Vriend blijft me bedriegen.... Help!
maandag 24 mei 2021 om 23:26
Hoi hoi iedereen
Allereerst: plaats aub geen grove/zure reacties... T zit me al diep genoeg, ik wil gewoon wat advies/verhalen van mensen die ook zo’n dingen hebben meegemaakt.... En reacties als: ‘ga er gewoon van weg’ daar heb ik niet veel aan, want dit heb ik al veel geprobeerd....
Even een korte intro: mijn vriend en ik zijn bijna 4 jaar samen, ik zie hem enorm graag en hij me ook, we zouden alles voor elkaar over hebben, we zijn zo blij met elkaar, met de relatie en met ons seksleven ook (altijd goede seks, we blijven experimenteren,...)
Alle dingen die ik jullie nu ga vertellen ben ik trouwens zelf te weten gekomen, of via via. Hij heeft me dus nooit iets verteld.
In het begin van onze relatie heeft hij me 1x bedrogen met zijn ex: voorspel... Wat ik toen nog niet zo heel erg vond omdat ik snapte dat hij nog niet volledig over z’n ex was.
Na 4 maand heeft hij eens op een feestje gekust met een dame (op nieuwjaar...) vond ik wel heel erg want hij had haar verteld dat hij geen relatie had.
Dan is het even heel goed geweest (denk ik toch)? Maar sinds vorige zomer is hij van de ene dame naar het andere aan het gaan... Het is wel altijd via sociale media, hij heeft me na die twee keer nooit meer fysiek bedrogen.
Waar het eigenlijk op neerkomt; hij wil altijd aandacht van meisjes en gaat hier heel ver in. Iemand stuurt hem een volgerverzoek: hij begint te sturen en te vragen waarom ze hem wil volgen en bouwt daarop verder om een gesprek aan te gaan en na wat small talk gaat het altijd over seks en dat hij ze zou willen....
Hij stuurt op facebook ook naar random dames vriendschapverzoeken...
Hij liked oude foto’s om aandacht te kunnen krijgen...
Het is nu zeker al 6 keer geweest dat hij probeert bij meisjes en naar seks vraagt/naaktfoto’s/fantasieën verteld... Allemaal dingen die eigenlijk niet thuis horen in een relatie. Hij verwijderd dit ook allemaal voor mij en als hij bij mij is (ong 4/5 dagen per week) dan blokkeert hij de dame in kwestie zodat ik zeker niets door zou hebben. Hij doet dit denk ik echt voor aandacht, voor bevestiging, voor wat spanning.. Ik denk niet dat hij ooit zou durven afspreken met iemand maar ik vind dit ook bedriegen
Ik heb het hem al iedere keer vergeven maar na de laatste keer zit het me toch echt te ver. Ik weet niet wat ik moet doen.. Heeft iemand goede raad voor me? Ik weet dat het heel beknopt uitgelegd is en dat het lijkt alsof ik er licht over ga, maar geloof me ik heb hier al nachten van wakker gelegen....
Hoe maak je je vriend duidelijk dat het je te ver zit? Heeft iemand ook zo’n situatie meegemaakt en wat was de oplossing hiervoor? Wat doe je als je vriend zo veel aandacht nodig heeft? Waarom verwijdert hij alles en liegt hij erover? Wat kan je doen om dit gedrag te stoppen?
Ik wil niet uit elkaar gaan met hem en ik kan dit ook niet..
Allereerst: plaats aub geen grove/zure reacties... T zit me al diep genoeg, ik wil gewoon wat advies/verhalen van mensen die ook zo’n dingen hebben meegemaakt.... En reacties als: ‘ga er gewoon van weg’ daar heb ik niet veel aan, want dit heb ik al veel geprobeerd....
Even een korte intro: mijn vriend en ik zijn bijna 4 jaar samen, ik zie hem enorm graag en hij me ook, we zouden alles voor elkaar over hebben, we zijn zo blij met elkaar, met de relatie en met ons seksleven ook (altijd goede seks, we blijven experimenteren,...)
Alle dingen die ik jullie nu ga vertellen ben ik trouwens zelf te weten gekomen, of via via. Hij heeft me dus nooit iets verteld.
In het begin van onze relatie heeft hij me 1x bedrogen met zijn ex: voorspel... Wat ik toen nog niet zo heel erg vond omdat ik snapte dat hij nog niet volledig over z’n ex was.
Na 4 maand heeft hij eens op een feestje gekust met een dame (op nieuwjaar...) vond ik wel heel erg want hij had haar verteld dat hij geen relatie had.
Dan is het even heel goed geweest (denk ik toch)? Maar sinds vorige zomer is hij van de ene dame naar het andere aan het gaan... Het is wel altijd via sociale media, hij heeft me na die twee keer nooit meer fysiek bedrogen.
