Kop muntthee code taal dating
dinsdag 1 juni 2021 om 15:41
Hallo allemaal,
Ik las net in een ander topic dat kop muntthee dus iets heel anders betekent in de dating wereld van vandaag, ik kende chillen en netflix al wel maar ben ondanks mijn leeftijd verder echt groentje en op het gebied van daten en dus van datingscodes maar vind het wel heel grappig, wie wijdt me in over alle geheime codezinnen en wat ze betekenen? Lijkt me heel leuk om te lezen en uiteraard nuttig om te weten
Alvast bedankt voor de reacties en een hele fijne middag en avond verder aan alle forummers.
Ik las net in een ander topic dat kop muntthee dus iets heel anders betekent in de dating wereld van vandaag, ik kende chillen en netflix al wel maar ben ondanks mijn leeftijd verder echt groentje en op het gebied van daten en dus van datingscodes maar vind het wel heel grappig, wie wijdt me in over alle geheime codezinnen en wat ze betekenen? Lijkt me heel leuk om te lezen en uiteraard nuttig om te weten

dinsdag 1 juni 2021 om 18:32
Oh goed dat ik dat weet.watdachtjehiervan schreef: ↑01-06-2021 18:25Dat je pas een kleine hebt gekregen.
Baby, bedoel ik dan he?!
Ik zou graag weleens een bereklauw met iemand willen eten
dinsdag 1 juni 2021 om 19:05
Muntthee op het balkon, is dat net zoiets als pampasgras voor swingers?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
dinsdag 1 juni 2021 om 19:25
hahah wat een grappig topic
Ik weet nog dat m'n ma (zeer christelijk en wil me graag aan de man) zei, goh, je zit op dat tinder, laat eens zien. En toen zag ze een man die gezelligheid zocht: 'goh, via, een man die oprecht gewoon wat gezelligheid zoekt, dat is weer eens wat anders dan al die mannen die maar 1 ding willen'
Ik weet nog dat m'n ma (zeer christelijk en wil me graag aan de man) zei, goh, je zit op dat tinder, laat eens zien. En toen zag ze een man die gezelligheid zocht: 'goh, via, een man die oprecht gewoon wat gezelligheid zoekt, dat is weer eens wat anders dan al die mannen die maar 1 ding willen'

dinsdag 1 juni 2021 om 19:32
viamia schreef: ↑01-06-2021 19:25hahah wat een grappig topic
Ik weet nog dat m'n ma (zeer christelijk en wil me graag aan de man) zei, goh, je zit op dat tinder, laat eens zien. En toen zag ze een man die gezelligheid zocht: 'goh, via, een man die oprecht gewoon wat gezelligheid zoekt, dat is weer eens wat anders dan al die mannen die maar 1 ding willen'![]()

dinsdag 1 juni 2021 om 19:52
Och, om nog zo onschuldig in het leven te staan. Prachtig, haha!viamia schreef: ↑01-06-2021 19:25hahah wat een grappig topic
Ik weet nog dat m'n ma (zeer christelijk en wil me graag aan de man) zei, goh, je zit op dat tinder, laat eens zien. En toen zag ze een man die gezelligheid zocht: 'goh, via, een man die oprecht gewoon wat gezelligheid zoekt, dat is weer eens wat anders dan al die mannen die maar 1 ding willen'![]()

