Napraattopic deel 144, met geklets!
woensdag 9 juni 2021 om 15:59
Beste forummers,
Welkom in napraat 144!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 144!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 30 juni 2021 om 18:07
Ja, mag dat niet dan?Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2021 18:01Heb je weer huilie huilie gedaan bij de mods en niet snel genoeg je zin gekregen?
woensdag 30 juni 2021 om 18:21
Je hebt antwoord in het modtopic.
Geen bijzonderheden

woensdag 30 juni 2021 om 19:41
Heerlijk!

woensdag 30 juni 2021 om 21:53
Zo leuk!!
woensdag 30 juni 2021 om 23:57
woensdag 30 juni 2021 om 23:59

donderdag 1 juli 2021 om 10:06

donderdag 1 juli 2021 om 16:08
oh zeker
ik denk dat als je de eerste ZP-discussie terugleest en ze daarna op volgorde blijft volgen, je een mooi beeld krijgt,

donderdag 1 juli 2021 om 17:17
Toch lijkt het me best handig en rustgevend. Erkennen dat overbevolking een belangrijke rol speelt bij de klimaatcrisis en dan bedenken dat dat probleem opgelost is wanneer we binnen de grenzen van Nederland, iets doen aan overbevolking. Want de ophitting van de aarde, stijgende zeespiegels, toenemende stormen etc. slaan ons land dan allemaal over.

donderdag 1 juli 2021 om 17:24
Het is gewoon handig om anderen of hEt BeLeiD de schuld te kunnen geven, kun je gewoon auto blijven rijden, vlees eten en s nachts met het licht aan blijven slapen in de airco. Dat is toch veel comfortabeler?Woll*Stone schreef: ↑01-07-2021 17:17Toch lijkt het me best handig en rustgevend. Erkennen dat overbevolking een belangrijke rol speelt bij de klimaatcrisis en dan bedenken dat dat probleem opgelost is wanneer we binnen de grenzen van Nederland, iets doen aan overbevolking. Want de ophitting van de aarde, stijgende zeespiegels, toenemende stormen etc. slaan ons land dan allemaal over.![]()

donderdag 1 juli 2021 om 18:18

donderdag 1 juli 2021 om 18:24
van haar niet

donderdag 1 juli 2021 om 18:32
Ah, daar ben je.
Kun je je achterlijke posts in dat topic over die demente meneer even verwijderen? Die kunnen nogal kwetsend overkomen namelijk, op TO. En nee ik ga je niet staffen. Wat dat betreft ben ik heel liberaal: iedereen mag zichzelf zo belachelijk maken als ie zelf wil.

donderdag 1 juli 2021 om 18:34
NeeLady*Voldemort schreef: ↑01-07-2021 18:32Ah, daar ben je.
Kun je je achterlijke posts in dat topic over die demente meneer even verwijderen? Die kunnen nogal kwetsend overkomen namelijk, op TO. En nee ik ga je niet staffen. Wat dat betreft ben ik heel liberaal: iedereen mag zichzelf zo belachelijk maken als ie zelf wil.