Vriend blijft me bedriegen.... Help!

24-05-2021 23:26 241 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi iedereen

Allereerst: plaats aub geen grove/zure reacties... T zit me al diep genoeg, ik wil gewoon wat advies/verhalen van mensen die ook zo’n dingen hebben meegemaakt.... En reacties als: ‘ga er gewoon van weg’ daar heb ik niet veel aan, want dit heb ik al veel geprobeerd....

Even een korte intro: mijn vriend en ik zijn bijna 4 jaar samen, ik zie hem enorm graag en hij me ook, we zouden alles voor elkaar over hebben, we zijn zo blij met elkaar, met de relatie en met ons seksleven ook (altijd goede seks, we blijven experimenteren,...)

Alle dingen die ik jullie nu ga vertellen ben ik trouwens zelf te weten gekomen, of via via. Hij heeft me dus nooit iets verteld.

In het begin van onze relatie heeft hij me 1x bedrogen met zijn ex: voorspel... Wat ik toen nog niet zo heel erg vond omdat ik snapte dat hij nog niet volledig over z’n ex was.

Na 4 maand heeft hij eens op een feestje gekust met een dame (op nieuwjaar...) vond ik wel heel erg want hij had haar verteld dat hij geen relatie had.

Dan is het even heel goed geweest (denk ik toch)? Maar sinds vorige zomer is hij van de ene dame naar het andere aan het gaan... Het is wel altijd via sociale media, hij heeft me na die twee keer nooit meer fysiek bedrogen.

Waar het eigenlijk op neerkomt; hij wil altijd aandacht van meisjes en gaat hier heel ver in. Iemand stuurt hem een volgerverzoek: hij begint te sturen en te vragen waarom ze hem wil volgen en bouwt daarop verder om een gesprek aan te gaan en na wat small talk gaat het altijd over seks en dat hij ze zou willen....
Hij stuurt op facebook ook naar random dames vriendschapverzoeken...
Hij liked oude foto’s om aandacht te kunnen krijgen...

Het is nu zeker al 6 keer geweest dat hij probeert bij meisjes en naar seks vraagt/naaktfoto’s/fantasieën verteld... Allemaal dingen die eigenlijk niet thuis horen in een relatie. Hij verwijderd dit ook allemaal voor mij en als hij bij mij is (ong 4/5 dagen per week) dan blokkeert hij de dame in kwestie zodat ik zeker niets door zou hebben. Hij doet dit denk ik echt voor aandacht, voor bevestiging, voor wat spanning.. Ik denk niet dat hij ooit zou durven afspreken met iemand maar ik vind dit ook bedriegen

Ik heb het hem al iedere keer vergeven maar na de laatste keer zit het me toch echt te ver. Ik weet niet wat ik moet doen.. Heeft iemand goede raad voor me? Ik weet dat het heel beknopt uitgelegd is en dat het lijkt alsof ik er licht over ga, maar geloof me ik heb hier al nachten van wakker gelegen....

Hoe maak je je vriend duidelijk dat het je te ver zit? Heeft iemand ook zo’n situatie meegemaakt en wat was de oplossing hiervoor? Wat doe je als je vriend zo veel aandacht nodig heeft? Waarom verwijdert hij alles en liegt hij erover? Wat kan je doen om dit gedrag te stoppen?

Ik wil niet uit elkaar gaan met hem en ik kan dit ook niet..
ouvre-tes-yeux wijzigde dit bericht op 24-05-2021 23:32
10.24% gewijzigd
Ik zou 100x liever alleen zijn dan met hem.
Ik vind het wel vreemd dat je in een ander topic aangeeft dat je niet bij hem klaarkomt en hier zegt dat je seksleven goed is.

Je hebt angst om alleen te zijn.

Hij heeft aandacht nodig van andere vrouwen en zal daar steeds verder in gaan als hij nu niet ook al fysiek vreemd gaat.

Hem kan je niet veranderen. Je moet het accepteren (al dan niet openlijk)

Of negeren en doen of het niet bestaat

Maar het beste ga je uit elkaar en ga je aan je eigen zelfbeeld werken en krijg je over een tijdje een fijne relatie met een goede vent.

Hoe oud ben je?
Ouvre-tes-yeux schreef:
24-05-2021 23:53
Ik sta open voor elk advies, maar dit kan toch op z’n minst zonder grappen te maken erover? Toont niet veel respect vind ik...

Alles in mijn relatie is perfect, buiten het feit dat hij soms zo’n rare berichten stuurt naar andere vrouwen...

Ik vroeg me gewoon af of er nog mensen dit meegemaakt hebben... En of mensen advies hebben om ZIJN ogen open te laten gaan.

Ik ben me heel bewust van de situatie waar ik in zit en weet dat ik het beste zo snel mogelijk weg vlucht maar ik kan het niet. Ik zie hem te graag, vind hem te leuk en wil een toekomst met hem. We komen op elk vlak zo zo goed overeen en ik zie mezelf oud worden met hem.
Dit is echt het enige dat niet klopt in heel onze relatie en ik weet ook dat het puur voor aandacht is dat hij het doet. Niet omdat hij slecht van vel is
Als zijn ogen nog niet open zijn, dan gaat dat ook niet meer gebeuren. Blijkbaar kwetst hij jou liever, dan dat hij zijn lusten onderdrukt. Als jij daarmee kan leven moet je dat doen. Wellicht een idee om zelf ook eens vreemd te gaan (fysiek of online) zodat hij zelf kan ervaren hoe kwetsend dat is.
Je kan iemand anders niet veranderen, alleen jezelf. Dus of je verandert de situatie door weg te gaan, of je accepteert dat je hem nooit zal kunnen vertrouwen en dat er altijd dingen achter je rug om zullen gebeuren
appelientjex schreef:
25-05-2021 20:01
Wellicht een idee om zelf ook eens vreemd te gaan (fysiek of online) zodat hij zelf kan ervaren hoe kwetsend dat is.
Bij temptation island werkt dat vaak verrassend goed :lol:
Zoals anderen ook al hebben aangeven, je kunt een ander (bijna) niet veranderen.

Als je de relatie niet wilt beëindigen, dan moet je de relatie aanpassen.

Echter,
Globaal weet iedereen wat weer wordt verwacht van een monogame relatie.

Een open relatie heeft vele vormen.
Dus je zult heel goed moeten communiceren wat je van elkaar verwacht in een open relatie.
Aantal partners, vast of losse partners, frequentie, wat en wat niet.
Veilige sex of niet. (Zou geen vraag moeten zijn, maar praktijk is anders)
Hoe om te gaan met jaloersheid.
En ga zo maar door.
appelientjex schreef:
25-05-2021 20:01
Wellicht een idee om zelf ook eens vreemd te gaan (fysiek of online) zodat hij zelf kan ervaren hoe kwetsend dat is.

Durf erom te wedden dat hij dan meteen hun relatie beëindigt, dat kan zijn ego helemaal niet aan. Dat hij om zich heen mag kijken en vreemd mag gaan, wil niet zeggen dat zij het ook mag, vermoed ik.

TO, echt hoor, zo wil je toch geen relatie hebben? Iemand die altijd langs je heen kijkt naar andere mogelijkheden?
Zijn ogen moeten niet open gaan maar de jouwe. Je relatie is alles behalve perfect. Ik denk niet dat er hier iemand is die met jou zou willen ruilen.
Mijn relatie is echt perfect. Mijn vriend is wel non-stop op zoek naar neukertjes, maar hij is echt de perfecte vriend.

Uhm... Misschien even je bericht teruglezen en jezelf afvragen of jouw definitie van perfect niet wat bijgeschaafd moet worden.

