Man niet te peilen [Geen OP]

27-04-2021 13:42 108 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2021 12:31
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wanneer hij zegt dat je niet zo zakelijk moet doen, dan zou ik wel aangeven dat jij de relatie graag strict professioneel wil houden en dat jij er dus vanuit gaat dat hij die wens zal respecteren. Hij heeft overal een jolige opmerkingen op, maar hij kan ook gewoon zijn bek wat meer houden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gordijntje_73 schreef:
28-04-2021 02:29
Waarom denk je dat?
Omdat je niet van je afbijt als je iets niet bevalt. Een beetje meer weerbaar gedrag graag.
alongwiththesunshine schreef:
28-04-2021 07:13
Negeer zulke domme reacties aub, TO. Babbeleo misbruikt je topic alleen maar voor z'n eigen vermaak.
Jankert
babbeleo schreef:
28-04-2021 21:51
Omdat je niet van je afbijt als je iets niet bevalt. Een beetje meer weerbaar gedrag graag.
Victim blaming
wij slapen nooit.
babbeleo schreef:
28-04-2021 21:52
Jankert
Als je niet de meest empathische persoon bent kun je topics als deze beter passeren, aangezien uit je reacties blijkt dat je het psychologische proces achter zulke opmerkingen en de houding van TO totaal niet begrijpt/ziet. Dus dan is het vrij vervelend om een TO met die onkunde lastig te vallen.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 30-04-2021 11:54
60.64% gewijzigd
wij slapen nooit.
dubbel
wij slapen nooit.
Gordijntje_73 schreef:
28-04-2021 16:54
Bedankt voor alle reacties. Fijn om te horen dat het niet raar is dat ik ging twijfelen aan mijzelf of ik het wel goed gehoord had of dat ik er aanleiding toe gaf. Ik ga er toch meer op letten wat ik zeg, gewoon voor het geval dat. Als hij weer een dubbelzinnige opmerking maakt is de eerste stap toch echt zeggen dat ik er niet van gediend ben. Om nou gelijk naar mijn leidinggevende te stappen zonder hem er eerst op aan te spreken vind ik niet zo netjes. Blijft hij doorgaan dan wordt het een ander verhaal.
Heel lief maar echt hij misdraagt zich. Dit is gewoon echt niet oke en jij hebt er terecht last van.
Gordijntje_73 schreef:
28-04-2021 16:54
Bedankt voor alle reacties. Fijn om te horen dat het niet raar is dat ik ging twijfelen aan mijzelf Als hij weer een dubbelzinnige opmerking maakt is de eerste stap toch echt zeggen dat ik er niet van gediend ben.

IK zie dat je je OP weggehaald hebt en op zich was dat niet nodig geweest, en is dat jammer voor mensen die met hetzelfde probleem te maken hebben, Dit soort types lopen er genoeg rond. Jij bent dus niet raar. Het verwarrende zit ´m in het feit dat er nogal wat dingen door elkaar lopen in dit soort gevallen. Aan de ene kant zakelijk goed en een contact wat er nu eenmaal is, aan de andere kant een beetje mixen met wat persoonlijke zaken en ondertussen de grenzen opzoeken. Moeilijk waarschijnlijk om een vinger op te leggen. Het gevoel dat je er aan overhoudt is bepalend denk ik en in jouw geval voelt het dus niet goed.

Goed dus om er iets van te zeggen, maar dit klinkt ls een type met een weerwoord. Hij zal het bagatelliseren misschien en jij ziet dingen die er niet zijn. Wat je dus moet doen is je voorbereiden op dit moment ( dat komt beslist ) en bedenken hoe je reageert als dat gebeurt. Dan kom je ad rem over en dat vinden types die mensen overdonderen ( doet hij! ) lastig. Als hij met een weerwoord komt gelijk onderbreken. Heel simpel ook, als jij een situatie als onaangenaam ervaart is het niet aan een ander om te zeggen dat je je vergist. Als jij dat zo ervaart heeft hij zich gewoon aan te passen. Ik weet bijna zeker dat meer mensen deze man als vervelend ervaren en dat hij dat ook bij andere vrouwen doet.

Dat je hier een topic over opent geeft al aan dat dat misschien niet makkelijk zal zijn om assertief te reageren. Prent jezelf daarom goed in wat hij eigenlijk doet, het denkt dit te kunnen maken bij jou, dat doet hij vast niet bij een heel mondig iemand. Mocht het niet werken als je dit zegt zou ik me totaal niet schuldig voelen om dit op te spelen. Het is gewoon zo simpel dat zijn gedrag niet normaal is en geen fatsoenlijk bedrijf moet dit accepteren. Aan hem de keus.

Heel veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven