Accommodatie Zeeland bij strand en winkels

zaterdag 15 mei 2021 om 14:00
Járen geleden ging ik als kind naar Zeeland op vakantie. Al jaren roep ik dat ik er ooit weer heen wil. Ik heb voornamelijk herinneringen aan die palen die vanaf het strand de zee in lopen.
Als kind vond ik dat geweldig.
Wie heeft er tips voor een hotel/appartement/Airbnb voor 2 personen in de buurt van winkels en heel dichtbij het strand?
Ik heb namelijk geen flauw idee welke plaatsen een beetje leuk zijn. Gezien we flink wat uren moeten rijden, wil ik wel waar voor m’n geld.
Budget: maximaal €175 per nacht.

Wie heeft er tips voor een hotel/appartement/Airbnb voor 2 personen in de buurt van winkels en heel dichtbij het strand?
Ik heb namelijk geen flauw idee welke plaatsen een beetje leuk zijn. Gezien we flink wat uren moeten rijden, wil ik wel waar voor m’n geld.

Budget: maximaal €175 per nacht.

zaterdag 15 mei 2021 om 14:07
Accomodatie moet je zelf even zoeken maar leuk is vooral Walcheren. De kustlijn is prachtig met hoge duinen en je kunt er overal wandelen en fietsen. Domburg, Westkapelle, Zoutelande, allemaal de moeite waard.
Voor winkels en sfeer van de oude stad zou ik naar Middelburg gaan.
Nog sfeervoller: Veere. Een nostalgisch stadje met mooie stadswallen en een heleboel zeilboten en andere vaartuigen om naar te kijken.
De lange boulevard van Vlissingen is ook mooi. Je kunt daar ook naar het beloodsen van de grote schepen kijken aan de Koopmanshaven. (bij standbeeld van Michiel de Ruijter).
Voor winkels en sfeer van de oude stad zou ik naar Middelburg gaan.
Nog sfeervoller: Veere. Een nostalgisch stadje met mooie stadswallen en een heleboel zeilboten en andere vaartuigen om naar te kijken.
De lange boulevard van Vlissingen is ook mooi. Je kunt daar ook naar het beloodsen van de grote schepen kijken aan de Koopmanshaven. (bij standbeeld van Michiel de Ruijter).
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 15-05-2021 14:11
12.15% gewijzigd
zaterdag 15 mei 2021 om 14:11
zaterdag 15 mei 2021 om 16:23
zaterdag 15 mei 2021 om 16:43
Hier ben ik laatst geweest, mooi hotel! Heeft zelfs een buitenzwembad.

zaterdag 15 mei 2021 om 18:11
Ik ben hier een aantal jaar geleden geweest in Zoutelande:
https://www.duinhotelzomerlust.nl/nl/
Was toen helemaal prima. Strand en centrum(pje) vlakbij, palen zijn er ook
(heel irritant als je aan het paardrijden bent
)
https://www.duinhotelzomerlust.nl/nl/
Was toen helemaal prima. Strand en centrum(pje) vlakbij, palen zijn er ook

zaterdag 15 mei 2021 om 19:48
Domburg staat bekend als een vrij dure badplaats dus ik ben bang dat de prijzen hoog zullen zijn. Zeker nu iedereen in NL op vakantie wil.

zondag 16 mei 2021 om 12:27
Maar het buitenland gaat weer langzaam open voor toeristen, dus dat kan nog wel eens gaan veranderen binnenkort. Zei ze hoopvolherfstappeltaart schreef: ↑15-05-2021 19:48Domburg staat bekend als een vrij dure badplaats dus ik ben bang dat de prijzen hoog zullen zijn. Zeker nu iedereen in NL op vakantie wil.

zondag 16 mei 2021 om 13:21
Rondstruiner schreef: ↑16-05-2021 12:27Maar het buitenland gaat weer langzaam open voor toeristen, dus dat kan nog wel eens gaan veranderen binnenkort. Zei ze hoopvol![]()
Hahahaha laten we het hopen

zondag 16 mei 2021 om 13:34
Hartstikke leuk. Veel plezier.Dopperfles schreef: ↑16-05-2021 13:22We hebben inmiddels een aantal leuke Airbnb's gevonden in Zoutelande. Nu nog een keuze maken.![]()
zondag 16 mei 2021 om 13:48
Als ze nog vrij zijn zou ik niet te lang wachten met boeken. Zoutelande is zowat altijd vol.Dopperfles schreef: ↑16-05-2021 13:22We hebben inmiddels een aantal leuke Airbnb's gevonden in Zoutelande. Nu nog een keuze maken.![]()
Wij komen er zowat elk jaar als familie er op de camping staat.
maandag 17 mei 2021 om 12:57
Klopt helemaal! De kop van Schouwen is een groot natuurgebied. De mooiste stranden zijn er te vinden. Omdat de stranden erg groot zijn is het langer wandelen naar het water.fluttershy schreef: ↑15-05-2021 18:29Kijk ook eens naar Schouwen Duiveland, ook erg mooi.
Walcheren ook hoor, maar ze zijn het erg duur aan het maken.
Ook leuk is de Brouwersdam, alle watersporter worden er bedreven. Spectaculaire vergezichten met Kate surfers etc.