Zwangerschap zwemmen

zaterdag 10 juli 2021 om 08:34

De ‘zomerstop’ komt eraan. Balen, want ik ging net helemaal lekker tijdens mijn 1wekelijkse zwem 3 kwartier. Een minuut of 40 bewegen dmv oefeningen, en daarna 5 minuten ontspanning. 
Ik heb nogal een competitie drive in me: met gewoon baantjes trekken wil ik sneller zijn dan mijn buren. En dat was nou juist wat ik zo lekker vond aan het zwangerschap zwemmen: iedereen op z’n eigen tempo en 0 competitie.
Wat is een goed alternatief voor deze 6 weken zomerstop? Belangrijk vind ik het om in beweging te blijven, en te (leren) ontspannen. Regio Den Bosch
Thanks!
                    Ik heb nogal een competitie drive in me: met gewoon baantjes trekken wil ik sneller zijn dan mijn buren. En dat was nou juist wat ik zo lekker vond aan het zwangerschap zwemmen: iedereen op z’n eigen tempo en 0 competitie.
Wat is een goed alternatief voor deze 6 weken zomerstop? Belangrijk vind ik het om in beweging te blijven, en te (leren) ontspannen. Regio Den Bosch
Thanks!

zaterdag 10 juli 2021 om 09:35

In een langzamere baan gaan zwemmen zodat je, zelfs als je last krijgt van competitiedrang 
 nog steeds rustig kunt blijven zwemmen?
(Ik vond zwangerschapszwemmen in het bad hier in de buurt verschrikkelijk. Een beetje wiebelen met je grote teen, spannender werd het niet. Daarvoor ga ik me niet in zo’n plakkerig kleedhokje in en uit een badpak wurmen. )
                    (Ik vond zwangerschapszwemmen in het bad hier in de buurt verschrikkelijk. Een beetje wiebelen met je grote teen, spannender werd het niet. Daarvoor ga ik me niet in zo’n plakkerig kleedhokje in en uit een badpak wurmen. )

zaterdag 10 juli 2021 om 10:51

Haha ik heb even geloept, en aangezien je al heel ver bent zouden het er maar 2 kunnen zijn. Dus als we gisteren nummers uit hebben gewisseld dan hebben we inderdaad gisteren verdriet geuit over de zomerstop/ stoppen na bevalling haha!