Weeral mannenproblemen

24-06-2021 19:16 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen, ik weer.
Gisteren heeft mijn enige vriend tegen mij gezegd dat hij geen contact wil met mij. We zouden blijkbaar niks gemeens hebben, hij haalt er geen energie uit en hij vindt dat ik gelukkig moet zijn en zelfvertrouwen krijgen. Zonder hem. De zoveelste slag op vlak van de liefde. We zijn al juni dit jaar en nog steeds geen verbetering in mijn situatie en nu zeker niet nu die vriend me niet meer wil spreken. En hoe hard ik hem overtuigde, het bleef maar nee, Zelfs niet toen ik mijn gevoelens vertelde.
Wat moet ik toch doen? Niets interesseert me nog. Ik zie overal koppels en wil het echt zo graag. Maar het lijkt net of niemand het me gunt. Toen ik laatst bij een expo was zag ik een hele knappe man aan de kassa. Ik vroeg aan de organisatie of ik misschien zijn naam mocht weten (nadat ik een compliment gaf over de expo zelf). Ze hebben het bericht gezien en niet gereageerd. En op tinder is er echt niemand. Na 2 berichten negeren ze me al.

Wat is nu de volgende stap? Blijven proberen? Misschien een edelsteen kopen? Of misschien beginnen te kijken naar vrouwen. Maar ik val eigenlijk niet op ze dus dat laatste is een beetje moeilijk. Maar misschien ben ik wel lesbisch alleen realiseer ik me dat nog niet?

Alvast bedankt
Bibe10
Wat vond je van de feedback van je vriend? Heeft hij een punt?
Chienandalou schreef:
24-06-2021 20:08
‘Toen ik laatst bij een expo was zag ik een hele knappe man aan de kassa. Ik vroeg aan de organisatie of ik misschien zijn naam mocht weten’

Die dit aub niet meer.

En wat zou een edelsteen oplossen?
Hoe kon ik anders in contact komen met hem?
Een rozenkwarts is de edelsteen van de liefde zeggen ze.
Mermedina schreef:
Wat vond je van de feedback van je vriend? Heeft hij een punt?
Nee, want ik heb het recht om te klagen dat ik geen vriend heb hoewel ik dat heel graag zou willen.
En waarom zou ik mijn dromen moeten opbergen?

Trouwens mocht ik een vriend hebben dan zouden wij nog steeds vrienden zijn want we kwamen wel overheen en ik zou dan geen problemen hebben.
Je was laatst bij een expo? In Corona-tijd?

Ennieweetjes: neem even afstand, TO. Het komt. Echt.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
DerryGirl schreef:
24-06-2021 20:12

Er is ook een winkel die Expo heet. Of was die inmiddels niet failliet?
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Bibe10 schreef:
Dat is het ook! Ik snap gewoon niet waarom niemand me wil. Ik ben niet lelijk, niet oerdom, ben altijd bereid om mensen te helpen etc. En toch vallen ze steeds op vrouwen die niks voorstellen.
Kansparel ben je...
Lees jezelf eens goed na joh.
liebeskind² wijzigde dit bericht op 24-06-2021 20:14
5.18% gewijzigd
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
DerryGirl schreef:
24-06-2021 20:12

Iets van mijn hogeschool. Geen echte expo maar een mini tentoonstelling.
Ja dat hoop ik al sinds 2013. En welk jaar is het nu?
Bibe10 schreef:
24-06-2021 20:14
In 2013 was je 14. Kom op mens, stop met zwelgen in zelfmedelijden.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Bibe10 schreef:
Toen was je 14

Doe even normaal zeg
Ik weet niet of je tegen de buitenwereld ook zo’n slachtofferrol opzet zoals je hier doet, dan zou ik daar eens mee aan de slag gaan. Heel aantrekkelijk is dat niet namelijk.
Bibe10 schreef:
24-06-2021 20:09
Hoe kon ik anders in contact komen met hem?
Een rozenkwarts is de edelsteen van de liefde zeggen ze.
Privacy.
Wie zegt dat die knappe man wel met jou in contact wil komen? En of die knappe man überhaupt ook een leuke, bij jou passende man is?