Volgens mij heb je twee opties:
Uitmaken of blijven in de wetenschap dat je nooit de enige voor hem gaat zijn.
Hier een ervaringsdeskundige. Hier iemand die destijds ook zocht naar oplossingen om hem te veranderen in een monogaam type.
Volgens hem was hij echt nooit ontrouw. Er gebeurde niks buiten de deur of bij een ander in bed.
Oeuvre tes yeux, op een bepaald moment kom je tot de echte waarheid. De enige wie je kunt veranderen in een relatie, ben jij zelf. Hij verandert alleen als hij dat wil, maar dat wil hij niet.
Jij zult altijd wanhopig thuiszitten met hem, bang voor met wie hij nu weer aanlegt. Bang van wie hij nu weer aandacht nodig heeft. Je gaat veranderen in een zwak en zielig vogeltje thuis, omdat je niet begrijpt waarom de ideale man voor jou niet wijzigt.
Blijf vooral zo doorgaan. Je wordt volledig onaantrekkelijk voor hem zo. Jij zult in zijn ogen altijd klagen, terwijl jij niet krijgt wat je nodig hebt.
Een ding is mij wel duidelijk. Hij zal aan jou nooit toegeven dat hij wel degelijk de koffer induikt met anderen. Jij gelooft toch heilig dat hij dit niet doet.
Straks ben je jarenlang bedrogen en wordt je verlaten door deze ideale man....
Of je kunt accepteren dat hij gewoon vrij omgaat met andere vrouwen, dat kan ook nl en is de enige redding voor je relatie
Vrij je wel met condoom met hem? Ik heb destijds wel iets opgelopen. Kon hij niks aan doen hoor, kwam door een vieze handdoek in de sauna.
FlexieBelle schreef:
26-05-2021 09:10
Durf erom te wedden dat hij dan meteen hun relatie beëindigt, dat kan zijn ego helemaal niet aan. Dat hij om zich heen mag kijken en vreemd mag gaan, wil niet zeggen dat zij het ook mag, vermoed ik.

TO, echt hoor, zo wil je toch geen relatie hebben? Iemand die altijd langs je heen kijkt naar andere mogelijkheden?
En dat zou ook een prima uitkomst zijn als hij het dan uit zou maken! 😃
Ik zou lekker om me heen gaan kijken en zelf ook contacten met andere aanleggen. Goed voor je ego. Veel plezier!
appelientjex wijzigde dit bericht op 26-05-2021 11:28
10.63% gewijzigd
FlexieBelle schreef:
26-05-2021 09:10

Al weet hij ook wel dat TO helemaal niks doet waar hij geen zin in heeft.
Schrijf jullie in voor temptation island. Ik zeg dit niet als grap, wie weet komen jullie er sterker uit.
Farizia schreef:
29-05-2021 02:11
Schrijf jullie in voor temptation island. Ik zeg dit niet als grap, wie weet komen jullie er sterker uit.
Heel goed idee! En als ze er niet sterker uit komen is de relatie misschien wel definitief verbroken en dat is ook oké. :-D
Zijn ogen zijn al open, hoor! Wagenwijd!!
Alleen kijkt hij ermee niet naar jou, maar naar andere meiden...

Je gebrek aan eigenwaarde is stuitend

Verder: :hug:
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Lieverd toch, wat een narigheid. Hier ook een man die erg blij werd van aandacht. En vreemdging uiteindelijk.

Je houdt van hem. Hij stopt niet. Jij vergeeft hem steeds. Je lijkt grenzeloos te zijn (geworden).

Wat kan helpen: grenzen stellen en therapie. Voor hem. En misschien ook samen. Want het is niet normaal omdat hij het voor je verbergt
Stiekem doet. Blokkeert vrouwen. Wat maakt dat hij dat wil verbergen? Hij weet dus goed dat het niet okay is in jullie relatie. Wil hij jou niet kwijt? Stel dan echte grenzen.

Als jouw grens monogamie is, dan zul je daarover afspraken moeten maken. Als hij wil blijven flirten al dan niet virtueel. Dan zul je consequenties moeten verbinden aan jouw grenzen.

Die je dat niet voorzie ik een burn out. Want dat ga je niet trekken op den duur.

Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven