21:55
Gordijntje_73 schreef: ↑27-04-2021 21:47Lijkt mij een totaal overbodige vraag. Wat draag je normaal gesproken op je werk?
Ligt er aan waar je werkt. Sommige kleding kan mannen triggeren. Dat geldt ook voor bepaald gedrag.

dinsdag 27 april 2021 om 22:21
Of puzzels kijken, in de kelder

dinsdag 27 april 2021 om 23:08
Heb je een punt, maar ik geloof niet dat het in dit geval van toepassing is. Qua kleding is het zo casual als het maar kan.In_Tenebris schreef: ↑27-04-2021 21:55Ligt er aan waar je werkt. Sommige kleding kan mannen triggeren. Dat geldt ook voor bepaald gedrag.