Vriend blijft me bedriegen.... Help!
maandag 24 mei 2021 om 23:26
Hoi hoi iedereen
Allereerst: plaats aub geen grove/zure reacties... T zit me al diep genoeg, ik wil gewoon wat advies/verhalen van mensen die ook zo’n dingen hebben meegemaakt.... En reacties als: ‘ga er gewoon van weg’ daar heb ik niet veel aan, want dit heb ik al veel geprobeerd....
Even een korte intro: mijn vriend en ik zijn bijna 4 jaar samen, ik zie hem enorm graag en hij me ook, we zouden alles voor elkaar over hebben, we zijn zo blij met elkaar, met de relatie en met ons seksleven ook (altijd goede seks, we blijven experimenteren,...)
Alle dingen die ik jullie nu ga vertellen ben ik trouwens zelf te weten gekomen, of via via. Hij heeft me dus nooit iets verteld.
In het begin van onze relatie heeft hij me 1x bedrogen met zijn ex: voorspel... Wat ik toen nog niet zo heel erg vond omdat ik snapte dat hij nog niet volledig over z’n ex was.
Na 4 maand heeft hij eens op een feestje gekust met een dame (op nieuwjaar...) vond ik wel heel erg want hij had haar verteld dat hij geen relatie had.
Dan is het even heel goed geweest (denk ik toch)? Maar sinds vorige zomer is hij van de ene dame naar het andere aan het gaan... Het is wel altijd via sociale media, hij heeft me na die twee keer nooit meer fysiek bedrogen.
Waar het eigenlijk op neerkomt; hij wil altijd aandacht van meisjes en gaat hier heel ver in. Iemand stuurt hem een volgerverzoek: hij begint te sturen en te vragen waarom ze hem wil volgen en bouwt daarop verder om een gesprek aan te gaan en na wat small talk gaat het altijd over seks en dat hij ze zou willen....
Hij stuurt op facebook ook naar random dames vriendschapverzoeken...
Hij liked oude foto’s om aandacht te kunnen krijgen...
Het is nu zeker al 6 keer geweest dat hij probeert bij meisjes en naar seks vraagt/naaktfoto’s/fantasieën verteld... Allemaal dingen die eigenlijk niet thuis horen in een relatie. Hij verwijderd dit ook allemaal voor mij en als hij bij mij is (ong 4/5 dagen per week) dan blokkeert hij de dame in kwestie zodat ik zeker niets door zou hebben. Hij doet dit denk ik echt voor aandacht, voor bevestiging, voor wat spanning.. Ik denk niet dat hij ooit zou durven afspreken met iemand maar ik vind dit ook bedriegen
Ik heb het hem al iedere keer vergeven maar na de laatste keer zit het me toch echt te ver. Ik weet niet wat ik moet doen.. Heeft iemand goede raad voor me? Ik weet dat het heel beknopt uitgelegd is en dat het lijkt alsof ik er licht over ga, maar geloof me ik heb hier al nachten van wakker gelegen....
Hoe maak je je vriend duidelijk dat het je te ver zit? Heeft iemand ook zo’n situatie meegemaakt en wat was de oplossing hiervoor? Wat doe je als je vriend zo veel aandacht nodig heeft? Waarom verwijdert hij alles en liegt hij erover? Wat kan je doen om dit gedrag te stoppen?
Ik wil niet uit elkaar gaan met hem en ik kan dit ook niet..
Allereerst: plaats aub geen grove/zure reacties... T zit me al diep genoeg, ik wil gewoon wat advies/verhalen van mensen die ook zo’n dingen hebben meegemaakt.... En reacties als: ‘ga er gewoon van weg’ daar heb ik niet veel aan, want dit heb ik al veel geprobeerd....
Even een korte intro: mijn vriend en ik zijn bijna 4 jaar samen, ik zie hem enorm graag en hij me ook, we zouden alles voor elkaar over hebben, we zijn zo blij met elkaar, met de relatie en met ons seksleven ook (altijd goede seks, we blijven experimenteren,...)
Alle dingen die ik jullie nu ga vertellen ben ik trouwens zelf te weten gekomen, of via via. Hij heeft me dus nooit iets verteld.
In het begin van onze relatie heeft hij me 1x bedrogen met zijn ex: voorspel... Wat ik toen nog niet zo heel erg vond omdat ik snapte dat hij nog niet volledig over z’n ex was.
Na 4 maand heeft hij eens op een feestje gekust met een dame (op nieuwjaar...) vond ik wel heel erg want hij had haar verteld dat hij geen relatie had.
Dan is het even heel goed geweest (denk ik toch)? Maar sinds vorige zomer is hij van de ene dame naar het andere aan het gaan... Het is wel altijd via sociale media, hij heeft me na die twee keer nooit meer fysiek bedrogen.
Waar het eigenlijk op neerkomt; hij wil altijd aandacht van meisjes en gaat hier heel ver in. Iemand stuurt hem een volgerverzoek: hij begint te sturen en te vragen waarom ze hem wil volgen en bouwt daarop verder om een gesprek aan te gaan en na wat small talk gaat het altijd over seks en dat hij ze zou willen....
Hij stuurt op facebook ook naar random dames vriendschapverzoeken...
Hij liked oude foto’s om aandacht te kunnen krijgen...
Het is nu zeker al 6 keer geweest dat hij probeert bij meisjes en naar seks vraagt/naaktfoto’s/fantasieën verteld... Allemaal dingen die eigenlijk niet thuis horen in een relatie. Hij verwijderd dit ook allemaal voor mij en als hij bij mij is (ong 4/5 dagen per week) dan blokkeert hij de dame in kwestie zodat ik zeker niets door zou hebben. Hij doet dit denk ik echt voor aandacht, voor bevestiging, voor wat spanning.. Ik denk niet dat hij ooit zou durven afspreken met iemand maar ik vind dit ook bedriegen
Ik heb het hem al iedere keer vergeven maar na de laatste keer zit het me toch echt te ver. Ik weet niet wat ik moet doen.. Heeft iemand goede raad voor me? Ik weet dat het heel beknopt uitgelegd is en dat het lijkt alsof ik er licht over ga, maar geloof me ik heb hier al nachten van wakker gelegen....
Hoe maak je je vriend duidelijk dat het je te ver zit? Heeft iemand ook zo’n situatie meegemaakt en wat was de oplossing hiervoor? Wat doe je als je vriend zo veel aandacht nodig heeft? Waarom verwijdert hij alles en liegt hij erover? Wat kan je doen om dit gedrag te stoppen?
Ik wil niet uit elkaar gaan met hem en ik kan dit ook niet..
ouvre-tes-yeux wijzigde dit bericht op 24-05-2021 23:32
10.24% gewijzigd
maandag 24 mei 2021 om 23:53
Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...Borrelhap schreef: ↑24-05-2021 23:47Je krijgt hier ook advies. Alleen niet het advies waar je schijnbaar op hoopte.
En harteloos zou ik het niet noemen: elke forummer die hier iets heeft geplaatst is van mening dat jij meer waard bent. Dat jij beter verdient dan wat je nu krijgt. Maar jouw vriend gaat je dat niet geven.
Alles in mijn relatie is perfect, buiten het feit dat hij soms zo’n rare berichten stuurt naar andere vrouwen...
Ik vroeg me gewoon af of er nog mensen dit meegemaakt hebben... En of mensen advies hebben om ZIJN ogen open te laten gaan.
Ik ben me heel bewust van de situatie waar ik in zit en weet dat ik het beste zo snel mogelijk weg vlucht maar ik kan het niet. Ik zie hem te graag, vind hem te leuk en wil een toekomst met hem. We komen op elk vlak zo zo goed overeen en ik zie mezelf oud worden met hem.
Dit is echt het enige dat niet klopt in heel onze relatie en ik weet ook dat het puur voor aandacht is dat hij het doet. Niet omdat hij slecht van vel is

maandag 24 mei 2021 om 23:54
Als alles perfect is is zo’n klein iets toch geen probleem? Wederzijds respect is zo overgewaardeerd.Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...
Alles in mijn relatie is perfect, buiten het feit dat hij soms zo’n rare berichten stuurt naar andere vrouwen...
Ik vroeg me gewoon af of er nog mensen dit meegemaakt hebben... En of mensen advies hebben om ZIJN ogen open te laten gaan.
Ik ben me heel bewust van de situatie waar ik in zit en weet dat ik het beste zo snel mogelijk weg vlucht maar ik kan het niet. Ik zie hem te graag, vind hem te leuk en wil een toekomst met hem. We komen op elk vlak zo zo goed overeen en ik zie mezelf oud worden met hem.
Dit is echt het enige dat niet klopt in heel onze relatie en ik weet ook dat het puur voor aandacht is dat hij het doet. Niet omdat hij slecht van vel is
maandag 24 mei 2021 om 23:55
Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...
Er worden door heel veel mensen geen grappen gemaakt. Als alles perfect is en je met hem oud wil worden, rest je maar 1 ding: accepteren
maandag 24 mei 2021 om 23:57
Dit is het. Jouw verdriet hiervan is onvoldoende motivatie voor hem in er mee te stoppen.Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...
Jij wilt relatie niet stoppen dus dit is het. Een perfecte relatie met veel verdriet omdat hij je steeds bedriegt.
Klinkt geweldig! Veel geluk samen !
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
maandag 24 mei 2021 om 23:58
"Help, ik sta in het moeras en zink steeds dieper weg"!
Hier een touw, een plank, een hand...
"Nee, wil ik niet, jullie duwen me dieper in de modder..."
Echt niet, niemand kan (je leren) zwemmen in het moeras.
Er is een brug van hier naar daar, steek die over en je kunt weer ademen.
Zonder hem...
Zonder hem...
Alles sal reg kom
Nou niet miepen dan. Zit niks anders op, tot de dood u schijt in saecula saeculorumOuvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 24-05-2021 23:59
0.36% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Als je van jezelf accepteert dat jij niet bij hem weg KAN, zit er niks anders op dan accepteren dat hij niet trouw blijven KAN.Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53
Ik kan je wel vertellen wat er gebeurt als je hier mee doorgaat: iedere keer dat je erachter komt dat hij toch weer vreemdgaat, verlies je een stukje van jezelf, namelijk het stukje dat dit opnieuw accepteert en jouw laat stikken. Tevens verlies je iedere keer een stukje respect voor je vriend, die zich niet aan zijn woord kan (WIL) houden en jou als een voetveeg behandelt. En uiteindelijk ga je geloven dat je een voetveeg bent, want anders zou je vriend dit niet doen en op dat moment ben je jezelf helemaal kwijt.
Succes er mee.

maandag 24 mei 2021 om 23:59
De enige die jou geen respect toont is jouw vriend. Kun je dat niet inzien?Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...
Echt heel verdrietig om te lezen dat je een toekomst met hem wil en samen oud wil worden. Ik kan er met mijn kop niet bij gewoon.
Ik vind het ook uiterst dom en egoistisch van je als je zou besluiten om met dit figuur kinderen op de wereld te zetten.
dinsdag 25 mei 2021 om 00:01
Die vriend heeft het goed voor elkaar.
Een relatie van 4 jaar waarin hij aan zijn trekken komt wanneer hij wil en hij kan het nog buiten de deur zoeken ook want zijn vriendin vergeeft hem toch wel.
Je kan de adviezen hard en respectloos vinden maar de enige die respectloos is in dit verhaal is jouw vriend en je laat het gebeuren. Als jij dat wil dan is dat prima maar dan moet je ook accepteren dat hij niet te vertrouwen is.
Dus: accepteren en je mond houden (dus niet zeuren) of weggaan. Meer opties heb je niet.
Maar laten we eerlijk zijn, we praten waarschijnlijk toch tegen een muur. In zulke gevallen moet de persoon in kwestie nog 20x tegen de lamp lopen voordat er een lampje gaat branden. Ik hoop voor jou dat dit snel gebeurd.
Een relatie van 4 jaar waarin hij aan zijn trekken komt wanneer hij wil en hij kan het nog buiten de deur zoeken ook want zijn vriendin vergeeft hem toch wel.
Je kan de adviezen hard en respectloos vinden maar de enige die respectloos is in dit verhaal is jouw vriend en je laat het gebeuren. Als jij dat wil dan is dat prima maar dan moet je ook accepteren dat hij niet te vertrouwen is.
Dus: accepteren en je mond houden (dus niet zeuren) of weggaan. Meer opties heb je niet.
Maar laten we eerlijk zijn, we praten waarschijnlijk toch tegen een muur. In zulke gevallen moet de persoon in kwestie nog 20x tegen de lamp lopen voordat er een lampje gaat branden. Ik hoop voor jou dat dit snel gebeurd.

dinsdag 25 mei 2021 om 00:01
Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...
Je gaat zijn ogen niet openen. Dat wil hij namelijk helemaal niet.
Ik krijg het gevoel dat je niet veel ervaringen hebt met relaties en dat dit deze relatie je eerste echte relatie is. Klopt dit?
Want je laat je echt als een naief meisje door hem manipuleren. Hij is geen slachtoffer, hij maakt een bewuste keuze om met andere vrouwen contact te leggen.
En er zijn echt andere mannen met wie je 'ook' de perfecte relatie kan hebben, die niet vreemdgaan of je als stront behandelen.
Geloof me. Ik heb zo'n relatie gehad toen ik begin 20 was. Zeven jaar lang aan een dood paard getrokken. Was echt overtuigd dat hij De Ware was. Maar na 7 jaar was ik op, kreeg een burn out en heb toen voor mijn geluk gekozen.
Nu al jaren samen met een andere, lieve man die mij respecteert.
Dat gun ik jou ook, maar ik ben bang dat je zelf nog niet inziet hoe slecht deze man voor je is.
dinsdag 25 mei 2021 om 00:06
T spijt me werkelijk, TO, maar er lijkt iets fundamenteel mis in jouw denkwijze over hoe men met elkaar dient om te gaan in het leven en in relaties. En ik bedoel dit niet lullig of gemeen, maar ik denk dat je best wat baad kan hebben bij wat hulp hierin in de vorm van therapie.
Voordat je een leven met wie dan ook opbouwt, dien je goed inzicht te hebben in hoe deze dingen werken...
Voordat je een leven met wie dan ook opbouwt, dien je goed inzicht te hebben in hoe deze dingen werken...

dinsdag 25 mei 2021 om 00:10
Open even je eigen topic want dit leidt erg af van TO haar hulpvraag?Sharing* schreef: ↑24-05-2021 23:58"Help, ik sta in het moeras en zink steeds dieper weg"!
Zonder hem...

dinsdag 25 mei 2021 om 00:15