Waar het eigenlijk op neerkomt; hij wil altijd aandacht van meisjes en gaat hier heel ver in. Iemand stuurt hem een volgerverzoek: hij begint te sturen en te vragen waarom ze hem wil volgen en bouwt daarop verder om een gesprek aan te gaan en na wat small talk gaat het altijd over seks en dat hij ze zou willen....
Hij stuurt op facebook ook naar random dames vriendschapverzoeken...
Hij liked oude foto’s om aandacht te kunnen krijgen...
Het is nu zeker al 6 keer geweest dat hij probeert bij meisjes en naar seks vraagt/naaktfoto’s/fantasieën verteld... Allemaal dingen die eigenlijk niet thuis horen in een relatie. Hij verwijderd dit ook allemaal voor mij en als hij bij mij is (ong 4/5 dagen per week) dan blokkeert hij de dame in kwestie zodat ik zeker niets door zou hebben. Hij doet dit denk ik echt voor aandacht, voor bevestiging, voor wat spanning.. Ik denk niet dat hij ooit zou durven afspreken met iemand maar ik vind dit ook bedriegen
Ik heb het hem al iedere keer vergeven maar na de laatste keer zit het me toch echt te ver. Ik weet niet wat ik moet doen.. Heeft iemand goede raad voor me? Ik weet dat het heel beknopt uitgelegd is en dat het lijkt alsof ik er licht over ga, maar geloof me ik heb hier al nachten van wakker gelegen....
Hoe maak je je vriend duidelijk dat het je te ver zit? Heeft iemand ook zo’n situatie meegemaakt en wat was de oplossing hiervoor? Wat doe je als je vriend zo veel aandacht nodig heeft? Waarom verwijdert hij alles en liegt hij erover? Wat kan je doen om dit gedrag te stoppen?
Ik wil niet uit elkaar gaan met hem en ik kan dit ook niet..
ouvre-tes-yeux wijzigde dit bericht op 24-05-2021 23:32
10.24% gewijzigd
dinsdag 25 mei 2021 om 07:03
Dat is in de afgelopen 4 jaar nog niet gebeurt. Waarom denk je nog steeds dat dat ooit wel gaat gebeuren? Hij heeft geen respect voor je, anders zou hij dit niet doen. En jij hebt dan 2 keuzes. Dit accepteren en je er de rest van de relatie druk om maken. En continu met de angst rond lopen dat hij een ander tegen gaat komen met wie hij verder wil.Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...
Alles in mijn relatie is perfect, buiten het feit dat hij soms zo’n rare berichten stuurt naar andere vrouwen...
Ik vroeg me gewoon af of er nog mensen dit meegemaakt hebben... En of mensen advies hebben om ZIJN ogen open te laten gaan.
Ik ben me heel bewust van de situatie waar ik in zit en weet dat ik het beste zo snel mogelijk weg vlucht maar ik kan het niet. Ik zie hem te graag, vind hem te leuk en wil een toekomst met hem. We komen op elk vlak zo zo goed overeen en ik zie mezelf oud worden met hem.
Dit is echt het enige dat niet klopt in heel onze relatie en ik weet ook dat het puur voor aandacht is dat hij het doet. Niet omdat hij slecht van vel is
Of heel snel weg gaan bij deze persoon, want hij geeft geen reet om je. En dan kan je op zoek naar iemand waarmee de relatie wel echt perfect is.
Ik zou het wel weten!
dinsdag 25 mei 2021 om 07:08
Ga gewoon weg...
Een echte man of vrouw is transparant over zijn/haar wensen in een relatie en als hij/zij niet monogaam is, dan weet je dat vanaf dag 1 en daar kan je in een open relatie heel goede afspraken over maken... mits je een open relatie wil.
Een vreemgang(st)er is een liegbeest, niet integer en zadelt je mogelijk nog op met enge ziektes ook.
Is hij echt zo leuk of voel je je alleen geweldig tot hem aangetrokken (lees: lichamelijk verslaafd)?
Kennelijk hebben jullie helemaal niet zoveel voor elkaar over, want jij bent niet eerlijk naar hem over wat jij allemaal weet en hij is niet eerlijk naar jou. Als je echt wat anders wil doen dan de afgelopen 4 jaar, zou ik daar eerst mee beginnen.
Een echte man of vrouw is transparant over zijn/haar wensen in een relatie en als hij/zij niet monogaam is, dan weet je dat vanaf dag 1 en daar kan je in een open relatie heel goede afspraken over maken... mits je een open relatie wil.
Een vreemgang(st)er is een liegbeest, niet integer en zadelt je mogelijk nog op met enge ziektes ook.
Is hij echt zo leuk of voel je je alleen geweldig tot hem aangetrokken (lees: lichamelijk verslaafd)?
Kennelijk hebben jullie helemaal niet zoveel voor elkaar over, want jij bent niet eerlijk naar hem over wat jij allemaal weet en hij is niet eerlijk naar jou. Als je echt wat anders wil doen dan de afgelopen 4 jaar, zou ik daar eerst mee beginnen.
dinsdag 25 mei 2021 om 07:09

dinsdag 25 mei 2021 om 07:11
dinsdag 25 mei 2021 om 07:18
dinsdag 25 mei 2021 om 07:23
Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:26Hoe maak je je vriend duidelijk dat het je te ver zit? Heeft iemand ook zo’n situatie meegemaakt en wat was de oplossing hiervoor? Wat doe je als je vriend zo veel aandacht nodig heeft? Waarom verwijdert hij alles en liegt hij erover? Wat kan je doen om dit gedrag te stoppen?
Het is niet jouw verantwoordelijkheid om zijn schadelijke gedrag te veranderen. Hij gaat niet vreemd omdat jij de juiste tactiek nog niet hebt gevonden om hem te doen stoppen. Zijn gedrag is níet jouw schuld.
Híj kiest ervoor om vreemd te gaan. Hij kiest ervoor om jouw gevoelens hierover te negeren en te doen waar hij zin in heeft, ten koste van jou. Hij kiest ervoor om jou te kwetsen. Híj doet dit, niet jij.
Trap niet in de valkuil om te denken dat zijn negatieve kanten jouw falen zijn. Zijn negatieve kanten zijn zíjn falen. De enige verantwoordelijkheid die bij jou ligt is de keuze of je met zijn falen wil leven.
dinsdag 25 mei 2021 om 07:24
Ik vind dat je wel erg lullig doet naar je vriend hoor, hij kan er duidelijk niets aan doen dat hij zo is. Dus stop met hem aan zijn hoofd zeuren hierover en geniet van de heerlijke experimentele seks en alle andere perfectie.
Als je écht advies zoekt: ga naar je HA en laat je doorverwijzen, zoek hulp om uit deze situatie te komen en te begrijpen waarom je de dingen doet zoals je ze doet.
Als je écht advies zoekt: ga naar je HA en laat je doorverwijzen, zoek hulp om uit deze situatie te komen en te begrijpen waarom je de dingen doet zoals je ze doet.
dinsdag 25 mei 2021 om 07:28
Dan ben je echt heel naief.Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:33Hoe kunnen jullie nou allemaal zo’n harteloze reacties plaatsen??? Ik dacht dat dit een forum was waar je eerlijk op kon zijn en advies kreeg... Had niet verwacht dat iedereen me na 1 min de grond in zou boren

dinsdag 25 mei 2021 om 07:39
Nee? Genoeg mensen die alle idiote dingen die mannen doen de schuld van de vrouw vinden. ‘Mijn man doet niets in het huishouden.’ ‘Jouw schuld.’ ‘Mijn man zorgt niet voor de kinderen.’ ‘Jouw schuld.’ ‘Mijn man gaat vreemd.’ ‘Mijn schuld natuurlijk. Maar ik geef hem regelmatige experimentele seks, dus daar ligt het niet aan. Hoe kan ik hem dan stoppen?’
dinsdag 25 mei 2021 om 07:40
Het is wel altijd via sociale media, hij heeft me na die twee keer nooit meer fysiek bedrogen.
Denk je.
Want:
Succes met de liefde van je leven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 25 mei 2021 om 07:47
Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...
Alles in mijn relatie is perfect, buiten het feit dat hij soms zo’n rare berichten stuurt naar andere vrouwen...
Ik vroeg me gewoon af of er nog mensen dit meegemaakt hebben... En of mensen advies hebben om ZIJN ogen open te laten gaan.
Ik ben me heel bewust van de situatie waar ik in zit en weet dat ik het beste zo snel mogelijk weg vlucht maar ik kan het niet. Ik zie hem te graag, vind hem te leuk en wil een toekomst met hem. We komen op elk vlak zo zo goed overeen en ik zie mezelf oud worden met hem.
Dit is echt het enige dat niet klopt in heel onze relatie en ik weet ook dat het puur voor aandacht is dat hij het doet. Niet omdat hij slecht van vel is
Je kan een ander niet veranderen. En waarom zou hij? Hij heeft het toch mooi voor elkaar? Hij doet wat hij wil en waar hij behoefte aan heeft, en jij blijft het toch accepteren. Jij bent te graag bij hem en sputtert wel tegen, maar verder doe je niets.
Wanneer jij dit de ideale relatie vindt, accepteer zijn gedrag en focus op de leuke dingen. Vind jij zijn gedrag onacceptabel en vind jij dat je beter verdient, kom dan in actie. Accepteer zijn gedrag niet, stel grenzen en wanneer dit niet lukt, dan zou ik hem op straat zetten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover

dinsdag 25 mei 2021 om 07:57
Ook als het alleen voor de aandacht is gaat dit niet stoppen. Want jij zal hem in je eentje nooit die aandacht kunnen geven.Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...
Je kan zeggen ga van sociale media af maar hij vind dan vast een andere manier .
Er is een fijne lijn tussen online en daadwerkelijk wat doen ,kan zit erin dat hij dit ook al doet of gaat doen.
Je hebt weinig opties, of weg gaan of een open relatie.
Hij gaat het waarschijnlijk pas in zien als je weg bent .
Misschien therapie om z'n behoefte aan aandacht weg te nemen?

Maar jouw vraag is ook wel onmogelijk. Er zijn maar twee opties: accepteren of vertrekken uit de relatie. En je geeft vooraf aan dat je beiden niet wil…Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:33Hoe kunnen jullie nou allemaal zo’n harteloze reacties plaatsen??? Ik dacht dat dit een forum was waar je eerlijk op kon zijn en advies kreeg... Had niet verwacht dat iedereen me na 1 min de grond in zou boren
Jouw vriend gaat niet veranderen. Waarom zou hij? Jij accepteert het toch wel, dus dit is de dynamiek van jullie relatie geworden.
Ik vind het lullig voor je, maar er is maar 1 manier om hieruit te komen en dat is het besef dat deze man niet bij jou past en daar actie op ondernemen.
Dit. Hij weet dat je hem toch wel vergeeft.Zalmsnipper schreef: ↑25-05-2021 07:50Hij gaat niet veranderen. Jij wilt niet weg. Ik zie nog 1 oplossing: accepteren.
Jij noemt het een perfecte relatie op een "klein" dingetje na. Ik zou het zien als waardeloze relatie met af en toe fijne momenten.
dinsdag 25 mei 2021 om 07:59
Oh als het telkens een maandje goed gaat, dan is het een perfecte relatie.
Je kunt hem veranderen. Door weg te gaan en op je strepen re gaan staan. Maar dat doe en kun je niet dus doorgaan zoals nu. Gewoon accepteren dat hij meer aandacht heeft dan jij hem geeft. Ook accepteren dat hij op een gegeven moment de daad bij de berichtjes gaat voegen en accepteren dat je nooit met hem alleen in een relatie zit maar dat je zijn sitegeilertjes en neukertjes er bij moet nemen. Maar hey, wie zou dat nou niet doen in zo’n perfecte relatie waarin hij geen enkel respect voor je heeft. Hoeft ook niet, dat heb je ook niet voor jezelf.
Je kunt hem veranderen. Door weg te gaan en op je strepen re gaan staan. Maar dat doe en kun je niet dus doorgaan zoals nu. Gewoon accepteren dat hij meer aandacht heeft dan jij hem geeft. Ook accepteren dat hij op een gegeven moment de daad bij de berichtjes gaat voegen en accepteren dat je nooit met hem alleen in een relatie zit maar dat je zijn sitegeilertjes en neukertjes er bij moet nemen. Maar hey, wie zou dat nou niet doen in zo’n perfecte relatie waarin hij geen enkel respect voor je heeft. Hoeft ook niet, dat heb je ook niet voor jezelf.

dinsdag 25 mei 2021 om 08:00
Verkeerde inlog?Thalas schreef: ↑25-05-2021 07:39Nee? Genoeg mensen die alle idiote dingen die mannen doen de schuld van de vrouw vinden. ‘Mijn man doet niets in het huishouden.’ ‘Jouw schuld.’ ‘Mijn man zorgt niet voor de kinderen.’ ‘Jouw schuld.’ ‘Mijn man gaat vreemd.’ ‘Mijn schuld natuurlijk. Maar ik geef hem regelmatige experimentele seks, dus daar ligt het niet aan. Hoe kan ik hem dan stoppen?’
dinsdag 25 mei 2021 om 08:00
Een vriendin van mij heeft ook zo'n man. Zij heeft ervoor gekozen om te blijven, al meer dan 30 jaar.Ouvre-tes-yeux schreef: ↑24-05-2021 23:53Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...
Die man verandert niet. Jouw vriend verandert ook niet. Als ik kijk naar mijn vriendin, zou ik je niet aanraden om te blijven. Je vriend gaat het licht niet zien. Zijn gedrag heeft geen gevolgen verder dus hij gaat vrolijk door en jij accepteert het.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)