dinsdag 1 juni 2021 om 22:32
Ik trapte er bij tinder in het begin wel in dat ik ‘ja’ zei als ik de vraag kreeg of ik openminded was, en daarmee bedoelde ik dan oprecht dat ik open sta voor allerlei ideeën en opvattingen en mijn eigen denken graag aan introspectie onderwerp.
Maar op tinder betekent openminded zijn gewoon dat je ook wel in bent voor de wat minder monogame variaties op een relatie.
Maar op tinder betekent openminded zijn gewoon dat je ook wel in bent voor de wat minder monogame variaties op een relatie.
dinsdag 1 juni 2021 om 22:50
Ik heb weleens gehad dat ergens rond mijn 18e ofzo in een cafe zat en aan de praat raakte met een jongen. Het sneeuwde buiten net, dus ik was helemaal blij met die sneeuw. Vraagt hij of ik sneeuwballen met hem wil gooien.
Oja hoor, ik naar buiten, sneeuwballen rollen en gooien. Superleuk!
Komen we samen terug, zegt hij tegen zijn vrienden, heel beteuterd: ‘ze wou echt sneeuwballen gooien’.
Haha, ik had echt niks door! O, hoe bleu was ik toen.
Oja hoor, ik naar buiten, sneeuwballen rollen en gooien. Superleuk!
Komen we samen terug, zegt hij tegen zijn vrienden, heel beteuterd: ‘ze wou echt sneeuwballen gooien’.
Haha, ik had echt niks door! O, hoe bleu was ik toen.
dinsdag 1 juni 2021 om 22:59
ClumsyNinja schreef: ↑01-06-2021 22:32Ik trapte er bij tinder in het begin wel in dat ik ‘ja’ zei als ik de vraag kreeg of ik openminded was, en daarmee bedoelde ik dan oprecht dat ik open sta voor allerlei ideeën en opvattingen en mijn eigen denken graag aan introspectie onderwerp.
'open minded' is idd open relatie, of kinky sex met fetish enzo.
Een man die zichzelf omschrijft als 'ondeugend' of 'een boefje' heeft een relatie en gebruikt Tinder om vreemd te gaan.
'Geen geclaim' of 'No drama' betekent: ik heb meerdere vriendinnen en als je daar per ongelukkig achterkomt moet je niet zeuren.

woensdag 2 juni 2021 om 09:31
Deze ken ik wel. Kwam de man toevallig uit Dubai en benaderde hij je via instagram? Rijke mannen uit Dubai bieden via insta veel geld aan "influencers" om een paar dagen langs te komen voor (kinky) sex. Sommige mannen vinden het lekker om een levende zalm in hun anus gestoken te krijgen. Ik verzin het niet. https://travellingjezebel.com/dubai-porta-potty/Chienandalou schreef: ↑01-06-2021 16:34Al eerder in een (verwijderd) topic gesteld door mezelf: Wat betekent ‘Do you like salmon?’ Die vraag kreeg ik dus.
Ik beneen nitwit in datingwereld en was/ben dus ook ‘bang’ wat codetaal/‘slang’ gemist te hebben.
woensdag 2 juni 2021 om 10:14
Zoveel vragen! Al was het alleen maar: hoe kom je aan een levende zalm?cassata schreef: ↑02-06-2021 09:31Deze ken ik wel. Kwam de man toevallig uit Dubai en benaderde hij je via instagram? Rijke mannen uit Dubai bieden via insta veel geld aan "influencers" om een paar dagen langs te komen voor (kinky) sex. Sommige mannen vinden het lekker om een levende zalm in hun anus gestoken te krijgen. Ik verzin het niet. https://travellingjezebel.com/dubai-porta-potty/
Want die haal je niet zomaar bij de visboer.
Wat eten we vanavond?
woensdag 2 juni 2021 om 11:13
Wauw, wat een bizar artikel, maar ik geloof wel dat er vreemdere dingen gebeuren dan dat ik me kan voorstellen.cassata schreef: ↑02-06-2021 09:31Deze ken ik wel. Kwam de man toevallig uit Dubai en benaderde hij je via instagram? Rijke mannen uit Dubai bieden via insta veel geld aan "influencers" om een paar dagen langs te komen voor (kinky) sex. Sommige mannen vinden het lekker om een levende zalm in hun anus gestoken te krijgen. Ik verzin het niet. https://travellingjezebel.com/dubai-porta-potty/
woensdag 2 juni 2021 om 11:47
Hahahahahacassata schreef: ↑02-06-2021 09:31Deze ken ik wel. Kwam de man toevallig uit Dubai en benaderde hij je via instagram? Rijke mannen uit Dubai bieden via insta veel geld aan "influencers" om een paar dagen langs te komen voor (kinky) sex. Sommige mannen vinden het lekker om een levende zalm in hun anus gestoken te krijgen. Ik verzin het niet. https://travellingjezebel.com/dubai-porta-potty/
Nee, deze man ken ik en komt niet uit Dubai. Weet natuurlijk niet of het lekker vinden van een levende zalm in je anus gestoken krijgen regiogebonden is.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser