Napraattopic deel 144, met geklets!
woensdag 9 juni 2021 om 15:59
Beste forummers,
Welkom in napraat 144!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 144!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 3 juli 2021 om 18:57
Lady*Voldemort schreef: ↑03-07-2021 18:43Pita's met konijnenvoer en nep shoarma voor mij en bruine bonen met spek voor de mannen.
Is dat een beetje te eten, die vegetarische shoarma?

zaterdag 3 juli 2021 om 19:44
Mijn kinderen en ik vinden het ook erg lekker.Lady*Voldemort schreef: ↑03-07-2021 18:58Ik vind het lekker, maar het heeft natuurlijk niet de bite van kip of schaap (of varken van de appie).

zaterdag 3 juli 2021 om 20:18
Je wilt niet weten wat er allemaal kan in één leven. Als ik hier ook maar een fractie zou schrijven van mijn belevenissen met (schoon)familie zou ik meteen weggezet worden als trol.

zaterdag 3 juli 2021 om 20:28
Malloten ken ik ook.Lady*Voldemort schreef: ↑03-07-2021 20:18Je wilt niet weten wat er allemaal kan in één leven. Als ik hier ook maar een fractie zou schrijven van mijn belevenissen met (schoon)familie zou ik meteen weggezet worden als trol.
Maar al zijn topics zijn zo controversieel. Zo zuigerig

zaterdag 3 juli 2021 om 20:28
Oh zo zou ik mezelf nou niet meteen willen typeren hoor, ik hou juist van een rustig leventje

De drama's die ik in bovenstaande post aanstipte zijn eerlijk waar grotendeels geëntameerd door derden.

zaterdag 3 juli 2021 om 20:39
De buurtuin met gif bespuitencuculuscanorus schreef: ↑03-07-2021 20:37In je openingspost al zetten dat je thuis je personeel in de gaten houdt met camera's is wel wat bijzonder. Maar het zou ook gewoon een heel slechte leidinggevende kunnen zijn, die bestaan natuurlijk ook.
Relatie met 15 jaar jonger meiske van 19
Zeuren, dat ze geen seks wil,maar je wel opgeilt etc

zaterdag 3 juli 2021 om 20:45
Dat is dezelfde dus.
Tjonge, die beleeft wat in een paar weken! Ik vond het al heel wat dat de watermeloen bij Lidl onverwacht in de aanbieding was.
zaterdag 3 juli 2021 om 20:55
cuculuscanorus schreef: ↑03-07-2021 20:45Dat is dezelfde dus.
Tjonge, die beleeft wat in een paar weken! Ik vond het al heel wat dat de watermeloen bij Lidl onverwacht in de aanbieding was.
Geen bijzonderheden

zaterdag 3 juli 2021 om 20:59
Ja mijn vriend zou het ook niet wezen hoor.
zaterdag 3 juli 2021 om 21:22
ROOSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!cuculuscanorus schreef: ↑03-07-2021 20:45Dat is dezelfde dus.
JE MOET NAAR DE LIDL.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 3 juli 2021 om 21:26
HOE GROOT IS JE KOELKAST DAN!!!!!!!!!!!!doornroosje9 schreef: ↑03-07-2021 21:25IK HEB HIER ALLANG TWEE WATERMELOENEN LIGGEN, WAT DENK JE DAN!!!
zaterdag 3 juli 2021 om 21:27
Coach, die dingen moeten niet in de koelkast.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 3 juli 2021 om 21:28
WAT FEOW ZEGT!
Life is short. Eat dessert first.