Die rozenkwarts aanschaffen is geen probleem, daar allerlei hoop aan ophangen wel.
Wanna grow up to be
Be a debaser
gizzmo-returns schreef:
24-06-2021 20:15
Toen was je 14

Doe even normaal zeg
Toen was ik ook voor de eerste keer verliefd. En sindsdien begonnen die problemen.
Bibe10 schreef:
24-06-2021 20:11
Nee, want ik heb het recht om te klagen dat ik geen vriend heb hoewel ik dat heel graag zou willen.

Trouwens mocht ik een vriend hebben dan zouden wij nog steeds vrienden zijn want we kwamen wel overheen en ik zou dan geen problemen hebben.
Je vriend vond jou een ongelukkige energievreter zonder zelfvertrouwen en daarna wilde hij niet meer met je omgaan.
Ik sta al op afhaken, maar vooruit; uit wat voor gezin kom je, TO? Hoe was je jeugd en de relaties die je had met vrienden/vriendinnen/gezin/familie?
Heb je vaker moeite met sociale contacten, Bibe10? Het klinkt alsof je wat anders denkt dan anderen en dat je wat anders redeneert? Niet vervelend bedoeld, maar is er ooit een diagnose gesteld?
Bibe10 schreef:
Zelfmedelijden is niet sexy...
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
B1loemetje schreef:
24-06-2021 20:20
Heb je vaker moeite met sociale contacten, Bibe10? Het klinkt alsof je wat anders denkt dan anderen en dat je wat anders redeneert? Niet vervelend bedoeld, maar is er ooit een diagnose gesteld?
Ja op mijn vijfde ASS. Ik heb er totaal geen problemen mee. Maar de rest blijkbaar wel.
Stradit schreef:
24-06-2021 20:19
Ik sta al op afhaken, maar vooruit; uit wat voor gezin kom je, TO? Hoe was je jeugd en de relaties die je had met vrienden/vriendinnen/gezin/familie?
Gewoon gezin. Ik had wel vrienden. Maar dat was al een tijdje geleden.
Bibe10 schreef:
24-06-2021 20:11

En hij heeft het recht geen zin te hebben in jouw klagen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Mermedina schreef:
24-06-2021 20:18
Je vriend vond jou een ongelukkige energievreter zonder zelfvertrouwen en daarna wilde hij niet meer met je omgaan.
Nou ik vind mezelf helemaal geen energievreter. Ik ben gewoon een beetje drukker dan de rest. En ik heb wel zelfvertrouwen.
Chienandalou schreef:
24-06-2021 20:22
En hij heeft het recht geen zin te hebben in jouw klagen.
Dan moest hij maar geen weken aan een stuk met mij bijna elke dag sturen en wandelen terwijl hij 10 andere vrienden heeft.
Wauw, lees je je eigen berichten wel eens na? Je bent al vanaf je 14 hopeloos op zoek. Hebt jezelf al gevonden en vind dat andere vrouwen niks voorstellen. Wie ben jij om daarover te oordelen?

Wat als je nooit de ware vind, is je leven dan mislukt? Ga iets leuks van je leven maken. Op deze manier vind je nooit een leuke vent. Hooguit een loser die we even gebruik wilt maken van jouw hopeloosheid.

Zeg eens eerlijk, echt leuk relatiemateriaal ben je op dit moment ook niet toch?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Bibe10 schreef:
24-06-2021 20:23
Dan moest hij maar geen weken aan een stuk met mij bijna elke dag sturen en wandelen terwijl hij 10 andere vrienden heeft.
Sorry maar je komt gewoon echt niet leuk over.
bumbly schreef:
Wauw, lees je je eigen berichten wel eens na? Je bent al vanaf je 14 hopeloos op zoek. Hebt jezelf al gevonden en vind dat andere vrouwen niks voorstellen. Wie ben jij om daarover te oordelen?

Wat als je nooit de ware vind, is je leven dan mislukt? Ga iets leuks van je leven maken. Op deze manier vind je nooit een leuke vent. Hooguit een loser die we even gebruik wilt maken van jouw hopeloosheid.

Zeg eens eerlijk, echt leuk relatiemateriaal ben je op dit moment ook niet toch?
Voor mij is het leven dan inderdaad mislukt, Ik wil graag kinderen en trouwen. En mijn leven is al leuk genoeg met al mijn hobbys en studie en bijverdienste.
Bibe10 schreef:
Wattuh?

Anyways, hij wil nu niet meer naar je klagen luisteren. En dat is pijnlijk, snap ik best. Maar probeer hier wat van te leren.
Wanna grow up to be
Be a debaser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven