Weeral mannenproblemen
donderdag 24 juni 2021 om 19:16
Dag iedereen, ik weer.
Gisteren heeft mijn enige vriend tegen mij gezegd dat hij geen contact wil met mij. We zouden blijkbaar niks gemeens hebben, hij haalt er geen energie uit en hij vindt dat ik gelukkig moet zijn en zelfvertrouwen krijgen. Zonder hem. De zoveelste slag op vlak van de liefde. We zijn al juni dit jaar en nog steeds geen verbetering in mijn situatie en nu zeker niet nu die vriend me niet meer wil spreken. En hoe hard ik hem overtuigde, het bleef maar nee, Zelfs niet toen ik mijn gevoelens vertelde.
Wat moet ik toch doen? Niets interesseert me nog. Ik zie overal koppels en wil het echt zo graag. Maar het lijkt net of niemand het me gunt. Toen ik laatst bij een expo was zag ik een hele knappe man aan de kassa. Ik vroeg aan de organisatie of ik misschien zijn naam mocht weten (nadat ik een compliment gaf over de expo zelf). Ze hebben het bericht gezien en niet gereageerd. En op tinder is er echt niemand. Na 2 berichten negeren ze me al.
Wat is nu de volgende stap? Blijven proberen? Misschien een edelsteen kopen? Of misschien beginnen te kijken naar vrouwen. Maar ik val eigenlijk niet op ze dus dat laatste is een beetje moeilijk. Maar misschien ben ik wel lesbisch alleen realiseer ik me dat nog niet?
Alvast bedankt
Bibe10
Gisteren heeft mijn enige vriend tegen mij gezegd dat hij geen contact wil met mij. We zouden blijkbaar niks gemeens hebben, hij haalt er geen energie uit en hij vindt dat ik gelukkig moet zijn en zelfvertrouwen krijgen. Zonder hem. De zoveelste slag op vlak van de liefde. We zijn al juni dit jaar en nog steeds geen verbetering in mijn situatie en nu zeker niet nu die vriend me niet meer wil spreken. En hoe hard ik hem overtuigde, het bleef maar nee, Zelfs niet toen ik mijn gevoelens vertelde.
Wat moet ik toch doen? Niets interesseert me nog. Ik zie overal koppels en wil het echt zo graag. Maar het lijkt net of niemand het me gunt. Toen ik laatst bij een expo was zag ik een hele knappe man aan de kassa. Ik vroeg aan de organisatie of ik misschien zijn naam mocht weten (nadat ik een compliment gaf over de expo zelf). Ze hebben het bericht gezien en niet gereageerd. En op tinder is er echt niemand. Na 2 berichten negeren ze me al.
Wat is nu de volgende stap? Blijven proberen? Misschien een edelsteen kopen? Of misschien beginnen te kijken naar vrouwen. Maar ik val eigenlijk niet op ze dus dat laatste is een beetje moeilijk. Maar misschien ben ik wel lesbisch alleen realiseer ik me dat nog niet?
Alvast bedankt
Bibe10
donderdag 24 juni 2021 om 20:26
Hoezo niet? Ik vind mezelf best meevallen.
donderdag 24 juni 2021 om 20:28
Ja het enige wat ik heb geleerd dat als ik een vriend had dit nooit was gebeurd.Chienandalou schreef: ↑24-06-2021 20:26Wattuh?
Anyways, hij wil nu niet meer naar je klagen luisteren. En dat is pijnlijk, snap ik best. Maar probeer hier wat van te leren.

donderdag 24 juni 2021 om 20:29
Zo werkt dat soms met ASS weinig reflectief vermogen en zelfinzicht.
En een relatie laat zich niet afdwingen.
Jou beeld is erg vertekend en wat wij ook zeggen gaat jou niet helpen want dat wil je niet.
En anderen komt ook niet aanwaaien hoor, ik heb op mijn 28e de ware gevonden en dat kost alsnog actief moeite om het samen fijn te houden. Zo hoort het ook.
1 tip kijk naast je psycholoog is naar goeie cognitieve gedragstherapie. Je hebt meer aan andere helpender gedachten dan aan een man op dit moment
where ever you go, go with your heart
donderdag 24 juni 2021 om 20:30
Je hebt er denk ik wel problemen mee, want je denkt dat je niet gelukkig kunt zijn zonder een man. Je voelt je als persoon niet compleet. En daardoor ga je sociaal grensoverschrijdend gedrag vertonen.
Als je oké bent met jezelf, dan kun je je beter richten op andere hobby's en interesses. Je bent nog hartstikke jong. Als je je ontwikkelt tot een leuk en interessant mens dan kom je in de komende tien jaar hopelijk wel iemand tegen. En anders niet. Er zijn genoeg andere dingen in het leven die het leven de moeite waard maken. Vriendschappen, huisdieren, reizen, kunst, boeken, muziek.
En daten doe je niet door random personen te vragen om persoonlijke informatie. Je kunt beter een leuk Tinder profiel aanmaken en casual gaan kletsen. Rustig aan, niet gelijk aandringen op een date. Leg de lat niet te laag, laat die jongen eerst maar eens bewijzen dat hij leuk genoeg is voor jou. En als je een paar avonden leuke online gesprekken hebt dan vraag je elkaars telefoonnummer. Dat kun je een paar appjes per dag sturen en als dat ook nog steeds leuk is dan spreek je een keer af. Dat is hoe dat meestal gaat.
leslieknope wijzigde dit bericht op 24-06-2021 20:31
0.20% gewijzigd
donderdag 24 juni 2021 om 20:30
Als je me ongelijk geeft dan kan je tenminste vertellen waarom je vindt dat ik niet leuk ben.
donderdag 24 juni 2021 om 20:31
Ik heb al sinds 2017 tinder. En daar heb ik maar met 4 personen mee gedatet, dus dat is het ook niet.LeslieKnope schreef: ↑24-06-2021 20:30Je hebt er denk ik wel problemen mee, want je denkt dat je niet gelukkig kunt zijn zonder een man. Je voelt je als persoon niet compleet. En daardoor ga je sociaal grensoverschrijdend gedrag vertonen.
Als je oké bent met jezelf, dan kun je je beter richten op andere hobby's en interesses.je bent nog hartstikke jong. Als je je ontwikkelt tot een leuk en interessant mens dan kom je in de komende tien jaar hopelijk wel iemand tegen. En anders niet. Er zijn genoeg andere dingen in het leven die het leven de moeite waard maken. Vriendschappen, huisdieren, reizen, kunst, boeken, muziek.
En daten doe je niet door random personen te vragen om persoonlijke informatie. Je kunt beter een leuk Tinder profiel aanmaken en casual gaan kletsen. Rustig aan, niet gelijk aandringen op een data. Leg de lat niet te laag, laat die jongen eerst maar eens bewijzen dat hij leuk genoeg is voor jou. En als je een paar avonden leuke online gesprekken hebt dan vraag je elkaars telefoonnummer. Dat kun je een paar appjes per dag sturen en als dat ook nog steeds leuk is dan spreek je een keer af. Dat is hoe dat meestal gaat.
donderdag 24 juni 2021 om 20:35
Ja anders had ik allang een relatie gehad. Maar nu is het tegenwoordig zo dat ze na 2 berichten me negeren.
donderdag 24 juni 2021 om 20:38
Complimenten,openingszinnen, ijsbrekers...
donderdag 24 juni 2021 om 20:45
Er wordt al 3 pagina's lang tips gegeven. Maar daar doe je niks mee....
donderdag 24 juni 2021 om 20:45
Tinderdates gebruiken als manier om leuke mensen te leren kennen en zij jou, niet om die avond nog een huwelijk te beklinken. Niet claimen. Eerst met jezelf gelukkig zijn. Zoiets?
donderdag 24 juni 2021 om 20:46
Omdat ze ook niet helpen. Het laten liggen lukt me niet. En tinder heb ik al. En ik snap nog steeds niet waarom die vriend niet meer met mij wil praten.vivapimpelmees schreef: ↑24-06-2021 20:45Er wordt al 3 pagina's lang tips gegeven. Maar daar doe je niks mee....
donderdag 24 juni 2021 om 20:47
donderdag 24 juni 2021 om 20:49
Kun je wat voorbeelden noemen?
Over het algemeen heb je meer succes met mannen als je hen het werk laat doen, alhoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn die wel houden van een voortvarende vrouw.
Ik ben nou niet bepaald de koningin van tinder, maar mijn ervaring is dat je de meeste kans van slagen hebt als je bij een match in eerste instantie niks zegt, en pas als hij wat zegt dat je dan pas hoi zegt, en reageert op zijn grapje/vraag/opmerking. En daarna wacht je weer een beetje af. Een man wil namelijk ook niet het gevoel hebben dat het jou geen ruk uitmaakt wie er aan de piemel vast zit, je mag best wel een beetje een standaard hebben en je bereikt meer als je ze de kans geeft om uit te blinken ten opzichte van hun geslachtsgenoten.
Maar als je echt een match wil met een kans van slagen op de lange termijn moet je vooral leren om niet zo ongelooflijk wanhopig te zijn en een beetje geduld te hebben. Laat de wereld zien dat jouw leven leuk is zoals die is, dat je vrolijk en luchtig gezelschap bent zonder gezeik, en dat iemand die daarvan kan meegenieten een lucky bastard is.
donderdag 24 juni 2021 om 20:50
Je hebt in maart een topic geopend met ongeveer dezelfde inhoud en ongeveer dezelfde adviezen.
Je blijft liever zwelgen dan dat je jezelf een trap onder je kont te geven.
donderdag 24 juni 2021 om 20:54
Mijn gok is dat TO’s huidige therapeut wel meer te zeggen heeft dan “wacht maar af”, maar dat TO al het goedbedoelde advies afdoet als onzin omdat ze natuurlijk superleuk is en het allemaal niks met haarzelf te maken heeft. Het is immers de wereld om TO heen die haar niks gunt.