Vriend blijft me bedriegen.... Help!

24-05-2021 23:26 241 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi iedereen

Allereerst: plaats aub geen grove/zure reacties... T zit me al diep genoeg, ik wil gewoon wat advies/verhalen van mensen die ook zo’n dingen hebben meegemaakt.... En reacties als: ‘ga er gewoon van weg’ daar heb ik niet veel aan, want dit heb ik al veel geprobeerd....

Even een korte intro: mijn vriend en ik zijn bijna 4 jaar samen, ik zie hem enorm graag en hij me ook, we zouden alles voor elkaar over hebben, we zijn zo blij met elkaar, met de relatie en met ons seksleven ook (altijd goede seks, we blijven experimenteren,...)

Alle dingen die ik jullie nu ga vertellen ben ik trouwens zelf te weten gekomen, of via via. Hij heeft me dus nooit iets verteld.

In het begin van onze relatie heeft hij me 1x bedrogen met zijn ex: voorspel... Wat ik toen nog niet zo heel erg vond omdat ik snapte dat hij nog niet volledig over z’n ex was.

Na 4 maand heeft hij eens op een feestje gekust met een dame (op nieuwjaar...) vond ik wel heel erg want hij had haar verteld dat hij geen relatie had.

Dan is het even heel goed geweest (denk ik toch)? Maar sinds vorige zomer is hij van de ene dame naar het andere aan het gaan... Het is wel altijd via sociale media, hij heeft me na die twee keer nooit meer fysiek bedrogen.

Waar het eigenlijk op neerkomt; hij wil altijd aandacht van meisjes en gaat hier heel ver in. Iemand stuurt hem een volgerverzoek: hij begint te sturen en te vragen waarom ze hem wil volgen en bouwt daarop verder om een gesprek aan te gaan en na wat small talk gaat het altijd over seks en dat hij ze zou willen....
Hij stuurt op facebook ook naar random dames vriendschapverzoeken...
Hij liked oude foto’s om aandacht te kunnen krijgen...

Het is nu zeker al 6 keer geweest dat hij probeert bij meisjes en naar seks vraagt/naaktfoto’s/fantasieën verteld... Allemaal dingen die eigenlijk niet thuis horen in een relatie. Hij verwijderd dit ook allemaal voor mij en als hij bij mij is (ong 4/5 dagen per week) dan blokkeert hij de dame in kwestie zodat ik zeker niets door zou hebben. Hij doet dit denk ik echt voor aandacht, voor bevestiging, voor wat spanning.. Ik denk niet dat hij ooit zou durven afspreken met iemand maar ik vind dit ook bedriegen

Ik heb het hem al iedere keer vergeven maar na de laatste keer zit het me toch echt te ver. Ik weet niet wat ik moet doen.. Heeft iemand goede raad voor me? Ik weet dat het heel beknopt uitgelegd is en dat het lijkt alsof ik er licht over ga, maar geloof me ik heb hier al nachten van wakker gelegen....

Hoe maak je je vriend duidelijk dat het je te ver zit? Heeft iemand ook zo’n situatie meegemaakt en wat was de oplossing hiervoor? Wat doe je als je vriend zo veel aandacht nodig heeft? Waarom verwijdert hij alles en liegt hij erover? Wat kan je doen om dit gedrag te stoppen?

Ik wil niet uit elkaar gaan met hem en ik kan dit ook niet..
ouvre-tes-yeux wijzigde dit bericht op 24-05-2021 23:32
10.24% gewijzigd
Mumper schreef:
25-05-2021 00:10
Geeft niks, ik treed wel weer op als stem van de Rede
Fijn dat ik dat ik onder jouw hoede dan een beetje kan oefenen in serieuze topics zoals deze. Normaliter post ik alleen nutteloze dingen over kleding en kinky seks.
En realiseer je dat je jezelf, je hart aan hem verpacht. Je zal steeds verder breken en je gaat langzaam stuk.
Hierna zul je dan ook een eventuele goede man niet meer kunnen vertrouwen. Deze ervaringen van nu vergiftigen jouw kansen op een mooie toekomst met een goede vent.

En iets anders, zeer kostbaars dat je deze jongen nu geeft en laat wegsijpelen voor jezelf: tijd. Ik denk dat je nog een relatief jonge meid bent en al die jeugd en kostbare jaren gaan verloren in een zwart gat. Zo ontzettend zonde.
Hij kan je niet laten klaarkomen en jij durft hem dat niet te zeggen.

Ik zie niet wat er zo fantastich is aan deze relatie.

Echt TO, een zijn veel leukere mannen dan dit exemplaar. Zonde om hier je tijd mee te verdoen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Deze op maakt me echt verdrietig. Heb ook wel zoiets meegemaakt, maar bij ons draaide het altijd uit op knallende ruzie. Hij beloofde altijd te veranderen, kwam aan met cadeaus en etentjes en alles, maar ging daarna gewoon weer verder met liegen en bedriegen.
Ik dacht ook dat ik niet weg kon, want hij manipuleerde me zo hard dat ik geen eigen mening en vrienden meer over had. Alleen hem en dat liet hij me ook regelmatig weten.
Uiteindelijk nadat hij voor de zoveelste keer vreemd ging heb ik het uitgemaakt.
En bleek meer vrienden te hebben dan ik dacht, alleen hij had me wijs gemaakt dat iedereen om me heen slecht was en me niet moest.
Deze man kan je niet vertrouwen en is niet je ware, want als hij dat wel was, zou hij je graag gelukkig zien en stoppen met zijn gedrag.
Maar dat doet hij niet want de liefde komt alleen van jouw kant. Vraag me af in wat voor dingen hij allemaal nog meer niet eerlijk is, denk dat er een hele beerput open gaat als je je ogen open doet.
Dus mijn enige advies is, raap jezelf bij elkaar en stop met deze relatie, ook al doet het nu pijn. Daar word je alleen maar beter van.
Mumper schreef:
25-05-2021 00:10
Open even je eigen topic want dit leidt erg af van TO haar hulpvraag?
Vond het wel poëtisch, de grond in boren en moeras zoiets :idee:
Alles sal reg kom
Dit is gewoon zijn Liefdestaal.
EsterInside schreef:
25-05-2021 00:58
Dit is gewoon zijn Liefdestaal.
oeh dit is een goed boek TO, kan ik je aanraden.
Hij blijft het kennelijk doen. Gewoon praten helpt niet. Huilen zal je ook wel geprobeerd hebben. Nou ja, wat blijft er over. Hopen dat hij deze keer dan wel luistert? Of gewoon de andere kant op kijken, gebeurt ook, meer dan je denkt. Zelfrespect is ook maar een woord he?

Wat denk je van: "Nog één keer en ik stap op?". Moet je wel goed op blijven letten want stiekem is natuurlijk nóg spannender.
For whom the bell tolls
Ouvre-tes-yeux schreef:
24-05-2021 23:33
Hoe kunnen jullie nou allemaal zo’n harteloze reacties plaatsen??? Ik dacht dat dit een forum was waar je eerlijk op kon zijn en advies kreeg... Had niet verwacht dat iedereen me na 1 min de grond in zou boren

Lieve schat,

Ik heb het doorgaans niet op harteloze reacties van de even zo doorgaans (in samenstelling variërende) ‘vaste’ reaguurders. Maar constateer dat hen in deze, voor zover aanwezig, geen blaam treft.

Je OP rechtvaardigt geen andere reactie dan de vorenstaanden.

Geef die minkukel van je in vredesnaam z.s.m. een schop en verschuil je niet achter de ‘lelijke’ reacties op dit forum die i.c. mijns inziens volkomen terecht zijn.

Wegwezen met dat stuk verdriet/weggewaaid dakraam en niet van medeforummers verwachten dat je ze naar de mond praten, zoals je blijkens je OP wenst.

Wees ze ipv daarvan dankbaar voor het openen van je ogen, al wil je dat niet horen.

Sterkte en neem een wijs besluit.

:hug:
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Argentovivo lees jij altijd mee of krijg je een soort pushbericht als ergens een TO zich aangevallen voelt?
Mumper schreef:
25-05-2021 03:07
Argentovivo lees jij altijd mee of krijg je een soort pushbericht als ergens een TO zich aangevallen voelt?
Oh waar kan ik dat zelf aanzetten indien?
Daar ga ik best hard op n.l.
EsterInside schreef:
25-05-2021 03:27
Nee jij niet Ester!! jij neemt het niet serieus.
Er zijn zeker vrouwen die dit ook is overkomen. Je kunt anderen niet veranderen dus je hebt de keuze uit twee opties:

1. Je accepteert dat hij dit gedrag vertoont en negeert de uitstapjes. Je bent blij dat je zijn main chick bent en neemt er genoegen mee.
2. Je gaat bij hem weg.

Maak jezelf niet wijs dat hij hiermee gaat stoppen. Hij valt elke keer terug in dit gedrag en geeft er weinig om wat het veroorzaakt.
EsterInside schreef:
25-05-2021 03:27
Vroegah hadden we een H.R.S. Maar die heb ik al lang niet meer gezien.
Ouvre-tes-yeux schreef:
24-05-2021 23:47
Maar dat denkt hij ook... Zegt hij ook elke keer nadat zo iets is gebeurd. Jullie kunnen me nu allemaal heel scheef bekijken en me naïef vinden, maar ik geloof hem dan ook echt. En dan is het een maand of langer terug ok en dan komt er weer iets.. Hij wil ook echt veranderen en toont initiatieven om te veranderen maar t lukt hem dan uiteindelijk niet doordat hij zich laat meeslepen in het moment en met fantasieën.,,
Misschien moet je niet meer in zijn mooie praatjes trappen, maar hem beoordelen op zijn daden/hoe hij doet.

Hoe lang vertoont hij dit gedrag al? Al jaren? Dan gaat hij echt niet meer veranderen. Jij kan hem niet veranderen. Hij wil niet veranderen, soms zit dit in het aard van het beestje. Je weet in elk geval hoe de rest van je leven het er met hem uit ziet. Dit is realiteit, hopelijk zie je dit.

Dan is het aan jou de keuze: dit accepteren of weggaan. Als jij hier al jaren last van heb, dan kan je niets anders dan weggaan.

Echt ga bij hem weg, laat je niet gebruiken als een voetveeg.

En Romantiseer je hem niet er beetje? Er zijn echt leukere jongens!!!!’
Ouvre-tes-yeux schreef:
24-05-2021 23:53
Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...

Alles in mijn relatie is perfect, buiten het feit dat hij soms zo’n rare berichten stuurt naar andere vrouwen...

Ik vroeg me gewoon af of er nog mensen dit meegemaakt hebben... En of mensen advies hebben om ZIJN ogen open te laten gaan.

Ik ben me heel bewust van de situatie waar ik in zit en weet dat ik het beste zo snel mogelijk weg vlucht maar ik kan het niet. Ik zie hem te graag, vind hem te leuk en wil een toekomst met hem. We komen op elk vlak zo zo goed overeen en ik zie mezelf oud worden met hem.
Dit is echt het enige dat niet klopt in heel onze relatie en ik weet ook dat het puur voor aandacht is dat hij het doet. Niet omdat hij slecht van vel is

Oh wat een fijn topic om mee wakker te worden. Ik hou van romantische "en ze leefden nog lang en gelukkig verhaaltjes". En echt, dit klinkt als een relatie die ik ook wil. DE PERFECTE RELATIE. En als hij dan alleen maar naar anderen kijkt, met ze appt, met ze flirt en dat soort dingen, dan zegt ie sorry en dan is het weer goed hoor. Want hij wil het ECHT NIET!!!!! Maar ja, hij is man he, dus kan het niet zelf veranderen. Maar ik heb echt zo'n GEWELDIGE relatie! Ik hoef niet te faken tijdens seks, hij voelt me perfect aan, draagt me op handen, heeft alleen oog voor anderen, liegt, maar kan niet zonder me.... En ik niet zonder hem. En als het nu zo was als bij Lil Kleine en Jaimie, maar dat is het niet hoor. Het is bij ons echte liefde en het wel willen en niet kunnen....

En nu zonder roze bril:
"Toont niet veel respect vind ik..."

Weet je eigenlijk wel wat respect is? Want zo te lezen vind je het wel makkelijk om anderen van gebrek aan respect te beschuldigen, maar zie je niet dat je jezelf zo onwijs voorliegt en respectloos behandeld.
Hoe kun je van anderen respectvol gedrag naar jezelf verwachten als je je door je partner laat behandelen als een deurmat en je jezelf behandeld als tweederangs voetveeg?
In deze situatie is maar 1 ding respectvol en liefdevol om te doen: je spullen pakken, hulp zoeken en jezelf waarde geven. Al het andere dat je opschrijft of bedenkt is respectloos gedrag naar jezelf.
Wat lullig dat je er steeds zelf achter moet komen! Het lijkt wel of hij ergens bang voor is. Weet hij dat je sowieso van plan bent om bij hem te blijven omdat dit het enige is en het verder hartstikke goed gaat? Misschien moet je dat nog eens heel duidelijk maken. Dan kan hij er gewoon eerlijk over zijn en is het ook geen bedriegen meer.
Volgens mij zijn er twee opties:

1. open relatie; jullie zijn samen maar mogen ook met anderen zowel jij als hij.

2. Leg hem aan een ketting waarmee hij alleen tussen de slaapkamer en de keuken kan lopen. Pak zijn mobiel af en vernietig alle wifi in huis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
jouw probleem is dat je de enige juiste oplossing - een break up - niet kan accepteren.

dan ben je veroordeeld tot "de wal keert vanzelf het schip".

dat werkt op den duur even goed maar je maakt jezelf wel nodeloos klein en kwetsbaar daarmee.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
TO ik weet niet of je pb open staat, ik heb je een berichtje gestuurd.
Houd je taai :cheer2:
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 25-05-2021 06:53
86.41% gewijzigd
Je klinkt in mijn oren heel zielig en wanhopig, maar je houdt jezelf toch echt in deze situatie. Ik weet niet of je jezelf respecteert, maar jij bent het toch niet waard om zo behandeld te worden? Wat een lul. Ik zou vandaag nog weg zijn.

Je schrijft: En reacties als: ‘ga er gewoon van weg’ daar heb ik niet veel aan, want dit heb ik al veel geprobeerd....

Waarom kun je niet bij hem weg? Dit is echt je eigen keuze, ook al lijkt het niet makkelijk. Na een halfjaar kijk je erop terug en denk je 'my god waarom heb ik daar zo lang mee gewacht'.
Als je niet weg wil, dan leer je hier mee leven. Het is super simpel wat dat betreft.
TO

Alle forummers zijn achterlijk hoor

Je hebt gewoon een hele leuke vent

Accepteer dat nou gewoon

Groetjes 1873
Ouvre-tes-yeux schreef:
24-05-2021 23:53
Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...

Alles in mijn relatie is perfect, buiten het feit dat hij soms zo’n rare berichten stuurt naar andere vrouwen...

Ik vroeg me gewoon af of er nog mensen dit meegemaakt hebben... En of mensen advies hebben om ZIJN ogen open te laten gaan.

Ik ben me heel bewust van de situatie waar ik in zit en weet dat ik het beste zo snel mogelijk weg vlucht maar ik kan het niet. Ik zie hem te graag, vind hem te leuk en wil een toekomst met hem. We komen op elk vlak zo zo goed overeen en ik zie mezelf oud worden met hem.
Dit is echt het enige dat niet klopt in heel onze relatie en ik weet ook dat het puur voor aandacht is dat hij het doet. Niet omdat hij slecht van vel is
Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die dit zo meegemaakt hebben. Die hebben hun ex er al na de eerste keer uitgesodemieterd.

Jij vindt verder alles in jullie relatie perfect. Maar hoe dan? Trouw en respect naar elkaar zijn de belangrijkste relatie-peilers! En daar is in jullie relatie geen sprake van (van zijn kant uit) . Dit WIL je toch niet voor jezelf?!
Echt, uitmaken is even zuur maar de enige goede keuze!
angst voor verandering denk ik.

je ziet je toekomst op een bepaalde manier en het lijkt binnen bereik (hij moet alleen nog even veranderen) maar daarna (als hij het maar inziet) zal het perfect zijn.

helaas verandert niemand zijn persoonlijkheid voor jou.
als je dat inziet en accepteert dan ga je voortaan andere keuzen maken; je kiest dan geen rotte appels meer en de kans op succes wordt daarna veel groter.

"het leven is één grote reeks verandering" zong een oude artiest en hij had gelijk.

na je eerste correcte reactie daarop wordt het steeds makkelijker om nee te zeggen; daar kan je op vertrouwen. en je zal je steeds lekkerder over jezelf gaan voelen.
retrostar wijzigde dit bericht op 25-05-2021 07:14
0.45% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven